Ik vind noten echt geweldig: ze geven véél energie, ze zijn lekker en ook nog eens reuze gezondquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hmm notenmelange met hazelnootjes, amandelen en cashewsWel errrrg calorierijk! 96 kcal voor 15 gram, en ik heb nu iets meer dan het dubbele (dus ongeveer 210 kcal denk ik
) ka-ching!
Niet per sé teveel, wel veel voor zo weinig als er in mn bakje zit!quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind noten echt geweldig: ze geven véél energie, ze zijn lekker en ook nog eens reuze gezondVind jij 200 kcal teveel?
Mijn lijstje is veranderd, was erg laat wakkerquote:
Ik ken het, echt supervervelend. Mijn supervisor heeft ook helemaal geen idee van wat er speelt in het gebied waar ik m´n scriptie over schrijf, echt vervelend. Nou ja, maar op ons eigen instinct vertrouwenquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:05 schreef AKnynke het volgende:
[..]
oi, wat een mager lijstje. En wat stom, die supervisor. Balen, inderdaad.
Ik vind m'n supervisor lastig, hij geeft helemaal geen kritiek op wat ik doe. Dus ik weet niet zo goed wat ik ervan moet breien..
Notenquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind noten echt geweldig: ze geven véél energie, ze zijn lekker en ook nog eens reuze gezondVind jij 200 kcal teveel?
quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:14 schreef Perruche het volgende:
Mijn lijstje is veranderd, was erg laat wakker
O: 2x volkorenbrood met kaas en 1/2 papaya
T: appel
L: notenbroodje, ijskoffie (nom nom) en salade van komkommer (1) en mango (1/2) met limoensap en olijfolie
T: macadamienootjes (4)
S: 6 of 7 km hardlopen met waarschijnlijk 4 rustpauzes, m'n knieen gaan protesteren anders :S
D: waarschijnlijk iets met rijst
Beter juf maria? P
quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Lekker en divers, nog steeds wat weinig zegt mijn in-stinktVooral omdat je hardgelopen hebt (props daarvoor, wel!) IJskoffie
![]()
Tevens: foto's van de kleertjes! Met joe erin uiteraard
Het coden is klaar. En ik ook. Mijn god, wat een shitdag is vandaag zeg. Nog anderhalf uur werken, eten scoren, dat in de bieb opeten en dan volleyballen. Hopelijk krijgt vandaag dan toch nog een beter einde.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:14 schreef Perruche het volgende:
Hoi!
Ok, ben net de stad in gegaan om 3 dingen te doen a) naar de kapper b) babykleding kopen voor vrienden van me c) een nieuwe fohn kopen sinds de oude is ontploft.
Kom thuis met 1 nieuwe broek, 1 vestje, 2 shirtjes en een nieuwe haarcoupe, nieuwe shampoo en haarmasker.. mwhehe, I fail.
[..]
Mijn lijstje is veranderd, was erg laat wakker
O: 2x volkorenbrood met kaas en 1/2 papaya
T: appel
L: notenbroodje, ijskoffie (nom nom) en salade van komkommer (1) en mango (1/2) met limoensap en olijfolie
T: macadamienootjes (4)
S: 6 of 7 km hardlopen met waarschijnlijk 4 rustpauzes, m'n knieen gaan protesteren anders :S
D: waarschijnlijk iets met rijst
Beter juf maria?
[..]
Ik ken het, echt supervervelend. Mijn supervisor heeft ook helemaal geen idee van wat er speelt in het gebied waar ik m´n scriptie over schrijf, echt vervelend. Nou ja, maar op ons eigen instinct vertrouwenhoe is het met het coden gegaan?
[..]
Noten![]()
ken hetquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:29 schreef Nouk84 het volgende:
Ik wou dat ik geen trek had in tussendoortjes! Damn, ik heb nog geen uur geleden en yoghurtje op en heb nu alweer honger! 's Morgens is net zo erg!
Ik neem wel weer een appel ofzo!
quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:30 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Het coden is klaar. En ik ook. Mijn god, wat een shitdag is vandaag zeg. Nog anderhalf uur werken, eten scoren, dat in de bieb opeten en dan volleyballen. Hopelijk krijgt vandaag dan toch nog een beter einde.
Ik heb altijd honger. Echt, bijna altijd. Vlak na het eten kan ik zo weer trek hebben.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:33 schreef Perruche het volgende:
[..]
ken hetals ik druk bezig ben, buiten ht liefst, heb ik vaak niet zo'n honger. Maar als ik op kantoor zit, oioioi, dan kan ik wel blijven eten!
[..]
komt allemaal goed!
quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:33 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik heb altijd honger. Echt, bijna altijd. Vlak na het eten kan ik zo weer trek hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Ik heb dat altijd met yoghurt. En appels ookquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:29 schreef Nouk84 het volgende:
Ik wou dat ik geen trek had in tussendoortjes! Damn, ik heb nog geen uur geleden en yoghurtje op en heb nu alweer honger! 's Morgens is net zo erg!
Ik neem wel weer een appel ofzo!
quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:37 schreef Syrena het volgende:
Ongezouten notenZaligheid inderdaad.
Oh en halp
Kun je mensen ontvolgen op twitter? Hup, klaar. McEskimo was toch niet zo leuk meer, of zit ik nu verkeerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Zek0rzquote:
Ik hou de mogelijkheid voor een potje zoenen nog wel open eiksquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:39 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Kun je mensen ontvolgen op twitter? Hup, klaar. McEskimo was toch niet zo leuk meer, of zit ik nu verkeerd?
Jij ook al?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:40 schreef Syrena het volgende:
[..]
Zek0rzZei net nog tegen mijn baas dat ik niet meer kan twitteren dat ik lekker heb gepoept (of juist niet en nu pijn aan mijn gat heb)(om maar eens een dwarsstraat te noemen).
Waar moet ik nu mijn ei kwijt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
'Probleem' is als ik brood meeneem, dat ik dan vaak 's morgens zonder honger er al van zit te snoepen. Daarbij ben ik sowieso geen fan van brood meenemen..quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:38 schreef Syrena het volgende:
Ik heb dat altijd met yoghurt. En appels ookEn witte pasta.
Volkorenboterhammen FTW. En bananen, heb ik laatst getest, heb ik het ook niet zo snel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |