Is ze ook hoog blond met blauwen ogen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]Scandinavië
![]()
Mijn zus woont in Zweden en als ik al internationaal zou gaan rijden zou ik ook die kant op willen.
Deze, zegmaar. De blokken die erin hangen zijn voor een blokkendam aan de rand van de maasvlakte. Soort zeeweringquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ga maandag aan zo'n soort baantje beginnen; eindelijk weer aan de slag![]()
Op Maasvlakte II schijnen ze wat aparte prefab elementen (ik denk voor kademuren ofzo) te moeten gaan verrijden, daar is een speciaal voertuig voor gebouwd en daar moet ik op gaan rijden..
Maandag om 06.00 melden in Oostvoorne voor 2 dagen cursus/inwerken; eens kijken of het wat is![]()
Diesel en bagger, dat móet bijna wel leuk zijn![]()
Foto's volgen uiteraard
Jep, dat ding ga ik van heeeel dichtbij bekijkenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:59 schreef dubidub het volgende:
[..]
Deze, zegmaar. De blokken die erin hangen zijn voor een blokkendam aan de rand van de maasvlakte. Soort zeewering
Tof. Foto's van die blockbuster mag je zeker ook nog niet plaatsen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jep, dat ding ga ik van heeeel dichtbij bekijken
Nope..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:50 schreef dubidub het volgende:
[..]
Tof. Foto's van die blockbuster mag je zeker ook nog niet plaatsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nope..Jammer dat 't allemaal zo moet... Achja, 't zal wel ergens goed voor zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
NL heeft een zogenaamde 'kennis economie', dat ding is een special build, en ze willen het idee en de techniek vast nog even onder de pet houdenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:08 schreef dubidub het volgende:
[..]
Jammer dat 't allemaal zo moet... Achja, 't zal wel ergens goed voor zijn
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:05 schreef Redbaron het volgende:
Zoo, laatst al een week op frankrijk gereden voor een bedrijf uit Enschede....
Kreeg vanmiddag een sms dat ie nog een chauffeur zocht en of dat niet wat voor mij was...dus morgen om 10u daar een gesprekje
Netjes!quote:Op maandag 7 juni 2010 18:05 schreef Redbaron het volgende:
Kreeg vanmiddag een sms dat ie nog een chauffeur zocht en of dat niet wat voor mij was...dus morgen om 10u daar een gesprekje
Naaisquote:Op maandag 7 juni 2010 18:05 schreef Redbaron het volgende:
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:10 schreef Bartholomeus het volgende:
Redbaron: denk er goed om: eerst ophangen of naar buiten lopen, dán pas schelden
En je frustraties over je baas op internet zetten werkt ook niet in je voordeel.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:10 schreef Bartholomeus het volgende:
Redbaron: denk er goed om: eerst ophangen of naar buiten lopen, dán pas schelden
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:53 schreef Redbaron het volgende:
Vanmorgen contract getekend voor een half jaar![]()
Mag maandag al beginnen, ADR wordt geregeld door hen
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:53 schreef Redbaron het volgende:
Als je die ADR hebt gehaald hè, voldoe je dan ook meteen aan code 95?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:53 schreef Redbaron het volgende:
Volgens mij is die code 95 vervangend aan het chauffeurs diploma...dus dat zal pas zijn als ik 35u nascholing heb gehad.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:01 schreef Iuc het volgende:
[..]
Als je die ADR hebt gehaald hè, voldoe je dan ook meteen aan code 95?
Kijk.. dat zijn goede berichten!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:53 schreef Redbaron het volgende:
hoezo heb jij geen zin in het weekend...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:10 schreef glasbak het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig mensen die zin hebben in het weekend denk ik..
Ik heb er juist wel zin in, maar na mij en anne zijn er maar weinig mensen die kenbaar maken dat ze zin hebben in het weekend.. Dus mag je aannemen dat ze er geen zin in hebbenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:12 schreef Redbaron het volgende:
[..]
hoezo heb jij geen zin in het weekend...
Morgen voor een deel de auto inpakken en maandag rond 5u vertrek ri Nancy
Ik heb ook wel zin in het weekendquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:38 schreef glasbak het volgende:
[..]
Ik heb er juist wel zin in, maar na mij en anne zijn er maar weinig mensen die kenbaar maken dat ze zin hebben in het weekend.. Dus mag je aannemen dat ze er geen zin in hebben
Ja.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:14 schreef densmee het volgende:
weet je dat heel zeker, rijdt er dan nog iemand in een zelfde MAN
Dit.quote:
Baggervette auto natuurlijk, maar wel ook ontzettend duur (ding moest helemaal omgebouwd worden, was origineel een 4x2 trekker) en door de lange wielbasis lijkt mij haaks achterom met die kar ook geen pretje. Verder is het ding door de aparte afmetingen van de bakken natuurlijk zo incourant als de pest, dus tweedehands weinig waard en ook niet erg multi-inzetbaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |