quote:Op maandag 26 april 2010 14:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kom zonder bij te lezen even binnenvallen, zit op telefoon. Sta tweede voor een huisje, maar (daar is ie al) er zijn meldingen geweest van overlast door buren daar, in het verleden, en jonge vrouw alleen is geen goed idee. Ze gaan uitzoeken hoe recent die meldingen zijn en wat de bron is, en dan word ik morgen terug gebeld. Wordt vervolgd. Stond voor andere huisjes trouwens 4e en 8e.
Dattem.quote:Op maandag 26 april 2010 14:34 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wat voor een buurt is dat dan dat ze je daarvoor waarschuwen joh? Wel goed dat je al zo hoog staat
hopeijk zit er snel een leuk huisje bij!
nee, die ik had vond ik niet flatterend (quote:Op maandag 26 april 2010 14:43 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dattem.
Wissel jij elke dag ofzo van avatar, Perruce? verwarrend!
quote:Op maandag 26 april 2010 14:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kom zonder bij te lezen even binnenvallen, zit op telefoon. Sta tweede voor een huisje, maar (daar is ie al) er zijn meldingen geweest van overlast door buren daar, in het verleden, en jonge vrouw alleen is geen goed idee. Ze gaan uitzoeken hoe recent die meldingen zijn en wat de bron is, en dan word ik morgen terug gebeld. Wordt vervolgd. Stond voor andere huisjes trouwens 4e en 8e.
Volgens mij ben je aan vakantie toe.quote:Op maandag 26 april 2010 16:15 schreef uniekhoorn het volgende:
D: Grote bord stevige snert met veel rookworst en stukjes speklab, 2 boterhammen met kaas, beker melk
Oepsquote:Op maandag 26 april 2010 16:28 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Volgens mij ben je aan vakantie toe.
quote:Op maandag 26 april 2010 16:28 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Volgens mij ben je aan vakantie toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mark en ik hebben er nog smakelijk om zitten lachen net. Wat een enorm accent ook.
Niet meer actief op Fok!
ik heb het er zelf opgezet daarnetquote:Op maandag 26 april 2010 18:32 schreef uniekhoorn het volgende:
VIK, ik zit hier met een big smile en een warm gevoel... Echt zo lief!!
Wist je dat het op youtube stond??
quote:Op maandag 26 april 2010 18:28 schreef Viking84 het volgende:
Mijn tv-optreden!Elke keer lig ik weer in een deuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mark en ik hebben er nog smakelijk om zitten lachen net. Wat een enorm accent ook.
![]()
![]()
Ja, datquote:Op maandag 26 april 2010 18:37 schreef Rituals het volgende:
Oooh Vik, wat ontzettend schattig! Echt zó lief!'ik reed door op mijn driewieler en toen reed ik over z'n neusje heen'
![]()
.
Mijn tv-optreden!O wat schattig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mark en ik hebben er nog smakelijk om zitten lachen net. Wat een enorm accent ook.
![]()
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Accent is vooral een Fries accentquote:Op maandag 26 april 2010 19:02 schreef P.F het volgende:
Oeh, schattig! Ik dacht even NOEEES einde van de hamster!
Je 'accentje' is dat door je slechthorendheid of doordat je uit Noord-Nederland komt? Ik vind dat je best duidelijk spreekt hoor, al zeg je in het filmpje van niet!
Je lijkt nu echt op hoe je lacht in het filmpje!
Ik vind het eigenlijk heel zielig dat die hamster zo mee mocht op de driewielerquote:
Ja dat dacht ik al, maar voordat ik alle slanke Friezen/Friese slankies beledig..quote:Op maandag 26 april 2010 19:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Accent is vooral een Fries accentToen ik in Groningen naar school ging was ik er héél snel vanaf.
En nee, ik wacht niet meer op een wonder.
Senk joe, jij healthy woehmanquote:Op maandag 26 april 2010 19:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ook burp! Ik had maar de helft van het 2-3 persoons zakje rijst gekookt, en alsnog heb ik bijna alles wat op mn bord lag laten liggenWel gehaktrolletjes, een halve courgette, een halve paprika en een paar tomaten op, en dat vult, omg!
Nu zo naar de sportschule
Tevens schouderklop voor GeeBee voor de standvastigheid![]()
Mijn tv-optreden!Dat is echt ubersweetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mark en ik hebben er nog smakelijk om zitten lachen net. Wat een enorm accent ook.
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Neehoor, vind ik ook een beetje gek. Maar volgens mij woont ie wel heel erg in de buurt. Ach, ik vind het wel lief en hij belde iig niet aan, om op de koffie te komenquote:Op maandag 26 april 2010 20:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goed bezig GB! En Maria! En Cali! Wel weird dat ie persoonlijk iets komt langsbrengenOf is dat just me die dat weird vind?
En whoop! Terug van RPM, ging lekker. Burrito's staan in de oven nu!
.
Dat is niet vreemd hoorquote:Op maandag 26 april 2010 19:07 schreef Viking84 het volgende:
Wat trouwens wel vreemd was: er zat dus een vrouw tegenover me die dingen vroeg, maar je hoort haar niet, dus ik moest antwoorden in volzinnen. Dus niet 'ja' zeggen, maar een antwoord geven alsof er geen vraag was gesteld en ik vanuit mezelf aan het vertellen was.
Ja, dat zal bestquote:Op maandag 26 april 2010 20:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is niet vreemd hoormaar gewoon standaard bij tv-interviews.
Als je 1 x de 2 koekjes nou vervangt door 2 stuks fruit dan heb je een leuk lijstje (en nog een potje spinazie bij de aardappelschotel)quote:Op maandag 26 april 2010 20:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
Echt leuk Vik!
Lijstje
O: dubbele boterham chocovlokken
T: 2 koekjes
L: 2 brood kaas, 2 gehakt
T: 2 koekjes, appel
D: aviko turkse aardappelschotel
T: fruityoghurt
T: half stukje citroentaart
Als ik kijk naar wat anderen in het lijstje hebben, eet ik echt veel
Maar toch vind ik het een beetje raarquote:Op maandag 26 april 2010 20:54 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Neehoor, vind ik ook een beetje gek. Maar volgens mij woont ie wel heel erg in de buurt. Ach, ik vind het wel lief en hij belde iig niet aan, om op de koffie te komen![]()
Ik heb 2 van die middelgrote tortillawraps op, gevuld met gehakt, chilibonen en mais met mexicaanse zooi erdoor en met creme fraiche en kaas erover. Dus dat lijkt me wel voldoendequote:Fijn dat RPM zo lekker ging!!! eetsmakelijk, je kan een flinke portie hebben op zon mager lijstje![]()
Buikademen is ook bijna onmogelijk als je gehaast bent. Ik kan dan weer bijna niet niet-buikademen omdat ik het van kindsafaan doe. Heeft ook zo z'n nadelen; ik kan m'n buik niet mooi plat houden. Maar daar staat tegenover dat ik die buik kan opblazen tot monsterlijke proportiesquote:Op maandag 26 april 2010 21:18 schreef Merel het volgende:
Wat een enorm leuk filmpje zeg! Leuk dat je dat nog hebt Viking
Ik heb net weer gepilatest. Merkte wel verschil met zaterdag, ik kwam nu doorrennen uit m'n werk en daardoor was ik toch een stuk minder ontspannen en geconcentreerd. Hebben jullie er ook last van dat die ademhaling compleet tegen je gevoel in gaat? Als je moet uitademen adem ik in en andersom. En als ik inadem gaat m'n buik naar binnen en als ik uitadem naar buiten, dat is ook verkeerd om. Ik moet nog veel leren
Ik adem meestal heel hoog ja. Maar dat voelt ook logischer, daar zitten m'n longen, niet in m'n buik!quote:Op maandag 26 april 2010 21:30 schreef sigme het volgende:
Buikademen is ook bijna onmogelijk als je gehaast bent. Ik kan dan weer bijna niet niet-buikademen omdat ik het van kindsafaan doe. Heeft ook zo z'n nadelen; ik kan m'n buik niet mooi plat houden. Maar daar staat tegenover dat ik die buik kan opblazen tot monsterlijke proporties.
quote:Op maandag 26 april 2010 21:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Buikademen is ook bijna onmogelijk als je gehaast bent. Ik kan dan weer bijna niet niet-buikademen omdat ik het van kindsafaan doe. Heeft ook zo z'n nadelen; ik kan m'n buik niet mooi plat houden. Maar daar staat tegenover dat ik die buik kan opblazen tot monsterlijke proporties.
Goeie vraag!quote:Op maandag 26 april 2010 21:46 schreef Merel het volgende:
Volgende week is de yogaschool trouwens meteen alweer dicht vanwege de meivakantie, handige timingIemand een goede tip voor een goede pilates-DVD die ik kan, uh, kopen voor in de tussentijd? Wat nou ik eenmaal bezig ben wil ik het volhouden ook.
Roken kan ook prima via de buikademhaling. Extra diep inhalerenquote:Op maandag 26 april 2010 21:42 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Daar hoef ik heul geen moeite voor te doen
Volgens mij adem ik erg oppervlakkig, komt misschien door mijn rookverleden (18 jaar 50 sigaretten per dag)
Ik kan het allebeiquote:Op maandag 26 april 2010 21:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmmm ik zit heel hard te denken nu, wat er dan mee was... Misschien dat hij ging bellen en smsen ook? Ik vroeg vandaag nog, of dat normaal was, en hij zegt het met alle patienten te doen. Nou ja, als ze hun toestemming geven dan.quote:Op maandag 26 april 2010 21:02 schreef Tinkepink het volgende:
Die therapeut van jou cali, was daar laatst niet ook al iets mee?
quote:Op maandag 26 april 2010 21:36 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik adem meestal heel hoog ja. Maar dat voelt ook logischer, daar zitten m'n longen, niet in m'n buik!
Wat goed dat je gelijk er helemaa voor gaat! En die buikademhaling kun je vanzelf leren, kwestie van oefenen en je aandacht er op richten!quote:Op maandag 26 april 2010 21:46 schreef Merel het volgende:
Volgende week is de yogaschool trouwens meteen alweer dicht vanwege de meivakantie, handige timingIemand een goede tip voor een goede pilates-DVD die ik kan, uh, kopen voor in de tussentijd? Wat nou ik eenmaal bezig ben wil ik het volhouden ook.
Hmmm, zal er op of er onder zijn waarschijnlijk? Ik zal voor je duimen, wanneer weet je het?quote:Op maandag 26 april 2010 22:39 schreef Chicolate het volgende:
Hmmm tentamen waar ik 14/15 vd 40 fout heb (meerkeuze) en nu vraag ik me af of ik het gehaald heb.
Ik zou dat echt niet op prijs stellen. Zo iemand heeft niks in mijn leven te zoeken op de momenten dat ik er niet zelf voor kies.quote:Op maandag 26 april 2010 22:35 schreef _Calimero_ het volgende:
Hmmm ik zit heel hard te denken nu, wat er dan mee was... Misschien dat hij ging bellen en smsen ook? Ik vroeg vandaag nog, of dat normaal was, en hij zegt het met alle patienten te doen. Nou ja, als ze hun toestemming geven dan.
Geen idee, kan nog wel een maandje durenquote:Op maandag 26 april 2010 22:40 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Hmmm, zal er op of er onder zijn waarschijnlijk? Ik zal voor je duimen, wanneer weet je het?
Oh veel plezier!quote:Op maandag 26 april 2010 23:01 schreef Merel het volgende:
Ach, als het niks is ben ik in ieder geval gratis uit eten geweest, het gekissebis over wie er gaat betalen hebben we al achter rug. Hij dus
We hadden van tevoren afgesproken wanneer hij ongeveer zou bellen, het was meer ter ondersteuning van de oefeningen die ik moest doen. Ik zou van tevoren denk ik hetzelfde hebben gezegd, maar achteraf vind ik het eigenlijk best fijn dat hij de moeite neemt.quote:Op maandag 26 april 2010 22:55 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik zou dat echt niet op prijs stellen. Zo iemand heeft niks in mijn leven te zoeken op de momenten dat ik er niet zelf voor kies.
Nu naar bed. SchoonheidsslaapjeMorgen soort van blind date (gergeld door een vriendinnetje) met iemand die volgens mij totáál m'n type niet is, maar z'n mailtjes en smsjes intrigeren me wel, dus ik ben benieuwd.
Nais going!quote:Op maandag 26 april 2010 23:01 schreef Merel het volgende:
Ach, als het niks is ben ik in ieder geval gratis uit eten geweest, het gekissebis over wie er gaat betalen hebben we al achter rug. Hij dus
Zekers. Ik ben net terug van mijn eerste 'training' (quote:Op maandag 26 april 2010 22:30 schreef neen het volgende:
Ook was het vandaag de eerste dag van de week, de dag waarom nachtwacht weer zou beginnen met lopen.... is dat nog gelukt?
Nou ben ik toch wel erg benieuwd naar dat experiment hoor.quote:Op maandag 26 april 2010 22:36 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Hey dames die nu online zijn, mag ik een experimentje met jullie doen, ter voorbereiding op mijn studie??
Het heeft ook met ademen te maken! Bij nader inzien, is dat natuurlijjk niet echt handig zo en volgens mij is iedereen ook weeer zo'n beetje wegsoms komt mijn lichtelijk impulsieve aard naar boven
![]()
Ik moet laten zien, of vertellen waarom ademhalen (en dan dus op een bepaalde manier) belangrijk is om aandacht aan te besteden voor sporters.quote:Op maandag 26 april 2010 23:23 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Nou ben ik toch wel erg benieuwd naar dat experiment hoor.
Met zang kan ik het wel, maar niet als ik ondertussen ook allemaal bewegingsoefeningen moet doen, dan raak ik in de war!quote:Op maandag 26 april 2010 23:19 schreef LadyBlack het volgende:
Met zang leer je namelijk ook wel goed buikademhalen, maar vanzelf gaat het dus niet![]()
Oh dankjoe, hahaquote:Op maandag 26 april 2010 23:33 schreef Merel het volgende:
Het is dat ik huppelklasjes niks vind Maria, anders zouden al je Zumba-verhalen heel aanstekelijk zijnJe vertelt er altijd zo blij over!
SHE wist daar veel over. Het komt erop neer dat je met ijzer tillen je glycogeenvoorraad verbruikt, dus als je dan aan het Zumba-en gaat, begin je meteen met vetverbranding. Nadeel van te veel sporten op een dag is dat je cortisol omhoog gaat, dat is weer niet goed.quote:Op maandag 26 april 2010 23:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Weetje trouwens voor eventuele mensen hier (ik ben benieuwd of jullie het ermee eens zijn!): hij zei dat het het beste is om vóór de Zumba te fitnessen (vooral spieren enzo, ik heb een hoog vetverbrandingsschema), zodat je tijdens Zumba (cardio) het meeste vet verbrand. Ná Zumba fitnessen kan ook wel, maar dan kan je het beste meer cardio doen (meer vetverbranding) en de basis-spiergroepen. Nou zal ik toch meestal alleen maandag vooraf kunnen fitnessen ivm rooster enzo, maar het is goed om te weten!Overigens hadden buikspieroefeningen altijd wel zin
![]()
Hehe idd, Mark zei ook al: Hun?! HUN?!!!!quote:Op maandag 26 april 2010 22:51 schreef ColdFeet het volgende:
Vik, dat filmpjeWat superlief, ik word helemaal pluizig van die grijns van je aan het eind
Ik had vroeger ook zo'n kapsel, trouwens. En wat leuk dat je daar nog helemaal geen taalnazi bent, met je ge-hun
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |