quote:Op maandag 26 april 2010 14:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kom zonder bij te lezen even binnenvallen, zit op telefoon. Sta tweede voor een huisje, maar (daar is ie al) er zijn meldingen geweest van overlast door buren daar, in het verleden, en jonge vrouw alleen is geen goed idee. Ze gaan uitzoeken hoe recent die meldingen zijn en wat de bron is, en dan word ik morgen terug gebeld. Wordt vervolgd. Stond voor andere huisjes trouwens 4e en 8e.
Dattem.quote:Op maandag 26 april 2010 14:34 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wat voor een buurt is dat dan dat ze je daarvoor waarschuwen joh? Wel goed dat je al zo hoog staat
hopeijk zit er snel een leuk huisje bij!
nee, die ik had vond ik niet flatterend (quote:Op maandag 26 april 2010 14:43 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dattem.
Wissel jij elke dag ofzo van avatar, Perruce? verwarrend!
quote:Op maandag 26 april 2010 14:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kom zonder bij te lezen even binnenvallen, zit op telefoon. Sta tweede voor een huisje, maar (daar is ie al) er zijn meldingen geweest van overlast door buren daar, in het verleden, en jonge vrouw alleen is geen goed idee. Ze gaan uitzoeken hoe recent die meldingen zijn en wat de bron is, en dan word ik morgen terug gebeld. Wordt vervolgd. Stond voor andere huisjes trouwens 4e en 8e.
Volgens mij ben je aan vakantie toe.quote:Op maandag 26 april 2010 16:15 schreef uniekhoorn het volgende:
D: Grote bord stevige snert met veel rookworst en stukjes speklab, 2 boterhammen met kaas, beker melk
Oepsquote:Op maandag 26 april 2010 16:28 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Volgens mij ben je aan vakantie toe.
quote:Op maandag 26 april 2010 16:28 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Volgens mij ben je aan vakantie toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mark en ik hebben er nog smakelijk om zitten lachen net. Wat een enorm accent ook.
Niet meer actief op Fok!
ik heb het er zelf opgezet daarnetquote:Op maandag 26 april 2010 18:32 schreef uniekhoorn het volgende:
VIK, ik zit hier met een big smile en een warm gevoel... Echt zo lief!!
Wist je dat het op youtube stond??
quote:Op maandag 26 april 2010 18:28 schreef Viking84 het volgende:
Mijn tv-optreden!Elke keer lig ik weer in een deuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mark en ik hebben er nog smakelijk om zitten lachen net. Wat een enorm accent ook.
![]()
![]()
Ja, datquote:Op maandag 26 april 2010 18:37 schreef Rituals het volgende:
Oooh Vik, wat ontzettend schattig! Echt zó lief!'ik reed door op mijn driewieler en toen reed ik over z'n neusje heen'
![]()
.
Mijn tv-optreden!O wat schattig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mark en ik hebben er nog smakelijk om zitten lachen net. Wat een enorm accent ook.
![]()
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Accent is vooral een Fries accentquote:Op maandag 26 april 2010 19:02 schreef P.F het volgende:
Oeh, schattig! Ik dacht even NOEEES einde van de hamster!
Je 'accentje' is dat door je slechthorendheid of doordat je uit Noord-Nederland komt? Ik vind dat je best duidelijk spreekt hoor, al zeg je in het filmpje van niet!
Je lijkt nu echt op hoe je lacht in het filmpje!
Ik vind het eigenlijk heel zielig dat die hamster zo mee mocht op de driewielerquote:
Ja dat dacht ik al, maar voordat ik alle slanke Friezen/Friese slankies beledig..quote:Op maandag 26 april 2010 19:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Accent is vooral een Fries accentToen ik in Groningen naar school ging was ik er héél snel vanaf.
En nee, ik wacht niet meer op een wonder.
Senk joe, jij healthy woehmanquote:Op maandag 26 april 2010 19:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ook burp! Ik had maar de helft van het 2-3 persoons zakje rijst gekookt, en alsnog heb ik bijna alles wat op mn bord lag laten liggenWel gehaktrolletjes, een halve courgette, een halve paprika en een paar tomaten op, en dat vult, omg!
Nu zo naar de sportschule
Tevens schouderklop voor GeeBee voor de standvastigheid![]()
Mijn tv-optreden!Dat is echt ubersweetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mark en ik hebben er nog smakelijk om zitten lachen net. Wat een enorm accent ook.
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Neehoor, vind ik ook een beetje gek. Maar volgens mij woont ie wel heel erg in de buurt. Ach, ik vind het wel lief en hij belde iig niet aan, om op de koffie te komenquote:Op maandag 26 april 2010 20:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goed bezig GB! En Maria! En Cali! Wel weird dat ie persoonlijk iets komt langsbrengenOf is dat just me die dat weird vind?
En whoop! Terug van RPM, ging lekker. Burrito's staan in de oven nu!
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |