Dat is niet vreemd hoorquote:Op maandag 26 april 2010 19:07 schreef Viking84 het volgende:
Wat trouwens wel vreemd was: er zat dus een vrouw tegenover me die dingen vroeg, maar je hoort haar niet, dus ik moest antwoorden in volzinnen. Dus niet 'ja' zeggen, maar een antwoord geven alsof er geen vraag was gesteld en ik vanuit mezelf aan het vertellen was.
Ja, dat zal bestquote:Op maandag 26 april 2010 20:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is niet vreemd hoormaar gewoon standaard bij tv-interviews.
Als je 1 x de 2 koekjes nou vervangt door 2 stuks fruit dan heb je een leuk lijstje (en nog een potje spinazie bij de aardappelschotel)quote:Op maandag 26 april 2010 20:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
Echt leuk Vik!
Lijstje
O: dubbele boterham chocovlokken
T: 2 koekjes
L: 2 brood kaas, 2 gehakt
T: 2 koekjes, appel
D: aviko turkse aardappelschotel
T: fruityoghurt
T: half stukje citroentaart
Als ik kijk naar wat anderen in het lijstje hebben, eet ik echt veel
Maar toch vind ik het een beetje raarquote:Op maandag 26 april 2010 20:54 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Neehoor, vind ik ook een beetje gek. Maar volgens mij woont ie wel heel erg in de buurt. Ach, ik vind het wel lief en hij belde iig niet aan, om op de koffie te komen![]()
Ik heb 2 van die middelgrote tortillawraps op, gevuld met gehakt, chilibonen en mais met mexicaanse zooi erdoor en met creme fraiche en kaas erover. Dus dat lijkt me wel voldoendequote:Fijn dat RPM zo lekker ging!!! eetsmakelijk, je kan een flinke portie hebben op zon mager lijstje![]()
Buikademen is ook bijna onmogelijk als je gehaast bent. Ik kan dan weer bijna niet niet-buikademen omdat ik het van kindsafaan doe. Heeft ook zo z'n nadelen; ik kan m'n buik niet mooi plat houden. Maar daar staat tegenover dat ik die buik kan opblazen tot monsterlijke proportiesquote:Op maandag 26 april 2010 21:18 schreef Merel het volgende:
Wat een enorm leuk filmpje zeg! Leuk dat je dat nog hebt Viking
Ik heb net weer gepilatest. Merkte wel verschil met zaterdag, ik kwam nu doorrennen uit m'n werk en daardoor was ik toch een stuk minder ontspannen en geconcentreerd. Hebben jullie er ook last van dat die ademhaling compleet tegen je gevoel in gaat? Als je moet uitademen adem ik in en andersom. En als ik inadem gaat m'n buik naar binnen en als ik uitadem naar buiten, dat is ook verkeerd om. Ik moet nog veel leren
Ik adem meestal heel hoog ja. Maar dat voelt ook logischer, daar zitten m'n longen, niet in m'n buik!quote:Op maandag 26 april 2010 21:30 schreef sigme het volgende:
Buikademen is ook bijna onmogelijk als je gehaast bent. Ik kan dan weer bijna niet niet-buikademen omdat ik het van kindsafaan doe. Heeft ook zo z'n nadelen; ik kan m'n buik niet mooi plat houden. Maar daar staat tegenover dat ik die buik kan opblazen tot monsterlijke proporties.
quote:Op maandag 26 april 2010 21:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Buikademen is ook bijna onmogelijk als je gehaast bent. Ik kan dan weer bijna niet niet-buikademen omdat ik het van kindsafaan doe. Heeft ook zo z'n nadelen; ik kan m'n buik niet mooi plat houden. Maar daar staat tegenover dat ik die buik kan opblazen tot monsterlijke proporties.
Goeie vraag!quote:Op maandag 26 april 2010 21:46 schreef Merel het volgende:
Volgende week is de yogaschool trouwens meteen alweer dicht vanwege de meivakantie, handige timingIemand een goede tip voor een goede pilates-DVD die ik kan, uh, kopen voor in de tussentijd? Wat nou ik eenmaal bezig ben wil ik het volhouden ook.
Roken kan ook prima via de buikademhaling. Extra diep inhalerenquote:Op maandag 26 april 2010 21:42 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Daar hoef ik heul geen moeite voor te doen
Volgens mij adem ik erg oppervlakkig, komt misschien door mijn rookverleden (18 jaar 50 sigaretten per dag)
Ik kan het allebeiquote:Op maandag 26 april 2010 21:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmmm ik zit heel hard te denken nu, wat er dan mee was... Misschien dat hij ging bellen en smsen ook? Ik vroeg vandaag nog, of dat normaal was, en hij zegt het met alle patienten te doen. Nou ja, als ze hun toestemming geven dan.quote:Op maandag 26 april 2010 21:02 schreef Tinkepink het volgende:
Die therapeut van jou cali, was daar laatst niet ook al iets mee?
quote:Op maandag 26 april 2010 21:36 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik adem meestal heel hoog ja. Maar dat voelt ook logischer, daar zitten m'n longen, niet in m'n buik!
Wat goed dat je gelijk er helemaa voor gaat! En die buikademhaling kun je vanzelf leren, kwestie van oefenen en je aandacht er op richten!quote:Op maandag 26 april 2010 21:46 schreef Merel het volgende:
Volgende week is de yogaschool trouwens meteen alweer dicht vanwege de meivakantie, handige timingIemand een goede tip voor een goede pilates-DVD die ik kan, uh, kopen voor in de tussentijd? Wat nou ik eenmaal bezig ben wil ik het volhouden ook.
Hmmm, zal er op of er onder zijn waarschijnlijk? Ik zal voor je duimen, wanneer weet je het?quote:Op maandag 26 april 2010 22:39 schreef Chicolate het volgende:
Hmmm tentamen waar ik 14/15 vd 40 fout heb (meerkeuze) en nu vraag ik me af of ik het gehaald heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |