abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80770170
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hmm notenmelange met hazelnootjes, amandelen en cashews Wel errrrg calorierijk! 96 kcal voor 15 gram, en ik heb nu iets meer dan het dubbele (dus ongeveer 210 kcal denk ik ) ka-ching!
Ik vind noten echt geweldig: ze geven véél energie, ze zijn lekker en ook nog eens reuze gezond Vind jij 200 kcal teveel?
  dinsdag 27 april 2010 @ 16:07:30 #277
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80770340
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:03 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik vind noten echt geweldig: ze geven véél energie, ze zijn lekker en ook nog eens reuze gezond Vind jij 200 kcal teveel?
Niet per sé teveel, wel veel voor zo weinig als er in mn bakje zit! Ik dacht laat ik eens gezond breinvoer nemen Ik probeer alleen niet al teveel meer kcal te tellen, dus probeer ik alles een beetje met mate te doen, vandaar. De nootjes heb ik maar wel even gewogen, omdat je je daar snel op verkijkt en ik gók dat ik anders met gemak het zakje leeg zou eten
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_80770386
Ik heb tegenwoordig mooie portiebakjes voor naar m'n werk, maar ik krijg inderdaad ook zonder moeite 70-100 gram weg. En dat is net wat teveel
pi_80770404
Ik heb vandaag een volle hand héérlijke amandelen gegeten. Ik ben ook fan!
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 27 april 2010 @ 16:11:04 #280
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80770482
Ik heb trouwens laatst ook een soort fruitchips geproefd van een klasgenootje, met banaan, papaya, sterrenfruit ofzoiets, ananas en nog wat dingen! Was best te doen, al gok ik dat het niet zo gezond was
pi_80770642
Hoi!

Ok, ben net de stad in gegaan om 3 dingen te doen a) naar de kapper b) babykleding kopen voor vrienden van me c) een nieuwe fohn kopen sinds de oude is ontploft.
Kom thuis met 1 nieuwe broek, 1 vestje, 2 shirtjes en een nieuwe haarcoupe, nieuwe shampoo en haarmasker.. mwhehe, I fail.
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 10:58 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Wo sind deine T's?
Mijn lijstje is veranderd, was erg laat wakker
O: 2x volkorenbrood met kaas en 1/2 papaya
T: appel
L: notenbroodje, ijskoffie (nom nom) en salade van komkommer (1) en mango (1/2) met limoensap en olijfolie
T: macadamienootjes (4)
S: 6 of 7 km hardlopen met waarschijnlijk 4 rustpauzes, m'n knieen gaan protesteren anders :S
D: waarschijnlijk iets met rijst

Beter juf maria?
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 11:05 schreef AKnynke het volgende:

[..]

oi, wat een mager lijstje. En wat stom, die supervisor. Balen, inderdaad.

Ik vind m'n supervisor lastig, hij geeft helemaal geen kritiek op wat ik doe. Dus ik weet niet zo goed wat ik ervan moet breien..
Ik ken het, echt supervervelend. Mijn supervisor heeft ook helemaal geen idee van wat er speelt in het gebied waar ik m´n scriptie over schrijf, echt vervelend. Nou ja, maar op ons eigen instinct vertrouwen hoe is het met het coden gegaan?
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:03 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Noten

[ Bericht 40% gewijzigd door Perruche op 27-04-2010 16:28:04 ]
  dinsdag 27 april 2010 @ 16:15:02 #282
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80770670
PF! Hou eens op mij te herinneren aan Heavenly Hazel
En nu denk ik aan mijn ademhaling en daar word ik duizelig van
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 27 april 2010 @ 16:27:09 #283
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80771213
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:14 schreef Perruche het volgende:

L: notenbroodje, ijskoffie (nom nom) en salade van komkommer (1) en mango (1/2) met limoensap en olijfolie
S: 6 of 7 km hardlopen met waarschijnlijk 4 rustpauzes, m'n knieen gaan protesteren anders :S

Beter juf maria? P

Lekker en divers, nog steeds wat weinig zegt mijn in-stinkt Vooral omdat je hardgelopen hebt (props daarvoor, wel!) IJskoffie

Tevens: foto's van de kleertjes! Met joe erin uiteraard
  dinsdag 27 april 2010 @ 16:29:00 #284
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_80771279
Ik wou dat ik geen trek had in tussendoortjes! Damn, ik heb nog geen uur geleden en yoghurtje op en heb nu alweer honger! 's Morgens is net zo erg!

Ik neem wel weer een appel ofzo!
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_80771315
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:27 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Lekker en divers, nog steeds wat weinig zegt mijn in-stinkt Vooral omdat je hardgelopen hebt (props daarvoor, wel!) IJskoffie

Tevens: foto's van de kleertjes! Met joe erin uiteraard
misschien....! en moet nog gaan hardlopen hoor! eerst even scriptie schrijven
  dinsdag 27 april 2010 @ 16:30:03 #286
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80771319
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:14 schreef Perruche het volgende:
Hoi!

Ok, ben net de stad in gegaan om 3 dingen te doen a) naar de kapper b) babykleding kopen voor vrienden van me c) een nieuwe fohn kopen sinds de oude is ontploft.
Kom thuis met 1 nieuwe broek, 1 vestje, 2 shirtjes en een nieuwe haarcoupe, nieuwe shampoo en haarmasker.. mwhehe, I fail.
[..]

Beter juf maria?
[..]

Ik ken het, echt supervervelend. Mijn supervisor heeft ook helemaal geen idee van wat er speelt in het gebied waar ik m´n scriptie over schrijf, echt vervelend. Nou ja, maar op ons eigen instinct vertrouwen hoe is het met het coden gegaan?
[..]

Noten
Het coden is klaar. En ik ook. Mijn god, wat een shitdag is vandaag zeg. Nog anderhalf uur werken, eten scoren, dat in de bieb opeten en dan volleyballen. Hopelijk krijgt vandaag dan toch nog een beter einde.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_80771435
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:29 schreef Nouk84 het volgende:
Ik wou dat ik geen trek had in tussendoortjes! Damn, ik heb nog geen uur geleden en yoghurtje op en heb nu alweer honger! 's Morgens is net zo erg!

ken het als ik druk bezig ben, buiten ht liefst, heb ik vaak niet zo'n honger. Maar als ik op kantoor zit, oioioi, dan kan ik wel blijven eten!
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:30 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Het coden is klaar. En ik ook. Mijn god, wat een shitdag is vandaag zeg. Nog anderhalf uur werken, eten scoren, dat in de bieb opeten en dan volleyballen. Hopelijk krijgt vandaag dan toch nog een beter einde.
komt allemaal goed!
  dinsdag 27 april 2010 @ 16:33:39 #288
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80771457
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:33 schreef Perruche het volgende:

[..]

ken het als ik druk bezig ben, buiten ht liefst, heb ik vaak niet zo'n honger. Maar als ik op kantoor zit, oioioi, dan kan ik wel blijven eten!
[..]

komt allemaal goed!
Ik heb altijd honger. Echt, bijna altijd. Vlak na het eten kan ik zo weer trek hebben.
pi_80771551
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:33 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Ik heb altijd honger. Echt, bijna altijd. Vlak na het eten kan ik zo weer trek hebben.
bodemloos vat

[ Bericht 0% gewijzigd door Perruche op 27-04-2010 17:15:34 ]
pi_80771623
Ongezouten noten Zaligheid inderdaad.
Oh en halp
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 27 april 2010 @ 16:38:53 #291
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80771688
hebt jij twitt0r
Kwak
pi_80771691
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:29 schreef Nouk84 het volgende:

Ik heb dat altijd met yoghurt. En appels ook En witte pasta.
Volkorenboterhammen FTW. En bananen, heb ik laatst getest, heb ik het ook niet zo snel.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 27 april 2010 @ 16:39:09 #293
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80771705
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:37 schreef Syrena het volgende:
Ongezouten noten Zaligheid inderdaad.
Oh en halp
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je mensen ontvolgen op twitter? Hup, klaar. McEskimo was toch niet zo leuk meer, of zit ik nu verkeerd?
pi_80771766
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:38 schreef kwakz0r het volgende:
hebt jij twitt0r
Zek0rz Zei net nog tegen mijn baas dat ik niet meer kan twitteren dat ik lekker heb gepoept (of juist niet en nu pijn aan mijn gat heb)(om maar eens een dwarsstraat te noemen).

Waar moet ik nu mijn ei kwijt
pi_80771791
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:39 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Kun je mensen ontvolgen op twitter? Hup, klaar. McEskimo was toch niet zo leuk meer, of zit ik nu verkeerd?
Ik hou de mogelijkheid voor een potje zoenen nog wel open eiks
pi_80771919
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:40 schreef Syrena het volgende:

[..]

Zek0rz Zei net nog tegen mijn baas dat ik niet meer kan twitteren dat ik lekker heb gepoept (of juist niet en nu pijn aan mijn gat heb)(om maar eens een dwarsstraat te noemen).

Waar moet ik nu mijn ei kwijt
Jij ook al? Mag ik je followen?

Zucht, over een uurtje ofzo komen er eters dus ik ga nog even een rondje opruimen...
Are you pondering what I'm pondering?
pi_80772229
PM me ffies over het followen Ik ben wel saai, met al die bekenden in m'n lijst.
SPOILER
  dinsdag 27 april 2010 @ 16:56:09 #298
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_80772373
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:38 schreef Syrena het volgende:
Ik heb dat altijd met yoghurt. En appels ook En witte pasta.
Volkorenboterhammen FTW. En bananen, heb ik laatst getest, heb ik het ook niet zo snel.
'Probleem' is als ik brood meeneem, dat ik dan vaak 's morgens zonder honger er al van zit te snoepen. Daarbij ben ik sowieso geen fan van brood meenemen.. Dus ik probeer gezonder alternatieven. Bananen vind ik heerlijk, maar eet ze liever niet elke dag
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  dinsdag 27 april 2010 @ 17:00:58 #299
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80772569
Bekend probleem, heb echt altijd honger, al eet ik 4 volkorenboterhammen met ei en een stevige soep, dan nog!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 27 april 2010 @ 17:01:19 #300
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80772578
Wie kijrg je op visite Mini?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')