abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80747423
Buikademhaling went! En het is fijn! Ik kom net van yoga Zwemmen is er uit tijdgebrek bij ingeschoten vandaag, misschien woensdag in de lunchpauze.

Vik, dat filmpje Wat superlief, ik word helemaal pluizig van die grijns van je aan het eind Ik had vroeger ook zo'n kapsel, trouwens. En wat leuk dat je daar nog helemaal geen taalnazi bent, met je ge-hun
  maandag 26 april 2010 @ 22:55:26 #177
331 Merel
Be here now.
pi_80747633
quote:
Op maandag 26 april 2010 22:35 schreef _Calimero_ het volgende:

Hmmm ik zit heel hard te denken nu, wat er dan mee was... Misschien dat hij ging bellen en smsen ook? Ik vroeg vandaag nog, of dat normaal was, en hij zegt het met alle patienten te doen. Nou ja, als ze hun toestemming geven dan.
Ik zou dat echt niet op prijs stellen. Zo iemand heeft niks in mijn leven te zoeken op de momenten dat ik er niet zelf voor kies.

Nu naar bed. Schoonheidsslaapje Morgen soort van blind date (gergeld door een vriendinnetje) met iemand die volgens mij totáál m'n type niet is, maar z'n mailtjes en smsjes intrigeren me wel, dus ik ben benieuwd.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 26 april 2010 @ 23:00:00 #178
236335 neen
schone schijn
pi_80747901
O, veel plezier hè!
het lijkt niet wat het is
pi_80747968
quote:
Op maandag 26 april 2010 22:40 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Hmmm, zal er op of er onder zijn waarschijnlijk? Ik zal voor je duimen, wanneer weet je het?
Geen idee, kan nog wel een maandje duren . Weet iig dat het geen cijfer wordt om tevreden mee te zijn, maar een herkansing maken gaat ook niet (ben dan op vakantie). En kom er net achter dat ik sinds het eerste halfjaar eigenlijk al geen kans meer maak op een cum laude (nest herkansingen gemaakt wat blijkbaar niet mag) dus de motivatie om goede cijfers te halen is compleet verdwenen. Wat een geluk dat ik mn een na laatste tentamen van dit jaar vanmiddag had, en niet morgen ofzo pas.

Ik ga maar tv kijken ofzo.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 26 april 2010 @ 23:01:18 #180
331 Merel
Be here now.
pi_80747980
Ach, als het niks is ben ik in ieder geval gratis uit eten geweest, het gekissebis over wie er gaat betalen hebben we al achter rug. Hij dus
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_80748088
quote:
Op maandag 26 april 2010 23:01 schreef Merel het volgende:
Ach, als het niks is ben ik in ieder geval gratis uit eten geweest, het gekissebis over wie er gaat betalen hebben we al achter rug. Hij dus
Oh veel plezier!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 26 april 2010 @ 23:04:37 #182
236335 neen
schone schijn
pi_80748211
En je hebt geen afwas
  maandag 26 april 2010 @ 23:06:54 #183
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_80748351
quote:
Op maandag 26 april 2010 22:55 schreef Merel het volgende:

[..]

Ik zou dat echt niet op prijs stellen. Zo iemand heeft niks in mijn leven te zoeken op de momenten dat ik er niet zelf voor kies.

Nu naar bed. Schoonheidsslaapje Morgen soort van blind date (gergeld door een vriendinnetje) met iemand die volgens mij totáál m'n type niet is, maar z'n mailtjes en smsjes intrigeren me wel, dus ik ben benieuwd.
We hadden van tevoren afgesproken wanneer hij ongeveer zou bellen, het was meer ter ondersteuning van de oefeningen die ik moest doen. Ik zou van tevoren denk ik hetzelfde hebben gezegd, maar achteraf vind ik het eigenlijk best fijn dat hij de moeite neemt.

Slaap lekker! en veel plezier morgen, we krijgen wel verslag toch?
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_80748458
quote:
Op maandag 26 april 2010 23:01 schreef Merel het volgende:
Nais going!
Ik wil ook weer eens wat actie
Dodag stappen, had net een vriendin aan de telefoon die al zei: Dan gaan we een vent voor je vinden!

YEAH. Ahem
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 26 april 2010 @ 23:17:37 #185
236335 neen
schone schijn
pi_80748955
Nou, dan is dat ook weer opgelost.

Ik ga ook maar een schoonheidsslaapje doen dat kan ik wel gebruiken! Hoi hè
  maandag 26 april 2010 @ 23:19:56 #186
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80749095

Merel, ik had ook moeite met mn ademhaling! Maar dat had misschien meer met mn niet-geweldige coördinatie te maken Met zang leer je namelijk ook wel goed buikademhalen, maar vanzelf gaat het dus niet
Ik heb nog steeds spierpijn overigens

Het filmpje van Viking kan ik nog even niet zien, maar ik ben er wel benieuwd naar! Morgen hopelijk
pi_80749207
quote:
Op maandag 26 april 2010 22:30 schreef neen het volgende:

Ook was het vandaag de eerste dag van de week, de dag waarom nachtwacht weer zou beginnen met lopen.... is dat nog gelukt?
Zekers. Ik ben net terug van mijn eerste 'training' ( ) en het was natuurlijk enorm simpel, maar goed. Runkeeper neem ik wel weer mee als ik meer een noemenswaardige afstand loop. Woensdag na het voetballen weer hardlopen.
pi_80749315
quote:
Op maandag 26 april 2010 22:36 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Hey dames die nu online zijn, mag ik een experimentje met jullie doen, ter voorbereiding op mijn studie??
Het heeft ook met ademen te maken!
Bij nader inzien, is dat natuurlijjk niet echt handig zo en volgens mij is iedereen ook weeer zo'n beetje weg soms komt mijn lichtelijk impulsieve aard naar boven
Nou ben ik toch wel erg benieuwd naar dat experiment hoor.
  maandag 26 april 2010 @ 23:27:19 #189
277802 _Calimero_
pi_80749584
quote:
Op maandag 26 april 2010 23:23 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Nou ben ik toch wel erg benieuwd naar dat experiment hoor.
Ik moet laten zien, of vertellen waarom ademhalen (en dan dus op een bepaalde manier) belangrijk is om aandacht aan te besteden voor sporters.
Dus mijn idee was als volgt:
Opdracht 1: Probeer in 30 sec zo vaak mogelijk in en uit te ademen door je neus.
Onthoud hoe je je daarbij voelt
Opdracht 2: Probeer in een minuut (of ook 30 sec, maar is misschien te kort?) zo rustig mogelijk te ademen, en heel diep en langzaam dus juist.
Onthoud weer hoe je je voelt.

Als het goed is, zul je de eerste keer opgefokt/angstig/gestresst voelen, en de tweede keer juist meer tot rust. Maar ik weet niet of het bij iedereen zo duidelijk merkbaar is, vandaar dat ik het eigenlijk even wil testen
  maandag 26 april 2010 @ 23:27:33 #190
331 Merel
Be here now.
pi_80749603
quote:
Op maandag 26 april 2010 23:19 schreef LadyBlack het volgende:
Met zang leer je namelijk ook wel goed buikademhalen, maar vanzelf gaat het dus niet
Met zang kan ik het wel, maar niet als ik ondertussen ook allemaal bewegingsoefeningen moet doen, dan raak ik in de war!
  maandag 26 april 2010 @ 23:29:35 #191
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80749717
Weer terug! Tof nieuw schema gehad van de fitnessmeneer, heb er zin in!

Weetje trouwens voor eventuele mensen hier (ik ben benieuwd of jullie het ermee eens zijn!): hij zei dat het het beste is om vóór de Zumba te fitnessen (vooral spieren enzo, ik heb een hoog vetverbrandingsschema), zodat je tijdens Zumba (cardio) het meeste vet verbrand. Ná Zumba fitnessen kan ook wel, maar dan kan je het beste meer cardio doen (meer vetverbranding) en de basis-spiergroepen. Nou zal ik toch meestal alleen maandag vooraf kunnen fitnessen ivm rooster enzo, maar het is goed om te weten! Overigens hadden buikspieroefeningen altijd wel zin

En Zumba was ook weer leuk, niks aan toe te voegen
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 26 april 2010 @ 23:33:19 #192
331 Merel
Be here now.
pi_80749960
Het is dat ik huppelklasjes niks vind Maria, anders zouden al je Zumba-verhalen heel aanstekelijk zijn Je vertelt er altijd zo blij over!
  dinsdag 27 april 2010 @ 00:00:53 #193
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80751342
quote:
Op maandag 26 april 2010 23:33 schreef Merel het volgende:
Het is dat ik huppelklasjes niks vind Maria, anders zouden al je Zumba-verhalen heel aanstekelijk zijn Je vertelt er altijd zo blij over!
Oh dankjoe, haha Ik ben ook best blij, zo over het algemeen

En anders neem je de aanstekelijkheid voor andere sportdingesen! Werkt vast ook!

Und jetzt ga ik naar bed huppelen, slaap lekker!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_80752209
Goedeavond!

Over ademhalng: bij Bikram yoga moesten we op het eind altijd 30 seconden redelijk snel ademhalen, en dan daarna nogmaals 30 seconden op een sneller tempo , via de buik, door je buik "in" te zuigen adem je uit, en dan adem je vanzelf weer in en zet je buik weer uit. Erg moeilijk in het begin, vooral vanwege het tempo!

Definitief lijstje:
O: 2x witbrood met boter, 1/2 mango
T: appel, 2x koffie met melk
L: tomatensoep, boterhammen pindakaas
T: handje nootjes, 3 wortels, paar gedroogde aardbeien
D: 2 opcheplepels volkorenpasta met 2 opscheplepels gesmoorde groente
T: wit wijntje en popcorn (zelfgepoft!)

Sjaap, hou je het nog een beetje vol bij die nare dokter?
Nachtwacht, goed dat je bent gaan lopen

Morgen ga ik ook weer hardlopen, dit keer een dubbel rondje. Heb namelijk uigerekend dat dit rondje veel te kort is, dus ga ik hem dubbel doen. Zal ongeveer 7 kilometer zijn, wil het morgen met 3 of 4 pauzes gaan doen, ben benieuwd!

Slaap lekker allemaal
  Vis een optie? dinsdag 27 april 2010 @ 00:57:24 #195
70532 loveli
N
pi_80752788
quote:
Op maandag 26 april 2010 23:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Weetje trouwens voor eventuele mensen hier (ik ben benieuwd of jullie het ermee eens zijn!): hij zei dat het het beste is om vóór de Zumba te fitnessen (vooral spieren enzo, ik heb een hoog vetverbrandingsschema), zodat je tijdens Zumba (cardio) het meeste vet verbrand. Ná Zumba fitnessen kan ook wel, maar dan kan je het beste meer cardio doen (meer vetverbranding) en de basis-spiergroepen. Nou zal ik toch meestal alleen maandag vooraf kunnen fitnessen ivm rooster enzo, maar het is goed om te weten! Overigens hadden buikspieroefeningen altijd wel zin
SHE wist daar veel over. Het komt erop neer dat je met ijzer tillen je glycogeenvoorraad verbruikt, dus als je dan aan het Zumba-en gaat, begin je meteen met vetverbranding. Nadeel van te veel sporten op een dag is dat je cortisol omhoog gaat, dat is weer niet goed.
Als je eerst gaat cardio-en en dan aan de fitness is dat een minder goede volgorde. De grote vleesbonken weten beter hoe dit precies werkt denk ik.
crap in = crap out
  dinsdag 27 april 2010 @ 05:29:51 #196
277802 _Calimero_
pi_80753946
Morning... Ik kan niet slapen

Volgens mij, als traint om zoveel mogelijk spier te ontwikkelen, en je gaat eerst cardio doen, ben je daarna minder goed in staat om op volle kracht gewichten te tillen, dus train je lichter dan je zou hebben gedaan als je de cardio erna zou doen. Maar misschien verzin ik dit wel terplekke
pi_80754163
Mogge!
Wel goede theorie cali, je bent toch... 'anders' kapot van dingen tillen dan van cardio.

Eennalaatste dag bij huisarts, het was toch echt leuk.
pi_80754268
Goedemorgen!

Snel een lijstje (van gister) voor ik naar de trein ren!
O: brinta
T: koffie met melk
L: 2 boterhammen met ossenworst
T: banaan
T: handje amandelen
T: koffie met melk, liga
D: gevulde pasta met courgette, beetje kookroom en uitgebakken bacon
T: te veel chocola (was gedachteloos aan het eten onder tv-kijken tot ik misselijk begon te worden... dom!)
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 27 april 2010 @ 07:42:11 #199
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80754347
Goedemorgennnnn!!!

Dit wordt een 'nakijkweek': elke middag een paar uur nakijken. Ik wil al m'n nakijkwerk af hebben voor de vakantie.
quote:
Op maandag 26 april 2010 22:51 schreef ColdFeet het volgende:
Vik, dat filmpje Wat superlief, ik word helemaal pluizig van die grijns van je aan het eind Ik had vroeger ook zo'n kapsel, trouwens. En wat leuk dat je daar nog helemaal geen taalnazi bent, met je ge-hun
Hehe idd, Mark zei ook al: Hun?! HUN?!!!! Of ik had een vooruitziende blik natuurlijk, aangezien 'hun' als onderwerp tegenwoordig wel mag .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 27 april 2010 @ 08:33:40 #200
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80754951
goeiemorgen. Ik heb weinig goede zin vandaag...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')