Als je die ADR hebt gehaald hè, voldoe je dan ook meteen aan code 95?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:53 schreef Redbaron het volgende:
Vanmorgen contract getekend voor een half jaar![]()
Mag maandag al beginnen, ADR wordt geregeld door hen
Volgens mij is die code 95 vervangend aan het chauffeurs diploma...dus dat zal pas zijn als ik 35u nascholing heb gehad.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:01 schreef Iuc het volgende:
[..]
Als je die ADR hebt gehaald hè, voldoe je dan ook meteen aan code 95?
Kijk.. dat zijn goede berichten!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:53 schreef Redbaron het volgende:
Vanmorgen contract getekend voor een half jaar![]()
Mag maandag al beginnen, ADR wordt geregeld door hen
hoezo heb jij geen zin in het weekend...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:10 schreef glasbak het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig mensen die zin hebben in het weekend denk ik..
Ik heb er juist wel zin in, maar na mij en anne zijn er maar weinig mensen die kenbaar maken dat ze zin hebben in het weekend.. Dus mag je aannemen dat ze er geen zin in hebbenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:12 schreef Redbaron het volgende:
[..]
hoezo heb jij geen zin in het weekend...
Morgen voor een deel de auto inpakken en maandag rond 5u vertrek ri Nancy
Ik heb ook wel zin in het weekendquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:38 schreef glasbak het volgende:
[..]
Ik heb er juist wel zin in, maar na mij en anne zijn er maar weinig mensen die kenbaar maken dat ze zin hebben in het weekend.. Dus mag je aannemen dat ze er geen zin in hebben
Ja.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:14 schreef densmee het volgende:
weet je dat heel zeker, rijdt er dan nog iemand in een zelfde MAN
Dit.quote:
Baggervette auto natuurlijk, maar wel ook ontzettend duur (ding moest helemaal omgebouwd worden, was origineel een 4x2 trekker) en door de lange wielbasis lijkt mij haaks achterom met die kar ook geen pretje. Verder is het ding door de aparte afmetingen van de bakken natuurlijk zo incourant als de pest, dus tweedehands weinig waard en ook niet erg multi-inzetbaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |