Nou, anders ik wel. Practicumbundels herzien, oh joyquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:33 schreef AKnynke het volgende:
goeiemorgen. Ik heb weinig goede zin vandaag...
data recoden..yay!quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, anders ik wel. Practicumbundels herzien, oh joy
Lijst:
O: bak yoghurt met wat limoensiroop
T: fairy cake
L: klein restje curry met ei
T: walnoten
S: als de tijd het toelaat: 5 km rennen
T: klein zakje paprikachips
S: pilates
D: koolsalade met rucola, appel, pancetta en een balsamicovinaigrette
Jammie! Asperges!!quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:16 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Morgen.
Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: witlofsalade met ei
T: bruine boterham met kaas
L: tomatensalade met mozzarella en zwarte olijven
T: yoghurt met bosbessen
D: onbekend aspergesen aerpels
Planning voor vandaag:
O: witlofsalade met ei
L: tomatensalade met mozzarella en zwarte olijven
T: sinaasappelyoghurt
D: onbekend
Succes met al het werk Nynke!quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:11 schreef AKnynke het volgende:
[..]
data recoden..yay!
Beetje mager lijstje, CF!
Een topic naar jouw hart natuurlijkquote:
Helaas kantenklaarspul van de AH.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:18 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Jammie! Asperges!!
Wat is sinaasappelyoghurt, zo; voorgemaakt iets met veel smaak, kleur en conserveringsmiddelen, of doe je gewoon een sinaasappel in je yoghurt? Het klinkt heel lekker namelijk
quote:Op maandag 26 april 2010 18:28 schreef Viking84 het volgende:
Mijn tv-optreden!wat lief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mark en ik hebben er nog smakelijk om zitten lachen net. Wat een enorm accent ook.
en je accent is opvallender dan t effect van je slechthorendheid op je spreken
en je lijkt zo onwijs op nu nog, echt heel schattig!
"ik kom je even een bezoekje brengen!"
![]()
en je dwarsfluit liedje! "als je geen lieieieieiefde hebt voor elkaar, vallen je dromen in duiuiuigen...."
Kwak
ja voor mij werkt dat wel zo. heb van nature een lage ademfrequentie, en word ook opgejaagd als ik bijvoorbeeld tegen iemand aanhangquote:Op maandag 26 april 2010 23:27 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik moet laten zien, of vertellen waarom ademhalen (en dan dus op een bepaalde manier) belangrijk is om aandacht aan te besteden voor sporters.
Dus mijn idee was als volgt:
Opdracht 1: Probeer in 30 sec zo vaak mogelijk in en uit te ademen door je neus.
Onthoud hoe je je daarbij voelt
Opdracht 2: Probeer in een minuut (of ook 30 sec, maar is misschien te kort?) zo rustig mogelijk te ademen, en heel diep en langzaam dus juist.
Onthoud weer hoe je je voelt.
Als het goed is, zul je de eerste keer opgefokt/angstig/gestresst voelen, en de tweede keer juist meer tot rust. Maar ik weet niet of het bij iedereen zo duidelijk merkbaar is, vandaar dat ik het eigenlijk even wil testen
buikademenquote:Op maandag 26 april 2010 21:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Buikademen is ook bijna onmogelijk als je gehaast bent. Ik kan dan weer bijna niet niet-buikademen omdat ik het van kindsafaan doe. Heeft ook zo z'n nadelen; ik kan m'n buik niet mooi plat houden. Maar daar staat tegenover dat ik die buik kan opblazen tot monsterlijke proporties.
Dank je wel, fijn om te weten dat ik niet de enige ben die dat effect zo ervaart..quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:10 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja voor mij werkt dat wel zo. heb van nature een lage ademfrequentie, en word ook opgejaagd als ik bijvoorbeeld tegen iemand aanhangdie sneller ademt, ik neig dan naar mee-ademen, maar die kerels ademen veel sneller!
Nice! Ik heb nu zo iets aan zonder mouwen en iets langer. Met witte 'oma' hakken.quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:39 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb een nieuw jurkje aan vandaag, maar ik merkte dat 'ie met lopen iets meer opkruipt dan ik wenselijk vind op het werk. Niet te veel lopen dan maar....
Zoiets maar dan met lange mouwen en wit-groen gestreept (en legging + laarzen eronder)
[ afbeelding ]
Tevens motivatie-rondstrooi-post!
Jay!!! Niets van aantrekken!!!quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:19 schreef Syrena het volgende:
Iedereen succes met het k*twerk vandaag![]()
Ik heb een rok aan en hakken. Kreeg meteen al commentaar"Oh, we zien wel dat je nu ook daar werkt". (daar= mijn andere werkplek, waar de studenten in jasje-dasje en de dames in rok en hakken lopen).
Ik wilde gewoon even mijn hakken van 9.90 proefdraaienZe zijn paars
Die van almhof is lekkerderder dan die van de AH!quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:39 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Helaas kantenklaarspul van de AH.
Veel suiker enzo.
Wel heel lekker, dus zo af en toe mag het van mezelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |