abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80719667
Het vorige deel: Slank # 1020 - Hiep hiep hoera voor Goedbijtje!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
pi_80719703
quote:
Op maandag 26 april 2010 09:56 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Gister afscheidsfeestje van mijn zus die gaat emigreren, en zaterdag bij mijn ouders rond het huis opruimen voor het feestje.
Vandaar.
Klinkt logisch ja

Ik heb nog geen goed gevoel over wat 'veel' en 'weinig' is, maar op zo'n dag als vandaag heb je geen honger? (ook voor mijn eigen beeldvorming)
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_80719730
Waar gaat je zus heen, VMW?
  maandag 26 april 2010 @ 10:05:15 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80719764
tvp en nu naar Zwolle.

Ik ga mijn tv-optreden uit 1993 overzetten op dvd! (item van 5 minuten over mij, mijn slechthorendheid, mjin dwarsfluit en mijn hamster ). Zal hem ook op You Tube zetten en dan post ik wel even een linkje hier .
Niet meer actief op Fok!
pi_80719807
quote:
Op maandag 26 april 2010 10:02 schreef Quinazoline het volgende:
Klinkt logisch ja

Ik heb nog geen goed gevoel over wat 'veel' en 'weinig' is, maar op zo'n dag als vandaag heb je geen honger? (ook voor mijn eigen beeldvorming)
Het is allemaal vrij voedzaam.
In de witlofsalade zitten twee eieren, de mozzarella en olijven zijn kcalrijk en de yoghurt is een flinke bak.
En tussendoor nog twee boterhammen.
Hiermee heb ik echt geen honger.
quote:
Op maandag 26 april 2010 10:03 schreef ColdFeet het volgende:
Waar gaat je zus heen, VMW?
Melbourne.
pi_80719845
Oh, ik ben dol op rood met witte stippen! .

VMW, voorgoed? .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 26 april 2010 @ 10:09:25 #7
236335 neen
schone schijn
pi_80719853
Hèhè, leuk!

Ik heb op mijn computer een geluidsfragment van een interview met mij op de radio altijd raar om je eigen stem te horen
het lijkt niet wat het is
pi_80719900
Goeiemorgen. Ik heb nu al geen zin in vandaag, dat begint al goed . Kan tussen tentamen en college niet naar huis, dat begin ik toch zo zat te worden, dat onderweg eten.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 26 april 2010 @ 10:16:21 #9
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80720020
Goeiemorgen!
Het is weer maandag he, succes voor iedereen met een zware week voor de boeg!!

Ik zit even relaxed aan mn kopje koffie en ga zo mn koffertje pakken voor Sevilla moet nog even ernstig nadenken over hoe moeilijk ik ga doen om setjes kleding en schoenen enzo ( ) en dan ben ik eigenlijk wel zo'n beetje klaar! Very unlike me, en dan ga ik ook nog morgen pas weg. Zit ik lekker lazy bij mn moeder terwijl die waarschijnlijk nog wel moet inpakken

DaD, spannend vandaag! Fijn wel he, dat je op 3 mag reageren, beetje kansenspreiding
pi_80720079
TVP. 45 minuten op mijn werk en nu al ergernis
Ben nu hard aan het oefenen om het los te laten *zennnnnnn*.

En ik duim alvast voor alle nieuwe woningen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 26 april 2010 @ 10:22:19 #11
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80720153
TVP met een lijstje voor vandaag

O: 1 plak krentenbrood
T: 1/2 appel (vies!)
T: koffieleutje
L: 500 ml Biogarde
T: -
D: Burrito met klassieke vulling
S: RPM
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_80720252
Whoa, dat is wel ver weg, VMW! Hoe komt ze er zo bij?
  maandag 26 april 2010 @ 10:26:55 #13
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80720271
spannend, DaD!

Zo, m'n was is in de machine, boodschappen binnen en ik zit te ontbijten. Zometeen maar hard aan het werk!

Lijstje:
O: yoghurt met banaan en muesli
L: geen idee
T: geen idee
D: broccolisalade met zelfgemaakt brood.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_80720507
quote:
Op maandag 26 april 2010 10:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, ik ben dol op rood met witte stippen! .

VMW, voorgoed? .
Dat is wel de bedoeling, ja.
quote:
Op maandag 26 april 2010 10:26 schreef ColdFeet het volgende:
Whoa, dat is wel ver weg, VMW! Hoe komt ze er zo bij?
Leek ze wel leuk, dus toen het bedrijf van haar vriend daar een vacature had heeft hij daarop gesolliciteerd.
  maandag 26 april 2010 @ 10:42:32 #15
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80720633
Bah VMW! On the positive side, dan heb je wel een vakantie-adresje! Maar toch kan ik me voorstellen dat het wel slikken is

Wat gaat er trouwens in die witlofsalade? Ik wil een keer witlofsalade proberen voor het avondeten, want vriendje houdt niet van warme, dus ik dacht, dan maak ik eens rauwe!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_80720896
tvp
pi_80721009
wow VMW, dat is wel een grote stap! Maar ook wel heel gaaf voor d'r

XM, kan je echt de dag doorkomen op zo wienig eten?

Nynke, gaat het lukken met je scriptie? Zie je vandaag alles weer wat vrolijker dan gisteren?

Mijn lijstje voor vandaag:
O: 2x brood met boter, stuk mango
T: appel, koffie met melk
L: tomatensoep, 2x volkorenboterham met pindakaas of appelstroop
T: halve komkommer + drie wortels, koffie met melk
D: kweenognie!
pi_80721040
quote:
Op maandag 26 april 2010 10:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bah VMW! On the positive side, dan heb je wel een vakantie-adresje! Maar toch kan ik me voorstellen dat het wel slikken is

Wat gaat er trouwens in die witlofsalade? Ik wil een keer witlofsalade proberen voor het avondeten, want vriendje houdt niet van warme, dus ik dacht, dan maak ik eens rauwe!
Witlof schoonmaken en fijnsnijden en dan een sausje maken met mayonaise en verdunnen met een beetje sap van mandarijntjes uit blik, kerrie erdoor roeren. Sausje over witlof en de mandarijntjes erdoor.

Zo doen wij het, we deden eerst met stukjes appel maar daar is m'n vader allergisch voor sinds hij hooikoorts heeft. Ook lekker: stukjes ananas (en dan verdunnen met ananassap).
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_80721056
Ik doe er soms ook een drup zoetstof door als ik het niet zoet genoeg vind en niet nog meer kan verdunnen met sap omdat het dan te dun wordt.
pi_80721238
quote:

mijn moeder doet ketchup/mayonaise/suiker/appel/etc
  maandag 26 april 2010 @ 11:03:41 #21
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80721249
Oh, dat witlofrecept sla ik even op! Mijn vriend vindt het namelijk best lekker, maar ik vind witlof niet te vreten Dus er moet wel een lekker sausje bij zitten, en dat met die ananas, dat klinkt goed!
pi_80721261
Ik doe ook altijd nog ui, ei, appel en kaas door de witlofsalade.
Everything which is not impossible, will eventually happen
  maandag 26 april 2010 @ 11:06:08 #23
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80721317
quote:
Op maandag 26 april 2010 10:54 schreef Perruche het volgende:
wow VMW, dat is wel een grote stap! Maar ook wel heel gaaf voor d'r

Nynke, gaat het lukken met je scriptie? Zie je vandaag alles weer wat vrolijker dan gisteren?

Mijn lijstje voor vandaag:
O: 2x brood met boter, stuk mango
T: appel, koffie met melk
L: tomatensoep, 2x volkorenboterham met pindakaas of appelstroop
T: halve komkommer + drie wortels, koffie met melk
D: kweenognie!
Niet echt, ik ben het werken voor me uit aan het schuiven. Maar, ik ga nu hard aan de slag!
pi_80721371
quote:
Op maandag 26 april 2010 11:04 schreef Quinazoline het volgende:
Ik doe ook altijd nog ui, ei, appel en kaas door de witlofsalade.
oja! mijn moeder ook ei en misschien ook ui..en tomaat!
  maandag 26 april 2010 @ 11:08:07 #25
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80721388
Huu, net belt mn beste vriend me op, of ik thuis ben voor een bakje koffie, want hij (en zn vriendin volgens mij) zaten met een dilemma en wilden graag met een objectieve derde er even over praten!

Ik hoop niet dat zij ook al uit elkaar gaan maar ik ken zoveel gebroken stelletjes nu dat ik er wel echt bang voor ben!
  maandag 26 april 2010 @ 11:10:00 #26
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80721451
Bedankt voor het uittikken allemaal! Ik twijfel ivm de mayo of het heel gezond is (ik moet van mezelf gezonder avondeten deze week ) maar er kan natuurlijk ook gewoon maar 1 lepel in ofzo
pi_80721581
quote:
Op maandag 26 april 2010 10:55 schreef Syrena het volgende:

[..]

Witlof schoonmaken en fijnsnijden en dan een sausje maken met mayonaise en verdunnen met een beetje sap van mandarijntjes uit blik, kerrie erdoor roeren. Sausje over witlof en de mandarijntjes erdoor.

Zo doen wij het, we deden eerst met stukjes appel maar daar is m'n vader allergisch voor sinds hij hooikoorts heeft. Ook lekker: stukjes ananas (en dan verdunnen met ananassap).
precies zo maak ik het ook!

Als ik geen mandarijnen heb met stukjes appel, en soms doe ik er nog amandelen of walnoten door.
pi_80721612
quote:
Op maandag 26 april 2010 11:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bedankt voor het uittikken allemaal! Ik twijfel ivm de mayo of het heel gezond is (ik moet van mezelf gezonder avondeten deze week ) maar er kan natuurlijk ook gewoon maar 1 lepel in ofzo
Anders neem je 'Yofresh' ofzo? Staat me bij dat het gezonder is dan normale mayo, is iets op yoghurtbasis.

Concentratiecurve van een duf konijn hier, ga nog maar eens een poging tot leren doen.
pi_80721621
Oja en een ei! In stukjes

Ik was in de war met witte koolsalade. Daar doen we of ananas of mandarijnen of rozijnen in. En geen ei (maar wel sap in de mayo, of in geval van de rozijnen zoetstof).
pi_80721658
Witlofsla in huize Chico: Witlof, appel, rozijnen, saus van yofresh/ketchup. En vast nog wel meer ingredienten, iets van kruiden, maar dat zou ik aan mn moeder moeten vragen .
pi_80721687
Lijst:

O: bak volle yoghurt met wat limoensiroop, fairy cakeje
T: appel
L: restant ovenschotel van aardappel, aubergine en paprika met tomatensaus
T: walnoten
S: zwemmen, 40 baantjes
D: curry met spinazie, kokkererwten, paprika en ei
S: yoga, anderhalf uur
T: wodkaatje
pi_80721751
Goedemorgen

Zo, ik ben de helft van de kilo's al kwijt en heb nu een bmi van onder de 25. Nog maar vier kilo te gaan.

Zo maar eens met spss stoeien.
pi_80721838

Over huisjes gesproken: ik heb gereageerd op iets aan de prinsengracht. Zal wel een kansloze actie zijn
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_80721864
quote:
Op maandag 26 april 2010 11:20 schreef de_nachtwacht het volgende:
Goedemorgen

Zo, ik ben de helft van de kilo's al kwijt en heb nu een bmi van onder de 25. Nog maar vier kilo te gaan.

Zo maar eens met spss stoeien.
wat goed! hoe lang heb je erover gedaan?

En CF, 40 baantjes ik heb al moeite met 20

Ewelina, prinsengracht Amsterdam? ha, zou wel ubergaaf zijn!
  maandag 26 april 2010 @ 11:24:53 #35
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80721886
Ahja volgens mij heb ook nog wel iets Yofreshigs liggen! Lijkt me voor dressing idd prima ei én fruit? Bijzonder, maar wel het proberen waard

CF, bedankt voor de maaails! Had je ook een mailtje terug gestuurd maar voor het geval je fok eerder leest

Nachtwacht, wow dat gaat snel Nais!
pi_80721939
quote:
Op maandag 26 april 2010 11:24 schreef Perruche het volgende:

En CF, 40 baantjes ik heb al moeite met 20
Dat zijn gewoon 25-meterbaantjes, hoor
Ik heb al een tijd niet gezwommen; vorig jaar deed ik er vaak 80 in mijn lunchpauze. Die natuurlijk dan wel vrij lang duurde

LadyBlack, aii, dat zou naar zijn! Had je nog tijd voor ze, of ben je te druk met pakken?
pi_80722108
quote:
Ik heb vliegangst.
quote:
Een grote fijngesneden witlof, twee kleingesneden gekookte eitjes, schepje mayo, schep grove mosterd en flink wat kerrie.
pi_80722140
quote:

[..]

Ewelina, prinsengracht Amsterdam? ha, zou wel ubergaaf zijn!
Jep. Het zou idd gaaf zijn zeker omdat het zo'n 17m2 groter is. Maar ik denk niet dat ik het krijg...

Enfin, op het afvalfront is er ook nieuws: er is alweer 4 kg af.
pi_80722234
quote:
Op maandag 26 april 2010 11:08 schreef LadyBlack het volgende:
Huu, net belt mn beste vriend me op, of ik thuis ben voor een bakje koffie, want hij (en zn vriendin volgens mij) zaten met een dilemma en wilden graag met een objectieve derde er even over praten!

Ik hoop niet dat zij ook al uit elkaar gaan maar ik ken zoveel gebroken stelletjes nu dat ik er wel echt bang voor ben!
Nou, ik mag hopen dat ze jou daar niet bij betrekken zeg!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 26 april 2010 @ 11:36:16 #40
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80722267
quote:
Op maandag 26 april 2010 11:31 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Ik heb vliegangst.
[..]

Een grote fijngesneden witlof, twee kleingesneden gekookte eitjes, schepje mayo, schep grove mosterd en flink wat kerrie.
Aww Met een cruise erbij dan? Al is een trip naar Australië wel een goeie om je over de angst heen te zetten (al weet ik niet hoe erg het is!) - na een aantal uur ben je te verveeld om nog zenuwachtig te zijn Mèn, wat een lange zit was dat

En twenks voor het recept! Ik ga aan het vriendje vragen wat hem het lekkerst lijkt

En oei milady! Ik help je hopen dat het meevalt!

En Ewelina, 4 kilo eraf, wat goed!
pi_80722292
Zwemmen

Alleen zouden ze iets aan dat chloor moeten doen..
pi_80722376
Netjes eten en een beetje bewegen doet wonderen... Alleen jammer dat er nog zoveel af moet!
pi_80722469
quote:
Op maandag 26 april 2010 11:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aww Met een cruise erbij dan? Al is een trip naar Australië wel een goeie om je over de angst heen te zetten (al weet ik niet hoe erg het is!) - na een aantal uur ben je te verveeld om nog zenuwachtig te zijn Mèn, wat een lange zit was dat
Vliegangst is te erg, ik stap nooit meer in een vliegtuig.
Maar met een containerschip duurt de reis maar 40 dagen.
pi_80722524
quote:
Op maandag 26 april 2010 11:17 schreef ColdFeet het volgende:
Lijst:

O: bak volle yoghurt met wat limoensiroop, fairy cakeje
L: restant ovenschotel van aardappel, aubergine en paprika met tomatensaus
S: zwemmen, 40 baantjes
D: curry met spinazie, kokkererwten, paprika en ei
S: yoga, anderhalf uur
T: wodkaatje

Mooi lijstje wel.
  maandag 26 april 2010 @ 11:42:32 #45
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80722532
quote:
Op maandag 26 april 2010 10:02 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Klinkt logisch ja

Ik vind ook dat vergeetmewelletje erg weinig eet hoor. Zou er zelf niet op kunnen functioneren, al zegt VMW zelf altijd dat het voldoende is voor haar.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_80722538
quote:
Op maandag 26 april 2010 11:41 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Echt, bizar !! En vooral heel erg naar voor jou!!
pi_80722669
quote:
Op maandag 26 april 2010 11:42 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Mooi lijstje wel.
ik ben een beetje dyslectisch momenteel, geloof ik Of gewoon slordig aan het typen
  maandag 26 april 2010 @ 11:48:25 #48
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80722739
quote:
Op maandag 26 april 2010 11:38 schreef Ewelina het volgende:
Netjes eten en een beetje bewegen doet wonderen... Alleen jammer dat er nog zoveel af moet!
Goed zo!

Ik ga ook weer mn best doen
Ik vind het nu alleen wel lastig om de balans te vinden denk ik! Als ik meer sport heb ik het idee ook meer te moeten eten (of dat het iig niet erg is als ik 'zwaarder' eet), maar schijnbaar vindt mijn weegschaal dat toch een no-go Mweh.
pi_80722812
Ik wil weer batterijen in de weegschaal van m'n ouders Al maaanden niet gewogen
  maandag 26 april 2010 @ 11:52:35 #50
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_80722868
Jeetje, Melbourne is ook wel gelijk ver weg zeg..

Wow Nachtwacht en Ewelina, wat zijn jullie goed bezig!! E, hoeveel wil je er nog afhebben dan?

Phooeee ik heb even een hele grote KUT-bui
Moest net naar de psych weer, waar ik niet al te happy van werd en ook nog niet echt het idee heb dat ik er iets mee opschiet, en toen fietste ik in gedachten verzonken naar huis en reed ik door rood, voor de neus van politie. Dikke bekeuring a 60 euro
En nu ben ik HEEL boos, op de hele wereld en weet ik niet zo goed hoe ik die boosheid weg moet krijgen. Bovendien moet ik zo werken

Zometeen is alles vast weer zonniger hoor, sorry voor mijn scheldkannonade
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_80722888
quote:

[..]

wat goed! hoe lang heb je erover gedaan?
Ongeveer 6 weken, dus dat is best netjes toch? Mijn voorlopige doel is eerst 83 kilo, maar vroeger was ik op een gegeven moment een kilo of 74/75 en heel stiekem hoop ik dat weer te bereiken

Als ik dat haal dan ben ik gewoon meer dan 17 kilo lichter dan toen ik begon met een gezondere levensstijl. *droomt*
pi_80722908
Oooo wat kut van je boete!!!! Neem een lekker kopje thee om tot rust te komen?
  maandag 26 april 2010 @ 11:57:01 #53
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80722997
Ik maak witlofsalade zo:
witlof klein snijden, appeltje in stukjes, evt. kaas kleinmaken, gedroogde bessen en noten erbij, honing-mosterddressing van yoghurt- honing-mosterd-citroensap en een beetje peper

of zo
witlof klein snijden, diverse soorten fruit in stukjes snijden, yoghurt dressing maken en mengen.
pi_80723124
quote:
Op maandag 26 april 2010 11:52 schreef _Calimero_ het volgende:

Wow Nachtwacht en Ewelina, wat zijn jullie goed bezig!! E, hoeveel wil je er nog afhebben dan?

Moest net naar de psych weer, waar ik niet al te happy van werd en ook nog niet echt het idee heb dat ik er iets mee opschiet, en toen fietste ik in gedachten verzonken naar huis en reed ik door rood, voor de neus van politie. Dikke bekeuring a 60 euro
En nu ben ik HEEL boos, op de hele wereld en weet ik niet zo goed hoe ik die boosheid weg moet krijgen. Bovendien moet ik zo werken

dat is rot! 60 euro voor op de fiets door rood? dat is ook wel belachelijk veel zeg, de laatste keer dat ik een boete kreeg was het maar 30 euro ofzo..?
maar het gaat straks vast beter, de woede moet gewoon even zakken
quote:
Op maandag 26 april 2010 11:53 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Ongeveer 6 weken, dus dat is best netjes toch? Mijn voorlopige doel is eerst 83 kilo, maar vroeger was ik op een gegeven moment een kilo of 74/75 en heel stiekem hoop ik dat weer te bereiken

Als ik dat haal dan ben ik gewoon meer dan 17 kilo lichter dan toen ik begon met een gezondere levensstijl. *droomt*
echt super goed! En gewoon doorgaan zoals je deed, dan komen die laatste kilo's vast ook
pi_80723153
quote:
Op maandag 26 april 2010 11:42 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik vind ook dat vergeetmewelletje erg weinig eet hoor. Zou er zelf niet op kunnen functioneren, al zegt VMW zelf altijd dat het voldoende is voor haar.
Maar dat is het ook:

O: witlofsalade met ei 390
T: bruine boterham met kaas 150
L: tomatensalade met mozzarella en zwarte olijven 400
T: yoghurt met bosbessen 100
D: onbekend

1190 exclusief D.
pi_80723225
quote:
Op maandag 26 april 2010 11:41 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Zo dan is het wel meteen heel erg ver ...
  maandag 26 april 2010 @ 12:13:05 #57
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80723445
quote:
Op maandag 26 april 2010 12:01 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Maar dat is het ook:

O: witlofsalade met ei 390
L: tomatensalade met mozzarella en zwarte olijven 400
T: yoghurt met bosbessen 100

1190 exclusief D.
Dat weet ik. En toch heb ik altijd het gevoel dat jij te weinig eet, ondanks dat je het voorrekent enzo. Ik weet niet hoe het komt. Zeg er daarom ook niets meer over, behalve als iemand anders er een opmerking over maakt, dan kan ik het niet laten .

Maar goed, volgens mij ben je gezond en heb je geen vage klachten enzo als gevolg van vitamine- en caloriengebrek, dus ik ga er ook maar uit dat het echt voldoende is.
  maandag 26 april 2010 @ 12:14:59 #58
277802 _Calimero_
pi_80723493
quote:
Op maandag 26 april 2010 11:54 schreef P.F het volgende:
Oooo wat kut van je boete!!!! Neem een lekker kopje thee om tot rust te komen?
Ja, ik ga maar even thee zetten inderdaad.
Het zakt zo vanzelf wel weer weg. Jammer van die 60 euro, maar goed zal er niet aan failliet gaan en het heeft nu ook geen zin om een week lang te bedenken voor elke euro die ik uitgeef, dat ik nog 60 euro meer zou kunnen hebben.

Pff en dan mag ik de komende 2 weken NIET:
- elke dag wegen (2x per week maar)
- continu mijn lichaamsvormen checken in spiegels/andere oppervlakken die weerspiegelen
- geen eetbui hebben

Dat wordt nog lastig, maar ik ga wel alles op alles zetten om het te doen.
  maandag 26 april 2010 @ 12:19:12 #59
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80723596
quote:
Op maandag 26 april 2010 12:14 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Ja, ik ga maar even thee zetten inderdaad.
Het zakt zo vanzelf wel weer weg. Jammer van die 60 euro, maar goed zal er niet aan failliet gaan en het heeft nu ook geen zin om een week lang te bedenken voor elke euro die ik uitgeef, dat ik nog 60 euro meer zou kunnen hebben.

Pff en dan mag ik de komende 2 weken NIET:
- elke dag wegen (2x per week maar)
- continu mijn lichaamsvormen checken in spiegels/andere oppervlakken die weerspiegelen
- geen eetbui hebben

Dat wordt nog lastig, maar ik ga wel alles op alles zetten om het te doen.

Klinkt als goede doelen! (en oei, aan punt 2 maak ik me ook schuldig )
Gaat je lukken!
pi_80723602
quote:
Op maandag 26 april 2010 12:13 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat weet ik. En toch heb ik altijd het gevoel dat jij te weinig eet, ondanks dat je het voorrekent enzo. Ik weet niet hoe het komt. Zeg er daarom ook niets meer over, behalve als iemand anders er een opmerking over maakt, dan kan ik het niet laten .

Maar goed, volgens mij ben je gezond en heb je geen vage klachten enzo als gevolg van vitamine- en caloriengebrek, dus ik ga er ook maar uit dat het echt voldoende is.
Misschien laat je je afleiden door al die groente.

Ik voel me inderdaad gezond en heb nergens last van.
En ik val (heel) langzaam maar zeker af.
Het is misschien wat saai en eentonig, maar het werkt voor mij.
  maandag 26 april 2010 @ 12:32:13 #61
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80723927
He Cali, om zulke samenlopen van omstandigheden word ik ook altijd erg pissig... ff goeie muziek opzetten kan ook helpen!
quote:
Op maandag 26 april 2010 11:26 schreef ColdFeet het volgende:
LadyBlack, aii, dat zou naar zijn! Had je nog tijd voor ze, of ben je te druk met pakken?
Ze gaan niet uit elkaar gelukkig!
Het daadwerkelijke dilemma was véél minder erg... maar voor hun wel vervelend. Ze wonen nu naast het pand van het corps hier, en ze beginnen de gevolgen van chronisch slecht slapen te merken, ze waren helemaal kapot allebei. Dus nu zijn ze op zoek naar iets anders, en ze zaten helemaal vast in hun voors en tegens. Sneu voor hun, maar geen wereldschokkend probleem dus gelukkig! Weekendje bij de ouders maffen en dan kijken ze er waarschijnlijk een stuk zonniger tegenaan.

En ik heb de tijd in principe, zou zelfs morgenochtend nog kunnen vertrekken. Ik ga straks eerst naar mn moeder, en dan brengt haar vriend ons morgenmiddag naar Düsseldorf-Weeze. Tied zaaaaat!!
  maandag 26 april 2010 @ 12:32:58 #62
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80723946
Ik heb een plan!

Maandag: kofta (met courgette, tomaten en gele paprika, met wat rijst)
Dinsdag: taco's met gehakt en pico de gallo en avocado en sla
Woensdag: mediterraan vispannetje met maisbrood
Donderdag: witlof-salade met mandarijntjes en gekookt ei (met vlees erbij - misschien gemarineerde runderlapjes? Ik heb dit nog nooit gegeten )
Vrijdag: Rachel Allen's Fish Cakes with lemon and pine nuts, met salade (met dank aan CF!)
Zaterdag: hangt er nog vanaf of ik dan in de trein zit
Zondag: Big Kahuna Hawaiian Salad Moest alleen al vanwege de naam! Misschien iets van vlees/vis/vega erbij?

Volgens mij is dit een vrij gezond weekmenu, ik hoor graag of jullie het ermee eens zijn!
  maandag 26 april 2010 @ 12:34:50 #63
277802 _Calimero_
pi_80723991
Klinkt lekker en gevarieerd Maria!! En ik vind het er ook wel gezond uitzien voor zover ik weet wat het allemaal is
pi_80724002
quote:

Iets van 8 kg? Weet het niet precies eigenlijk, totdat ik weer in mijn oude kleding pas... Weet het niet precies eigenlijk, de weegschaal die ik nu heb is niet zo precies en geeft volgens mij teveel aan. Ik hou het er maar op dat ik gewoon weer in mijn oude kleding moet kunnen, dan is het wel goed. Ik ga van de spiegel uit.
pi_80724017
Maria, prima gevarieerd menu! Maisbrood is niet per se de beste keuze, maar misschien is het voor de smaak beter als je het zo laat? Donderdag zou je rosbieflapjes kunnen eten - die marineer je en bak je snel even aan, dat is echt zo gepiept!

Geef 't recept van die Big Kahuna Hawaiian Salad eens, als je wilt?

Ik zou trouwens de volgorde veranderen, 2x gehakt achter elkaar
  maandag 26 april 2010 @ 12:37:55 #66
277802 _Calimero_
pi_80724072
Knap dat je dat kan. Ik kan mij met hetzelfde gewicht soms heel anders voelen
Maar je zit goed op weg dus!! Keep it up!

Mijn lijstje voor vandaag, is nu al anders dan gepland

O: yoghurt, muesli appel
T: blikje tonijn a 130 gram
L: 2x brood met filet A en gekookt ei
T: 2x brood met zuivelspread en ei
T: ? misschien een rijstwafel met jam. Of pindakaas
D: rest pasta, courgette, zalm, boursinkookmeuk, extra wortels voor de groente
T: wellicht nog 10 noten, maar liever niet.

Zonder de noten, was het volgens valtaf.nl 1250 Kcal. Dat lijkt me wel erg weinig en klopt misschien niet?
  maandag 26 april 2010 @ 12:40:45 #67
236335 neen
schone schijn
pi_80724149
Ik heb maar even Room Eleven geluisterd

En dan zo naar college
  maandag 26 april 2010 @ 12:42:01 #68
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80724189
quote:
Op maandag 26 april 2010 12:35 schreef ColdFeet het volgende:
Maria, prima gevarieerd menu! Maisbrood is niet per se de beste keuze, maar misschien is het voor de smaak beter als je het zo laat? Donderdag zou je rosbieflapjes kunnen eten - die marineer je en bak je snel even aan, dat is echt zo gepiept!

Geef 't recept van die Big Kahuna Hawaiian Salad eens, als je wilt?

Ik zou trouwens de volgorde veranderen, 2x gehakt achter elkaar
Rosbieflapjes! Lekker! *voegt toe*

En hier de salade! http://kblog.lunchboxbunc(...)salad-pineapple.html Het leek me best lekker en de naam is grappig Maar misschien wat weinig vullend, vooral voor vriendje. Dus er komt denk ik nog wel wat bij.

En de volgorde is altijd gepuzzel, ivm werken, treinreizen, sporten, etc. Dus ik moet hem zo laten ben ik bang!
pi_80724191
Cali, baaldag
  maandag 26 april 2010 @ 12:42:29 #70
236335 neen
schone schijn
pi_80724199
quote:
Op maandag 26 april 2010 12:42 schreef Ewelina het volgende:
Cali, baaldag
Ik las calibaal
  maandag 26 april 2010 @ 12:43:46 #71
277802 _Calimero_
pi_80724235
quote:
Op maandag 26 april 2010 12:42 schreef Ewelina het volgende:
Cali, baaldag
Niks ervan, ik laat niet mijn hele dag verpesten door 1 klote agent
Ga nu gewoon lekker werken en vandaag EXTRA goed eten zodat ik me daar heel blij over kan voelen
  maandag 26 april 2010 @ 12:44:05 #72
277802 _Calimero_
pi_80724239
quote:
Op maandag 26 april 2010 12:42 schreef neen het volgende:

[..]

Ik las calibaal
Hahaha
pi_80724242
quote:
Op maandag 26 april 2010 12:37 schreef _Calimero_ het volgende:
Knap dat je dat kan. Ik kan mij met hetzelfde gewicht soms heel anders voelen
Maar je zit goed op weg dus!! Keep it up!

Mja, de weegschaal is natuurlijk wel een richtlijn. Maar kleding zegt denk ik meer.
  maandag 26 april 2010 @ 12:44:58 #74
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80724264
quote:

maandag 26 april 2010 @ 12:45:03 #75
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80724267
quote:
Op maandag 26 april 2010 12:40 schreef neen het volgende:
Ik heb maar even Room Eleven geluisterd
Goed idee!!
  maandag 26 april 2010 @ 12:46:01 #76
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80724293
DaD, ik ben benieuwd of je nog hoog bent geëindigd bij een van de drie huisjes!!
  maandag 26 april 2010 @ 12:47:47 #77
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80724334
Planningslijst voor vandaag!

O: twee sneetjes met rosbief
T: bakje griesmeelpudding
L: twee sneetjes met ? , beker melk
T: banaan
T: nog een snee brood met nutella ofzo
D: kofta
S: fitness-afspraak na de eerste twee weken, ben benieuwd! Krijg waarschijnlijk nieuw schema
S: Zumba
T: misschien nog een beker melk

En nu ga ik ophouden met SOGgen
  maandag 26 april 2010 @ 12:48:36 #78
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80724354
hoe is het met de huisjes, DaD?
  maandag 26 april 2010 @ 12:50:11 #79
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80724391
quote:
Op maandag 26 april 2010 10:54 schreef Perruche het volgende:

't Is meer dan het lijkt

O: 1 plak krentenbrood 120kcal
T: 1/2 appel (vies!) 25 kcal
T: koffieleutje 30 kcal
L: 500 ml Biogarde (à 65 kcal per 100 ml) = 325 kcal
D: Burrito met klassieke vulling +/- 650 kcal

Totaal ca. 1150. Prima na afgelopen weekend dat niet echt slank te noemen valt .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 26 april 2010 @ 12:52:23 #80
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80724466
quote:
Op maandag 26 april 2010 12:50 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

't Is meer dan het lijkt

O: 1 plak krentenbrood 120kcal
T: 1/2 appel (vies!) 25 kcal
T: koffieleutje 30 kcal
L: 500 ml Biogarde (à 65 kcal per 100 ml) = 325 kcal
D: Burrito met klassieke vulling +/- 650 kcal

Totaal ca. 1150. Prima na afgelopen weekend dat niet echt slank te noemen valt .
Ja zeg heu! Je ging ook RPMen he! Dus dan zou je minimaal 1500 + extra ivm sport moeten hebben Dus je zit aan ruim 500 kcal te weinig!

En jou kennende viel vorige week vast wel mee qua hoeveelheden
  maandag 26 april 2010 @ 12:54:26 #81
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80724522
quote:
Op maandag 26 april 2010 12:52 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ja zeg heu! Je ging ook RPMen he! Dus dan zou je minimaal 1500 + extra ivm sport moeten hebben Dus je zit aan ruim 500 kcal te weinig!

En jou kennende viel vorige week vast wel mee qua hoeveelheden
Fles rosé, chips, toastjes, etc.
  maandag 26 april 2010 @ 12:55:14 #82
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80724549
quote:
Op maandag 26 april 2010 12:46 schreef LadyBlack het volgende:
DaD, ik ben benieuwd of je nog hoog bent geëindigd bij een van de drie huisjes!!
Daar ben ik ook wel benieuwd naar

En een voor Cali en VMW. Niet tof, zo'n verhuizende zus als je vliegangst hebt .
pi_80724607
quote:
Op maandag 26 april 2010 12:54 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Fles rosé, chips, toastjes, etc.
Dat is mijn gebruikelijke weekend-menu

Liefje, zo hou je ongeveer 600 kcal over na het spinnen. dat is echt bespottelijk weinig
pi_80724616
quote:
Op maandag 26 april 2010 12:43 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Niks ervan, ik laat niet mijn hele dag verpesten door 1 klote agent
Ga nu gewoon lekker werken en vandaag EXTRA goed eten zodat ik me daar heel blij over kan voelen
Goed
pi_80724710
XM, als jij je er prettig bij voelt na een "vet" weekend, kan het misschien geen kwaad. Maar misschien kan je er nog wat groenvoer tussen proppen, of zit dat in de burrito?

maria, die Big Kahuna salad ziet er lekker uit! En ik heb er alles voor in huis..! Alleen i.p.v. frisé sla, gewoon ijsbergsla... kan vast ook wel!

had trouwens laatst een side-salad gemaakt, en dat was ook zó lekker, met komkommer en mango, gemikt (in fijne reepjes), met een dressing van gemalen rode peper (klein beetje), limoensap en een beetje olie...

dus deze gepimpte versie lijkt me zeker lekker!

Lichaamsvormen checken in de spiegel doe ik trouwens maar even niet, wor dik neit vrolijk van
pi_80724749
quote:
Op maandag 26 april 2010 12:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb een plan!

Maandag: kofta (met courgette, tomaten en gele paprika, met wat rijst)
Dinsdag: taco's met gehakt en pico de gallo en avocado en sla
Woensdag: mediterraan vispannetje met maisbrood
Donderdag: witlof-salade met mandarijntjes en gekookt ei (met vlees erbij - misschien gemarineerde runderlapjes? Ik heb dit nog nooit gegeten )
Vrijdag: Rachel Allen's Fish Cakes with lemon and pine nuts, met salade (met dank aan CF!)
Zaterdag: hangt er nog vanaf of ik dan in de trein zit
Zondag: Big Kahuna Hawaiian Salad Moest alleen al vanwege de naam! Misschien iets van vlees/vis/vega erbij?

Volgens mij is dit een vrij gezond weekmenu, ik hoor graag of jullie het ermee eens zijn!
Klinkt lekker.
Naar mijn mening iets te vaak sla en te weinig (variatie in) groente.
Oh, enik zou ook al het vlees en vis weglaten.
  maandag 26 april 2010 @ 13:07:16 #87
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80724869
quote:
Op maandag 26 april 2010 13:02 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Klinkt lekker.
Naar mijn mening iets te vaak sla en te weinig (variatie in) groente.
Oh, enik zou ook al het vlees en vis weglaten.
True! Ik was nu in een salades-uitproberen-bui Ik zal proberen de groenten omhoog te schroeven (eventueel ook bij lunch!)
  maandag 26 april 2010 @ 13:16:05 #88
229513 Blurred86
Live Positive
pi_80725119
quote:
Op maandag 26 april 2010 12:48 schreef AKnynke het volgende:
hoe is het met de huisjes, DaD?
^^

XM, 1150 kcal is echt te weinig, zeker als je ook (intensief) gaat sporten!

die salade klinkt lekker Maria, binnenkort hier ook maar eens op het menu zetten

mijn lijstje komt later; ben er nog niet uit wat er in komt te staan
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_80725149
Ik ben geloof ik iets meer klaar voor de zomer dan de rest van Amsterdam. Veel dodelijke blikken van de dames en complimentjes van de heren. En nee ik heb het niet koud anders had ik wel een jas aan gedaan

Schouder zijn keurig bedekt en rokje is op de knie
pi_80725167
quote:
Op maandag 26 april 2010 13:07 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

True! Ik was nu in een salades-uitproberen-bui Ik zal proberen de groenten omhoog te schroeven (eventueel ook bij lunch!)
Zijn wel afwisselende salades.
Met mooi weer eet ik ook liever salade dan bloemkool trouwens.
pi_80725282
Cali, je kunt ook iedere dag lippenstift opdoen en als je dan toch in de spiegel kijkt alleen dat checken..
pi_80725297
ik vind die Hawaiian Salad echt geweldig! Kleurig en vrolijk. Alleen jammer dat ik niet bepaald dol ben op papaya
pi_80725373
quote:
Op maandag 26 april 2010 13:00 schreef Perruche het volgende:
XM, als jij je er prettig bij voelt na een "vet" weekend, kan het misschien geen kwaad. Maar misschien kan je er nog wat groenvoer tussen proppen, of zit dat in de burrito?

maria, die Big Kahuna salad ziet er lekker uit! En ik heb er alles voor in huis..! Alleen i.p.v. frisé sla, gewoon ijsbergsla... kan vast ook wel!

had trouwens laatst een side-salad gemaakt, en dat was ook zó lekker, met komkommer en mango, gemikt (in fijne reepjes), met een dressing van gemalen rode peper (klein beetje), limoensap en een beetje olie...

dus deze gepimpte versie lijkt me zeker lekker!

Lichaamsvormen checken in de spiegel doe ik trouwens maar even niet, wor dik neit vrolijk van
Klinkt lekker die side salade, maar wat is het side gedeelte? Dat het een side dish is?
pi_80725684
quote:
Op maandag 26 april 2010 13:23 schreef P.F het volgende:

[..]

Klinkt lekker die side salade, maar wat is het side gedeelte? Dat het een side dish is?
ja, want ik vind het niet echt een volwaardige groente-maaltijd... alleen komkommer is niet echt veel vitamines zeg maar ik had hem bij de een indonesiche pittig rijst-iets gemaakt, wel lekker, blust een beetje naast een pittige saus

oh, en daarnaast klinkt side-salad natuurlijk veel interessanter dan gewoon komkommersalade
  Vis een optie? maandag 26 april 2010 @ 13:43:22 #95
70532 loveli
N
pi_80726040
quote:
Op maandag 26 april 2010 11:36 schreef P.F het volgende:
Zwemmen

Alleen zouden ze iets aan dat chloor moeten doen..
Er bestaan systemen die het water zuiveren met koper opv choor, da's geweldig zwemmen!
crap in = crap out
pi_80726457
Hoi

Ik weet niet of ik mijn doel van eind mei 5kg lichter ga halen...
De weegschaal gaf iig wel 500 gram minder aan dan vorige week, dus dat is positief.

M'n mp3spelert net geupdate met nieuwe nummers en een nieuwe playlist.
Vrijwel de enige reden dat ik cardio/intervaltraining leuk vind is dat ik ongegeneerd muziek kan luisteren zonder dat ik niks zit te doen.

Soms als de 'runner's high' inkickt moet ik er wel aan denken om niet allemaal drum- en lipsyncgebaren te maken tijdens het rennen.

Nu maar even gaan doen dan..
Springfield's looking pretty dusty today
pi_80727021
quote:
Op maandag 26 april 2010 11:22 schreef Ewelina het volgende:

Over huisjes gesproken: ik heb gereageerd op iets aan de prinsengracht. Zal wel een kansloze actie zijn
Herengracht 147 Amsterdam: Te mooi om waar te zijn?

heb je dit topic gezien?

daaag.
pi_80727158
quote:
Op maandag 26 april 2010 14:11 schreef AnneX het volgende:

[..]

Herengracht 147 Amsterdam: Te mooi om waar te zijn?

heb je dit topic gezien?

daaag.
Is niet via een makelaar en ook niet aan de herengracht.
pi_80727198
Kom zonder bij te lezen even binnenvallen, zit op telefoon. Sta tweede voor een huisje, maar (daar is ie al) er zijn meldingen geweest van overlast door buren daar, in het verleden, en jonge vrouw alleen is geen goed idee. Ze gaan uitzoeken hoe recent die meldingen zijn en wat de bron is, en dan word ik morgen terug gebeld. Wordt vervolgd. Stond voor andere huisjes trouwens 4e en 8e.
  maandag 26 april 2010 @ 14:23:50 #100
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80727441
quote:
Op maandag 26 april 2010 14:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kom zonder bij te lezen even binnenvallen, zit op telefoon. Sta tweede voor een huisje, maar (daar is ie al) er zijn meldingen geweest van overlast door buren daar, in het verleden, en jonge vrouw alleen is geen goed idee. Ze gaan uitzoeken hoe recent die meldingen zijn en wat de bron is, en dan word ik morgen terug gebeld. Wordt vervolgd. Stond voor andere huisjes trouwens 4e en 8e.
Vierde is ook hoopvol!! Waar is dat ene huisje dan? Hier was ook overlast gemeld door de woningbouw, maar daar heb ik geeneens last van. Maar als ze zeggen dat een vrouw alleen geen goed idee is, is natuurlijk wel even iets om goed uit te zoeken dan...
  maandag 26 april 2010 @ 14:28:11 #101
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80727592
Ik ga mn trein halen
  maandag 26 april 2010 @ 14:33:18 #102
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80727751
Spannend DaD! Wel goed dat ze je eest waarschuwen!
pi_80727785
quote:
Wat voor een buurt is dat dan dat ze je daarvoor waarschuwen joh? Wel goed dat je al zo hoog staat hopeijk zit er snel een leuk huisje bij!
pi_80728065
De buurt is het probleem niet, maar blijkbaar woont of woonde er een vervelende kerel op die galerij. Afwachten! Het is wel heel fijn om te weten dat ik zo hoog sta, 't kan nooit lang meer duren.
  maandag 26 april 2010 @ 14:43:07 #105
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80728073
quote:
Op maandag 26 april 2010 14:34 schreef Perruche het volgende:

[..]

Wat voor een buurt is dat dan dat ze je daarvoor waarschuwen joh? Wel goed dat je al zo hoog staat hopeijk zit er snel een leuk huisje bij!
Dattem.

Wissel jij elke dag ofzo van avatar, Perruce? verwarrend!
pi_80728317
quote:
Op maandag 26 april 2010 14:43 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Dattem.

Wissel jij elke dag ofzo van avatar, Perruce? verwarrend!
nee, die ik had vond ik niet flatterend ( ), en toen had een een rode nietmachine maar toen dacht ik "waarom", en nu heb ik een regenboog, en ik hou van regenvogen regenbogen dus die hou ik even

-edit, ik moet echt meer werken en minder WOGgen.
pi_80728357
Fijn dat ze zo meedenken DaD. Hoop dat de eikel in kwestie al verhuisd is (of vast zit ).

Ik ben even op mijn neue werkplek, en daar hebben ze de Delicous
Ga zo kijken welke toffe tijdschriften ze nog meer hebben en kijken welke nieuwe kookboeken ze hebben.

En of ze een scanner hebben
pi_80728535
De woningbouwvereniging waarschuwde mij ook voor families die ruzie met elkaar hadden, regelmatig op de vuist gingen en daarbij ook weleens een mes trokken.
Beide families zijn denk ik al eeuwen verhuisd want ik heb er nooit iets van meegekregen.

Als ik jou was zou ik wel gewoon gaan kijken en even iemand op de galerie aanspreken om te bepalen hoe erg het is.
  maandag 26 april 2010 @ 15:54:44 #109
236335 neen
schone schijn
pi_80730412
Straks spreek je de verkeerde aan

Ik heb na morgen al vakantie dus even kijken of ik overmorgen ook kan werken
  maandag 26 april 2010 @ 16:11:15 #110
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80730998
quote:

vierde is ook al heel goed, ik stond hier ook derde of vierde en toch maar even kijken bij dat ene huisje hoor, verhalen zijn soms echt overdreven...

ik heb geyogaad vandaag bij danstherapie (softe versie, dat wel) vond t wel leuk.
Kwak
  maandag 26 april 2010 @ 16:15:59 #111
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80731148
Nou spannend DaD..

Gaat het weer een beetje Calimero??

LIjst:
O: yoghurt met vla en druiven (300 ml)
T;s: boterham kalkoenfilet, peer, appel, 2 tomaten, cup a soup kerrie
D: Grote bord stevige snert met veel rookworst en stukjes speklab, 2 boterhammen met kaas, beker melk
T's: boterham kalkoenfilet, sinaasappel, blokje choco
D: Gekookte witlof ham/kaas uit de oven, komkommersalade, rarbarber, 1 aardappel.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 26 april 2010 @ 16:18:18 #112
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80731222
ik ga zo maar eens een rondje hardlopen. Even die twee rollen mentos en het chocolaatje dat ik net op heb compenseren.
pi_80731612
quote:
Op maandag 26 april 2010 16:15 schreef uniekhoorn het volgende:
D: Grote bord stevige snert met veel rookworst en stukjes speklab, 2 boterhammen met kaas, beker melk
Volgens mij ben je aan vakantie toe.
  maandag 26 april 2010 @ 16:36:31 #114
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80731930
quote:
Op maandag 26 april 2010 16:28 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Oeps
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_80734103
quote:
Op maandag 26 april 2010 16:28 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Wel een goeie

Ik ben me hier eens aan het verdiepen in de materie van het recht. OMFG zeg. Morgen eens kijken of we niet een simpel boekje erover hebben
pi_80734389
ik heb honger!!!!!!!
pi_80735508
Thuis!
Lange dag wel, nu heb ik nergens zin meer in...
  maandag 26 april 2010 @ 18:28:52 #118
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80735565
Mijn tv-optreden!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mark en ik hebben er nog smakelijk om zitten lachen net. Wat een enorm accent ook .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 26 april 2010 @ 18:32:40 #119
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80735659
VIK, ik zit hier met een big smile en een warm gevoel... Echt zo lief!!
Wist je dat het op youtube stond??
pi_80735726
Kan geen YouTube openen op mijn telefoon

Omg ik werd net uitgevraagd bij het zuivelschap door een 25plusser. Ik word oud
  maandag 26 april 2010 @ 18:35:59 #121
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80735759
quote:
Op maandag 26 april 2010 18:32 schreef uniekhoorn het volgende:
VIK, ik zit hier met een big smile en een warm gevoel... Echt zo lief!!
Wist je dat het op youtube stond??
ik heb het er zelf opgezet daarnet . (vanmiddag even van videoband op dvd gezet om veilig te stellen voor toekomstige generaties )
Niet meer actief op Fok!
pi_80735773
quote:
Op maandag 26 april 2010 18:28 schreef Viking84 het volgende:
Mijn tv-optreden!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mark en ik hebben er nog smakelijk om zitten lachen net. Wat een enorm accent ook .
Elke keer lig ik weer in een deuk.
  maandag 26 april 2010 @ 18:37:04 #123
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_80735795
Oooh Vik, wat ontzettend schattig! Echt zó lief! 'ik reed door op mijn driewieler en toen reed ik over z'n neusje heen' .
Your body. Your soul. Your rituals.
  maandag 26 april 2010 @ 18:40:26 #124
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80735911
quote:
Op maandag 26 april 2010 18:37 schreef Rituals het volgende:
Oooh Vik, wat ontzettend schattig! Echt zó lief! 'ik reed door op mijn driewieler en toen reed ik over z'n neusje heen' .
Ja, dat

Echt té schattig!
  maandag 26 april 2010 @ 18:41:35 #125
236335 neen
schone schijn
pi_80735951
Haha! leuk ja!
  maandag 26 april 2010 @ 18:42:42 #126
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80736001
En fraai accentje idd
  maandag 26 april 2010 @ 18:51:39 #127
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_80736375
quote:
Mijn tv-optreden!
SPOILER
O wat schattig!
  maandag 26 april 2010 @ 18:55:14 #128
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80736501
Lijstje:
O: yoghurt met banaan en muesli
L: beetje pyttipanna, kleine aardappelstukjes met broccoli en zalm, 2 beschuiten met roomboter en hagelslag
T: 2 rollen mentos, chocolaatje
S: 5 km. hardlopen in 30 minuten, waaronder 2 flinke heuvels
T: kapje vers volkorenbrood met hagelslag
D: broccolisalade met vers brood met boter.

mwoah.
  maandag 26 april 2010 @ 18:59:54 #129
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80736678
Baha, Viking, je bent ook geen klap veranderd qua uiterlijk Vooral met die grijns!

Accentje is ook geinig, 'tááándjes'
pi_80736700

Bid je nog voor een wonder, Vik? Wel lief hoor, je tv-optreden. En je praat héél mooi, serieus.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 26 april 2010 @ 19:00:53 #131
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_80736713
Lijstje:

O: 3 volkoren crackers met komkommersalade
T: appel, banaan
L: bruin pistoletje pastrami met honingmosterdsaus
T: boerensalade
D: gekookte krieltjes, karbonade, champignons en roerbakmix
T: citroen-kwarktaart yoghurt
T: komkommer

Commentaar is welkom

[ Bericht 14% gewijzigd door Ewelina op 26-04-2010 19:14:20 ]
pi_80736766
Oeh, schattig! Ik dacht even NOEEES einde van de hamster!

Je 'accentje' is dat door je slechthorendheid of doordat je uit Noord-Nederland komt? Ik vind dat je best duidelijk spreekt hoor, al zeg je in het filmpje van niet!

Je lijkt nu echt op hoe je lacht in het filmpje !
pi_80736789
En zo lekker nuchter Me like!
  maandag 26 april 2010 @ 19:05:14 #134
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80736896
quote:
Op maandag 26 april 2010 19:02 schreef P.F het volgende:
Oeh, schattig! Ik dacht even NOEEES einde van de hamster!

Je 'accentje' is dat door je slechthorendheid of doordat je uit Noord-Nederland komt? Ik vind dat je best duidelijk spreekt hoor, al zeg je in het filmpje van niet!

Je lijkt nu echt op hoe je lacht in het filmpje !
Accent is vooral een Fries accent Toen ik in Groningen naar school ging was ik er héél snel vanaf.

En nee, ik wacht niet meer op een wonder .
Niet meer actief op Fok!
pi_80736922
quote:
Op maandag 26 april 2010 18:40 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja, dat

Echt té schattig!
Ik vind het eigenlijk heel zielig dat die hamster zo mee mocht op de driewieler Maar wel heel schattig!!
pi_80736971
quote:
Op maandag 26 april 2010 19:05 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Accent is vooral een Fries accent Toen ik in Groningen naar school ging was ik er héél snel vanaf.

En nee, ik wacht niet meer op een wonder .
Ja dat dacht ik al, maar voordat ik alle slanke Friezen/Friese slankies beledig..

Je CI, is dat niet het wonder ?
  maandag 26 april 2010 @ 19:07:49 #137
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80736999
Wat trouwens wel vreemd was: er zat dus een vrouw tegenover me die dingen vroeg, maar je hoort haar niet, dus ik moest antwoorden in volzinnen. Dus niet 'ja' zeggen, maar een antwoord geven alsof er geen vraag was gesteld en ik vanuit mezelf aan het vertellen was .
Niet meer actief op Fok!
pi_80737897
Joehoeee Er werd *alweer* op overheerlijke taart getrakteerd op mijn werk, maar standvastig als ik ben heb ik die afgeslagen Morgen trakteer ik zelf en neem ik natuurlijk wel een klein puntje.

O: 2 boterhammen pindakaas
L: 2 boterhammen pindakaas, cup a soup tomaat
T: 100 gram wortels/komkommer, peer
D: 200 gram rode kool met drie eetlepels appelmoes ( klein kind dat ik ben), 100 gram bloemkool, één opscheplepel gebakken aardappels met ui, 2 zweedse gehaktballetjes. Klein beetje halfvolle mayo, klein beetje chili saus. *burp*
T: ik denk nog een beetje magere kwark, maar ik moet nu niet aan eten denken eigenlijk
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_80738172
  • havermout
  • tuinwerk
  • broodmaaltijd
  • tuinwerk
  • bakje bietensoep met noedels & prei & scheutje room + twee boterhammen roomboter
  • tuinwerk
  • avondeten: zilvervliesrijst, lamsgehakt, grote lading snijkool, pindasaus
  • toe: custardvla & stoofpeertjes & scheutje room
  • 1 maredsous 10
  • ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
      maandag 26 april 2010 @ 19:34:39 #140
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_80738230
    Ook burp! Ik had maar de helft van het 2-3 persoons zakje rijst gekookt, en alsnog heb ik bijna alles wat op mn bord lag laten liggen Wel gehaktrolletjes, een halve courgette, een halve paprika en een paar tomaten op, en dat vult, omg!

Nu zo naar de sportschule

Tevens schouderklop voor GeeBee voor de standvastigheid
    pi_80738403
    quote:
    Op maandag 26 april 2010 19:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
    Ook burp! Ik had maar de helft van het 2-3 persoons zakje rijst gekookt, en alsnog heb ik bijna alles wat op mn bord lag laten liggen Wel gehaktrolletjes, een halve courgette, een halve paprika en een paar tomaten op, en dat vult, omg!

Nu zo naar de sportschule

Tevens schouderklop voor GeeBee voor de standvastigheid
    Senk joe, jij healthy woehman Gaat lekker met dat gesport van jou
      maandag 26 april 2010 @ 19:54:57 #142
    236335 neen
    schone schijn
    pi_80739039
    Mijn Evy schema schiet niet echt op Adelante zal me inmiddels wel hebben ingehaald

Afgelopen 2x met m'n pa een rondje gelopen en dat is zonder schema want zijn conditie is nog slechter dan die van mij. Net weer (net als vorige week) les 19 gelopen ging wel lekker het was mooi weer en op de terugweg een koel windje mee. Was wel iets voor het einde (net voor het wandelstuk) terug... 4.5km ongeveer in een half uurtje dus met 5 minuten pauze geloof ik.

Nog de hele maand Mei om 5K onder de 28 minuten te krijgen!
      maandag 26 april 2010 @ 20:01:46 #143
    277802 _Calimero_
    pi_80739313
    Lekkah bezig Mariaatje en Neenemans

Mijn kuthumeur is weer over gegaan gelukkig, en heb net heel braaf mijn sessie voor zometeen (studie opdracht met een sporter) voorbereid, over concentratie en de verschillende aandachtsstijlen.
    Terwijl ik daarmee bezig was, kreeg ik post: was het gewoon mn therapeut die me een cdtje kwam brengen (hij zou het opsturen, is EMDR cd, voor als ik die onbedwingbare drang naar eten krijg. Hm, apart, maar interessant om te oefenen denk ik. )
    Gelukkig was ik niet net heel hard aan het zingen of raar dansen ofzo
      maandag 26 april 2010 @ 20:02:31 #144
    277802 _Calimero_
    pi_80739345
    quote:
    Mijn tv-optreden!
    SPOILER
    Dat is echt ubersweet
      maandag 26 april 2010 @ 20:03:48 #145
    215895 Sjaapje
    Maar zeg Sjaap
    pi_80739399
    Goedeavond! Dokter viel best wel mee vandaag, ik ril mezelf gewoon door zijn foute grapjes en gedragingen door. En val wel helemaal in slaap door de Touristil maar dat is beter dan elke dag autoziek...
    Lijstje:
    o: 1 bruin broodje nutella
    L: 2 bruine broodjes (ham/boursin) met een komkommer
    T: paar van die special K koekjes, zo inieminiedingen van in een zakje, niet echt lekker dus gestopt na koekje nr2
    D: courgette, tomaat appel salade met 2 spiegeleieren en wat volkoren boterhammen
    T: yogurt + fruit (kiwi en pompelmoes wrsch)
    Ik bijt!
    (Zachtjes)
      maandag 26 april 2010 @ 20:04:19 #146
    229513 Blurred86
    Live Positive
    pi_80739421
    Wat schattig viking!

mijn lijstje:

O: havermout met banaan, lijnzaad en pindakaas
    L: 4x allinson (1x tosti kaas, 1x tartex) + 2x koffie met melk
    T: 2x knackebrood met hummus, paar olijven
    D: salade (sla, aardappel, tonijn, sperziebonen, tomaat, ei, olijven en yoghurt-mosterd dressing)
    T: koffie met melk
    T: misschien nog aardbeien met vanillevla/yoghurt, even kijken of ik straks nog honger krijg
    but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
      maandag 26 april 2010 @ 20:05:48 #147
    215895 Sjaapje
    Maar zeg Sjaap
    pi_80739485
    VIking zo ontzettend schattig!
    Ik bijt!
    (Zachtjes)
      maandag 26 april 2010 @ 20:45:09 #148
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_80741154
    Goed bezig GB! En Maria! En Cali! Wel weird dat ie persoonlijk iets komt langsbrengen Of is dat just me die dat weird vind?

En whoop! Terug van RPM, ging lekker . Burrito's staan in de oven nu! .
    pi_80741240
    Echt leuk Vik!

Lijstje
    O: dubbele boterham chocovlokken
    T: 2 koekjes
    L: 2 brood kaas, 2 gehakt
    T: 2 koekjes, appel
    D: aviko turkse aardappelschotel
    T: fruityoghurt
    T: half stukje citroentaart

Als ik kijk naar wat anderen in het lijstje hebben, eet ik echt veel
      maandag 26 april 2010 @ 20:54:19 #150
    277802 _Calimero_
    pi_80741507
    quote:
    Op maandag 26 april 2010 20:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
    Goed bezig GB! En Maria! En Cali! Wel weird dat ie persoonlijk iets komt langsbrengen Of is dat just me die dat weird vind?

En whoop! Terug van RPM, ging lekker . Burrito's staan in de oven nu! .
    Neehoor, vind ik ook een beetje gek. Maar volgens mij woont ie wel heel erg in de buurt. Ach, ik vind het wel lief en hij belde iig niet aan, om op de koffie te komen

Fijn dat RPM zo lekker ging!!! eetsmakelijk, je kan een flinke portie hebben op zon mager lijstje
      maandag 26 april 2010 @ 20:58:09 #151
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_80741668
    quote:
    Op maandag 26 april 2010 19:07 schreef Viking84 het volgende:
    Wat trouwens wel vreemd was: er zat dus een vrouw tegenover me die dingen vroeg, maar je hoort haar niet, dus ik moest antwoorden in volzinnen. Dus niet 'ja' zeggen, maar een antwoord geven alsof er geen vraag was gesteld en ik vanuit mezelf aan het vertellen was .
    Dat is niet vreemd hoor maar gewoon standaard bij tv-interviews.
      maandag 26 april 2010 @ 20:59:13 #152
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_80741720
    quote:
    Op maandag 26 april 2010 20:58 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat is niet vreemd hoor maar gewoon standaard bij tv-interviews.
    Ja, dat zal best Maar het is nogal onnatuurlijk

"Wat vind je ervan om slechthorend te zijn?"
    "Dat vind ik kut." Herstel: "Het is kut om slechthorend te zijn" .
    Niet meer actief op Fok!
      maandag 26 april 2010 @ 21:02:27 #153
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_80741838
    Die therapeut van jou cali, was daar laatst niet ook al iets mee?
      maandag 26 april 2010 @ 21:09:36 #154
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_80742138
    quote:
    Op maandag 26 april 2010 20:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
    Echt leuk Vik!

Lijstje
    O: dubbele boterham chocovlokken
    T: 2 koekjes
    L: 2 brood kaas, 2 gehakt
    T: 2 koekjes, appel
    D: aviko turkse aardappelschotel
    T: fruityoghurt
    T: half stukje citroentaart

Als ik kijk naar wat anderen in het lijstje hebben, eet ik echt veel
    Als je 1 x de 2 koekjes nou vervangt door 2 stuks fruit dan heb je een leuk lijstje (en nog een potje spinazie bij de aardappelschotel)

Dr. Frank bij Radar, nou heb helemaal niks nieuws gehoord
      maandag 26 april 2010 @ 21:13:08 #155
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_80742302
    quote:
    Op maandag 26 april 2010 20:54 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Neehoor, vind ik ook een beetje gek. Maar volgens mij woont ie wel heel erg in de buurt. Ach, ik vind het wel lief en hij belde iig niet aan, om op de koffie te komen
    Maar toch vind ik het een beetje raar
    quote:
    Fijn dat RPM zo lekker ging!!! eetsmakelijk, je kan een flinke portie hebben op zon mager lijstje
    Ik heb 2 van die middelgrote tortillawraps op, gevuld met gehakt, chilibonen en mais met mexicaanse zooi erdoor en met creme fraiche en kaas erover. Dus dat lijkt me wel voldoende .
      maandag 26 april 2010 @ 21:18:31 #156
    331 Merel
    Be here now.
    pi_80742537
    Wat een enorm leuk filmpje zeg! Leuk dat je dat nog hebt Viking

Ik heb net weer gepilatest. Merkte wel verschil met zaterdag, ik kwam nu doorrennen uit m'n werk en daardoor was ik toch een stuk minder ontspannen en geconcentreerd. Hebben jullie er ook last van dat die ademhaling compleet tegen je gevoel in gaat? Als je moet uitademen adem ik in en andersom. En als ik inadem gaat m'n buik naar binnen en als ik uitadem naar buiten, dat is ook verkeerd om. Ik moet nog veel leren
    "I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
      maandag 26 april 2010 @ 21:19:08 #157
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_80742566
    Mijn dag
    o. weetabix met melk
    t. banaan + tros druiven + bakje yoghurt met frambozen + 3 koekjes
    t. boterham pindakaas + roggebrood kaas + boterham filet americain
    d. 3 opscheplepels mexicaans gehakt + halve maiskolf + 2 eetlepels schmand + salade + 10 kleine tomaatjes
    t. muffin + likeurtje
      maandag 26 april 2010 @ 21:22:11 #158
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_80742722
    Tink, wat is schmand?
      maandag 26 april 2010 @ 21:23:53 #159
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_80742803
    quote:
    Op maandag 26 april 2010 21:22 schreef Ewelina het volgende:
    Tink, wat is schmand?
    Duitse sour cream met 24% vet.
    pi_80743091
    quote:
    Op maandag 26 april 2010 21:18 schreef Merel het volgende:
    Wat een enorm leuk filmpje zeg! Leuk dat je dat nog hebt Viking

Ik heb net weer gepilatest. Merkte wel verschil met zaterdag, ik kwam nu doorrennen uit m'n werk en daardoor was ik toch een stuk minder ontspannen en geconcentreerd. Hebben jullie er ook last van dat die ademhaling compleet tegen je gevoel in gaat? Als je moet uitademen adem ik in en andersom. En als ik inadem gaat m'n buik naar binnen en als ik uitadem naar buiten, dat is ook verkeerd om. Ik moet nog veel leren
    Buikademen is ook bijna onmogelijk als je gehaast bent. Ik kan dan weer bijna niet niet-buikademen omdat ik het van kindsafaan doe. Heeft ook zo z'n nadelen; ik kan m'n buik niet mooi plat houden. Maar daar staat tegenover dat ik die buik kan opblazen tot monsterlijke proporties .
      maandag 26 april 2010 @ 21:36:51 #161
    331 Merel
    Be here now.
    pi_80743387
    quote:
    Op maandag 26 april 2010 21:30 schreef sigme het volgende:

Buikademen is ook bijna onmogelijk als je gehaast bent. Ik kan dan weer bijna niet niet-buikademen omdat ik het van kindsafaan doe. Heeft ook zo z'n nadelen; ik kan m'n buik niet mooi plat houden. Maar daar staat tegenover dat ik die buik kan opblazen tot monsterlijke proporties .
    Ik adem meestal heel hoog ja. Maar dat voelt ook logischer, daar zitten m'n longen, niet in m'n buik!
    "I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
      maandag 26 april 2010 @ 21:42:15 #162
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_80743664
    quote:

[..]

Daar hoef ik heul geen moeite voor te doen

Volgens mij adem ik erg oppervlakkig, komt misschien door mijn rookverleden (18 jaar 50 sigaretten per dag)
      maandag 26 april 2010 @ 21:46:22 #163
    331 Merel
    Be here now.
    pi_80743869
    Volgende week is de yogaschool trouwens meteen alweer dicht vanwege de meivakantie, handige timing Iemand een goede tip voor een goede pilates-DVD die ik kan, uh, kopen voor in de tussentijd? Wat nou ik eenmaal bezig ben wil ik het volhouden ook.
      maandag 26 april 2010 @ 21:47:18 #164
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_80743933
    quote:
    Op maandag 26 april 2010 21:46 schreef Merel het volgende:
    Volgende week is de yogaschool trouwens meteen alweer dicht vanwege de meivakantie, handige timing Iemand een goede tip voor een goede pilates-DVD die ik kan, uh, kopen voor in de tussentijd? Wat nou ik eenmaal bezig ben wil ik het volhouden ook.
    Goeie vraag!
    pi_80744790
    Ik zoek een legging die qua dikte tussen een hardlooplegging en een gewone dikke legging inzit. Zonder opdruk of franjes.. En goedkoop.. Waar o waar?
      maandag 26 april 2010 @ 22:07:42 #166
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_80744940
    Kijk eens bij de WE, daar kun je ze ook passen. Kosten 12,95 geloof ik.
    pi_80745138
    quote:
    Op maandag 26 april 2010 21:42 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Daar hoef ik heul geen moeite voor te doen

Volgens mij adem ik erg oppervlakkig, komt misschien door mijn rookverleden (18 jaar 50 sigaretten per dag)
    Roken kan ook prima via de buikademhaling. Extra diep inhaleren .
    pi_80745258
    quote:

[..]

Ik kan het allebei . Buik plathouden doe ik eigenlijk altijd wel (adem daardoor ook hoog), maar buik opblazen ook. Doe ik soms om vriendje te pesten 'kijk zo zou mijn buik eruit zien als ie zwanger is '.
      maandag 26 april 2010 @ 22:30:02 #169
    236335 neen
    schone schijn
    pi_80746128
    Ik kan m'n buik niet eens plathouden

Vandaag ga ik op tijd op bed! Morgenochtend een presentatie en morgenavond vakantie

Ook was het vandaag de eerste dag van de week, de dag waarom nachtwacht weer zou beginnen met lopen.... is dat nog gelukt?
      maandag 26 april 2010 @ 22:35:05 #170
    277802 _Calimero_
    pi_80746424
    quote:
    Op maandag 26 april 2010 21:02 schreef Tinkepink het volgende:
    Die therapeut van jou cali, was daar laatst niet ook al iets mee?
    Hmmm ik zit heel hard te denken nu, wat er dan mee was... Misschien dat hij ging bellen en smsen ook? Ik vroeg vandaag nog, of dat normaal was, en hij zegt het met alle patienten te doen. Nou ja, als ze hun toestemming geven dan.
      maandag 26 april 2010 @ 22:36:07 #171
    277802 _Calimero_
    pi_80746477
    quote:
    Op maandag 26 april 2010 21:36 schreef Merel het volgende:

[..]

Ik adem meestal heel hoog ja. Maar dat voelt ook logischer, daar zitten m'n longen, niet in m'n buik!

Hey dames die nu online zijn, mag ik een experimentje met jullie doen, ter voorbereiding op mijn studie??
    Het heeft ook met ademen te maken!
    Bij nader inzien, is dat natuurlijjk niet echt handig zo en volgens mij is iedereen ook weeer zo'n beetje weg soms komt mijn lichtelijk impulsieve aard naar boven

[ Bericht 26% gewijzigd door _Calimero_ op 26-04-2010 22:41:34 ]
      maandag 26 april 2010 @ 22:36:48 #172
    277802 _Calimero_
    pi_80746516
    quote:
    Op maandag 26 april 2010 21:46 schreef Merel het volgende:
    Wat goed dat je gelijk er helemaa voor gaat! En die buikademhaling kun je vanzelf leren, kwestie van oefenen en je aandacht er op richten!
    pi_80746654
    Hmmm tentamen waar ik 14/15 vd 40 fout heb (meerkeuze) en nu vraag ik me af of ik het gehaald heb .
      maandag 26 april 2010 @ 22:40:52 #174
    277802 _Calimero_
    pi_80746746
    quote:
    Op maandag 26 april 2010 22:39 schreef Chicolate het volgende:
    Hmmm tentamen waar ik 14/15 vd 40 fout heb (meerkeuze) en nu vraag ik me af of ik het gehaald heb .
    Hmmm, zal er op of er onder zijn waarschijnlijk? Ik zal voor je duimen, wanneer weet je het?
    pi_80747246
    Ik heb eeb pilatesfilmpje, weet ff niet of die al bij 4shared staat. Zal morgen even kijken, lig nu al in bed.

Bah, keek net ff op Twitter heeft iemand een spelfout verbeterd in een tweet van mij. Komt op mij naar over, volgens mij doet ie dat namelijk omdat ik laatst hetzelfde deed bij mijn baas. Maar die ken ik veel beter en mijn baas weet dat ie een spelramp is Moet me echt inhouden om geen schampere opmerking terug te maken. Naja.

Hij heeft nu een ontvolg-nominatie
    pi_80747423
    Buikademhaling went! En het is fijn! Ik kom net van yoga Zwemmen is er uit tijdgebrek bij ingeschoten vandaag, misschien woensdag in de lunchpauze.

Vik, dat filmpje Wat superlief, ik word helemaal pluizig van die grijns van je aan het eind Ik had vroeger ook zo'n kapsel, trouwens. En wat leuk dat je daar nog helemaal geen taalnazi bent, met je ge-hun
      maandag 26 april 2010 @ 22:55:26 #177
    331 Merel
    Be here now.
    pi_80747633
    quote:
    Op maandag 26 april 2010 22:35 schreef _Calimero_ het volgende:

Hmmm ik zit heel hard te denken nu, wat er dan mee was... Misschien dat hij ging bellen en smsen ook? Ik vroeg vandaag nog, of dat normaal was, en hij zegt het met alle patienten te doen. Nou ja, als ze hun toestemming geven dan.
    Ik zou dat echt niet op prijs stellen. Zo iemand heeft niks in mijn leven te zoeken op de momenten dat ik er niet zelf voor kies.

Nu naar bed. Schoonheidsslaapje Morgen soort van blind date (gergeld door een vriendinnetje) met iemand die volgens mij totáál m'n type niet is, maar z'n mailtjes en smsjes intrigeren me wel, dus ik ben benieuwd.
      maandag 26 april 2010 @ 23:00:00 #178
    236335 neen
    schone schijn
    pi_80747901
    O, veel plezier hè!
    pi_80747968
    quote:
    Op maandag 26 april 2010 22:40 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Hmmm, zal er op of er onder zijn waarschijnlijk? Ik zal voor je duimen, wanneer weet je het?
    Geen idee, kan nog wel een maandje duren . Weet iig dat het geen cijfer wordt om tevreden mee te zijn, maar een herkansing maken gaat ook niet (ben dan op vakantie). En kom er net achter dat ik sinds het eerste halfjaar eigenlijk al geen kans meer maak op een cum laude (nest herkansingen gemaakt wat blijkbaar niet mag) dus de motivatie om goede cijfers te halen is compleet verdwenen. Wat een geluk dat ik mn een na laatste tentamen van dit jaar vanmiddag had, en niet morgen ofzo pas.

Ik ga maar tv kijken ofzo.
      maandag 26 april 2010 @ 23:01:18 #180
    331 Merel
    Be here now.
    pi_80747980
    Ach, als het niks is ben ik in ieder geval gratis uit eten geweest, het gekissebis over wie er gaat betalen hebben we al achter rug. Hij dus
    pi_80748088
    quote:
    Op maandag 26 april 2010 23:01 schreef Merel het volgende:
    Ach, als het niks is ben ik in ieder geval gratis uit eten geweest, het gekissebis over wie er gaat betalen hebben we al achter rug. Hij dus
    Oh veel plezier!
      maandag 26 april 2010 @ 23:04:37 #182
    236335 neen
    schone schijn
    pi_80748211
    En je hebt geen afwas
      maandag 26 april 2010 @ 23:06:54 #183
    277802 _Calimero_
    pi_80748351
    quote:
    Op maandag 26 april 2010 22:55 schreef Merel het volgende:

[..]

Ik zou dat echt niet op prijs stellen. Zo iemand heeft niks in mijn leven te zoeken op de momenten dat ik er niet zelf voor kies.

Nu naar bed. Schoonheidsslaapje Morgen soort van blind date (gergeld door een vriendinnetje) met iemand die volgens mij totáál m'n type niet is, maar z'n mailtjes en smsjes intrigeren me wel, dus ik ben benieuwd.
    We hadden van tevoren afgesproken wanneer hij ongeveer zou bellen, het was meer ter ondersteuning van de oefeningen die ik moest doen. Ik zou van tevoren denk ik hetzelfde hebben gezegd, maar achteraf vind ik het eigenlijk best fijn dat hij de moeite neemt.

Slaap lekker! en veel plezier morgen, we krijgen wel verslag toch?
    pi_80748458
    quote:
    Op maandag 26 april 2010 23:01 schreef Merel het volgende:
    Nais going!
    Ik wil ook weer eens wat actie
    Dodag stappen, had net een vriendin aan de telefoon die al zei: Dan gaan we een vent voor je vinden!

YEAH. Ahem
      maandag 26 april 2010 @ 23:17:37 #185
    236335 neen
    schone schijn
    pi_80748955
    Nou, dan is dat ook weer opgelost.

Ik ga ook maar een schoonheidsslaapje doen dat kan ik wel gebruiken! Hoi hè
      maandag 26 april 2010 @ 23:19:56 #186
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_80749095

Merel, ik had ook moeite met mn ademhaling! Maar dat had misschien meer met mn niet-geweldige coördinatie te maken Met zang leer je namelijk ook wel goed buikademhalen, maar vanzelf gaat het dus niet
    Ik heb nog steeds spierpijn overigens

Het filmpje van Viking kan ik nog even niet zien, maar ik ben er wel benieuwd naar! Morgen hopelijk
    pi_80749207
    quote:
    Op maandag 26 april 2010 22:30 schreef neen het volgende:

Ook was het vandaag de eerste dag van de week, de dag waarom nachtwacht weer zou beginnen met lopen.... is dat nog gelukt?
    Zekers. Ik ben net terug van mijn eerste 'training' ( ) en het was natuurlijk enorm simpel, maar goed. Runkeeper neem ik wel weer mee als ik meer een noemenswaardige afstand loop. Woensdag na het voetballen weer hardlopen.
    pi_80749315
    quote:
    Op maandag 26 april 2010 22:36 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Hey dames die nu online zijn, mag ik een experimentje met jullie doen, ter voorbereiding op mijn studie??
    Het heeft ook met ademen te maken!
    Bij nader inzien, is dat natuurlijjk niet echt handig zo en volgens mij is iedereen ook weeer zo'n beetje weg soms komt mijn lichtelijk impulsieve aard naar boven
    Nou ben ik toch wel erg benieuwd naar dat experiment hoor.
      maandag 26 april 2010 @ 23:27:19 #189
    277802 _Calimero_
    pi_80749584
    quote:
    Op maandag 26 april 2010 23:23 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Nou ben ik toch wel erg benieuwd naar dat experiment hoor.
    Ik moet laten zien, of vertellen waarom ademhalen (en dan dus op een bepaalde manier) belangrijk is om aandacht aan te besteden voor sporters.
    Dus mijn idee was als volgt:
    Opdracht 1: Probeer in 30 sec zo vaak mogelijk in en uit te ademen door je neus.
    Onthoud hoe je je daarbij voelt
    Opdracht 2: Probeer in een minuut (of ook 30 sec, maar is misschien te kort?) zo rustig mogelijk te ademen, en heel diep en langzaam dus juist.
    Onthoud weer hoe je je voelt.

Als het goed is, zul je de eerste keer opgefokt/angstig/gestresst voelen, en de tweede keer juist meer tot rust. Maar ik weet niet of het bij iedereen zo duidelijk merkbaar is, vandaar dat ik het eigenlijk even wil testen
      maandag 26 april 2010 @ 23:27:33 #190
    331 Merel
    Be here now.
    pi_80749603
    quote:
    Op maandag 26 april 2010 23:19 schreef LadyBlack het volgende:
    Met zang leer je namelijk ook wel goed buikademhalen, maar vanzelf gaat het dus niet
    Met zang kan ik het wel, maar niet als ik ondertussen ook allemaal bewegingsoefeningen moet doen, dan raak ik in de war!
      maandag 26 april 2010 @ 23:29:35 #191
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_80749717
    Weer terug! Tof nieuw schema gehad van de fitnessmeneer, heb er zin in!

Weetje trouwens voor eventuele mensen hier (ik ben benieuwd of jullie het ermee eens zijn!): hij zei dat het het beste is om vóór de Zumba te fitnessen (vooral spieren enzo, ik heb een hoog vetverbrandingsschema), zodat je tijdens Zumba (cardio) het meeste vet verbrand. Ná Zumba fitnessen kan ook wel, maar dan kan je het beste meer cardio doen (meer vetverbranding) en de basis-spiergroepen. Nou zal ik toch meestal alleen maandag vooraf kunnen fitnessen ivm rooster enzo, maar het is goed om te weten! Overigens hadden buikspieroefeningen altijd wel zin

En Zumba was ook weer leuk, niks aan toe te voegen
      maandag 26 april 2010 @ 23:33:19 #192
    331 Merel
    Be here now.
    pi_80749960
    Het is dat ik huppelklasjes niks vind Maria, anders zouden al je Zumba-verhalen heel aanstekelijk zijn Je vertelt er altijd zo blij over!
      dinsdag 27 april 2010 @ 00:00:53 #193
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_80751342
    quote:
    Op maandag 26 april 2010 23:33 schreef Merel het volgende:
    Het is dat ik huppelklasjes niks vind Maria, anders zouden al je Zumba-verhalen heel aanstekelijk zijn Je vertelt er altijd zo blij over!
    Oh dankjoe, haha Ik ben ook best blij, zo over het algemeen

En anders neem je de aanstekelijkheid voor andere sportdingesen! Werkt vast ook!

Und jetzt ga ik naar bed huppelen, slaap lekker!
    pi_80752209
    Goedeavond!

Over ademhalng: bij Bikram yoga moesten we op het eind altijd 30 seconden redelijk snel ademhalen, en dan daarna nogmaals 30 seconden op een sneller tempo , via de buik, door je buik "in" te zuigen adem je uit, en dan adem je vanzelf weer in en zet je buik weer uit. Erg moeilijk in het begin, vooral vanwege het tempo!

Definitief lijstje:
    O: 2x witbrood met boter, 1/2 mango
    T: appel, 2x koffie met melk
    L: tomatensoep, boterhammen pindakaas
    T: handje nootjes, 3 wortels, paar gedroogde aardbeien
    D: 2 opcheplepels volkorenpasta met 2 opscheplepels gesmoorde groente
    T: wit wijntje en popcorn (zelfgepoft!)

Sjaap, hou je het nog een beetje vol bij die nare dokter?
    Nachtwacht, goed dat je bent gaan lopen

Morgen ga ik ook weer hardlopen, dit keer een dubbel rondje. Heb namelijk uigerekend dat dit rondje veel te kort is, dus ga ik hem dubbel doen. Zal ongeveer 7 kilometer zijn, wil het morgen met 3 of 4 pauzes gaan doen, ben benieuwd!

Slaap lekker allemaal
      Vis een optie? dinsdag 27 april 2010 @ 00:57:24 #195
    70532 loveli
    N
    pi_80752788
    quote:
    Op maandag 26 april 2010 23:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
    Weetje trouwens voor eventuele mensen hier (ik ben benieuwd of jullie het ermee eens zijn!): hij zei dat het het beste is om vóór de Zumba te fitnessen (vooral spieren enzo, ik heb een hoog vetverbrandingsschema), zodat je tijdens Zumba (cardio) het meeste vet verbrand. Ná Zumba fitnessen kan ook wel, maar dan kan je het beste meer cardio doen (meer vetverbranding) en de basis-spiergroepen. Nou zal ik toch meestal alleen maandag vooraf kunnen fitnessen ivm rooster enzo, maar het is goed om te weten! Overigens hadden buikspieroefeningen altijd wel zin
    SHE wist daar veel over. Het komt erop neer dat je met ijzer tillen je glycogeenvoorraad verbruikt, dus als je dan aan het Zumba-en gaat, begin je meteen met vetverbranding. Nadeel van te veel sporten op een dag is dat je cortisol omhoog gaat, dat is weer niet goed.
    Als je eerst gaat cardio-en en dan aan de fitness is dat een minder goede volgorde. De grote vleesbonken weten beter hoe dit precies werkt denk ik.
    crap in = crap out
      dinsdag 27 april 2010 @ 05:29:51 #196
    277802 _Calimero_
    pi_80753946
    Morning... Ik kan niet slapen

Volgens mij, als traint om zoveel mogelijk spier te ontwikkelen, en je gaat eerst cardio doen, ben je daarna minder goed in staat om op volle kracht gewichten te tillen, dus train je lichter dan je zou hebben gedaan als je de cardio erna zou doen. Maar misschien verzin ik dit wel terplekke
    pi_80754163
    Mogge!
    Wel goede theorie cali, je bent toch... 'anders' kapot van dingen tillen dan van cardio.

Eennalaatste dag bij huisarts, het was toch echt leuk.
    pi_80754268
    Goedemorgen!

Snel een lijstje (van gister) voor ik naar de trein ren!
    O: brinta
    L: 2 boterhammen met ossenworst
    T: handje amandelen
    T: koffie met melk, liga
    D: gevulde pasta met courgette, beetje kookroom en uitgebakken bacon
    T: te veel chocola (was gedachteloos aan het eten onder tv-kijken tot ik misselijk begon te worden... dom!)
    Venus in pocketformaat
    © loveli
      dinsdag 27 april 2010 @ 07:42:11 #199
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_80754347
    Goedemorgennnnn!!!

Dit wordt een 'nakijkweek': elke middag een paar uur nakijken. Ik wil al m'n nakijkwerk af hebben voor de vakantie.
    quote:
    Op maandag 26 april 2010 22:51 schreef ColdFeet het volgende:
    Vik, dat filmpje Wat superlief, ik word helemaal pluizig van die grijns van je aan het eind Ik had vroeger ook zo'n kapsel, trouwens. En wat leuk dat je daar nog helemaal geen taalnazi bent, met je ge-hun
    Hehe idd, Mark zei ook al: Hun?! HUN?!!!! Of ik had een vooruitziende blik natuurlijk, aangezien 'hun' als onderwerp tegenwoordig wel mag .
    Niet meer actief op Fok!
      dinsdag 27 april 2010 @ 08:33:40 #200
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_80754951
    goeiemorgen. Ik heb weinig goede zin vandaag...
    pi_80755006
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 08:33 schreef AKnynke het volgende:
    goeiemorgen. Ik heb weinig goede zin vandaag...
    Nou, anders ik wel. Practicumbundels herzien, oh joy

Lijst:
    O: bak yoghurt met wat limoensiroop
    T: fairy cake
    L: klein restje curry met ei
    S: als de tijd het toelaat: 5 km rennen
    T: klein zakje paprikachips
    S: pilates
    D: koolsalade met rucola, appel, pancetta en een balsamicovinaigrette
    pi_80755034
    Ik heb een nieuw jurkje aan vandaag, maar ik merkte dat 'ie met lopen iets meer opkruipt dan ik wenselijk vind op het werk . Niet te veel lopen dan maar....

Zoiets maar dan met lange mouwen en wit-groen gestreept (en legging + laarzen eronder)

Tevens motivatie-rondstrooi-post !

[ Bericht 14% gewijzigd door Phaidra op 27-04-2010 08:45:22 ]
    Venus in pocketformaat
    © loveli
      dinsdag 27 april 2010 @ 09:03:49 #203
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_80755577
    Aloha!

Eindtotaal van gister:
    1 plak krentenbrood
    T: 1/2 appel
    T: koffieleutje
    L: 500 ml Biogarde
    T: plak krentenbrood
    S: RPM
    D: 2 middelgrote burrito's met klassieke vulling

Vandaag nog grotendeels onbekend:

O: 250 gr kwark met 2 eetlepels Rote Grütze
    T: ?
    L: 2 boterhammen; pindakaas/appelstroop
    D: ?
      dinsdag 27 april 2010 @ 09:11:55 #204
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_80755744
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 08:38 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nou, anders ik wel. Practicumbundels herzien, oh joy

Lijst:
    O: bak yoghurt met wat limoensiroop
    T: fairy cake
    L: klein restje curry met ei
    S: als de tijd het toelaat: 5 km rennen
    T: klein zakje paprikachips
    D: koolsalade met rucola, appel, pancetta en een balsamicovinaigrette
    data recoden..yay!
    Beetje mager lijstje, CF!
    pi_80755848
    Morgen.

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
    O: witlofsalade met ei
    T: bruine boterham met kaas
    L: tomatensalade met mozzarella en zwarte olijven
    T: yoghurt met bosbessen
    D: onbekend asperges en aerpels

Planning voor vandaag:
    T: sinaasappelyoghurt
      dinsdag 27 april 2010 @ 09:17:59 #206
    277802 _Calimero_
    pi_80755880
    lag net eindelijjk weer even te dutten (was al sinds 04.00 wakker) belt de Eneco aan voor mijn meterstanden Dan maar aan de koffie en zo douchen.

Ik heb goed nieuws en slecht nieuws:
    Het goede nieuws is dat ik 62.5 weeg en er dus ruim 2 kilo af is, sinds pasen
    Het slechte nieuws is dat ik dus niet in staat was om me vanochtend niet te wegen Morgen nog een kans...
      dinsdag 27 april 2010 @ 09:18:59 #207
    277802 _Calimero_
    pi_80755908
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 09:16 schreef vergeetmewelletje het volgende:
    Morgen.

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
    T: yoghurt met bosbessen
    D: onbekend asperges en aerpels

Planning voor vandaag:
    T: sinaasappelyoghurt
    Jammie! Asperges!!
    Wat is sinaasappelyoghurt, zo; voorgemaakt iets met veel smaak, kleur en conserveringsmiddelen, of doe je gewoon een sinaasappel in je yoghurt? Het klinkt heel lekker namelijk
    pi_80755930
    Iedereen succes met het k*twerk vandaag

Ik heb een rok aan en hakken. Kreeg meteen al commentaar "Oh, we zien wel dat je nu ook daar werkt". (daar= mijn andere werkplek, waar de studenten in jasje-dasje en de dames in rok en hakken lopen).

Ik wilde gewoon even mijn hakken van 9.90 proefdraaien Ze zijn paars
      dinsdag 27 april 2010 @ 09:20:21 #209
    277802 _Calimero_
    pi_80755938
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 09:11 schreef AKnynke het volgende:

[..]

data recoden..yay!
    Succes met al het werk Nynke!
    Ik ga over 20 min ook aan de slag, moet ongeveer 20 tests vanuit een internetpagina naar mijn eigen tabellen (met andere lay out en sommige waardes wel, en andere weer niet erin) overzetten. Ook lekker schijtwerk dus...
    pi_80755952
    Ik had vorige week sinaasappel-banaan yoghurt. Zo smerig chemisch
      Vis een optie? dinsdag 27 april 2010 @ 09:29:35 #211
    70532 loveli
    N
    pi_80756134
    crap in = crap out
    pi_80756164
    Sinaasappelkwark . Er is een kant-en-klare die erg eetbaar is, ik ben alleen vergeten welke!
    Venus in pocketformaat
    © loveli
    pi_80756259
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 09:29 schreef loveli het volgende:
    Broccoli
    Een topic naar jouw hart natuurlijk . Ik heb op 'lekker' gestemd, don't worry!
    Venus in pocketformaat
    © loveli
    pi_80756410
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 09:18 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Jammie! Asperges!!
    Wat is sinaasappelyoghurt, zo; voorgemaakt iets met veel smaak, kleur en conserveringsmiddelen, of doe je gewoon een sinaasappel in je yoghurt? Het klinkt heel lekker namelijk
    Helaas kantenklaarspul van de AH.
    Veel suiker enzo.
    Wel heel lekker, dus zo af en toe mag het van mezelf.
      dinsdag 27 april 2010 @ 09:45:40 #215
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_80756592
    LIjstje:
    O: yoghurt met bramen, frambozen en muesli
    L: restje broccolisalade (met amandelen, rode ui en rozijnen en yoghurt dressing), 2 zelfgemaakte volkorenboterhammen met pindakaas
    T: appel of iets anders
    D: maaltijdsalade met pasta
    S: 2,5 uur volleyballen
    T: 2 beschuitjes met roomboter en aardbeien.

Ik ben nu al tevreden. Nu kijken dat ik het zo hou.
    pi_80756807
    Vandaag project beginnen, vanmiddag werken, nog even langs de stad om kleren te passen/kopen en vanavond trainen ... lekker rustig dagje .
      dinsdag 27 april 2010 @ 10:01:44 #217
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_80757054
    quote:
    Mijn tv-optreden!
    SPOILER
    wat lief! en je accent is opvallender dan t effect van je slechthorendheid op je spreken
    en je lijkt zo onwijs op nu nog, echt heel schattig!

"ik kom je even een bezoekje brengen!"

en je dwarsfluit liedje! "als je geen lieieieieiefde hebt voor elkaar, vallen je dromen in duiuiuigen...."
    Kwak
      dinsdag 27 april 2010 @ 10:10:17 #218
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_80757289
    quote:
    Op maandag 26 april 2010 23:27 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Ik moet laten zien, of vertellen waarom ademhalen (en dan dus op een bepaalde manier) belangrijk is om aandacht aan te besteden voor sporters.
    Opdracht 1: Probeer in 30 sec zo vaak mogelijk in en uit te ademen door je neus.
    Opdracht 2: Probeer in een minuut (of ook 30 sec, maar is misschien te kort?) zo rustig mogelijk te ademen, en heel diep en langzaam dus juist.

Als het goed is, zul je de eerste keer opgefokt/angstig/gestresst voelen, en de tweede keer juist meer tot rust. Maar ik weet niet of het bij iedereen zo duidelijk merkbaar is, vandaar dat ik het eigenlijk even wil testen
    ja voor mij werkt dat wel zo. heb van nature een lage ademfrequentie, en word ook opgejaagd als ik bijvoorbeeld tegen iemand aanhang die sneller ademt, ik neig dan naar mee-ademen, maar die kerels ademen veel sneller!
    Kwak
      dinsdag 27 april 2010 @ 10:12:02 #219
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_80757342
    quote:

[..]

buikademen gelukkig doe ik dat vanzelf. flankademhaling (dus ook geconcentreerd expanderen naar zij- en achterkant, voor zingen, moet ik wel hard op concentreren...

@merel: je ademt ook niet in je buik, in principe gaan je longen ook met buikademhaling wel naar buiten zoals met borstademhaling, allen doordat je middenrif ze naar beneden uitrekt worden je ingewanden samengedrukt en wordt je buik bol, en kan er veel meer lucht in je longen.
    Kwak
      dinsdag 27 april 2010 @ 10:12:15 #220
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_80757350
    4 op een rij, omdat het kan.
    Kwak
      dinsdag 27 april 2010 @ 10:15:53 #221
    277802 _Calimero_
    pi_80757448
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 10:10 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ja voor mij werkt dat wel zo. heb van nature een lage ademfrequentie, en word ook opgejaagd als ik bijvoorbeeld tegen iemand aanhang die sneller ademt, ik neig dan naar mee-ademen, maar die kerels ademen veel sneller!
    Dank je wel, fijn om te weten dat ik niet de enige ben die dat effect zo ervaart..

Hoe gaat het eigenlijk, Kwak? Je schreef laatst dat je een dipje had, en gewicht ook even stil stond.. Lukt het nog steeds om goed te eten?
    pi_80757507
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 08:39 schreef Phaidra het volgende:
    Ik heb een nieuw jurkje aan vandaag, maar ik merkte dat 'ie met lopen iets meer opkruipt dan ik wenselijk vind op het werk . Niet te veel lopen dan maar....

Zoiets maar dan met lange mouwen en wit-groen gestreept (en legging + laarzen eronder)
    [ afbeelding ]

Tevens motivatie-rondstrooi-post !
    Nice! Ik heb nu zo iets aan zonder mouwen en iets langer. Met witte 'oma' hakken.

Het is alleen al langgggg rokjes dag geweest, dus ik snap niet waarom ik zo een attractie ben dus ik roep iedereen op rokjes te dragen met blote benen! Jay voor de zomer!!
    pi_80757579
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 09:19 schreef Syrena het volgende:
    Iedereen succes met het k*twerk vandaag

Ik heb een rok aan en hakken. Kreeg meteen al commentaar "Oh, we zien wel dat je nu ook daar werkt". (daar= mijn andere werkplek, waar de studenten in jasje-dasje en de dames in rok en hakken lopen).

Ik wilde gewoon even mijn hakken van 9.90 proefdraaien Ze zijn paars
    Jay!!! Niets van aantrekken!!!
      dinsdag 27 april 2010 @ 10:20:16 #224
    220609 Nouk84
    Have you ever been Nouked?
    pi_80757609
    Goedemorgen! Hoe is het met jullie?

Ik heb vorige week brinta cruesli gehaald en probeer dat ontbijt af te wisselen met 2 boterhammen met willekeurig beleg. Probeer tijdens de lunch geen salades meer te eten, maar alleen als ik moet dansen voordat ik ga dansen. Gaat goed tot nu toe, kijken of de afwisseling mij bevalt. Wat ik wel merk dat als ik yoghurt eet voor ik ga fietsen naar mijn werk, is dat het me dan behoorlijk hoog zit als ik aan het fietsen ben. Weet niet zo goed wat ik daaraan kan doen, zonder ontbijt ben ik niet echt vooruit te branden....

Lijstje vandaag:
    O: Optimel yoghurt, aardbeien en brinta cruesli
    S: 30 min fietsen
    T: 2 cappuccino, 1 banaan
    L: 3/4 crackers met roomkaas en runderrookvlees
    T: Peer, appel, sinaasappel (weet nog niet, ligt hier allemaal )
    S: 30 min fietsen
    D: Nasi waarschijnlijk

Vandaag geen dansen, helaas. Ben iets vergeten wat ik daarvoor nodig heb en kan het niet zo makkelijk halen met de fietsen. Komende 2 weken vakantie, dus ook geen dansen. Hopelijk kan ik thuis wat bijhouden, ik krijg filmpjes toegestuurd
    How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
    How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
    pi_80757649
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 09:39 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Helaas kantenklaarspul van de AH.
    Veel suiker enzo.
    Wel heel lekker, dus zo af en toe mag het van mezelf.
    Die van almhof is lekkerderder dan die van de AH!
    pi_80757709
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 10:15 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Dank je wel, fijn om te weten dat ik niet de enige ben die dat effect zo ervaart..

Hoe gaat het eigenlijk, Kwak? Je schreef laatst dat je een dipje had, en gewicht ook even stil stond.. Lukt het nog steeds om goed te eten?
    Ik heb dat als ik lig en de kat op mijn buik ligt..
    pi_80757903
    Ik vind bewerkstelligen echt een lelijk woord, ik heb nu college eb het wordt echt iedere zin gebruikt..
    pi_80758064
    Goedemorgen!

Heb een email gekregen van mijn scriptie supervisor en hij is helemaal niet positief, bweh. Vandaag maar even hard aan de bak!

Viking, wat een leuk filmpje! En ik had precies zo´n kapsel + trui vroeger...

Nu ga ik even naar de kapper en kadootjes kopen

Lijstje:
    O: 2x volkorenbrood , 1/2 papaya
    L: witlofsalade denk ik
    D: kweenie!
      dinsdag 27 april 2010 @ 10:36:34 #229
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_80758123
    Goeiemorgen!

Zon schijnt en ik ga paper schrijven, nogmaals

Tevens ben ik twee uitgaven van "Ontwaakt!" rijker omdat er twee aardige mevrouwen voor de deur stonden, en ja, 'vrijblijvend' wil ik alles wel lezen (vind het wel interessant om te lezen wat andere mensen hun opvattingen over dingen zijn), maar ik hoop nou dat ze niet terugkomen om me te bekeren
      dinsdag 27 april 2010 @ 10:41:36 #230
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_80758310
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 10:15 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

ik was gisteren gelijk gebleven, maar vandaag thuis een kilo lichter. volgens mij is t spygisch dat ik de dagen voor wegen bij de dietist nooit naar de wc kan en dan maandagavond ineens wie ein malle...

ik ben t weer goed aan t oppakken. en ik vermoed dat de constante trek deels veroorzaakt is doordat ik per ongeluk tarwebrood ipv volkorenbrood had de afgelopen week. dat realiseerde ik me vanochtend ineens: dat vult gewoon echt veel minder. t is nu bijna op, volgende keer even beter kijken naar t etiket voor ik op de gok iets bruins uit t rek vis...
    Kwak
    pi_80758402
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 10:17 schreef P.F het volgende:

[..]

Nice! Ik heb nu zo iets aan zonder mouwen en iets langer. Met witte 'oma' hakken.

Het is alleen al langgggg rokjes dag geweest, dus ik snap niet waarom ik zo een attractie ben dus ik roep iedereen op rokjes te dragen met blote benen! Jay voor de zomer!!
    Ik vind het nog wel wat te koud voor blote benen. Op het werk zeker! Ik had eerst witte open schoenen aan, maar die kan ik niet dragen zonder pantykousjes en het randje van de kousjes zag je zitten onder mijn witte legging. Dus toen toch maar laarzen aangedaan. [/twijfelkont]

Ik adem ook vrij langzaam en diep, en van snel oppervlakkig ademen word ik idd een beetje gestrest.
    Venus in pocketformaat
    © loveli
      Vis een optie? dinsdag 27 april 2010 @ 10:44:42 #232
    70532 loveli
    N
    pi_80758436
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 10:21 schreef P.F het volgende:

[..]

Die van almhof is lekkerderder dan die van de AH!
    Absolutely! De roomboter van Almhof was ook de lekkerste ever, maar die kan ik al een jaar of 15 nergens meer vinden.
    crap in = crap out
      dinsdag 27 april 2010 @ 10:48:24 #233
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_80758566
    ik ga vanavond bij de thai eten er zit een hele goeie hier in Leiden, wel prijzig maar OMNOMNOM

bief met peper en knoflook, mn absolute favourite
    Kwak
      dinsdag 27 april 2010 @ 10:49:23 #234
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_80758601
    Gut, wat was ik kwaad vanochtend . Uiteindelijk kon ik kiezen tussen zelf weglopen of de lln snel aan een opdracht zetten, anders was ik ontploft .
    Niet meer actief op Fok!
      dinsdag 27 april 2010 @ 10:52:08 #235
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_80758705
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 10:01 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

wat lief! en je accent is opvallender dan t effect van je slechthorendheid op je spreken
    en je lijkt zo onwijs op nu nog, echt heel schattig!

"ik kom je even een bezoekje brengen!"

en je dwarsfluit liedje! "als je geen lieieieieiefde hebt voor elkaar, vallen je dromen in duiuiuigen...."
    Hahaha, jij kent het tenminste .

Wat trouwens heel mooi was: als ik naar m'n vriendin ga, dan zie je een hond meelopen met mij. Maar dat ging dus even mis, want ze deden de deur al open toen ik aan kwam en de cameraploeg wilde filmen dat ik aanbelde. Maar die hond was dus bij de eerste keer al naar buiten gevlogen .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_80758712
    Goedemorgen! Ik ben weer in Groningen, werd gister gebeld of ik vandaag ook kon komen werken. En omdat ik geen nee kan zeggen, doe ik dat, maar nu kan ik niet naar Pilates. .

Vik, dat flimpje! . Je praat nog precies zo, qua intonatie en zo. Helemaal jij.
    pi_80758857
    TVP met lijstje!
    O: magere yoghurt met (veel) cruesli
    L: 2x volkorenbrood met kaas
    T: cup-a-soupje met een snee volkorenbrood
    D: ik denk iets van aardappels uit de oven met kip en groente en zo'n kruidenbakje. Er komen mensen eten en er zijn niet zo veel dingen die ik voor 7 mensen kan klaarmaken met mijn kleine pannen.
    T: de rest krijgt ijs als toetje dus misschien een klein beetje ijs
    T: wijntje, iets van fruit

Nu even teruglezen.
    Are you pondering what I'm pondering?
      dinsdag 27 april 2010 @ 10:58:23 #238
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_80758889
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 10:35 schreef Perruche het volgende:

Lijstje:
    Wo sind deine T's?
    pi_80759042
    quote:
    Op maandag 26 april 2010 23:27 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Leuk bedacht. Ik heb het geprobeerd, maar volgens mij is 30 seconden net iets te kort (voor mij in ieder geval). Maar heb je dat nodig voor je studie? Of geef je instructies op een sportschool of zo?
      dinsdag 27 april 2010 @ 11:04:02 #240
    277802 _Calimero_
    pi_80759056
    Mooi kwak, dat klinkt weer goed!

Mijn lijstje:
    O: brinta
    T: appel, blikje tonijn
    L: 2x boterham filet A
    T: 2x boterham zalm/zuivelspread
    T: wortels
    D: ??
      dinsdag 27 april 2010 @ 11:05:19 #241
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_80759094
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 10:35 schreef Perruche het volgende:
    Goedemorgen!

Heb een email gekregen van mijn scriptie supervisor en hij is helemaal niet positief, bweh. Vandaag maar even hard aan de bak!

Viking, wat een leuk filmpje! En ik had precies zo´n kapsel + trui vroeger...

Nu ga ik even naar de kapper en kadootjes kopen

Lijstje:
    oi, wat een mager lijstje. En wat stom, die supervisor. Balen, inderdaad.

Ik vind m'n supervisor lastig, hij geeft helemaal geen kritiek op wat ik doe. Dus ik weet niet zo goed wat ik ervan moet breien..
      dinsdag 27 april 2010 @ 11:05:53 #242
    277802 _Calimero_
    pi_80759111
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 11:03 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Leuk bedacht. Ik heb het geprobeerd, maar volgens mij is 30 seconden net iets te kort (voor mij in ieder geval). Maar heb je dat nodig voor je studie? Of geef je instructies op een sportschool of zo?
    Ik ben bang, dat als ik bij het snelle ademen langer doe, dat mensen gaan hyperventileren
    De langzame kan wel een minuut.

Het is voor mijn studie inderdaad, ik volg 'n opleiding waarmee ik sport*psycholoog kan worden
    En het kan voor sporters dus nuttig zijn om ademhalingsoefeningen te doen als ze bijvoorbeeld teveel wedstrijdspanning ervaren, om weer even rustig te worden. Of om je aandacht van iets anders af te leiden.
    pi_80759122
    Lijstje van gisteren:
    O: Muesli met melk
    L: 4 boterhammen met rollade
    T: Koffie
    D: Pasta met zalm en brocolli
    S: Hardlopen

Lijstje van vandaag:
    D: Burrito's
    T: Appel
    pi_80759123
    Ik heb ook blote benen, niet eens zo koud (maar ben wel met de auto op 't werk, leen hem straks uit aan collega). Het is dat ik een beetje bijgebruind ben in het weekend, anders had ik niet gedurfd

Almhof yoghurt Vorige week 99 cent bij Jan Linders
    Ik neem tegenwoordig een snee brood extra mee naar het werk, leek me slimmer dan steeds een mueslireep. Gisteren en vanochtend 62.7
      dinsdag 27 april 2010 @ 11:07:42 #245
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_80759159
    eet jij gewoon een blikje tonijn leeg, fietsmeisje? Gister ook al!

Ik heb al maanden zin in zo'n hele vis-onvriendelijke tonijnsteak. Omdat ze zo visonvriendelijk zijn kun je ze hier ook niet kopen, maar het is zooo lekker!
    pi_80759170
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 11:05 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Ik ben bang, dat als ik bij het snelle ademen langer doe, dat mensen gaan hyperventileren

Het is voor mijn studie inderdaad, ik volg 'n opleiding waarmee ik sport*psycholoog kan worden
    En het kan voor sporters dus nuttig zijn om ademhalingsoefeningen te doen als ze bijvoorbeeld teveel wedstrijdspanning ervaren, om weer even rustig te worden. Of om je aandacht van iets anders af te leiden.
    Hyperventileren doe ik altijd als ik via mn mond adem, niet via mn neus . Maar voor je experiment: bij beide manieren werd ik duizelig .
      dinsdag 27 april 2010 @ 11:12:35 #247
    277802 _Calimero_
    pi_80759304
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 11:07 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Hyperventileren doe ik altijd als ik via mn mond adem, niet via mn neus . Maar voor je experiment: bij beide manieren werd ik duizelig .
    Ja, dat is de meest logische manier om te hyperventileren, vandaar dat mijn instructie is door je neus, maar ook dan kun je zo oppervlakkig ademen dat je meer CO2 dan zuurstof binnenkrijgt denk ik.

Wat raar dat jij duizelig wordt als je rustig en langzaam en diep ademt?
      dinsdag 27 april 2010 @ 11:14:32 #248
    277802 _Calimero_
    pi_80759371
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 11:07 schreef AKnynke het volgende:
    eet jij gewoon een blikje tonijn leeg, fietsmeisje? Gister ook al!

Ik heb al maanden zin in zo'n hele vis-onvriendelijke tonijnsteak. Omdat ze zo visonvriendelijk zijn kun je ze hier ook niet kopen, maar het is zooo lekker!
    Wat scherp zeg
    Ja, want er zitten geen (nauwelijks) KH/Vetten in, en het vult wel. Op die manier kan ik later lunchen en red ik de middag werken zonder dat ik om half 7 (als ik thuis kom) gierende honger heb. En als ik wat later avondeet, hoef ik na mijn D geen tussendoortje meer. Dus netto gezien eet ik er minder door
    pi_80759433
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 11:05 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Oh dat klinkt wel interessant en is toch ook iets waar steeds meer en meer gebruik van wordt gemaakt? En wel heel motiverend om dan zelf ook veel aan sport te doen als je mensen begeleidt die zelf continu met sport bezig zijn.
    pi_80759477
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 11:06 schreef de_nachtwacht het volgende:
    Lijstje van gisteren:
    D: Pasta met zalm en brocolli
    S: Hardlopen

Lijstje van vandaag:
    D: Burrito's
    T: Appel
    Ik vind je lijstjes wel erg mager, zeker als je ook nog hardloopt. Waar zijn je tussendoortjes?
    pi_80759652
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 11:12 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Ja, dat is de meest logische manier om te hyperventileren, vandaar dat mijn instructie is door je neus, maar ook dan kun je zo oppervlakkig ademen dat je meer CO2 dan zuurstof binnenkrijgt denk ik.

Wat raar dat jij duizelig wordt als je rustig en langzaam en diep ademt?
    Ik raak wel vaker buiten adem als ik teveel aandacht besteed aan mijn ademhaling. Dan lukt het gewoon niet meer om een natuurlijk ritme te vinden.
    pi_80759960
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 11:22 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik raak wel vaker buiten adem als ik teveel aandacht besteed aan mijn ademhaling. Dan lukt het gewoon niet meer om een natuurlijk ritme te vinden.
    Dat ja . Als ik langzaam adem, ga ik veel te langzaam waardoor ik niet genoeg zuurstof binnen krijg ofzo . Dan zie ik even sterretjes.
      dinsdag 27 april 2010 @ 11:30:28 #253
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_80760011
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 11:29 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dat ja . Als ik langzaam adem, ga ik veel te langzaam waardoor ik niet genoeg zuurstof binnen krijg ofzo . Dan zie ik even sterretjes.
    Dat heb ik als ik enkel door m'n neus adem! Dan krijg ik echt niet genoeg lucht. Adem eigenlijk voornamelijk door m'n mond...
      dinsdag 27 april 2010 @ 11:31:05 #254
    277802 _Calimero_
    pi_80760044
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 11:17 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik vind je lijstjes wel erg mager, zeker als je ook nog hardloopt. Waar zijn je tussendoortjes?
    Agrees. Het is nog minder dan ik eet vandaag en ik sport niet eens
      dinsdag 27 april 2010 @ 11:34:48 #255
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_80760202
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 11:30 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dat heb ik als ik enkel door m'n neus adem! Dan krijg ik echt niet genoeg lucht. Adem eigenlijk voornamelijk door m'n mond...
    Oh dat heb ik andersom! Vriendje doet voor de grap wel eens kort mn neus dicht en dan hap ik echt naar adem en mep ik naar z'n handen Wat een lol
      dinsdag 27 april 2010 @ 11:38:23 #256
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_80760305
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 11:34 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oh dat heb ik andersom! Vriendje doet voor de grap wel eens kort mn neus dicht en dan hap ik echt naar adem en mep ik naar z'n handen Wat een lol
    Vriendjes hebben soms een heel raar gevoel voor humor .
      dinsdag 27 april 2010 @ 11:43:45 #257
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_80760515

Cali, ik word ook duizelig als ik te langzaam adem hoor En mn hart gaat er onregelmatig van kloppen
    Zit nu sowieso een beetje te tollen trouwens, ik vind dat zo irritant!!! Ik was vroeger nóóit duizelig of misselijk, en tegenwoordig heel vaak Stom lijf.
      dinsdag 27 april 2010 @ 11:47:59 #258
    236335 neen
    schone schijn
    pi_80760691
    Ik heb weer eens zo'n saaie dag op school maar dat kan ook aan mij liggen. Echt totaal geen zin om iets te doen of op te letten terwijl ik op het eind nog wel van die colleges heb waar ik eigenlijk wel op moet letten
      dinsdag 27 april 2010 @ 11:52:20 #259
    277802 _Calimero_
    pi_80760863
    Hmmmzzz das dus niet de bedoeling dat jullie allemaal duizelig worden... Hoe doe je dat dan bij pilates/yoga? Daar ga je toch ook rustiger ademen en dan word je toch ook niet duizelig?
      dinsdag 27 april 2010 @ 11:58:26 #260
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_80761102
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 11:52 schreef _Calimero_ het volgende:
    Hmmmzzz das dus niet de bedoeling dat jullie allemaal duizelig worden... Hoe doe je dat dan bij pilates/yoga? Daar ga je toch ook rustiger ademen en dan word je toch ook niet duizelig?
    Heeft het niet te maken met of je ook daadwerkelijk in rust bent?
    En kan het ook iets met je bloeddruk van doen hebben? De mijne is sowieso al laag.
      dinsdag 27 april 2010 @ 12:06:15 #261
    277802 _Calimero_
    pi_80761356
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 11:58 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Heeft het niet te maken met of je ook daadwerkelijk in rust bent?
    En kan het ook iets met je bloeddruk van doen hebben? De mijne is sowieso al laag.
    Ik heb even opgezocht hoe het zit en met te diep ademen kun je ook gaan hyperventileren. Het is denk ik belangrijk de nadruk op het uitademen te leggen en dit minstens zo lang of langer te doen dan het inademen.
    Ik oefen nog even verder
    Bedankt voor iedereen die commentaar heeft gegeven
    pi_80761510
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 11:17 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Het hardlopen was 5x1 minuut met 2 minuten wandelen tussendoor, dus dat stelt echt nog niks voor. Ik zal even denken over wat tussendoortjes, maar ik heb ook totaal geen trek tussendoor
    pi_80761569
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 09:11 schreef AKnynke het volgende:

[..]

data recoden..yay!
    Ik weet het, heb weinig trek. Zal ik nog een broodje met boter aan mijn D toevoegen? We hebben nog lekkere boter
    pi_80761788
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 11:43 schreef LadyBlack het volgende:

Cali, ik word ook duizelig als ik te langzaam adem hoor En mn hart gaat er onregelmatig van kloppen
    Zit nu sowieso een beetje te tollen trouwens, ik vind dat zo irritant!!! Ik was vroeger nóóit duizelig of misselijk, en tegenwoordig heel vaak Stom lijf.
    Dat kan wel kloppen ja! Tenminste, mijn huisarts liet me ooit zien dat mijn hartslag verandert als je in- of uitademt (en dat het normaal is), ben alleen de verklaring vergeten, iets met meer ruimte hebben in je borstkas ofzo?
      dinsdag 27 april 2010 @ 12:23:42 #265
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_80761933
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 12:13 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik weet het, heb weinig trek. Zal ik nog een broodje met boter aan mijn D toevoegen? We hebben nog lekkere boter
    LIjkt me een goed plan!
    pi_80761943
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 12:11 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Het hardlopen was 5x1 minuut met 2 minuten wandelen tussendoor, dus dat stelt echt nog niks voor. Ik zal even denken over wat tussendoortjes, maar ik heb ook totaal geen trek tussendoor
    Ook als je niet sport is het erg weinig voor een man. Ik zou toch echt wat tussendoortjes nemen, al is het maar 1 sneetje brood ofzo, dat houdt de stofwisseling op gang. Geen trek betekent niet altijd dat je niet hoeft te eten.
    pi_80762049
    Haha ik moet altijd zo lachen om Nederlanders die interviews in het Engels geven. Dan krijg je dingen zoals:

"We can discuss about it, but it doesn't matter."

"...they beaten a few teams who i thought 'poeh, that will be very difficult'. And they achieved it very well."

En nu ga ik aan de studie.
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 12:24 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ook als je niet sport is het erg weinig voor een man. Ik zou toch echt wat tussendoortjes nemen, al is het maar 1 sneetje brood ofzo, dat houdt de stofwisseling op gang. Geen trek betekent niet altijd dat je niet hoeft te eten.
    Klopt en ik was dus ook van plan om zeker als ik iets langer loop ook meer brood te gaan eten (niet alles in 1x natuurlijk). Maar ik zal nu ook even wat meer tussendoortjes inplannen.
    pi_80765639
    Wat een rust hier!

Mijn lijstje vandaag, op- en aanmerkingen zijn altijd welkom.

O: magere kwark met een banaan
    T: stukje aardbei-limoentaart (eigen traktatie)
    L: 2 boterhammen humus, cup a soup champignon
    T: tros(je) druiven, peer
    D: goed gevulde groentensoep met brood en ik denk een salade met tonijn
      dinsdag 27 april 2010 @ 14:33:42 #269
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_80766782
    Planningslijst voor paper schrijf-dag

O: twee sneetjes met leverworst
    T: bakje (250 gr) rijstpap met vanille (valt tegen, nogal dunnig)
    L: twee sneetjes brood met ? rookvlees, nutella of pindakaas denk ik
    T: wat notenmix
    D: taco's met gehakt, avocado, pico de gallo en sla
    T: misschien nog een glas cola indien noodzakelijk
      dinsdag 27 april 2010 @ 15:02:11 #270
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_80767773
    Ik zit op mn supertrage oude computer een poster te maken (kon photoshop ali illegali niet installeren op mn niuwe laptop)
    wat een drama dit ding...

maar ben wel blij met de poster op zich...
    Kwak
    pi_80768261
    hallo slankies!

Ik doe ook weer ff een lijstje, ben tegenwoordig iedere maandag weer ietsje zwaarder, t zit em in de weekenden, moet me eens leren inhouden... met konninginnenacht/dag en morgen feest in het vooruitzicht vind ik het wel moeilijk om me niet helemaal te laten gaan deze week bwah...

Gisteren:
    O: yoghurt muesli
    S: 10 min roeien, 30 min crosstrainer, krachttraining
    L: 2 boterhammen halvarine/kipfilet/komkommer, cracker philadelpia, beker karnemelk
    T: 2 rijstwafels kipfilet, losse plak kipfilet, 2 augurken
    D: gekookte aardappels, broccoli, vleesvervanger, mosterd
    T: handje chips

Vandaag:
    O: kwark met honing en muesli
    S: 10 min roeien, 20 min loopband, 20 min crosstrainer, 10 min fietsen
    T: grote banaan
    L: dik kapje brood met 2 gekookte eieren, komkommer, tomaat, ketchup, karnemelk
    T: druiven
    D: macaroni met veeel groente en sla
    T: denk nog wat druiven
      dinsdag 27 april 2010 @ 15:27:02 #272
    331 Merel
    Be here now.
    pi_80768748
    Jeetje wat een rust, ik kan jullie gewoon bijhouden!
    pi_80769366
    Ik nam net een heavenly hazel met minder siroop, maar wat zoet nog zeg
    pi_80769414
    Ik was zo druk aan het opruimen en uitpakken dat ik helemaal vergat te eten, dus mijn lijstje is alweer flink veranderd. Nieuw lijstje:
    O: magere yoghurt met cruesli, koffie met melk
    T: zoet broodje met chocolade (tegen de suikerdip)
    L: meergranenpistolet met blauwe kaas en honing (net pas op)
    D: aardappels uit de oven, kip met groente en kruidenprutje
    T: wijntje, fruit
      dinsdag 27 april 2010 @ 16:02:08 #275
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_80770094
    Hmm notenmelange met hazelnootjes, amandelen en cashews Wel errrrg calorierijk! 96 kcal voor 15 gram, en ik heb nu iets meer dan het dubbele (dus ongeveer 210 kcal denk ik ) ka-ching!
    pi_80770170
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 16:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
    Hmm notenmelange met hazelnootjes, amandelen en cashews Wel errrrg calorierijk! 96 kcal voor 15 gram, en ik heb nu iets meer dan het dubbele (dus ongeveer 210 kcal denk ik ) ka-ching!
    Ik vind noten echt geweldig: ze geven véél energie, ze zijn lekker en ook nog eens reuze gezond Vind jij 200 kcal teveel?
      dinsdag 27 april 2010 @ 16:07:30 #277
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_80770340
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 16:03 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik vind noten echt geweldig: ze geven véél energie, ze zijn lekker en ook nog eens reuze gezond Vind jij 200 kcal teveel?
    Niet per sé teveel, wel veel voor zo weinig als er in mn bakje zit! Ik dacht laat ik eens gezond breinvoer nemen Ik probeer alleen niet al teveel meer kcal te tellen, dus probeer ik alles een beetje met mate te doen, vandaar. De nootjes heb ik maar wel even gewogen, omdat je je daar snel op verkijkt en ik gók dat ik anders met gemak het zakje leeg zou eten
    pi_80770386
    Ik heb tegenwoordig mooie portiebakjes voor naar m'n werk, maar ik krijg inderdaad ook zonder moeite 70-100 gram weg. En dat is net wat teveel
    pi_80770404
    Ik heb vandaag een volle hand héérlijke amandelen gegeten. Ik ben ook fan!
    Venus in pocketformaat
    © loveli
      dinsdag 27 april 2010 @ 16:11:04 #280
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_80770482
    Ik heb trouwens laatst ook een soort fruitchips geproefd van een klasgenootje, met banaan, papaya, sterrenfruit ofzoiets, ananas en nog wat dingen! Was best te doen, al gok ik dat het niet zo gezond was
    pi_80770642
    Hoi!

Ok, ben net de stad in gegaan om 3 dingen te doen a) naar de kapper b) babykleding kopen voor vrienden van me c) een nieuwe fohn kopen sinds de oude is ontploft.
    Kom thuis met 1 nieuwe broek, 1 vestje, 2 shirtjes en een nieuwe haarcoupe, nieuwe shampoo en haarmasker.. mwhehe, I fail.
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 10:58 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Wo sind deine T's?
    Mijn lijstje is veranderd, was erg laat wakker
    O: 2x volkorenbrood met kaas en 1/2 papaya
    L: notenbroodje, ijskoffie (nom nom) en salade van komkommer (1) en mango (1/2) met limoensap en olijfolie
    T: macadamienootjes (4)
    S: 6 of 7 km hardlopen met waarschijnlijk 4 rustpauzes, m'n knieen gaan protesteren anders :S
    D: waarschijnlijk iets met rijst

Beter juf maria?
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 11:05 schreef AKnynke het volgende:

[..]

oi, wat een mager lijstje. En wat stom, die supervisor. Balen, inderdaad.

Ik vind m'n supervisor lastig, hij geeft helemaal geen kritiek op wat ik doe. Dus ik weet niet zo goed wat ik ervan moet breien..
    Ik ken het, echt supervervelend. Mijn supervisor heeft ook helemaal geen idee van wat er speelt in het gebied waar ik m´n scriptie over schrijf, echt vervelend. Nou ja, maar op ons eigen instinct vertrouwen hoe is het met het coden gegaan?
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 16:03 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Noten

[ Bericht 40% gewijzigd door Perruche op 27-04-2010 16:28:04 ]
      dinsdag 27 april 2010 @ 16:15:02 #282
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_80770670
    PF! Hou eens op mij te herinneren aan Heavenly Hazel
    En nu denk ik aan mijn ademhaling en daar word ik duizelig van
      dinsdag 27 april 2010 @ 16:27:09 #283
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_80771213
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 16:14 schreef Perruche het volgende:

L: notenbroodje, ijskoffie (nom nom) en salade van komkommer (1) en mango (1/2) met limoensap en olijfolie
    S: 6 of 7 km hardlopen met waarschijnlijk 4 rustpauzes, m'n knieen gaan protesteren anders :S

Beter juf maria? P

Lekker en divers, nog steeds wat weinig zegt mijn in-stinkt Vooral omdat je hardgelopen hebt (props daarvoor, wel!) IJskoffie

Tevens: foto's van de kleertjes! Met joe erin uiteraard
      dinsdag 27 april 2010 @ 16:29:00 #284
    220609 Nouk84
    pi_80771279
    Ik wou dat ik geen trek had in tussendoortjes! Damn, ik heb nog geen uur geleden en yoghurtje op en heb nu alweer honger! 's Morgens is net zo erg!

Ik neem wel weer een appel ofzo!
    pi_80771315
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 16:27 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Lekker en divers, nog steeds wat weinig zegt mijn in-stinkt Vooral omdat je hardgelopen hebt (props daarvoor, wel!) IJskoffie

Tevens: foto's van de kleertjes! Met joe erin uiteraard
    misschien....! en moet nog gaan hardlopen hoor! eerst even scriptie schrijven
      dinsdag 27 april 2010 @ 16:30:03 #286
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_80771319
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 16:14 schreef Perruche het volgende:
    Hoi!

Ok, ben net de stad in gegaan om 3 dingen te doen a) naar de kapper b) babykleding kopen voor vrienden van me c) een nieuwe fohn kopen sinds de oude is ontploft.
    Kom thuis met 1 nieuwe broek, 1 vestje, 2 shirtjes en een nieuwe haarcoupe, nieuwe shampoo en haarmasker.. mwhehe, I fail.
    [..]

Beter juf maria?
    [..]

Ik ken het, echt supervervelend. Mijn supervisor heeft ook helemaal geen idee van wat er speelt in het gebied waar ik m´n scriptie over schrijf, echt vervelend. Nou ja, maar op ons eigen instinct vertrouwen hoe is het met het coden gegaan?
    [..]

Noten
    Het coden is klaar. En ik ook. Mijn god, wat een shitdag is vandaag zeg. Nog anderhalf uur werken, eten scoren, dat in de bieb opeten en dan volleyballen. Hopelijk krijgt vandaag dan toch nog een beter einde.
    pi_80771435
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 16:29 schreef Nouk84 het volgende:
    Ik wou dat ik geen trek had in tussendoortjes! Damn, ik heb nog geen uur geleden en yoghurtje op en heb nu alweer honger! 's Morgens is net zo erg!

ken het als ik druk bezig ben, buiten ht liefst, heb ik vaak niet zo'n honger. Maar als ik op kantoor zit, oioioi, dan kan ik wel blijven eten!
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 16:30 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Het coden is klaar. En ik ook. Mijn god, wat een shitdag is vandaag zeg. Nog anderhalf uur werken, eten scoren, dat in de bieb opeten en dan volleyballen. Hopelijk krijgt vandaag dan toch nog een beter einde.
    komt allemaal goed!
      dinsdag 27 april 2010 @ 16:33:39 #288
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_80771457
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 16:33 schreef Perruche het volgende:

[..]

ken het als ik druk bezig ben, buiten ht liefst, heb ik vaak niet zo'n honger. Maar als ik op kantoor zit, oioioi, dan kan ik wel blijven eten!
    [..]

komt allemaal goed!
    Ik heb altijd honger. Echt, bijna altijd. Vlak na het eten kan ik zo weer trek hebben.
    pi_80771551
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 16:33 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Ik heb altijd honger. Echt, bijna altijd. Vlak na het eten kan ik zo weer trek hebben.
    bodemloos vat

[ Bericht 0% gewijzigd door Perruche op 27-04-2010 17:15:34 ]
    pi_80771623
    Ongezouten noten Zaligheid inderdaad.
    Oh en halp
    SPOILER
      dinsdag 27 april 2010 @ 16:38:53 #291
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_80771688
    hebt jij twitt0r
    Kwak
    pi_80771691
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 16:29 schreef Nouk84 het volgende:

Ik heb dat altijd met yoghurt. En appels ook En witte pasta.
    Volkorenboterhammen FTW. En bananen, heb ik laatst getest, heb ik het ook niet zo snel.
      dinsdag 27 april 2010 @ 16:39:09 #293
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_80771705
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 16:37 schreef Syrena het volgende:
    Ongezouten noten Zaligheid inderdaad.
    Oh en halp
    SPOILER
    Kun je mensen ontvolgen op twitter? Hup, klaar. McEskimo was toch niet zo leuk meer, of zit ik nu verkeerd?
    pi_80771766
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 16:38 schreef kwakz0r het volgende:
    hebt jij twitt0r
    Zek0rz Zei net nog tegen mijn baas dat ik niet meer kan twitteren dat ik lekker heb gepoept (of juist niet en nu pijn aan mijn gat heb)(om maar eens een dwarsstraat te noemen).

Waar moet ik nu mijn ei kwijt
    pi_80771791
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 16:39 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Kun je mensen ontvolgen op twitter? Hup, klaar. McEskimo was toch niet zo leuk meer, of zit ik nu verkeerd?
    Ik hou de mogelijkheid voor een potje zoenen nog wel open eiks
    pi_80771919
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 16:40 schreef Syrena het volgende:

[..]

Zek0rz Zei net nog tegen mijn baas dat ik niet meer kan twitteren dat ik lekker heb gepoept (of juist niet en nu pijn aan mijn gat heb)(om maar eens een dwarsstraat te noemen).

Waar moet ik nu mijn ei kwijt
    Jij ook al? Mag ik je followen?

Zucht, over een uurtje ofzo komen er eters dus ik ga nog even een rondje opruimen...
    pi_80772229
    PM me ffies over het followen Ik ben wel saai, met al die bekenden in m'n lijst.
    SPOILER
      dinsdag 27 april 2010 @ 16:56:09 #298
    220609 Nouk84
    pi_80772373
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 16:38 schreef Syrena het volgende:
    Ik heb dat altijd met yoghurt. En appels ook En witte pasta.
    Volkorenboterhammen FTW. En bananen, heb ik laatst getest, heb ik het ook niet zo snel.
    'Probleem' is als ik brood meeneem, dat ik dan vaak 's morgens zonder honger er al van zit te snoepen. Daarbij ben ik sowieso geen fan van brood meenemen.. Dus ik probeer gezonder alternatieven. Bananen vind ik heerlijk, maar eet ze liever niet elke dag
      dinsdag 27 april 2010 @ 17:00:58 #299
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_80772569
    Bekend probleem, heb echt altijd honger, al eet ik 4 volkorenboterhammen met ei en een stevige soep, dan nog!
      dinsdag 27 april 2010 @ 17:01:19 #300
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_80772578
    Wie kijrg je op visite Mini?
      dinsdag 27 april 2010 @ 17:01:30 #301
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_80772588
    Vol?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')