quote:Op maandag 3 mei 2010 16:47 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik voelde me echt een stereotype postbode vandaag, zo een die door weer en wind gaatM'n handen vielen er bijna vanaf door de kou en regen.
Of allebeiquote:Op maandag 3 mei 2010 17:36 schreef CihV het volgende:
Ik heb liever een uur extra uitbetaald dan die vuvuzela om eerlijk te zijn
Dat ding is echt geen loon van een uur waardt.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:36 schreef CihV het volgende:
Krijg je eens een keer iets leuks van TNT is het weer niet goed?quote:Op maandag 3 mei 2010 17:36 schreef CihV het volgende:
Of hij is niet voor Nederland.quote:Op maandag 3 mei 2010 18:10 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Krijg je eens een keer iets leuks van TNT is het weer niet goed?
Ik heb nog niks gekregenquote:Op maandag 3 mei 2010 18:10 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Krijg je eens een keer iets leuks van TNT is het weer niet goed?
Ik krijg amper geluid uit dat dingquote:Op maandag 3 mei 2010 17:03 schreef Jesse_ het volgende:
De vuvuzela is wel gaaf
Dat klopt. Is altijd in mei.quote:Op maandag 3 mei 2010 18:56 schreef Dionysiou het volgende:
Vakantiegeld komt deze maand volgensmij
Vakantiegeld ontvangt iedereen gewoon in mei, ook al was je in januari al uit dienst.quote:Op maandag 3 mei 2010 18:53 schreef silliegirl het volgende:
Zucht. Ik ben nou sinds januari uit dienst, en ik heb nog _niks_ van m'n vakantiegeld gezien.. Ik ga er nu maar vanuit dat dat gewoon met betalingen van 't vakantiegeld van 't personeel meekomt, anders kan ik weer in de telefoon klimmen. Iemand die dat kan bevestigen toevallig?
Helemaal top! Dan heb ik een leuk extraa'tje van de maandquote:Op maandag 3 mei 2010 19:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vakantiegeld ontvangt iedereen gewoon in mei, ook al was je in januari al uit dienst.
Wordt dat berekend op basis van hoeveel uren je gedraaid hebt in het laatste jaar?quote:Op maandag 3 mei 2010 19:15 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Helemaal top! Dan heb ik een leuk extraa'tje van de maand![]()
Jaquote:Op maandag 3 mei 2010 19:46 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Wordt dat berekend op basis van hoeveel uren je gedraaid hebt in het laatste jaar?
Haha, dan doe je toch iets fout.quote:Op maandag 3 mei 2010 18:51 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik krijg amper geluid uit dat ding
Hahahaquote:Op maandag 3 mei 2010 19:51 schreef CHEVHB het volgende:
Vandaag was het koud.. en regen! Gelukkig is het op Maandag niet veel..
Mooi ding vandaan trouwens:
Ik reed op me fiets door wind en weer naar me volgende brievenbus zoals elke dag! Tot opeens een busje van DHL door een plas reed en ik zeik nat was.. ( dit was echt met opzet volgens mij, want later stapte hij uit en lachte zo nep mogelijk als het maar zijn kan) dus ik dacht dit pik ik niet..
Fiets ik langs en ik keek die beer van een vent aan en ik liet een boertje en dan ook net toen ik hem aankeek.. moest even! Klote DHL beetje mij zeik en zeik nat maken.. verdomme!
Een boer? Op het moment dat hij uitstapt, meteen controleren of de sleutels nog in het contact zitten, zo ja, deuren op slot doen en dicht gooien.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:51 schreef CHEVHB het volgende:
Ik reed op me fiets door wind en weer naar me volgende brievenbus zoals elke dag! Tot opeens een busje van DHL door een plas reed en ik zeik nat was.. ( dit was echt met opzet volgens mij, want later stapte hij uit en lachte zo nep mogelijk als het maar zijn kan) dus ik dacht dit pik ik niet..
Fiets ik langs en ik keek die beer van een vent aan en ik liet een boertje en dan ook net toen ik hem aankeek.. moest even! Klote DHL beetje mij zeik en zeik nat maken.. verdomme!
quote:Op maandag 3 mei 2010 22:32 schreef TokenW het volgende:
[..]
Een boer? Op het moment dat hij uitstapt, meteen controleren of de sleutels nog in het contact zitten, zo ja, deuren op slot doen en dicht gooien.
Eerst even de handrem eraf halen, daarna de deuren op slot doen en vervolgens de auto een duwtje geven als ie op een drempel staat ofzo.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:32 schreef TokenW het volgende:
[..]
Een boer? Op het moment dat hij uitstapt, meteen controleren of de sleutels nog in het contact zitten, zo ja, deuren op slot doen en dicht gooien.
OMG.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:03 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Eerst even de handrem eraf halen, daarna de deuren op slot doen en vervolgens de auto een duwtje geven als ie op een drempel staat ofzo.
Knap dat je je nog zo weet in te houdenquote:Op maandag 3 mei 2010 19:51 schreef CHEVHB het volgende:
Het is idd lekker weer vandaag.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:10 schreef Ohrpolster. het volgende:
Zo, vandaag ook even gewerkt. M'n vaste zaterdagwijk voorbereid en weggebracht, stelde niet veel voor. Donderdag weer, zal dan wel meer zijn denk ik, zaten
nog bijna geen TV gidsen bij bijv. In het zonnetje was t prima te doen trouwens
Mja, ik zet 2 wijken deels door elkaar heen. maakt qua snelheid niet uit, maar het zetten op alfabetische volgorde is gewoon niet handig. moet je veel te vaak opstaan om vakjes leeg te halen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:34 schreef Troeta het volgende:
Dat is even wennen Peterselieman, maar met schikken is het echt wel handig. Hup alles meteen bundelen en in je tas en na het schikken is je kast meteen leeg en kan je weg.
Ingooien van vreemde wijken gaat wel veel sneller zo.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, ik zet 2 wijken deels door elkaar heen. maakt qua snelheid niet uit, maar het zetten op alfabetische volgorde is gewoon niet handig. moet je veel te vaak opstaan om vakjes leeg te halen.
dat wel ja, maar juist niet als je de wijk goed kentquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:48 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ingooien van vreemde wijken gaat wel veel sneller zo.
Je went er heus wel snel aan hoorquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat wel ja, maar juist niet als je de wijk goed kent
Weet niet of ik het goed begrijp...maar wij hebben ook zat straten die over 3 wijken(kaneten,lopen) verdeeld worden.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:30 schreef Peterselieman het volgende:
deels door elkaar komt omdat sommige delen van straten bij wijk 1 horen en sommige delen bij wijk 2. Het moet wel zo omdat het bij het VOSsen vaak niet goed gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |