abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80757709
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 10:15 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Dank je wel, fijn om te weten dat ik niet de enige ben die dat effect zo ervaart..

Hoe gaat het eigenlijk, Kwak? Je schreef laatst dat je een dipje had, en gewicht ook even stil stond.. Lukt het nog steeds om goed te eten?
Ik heb dat als ik lig en de kat op mijn buik ligt..
pi_80757903
Ik vind bewerkstelligen echt een lelijk woord, ik heb nu college eb het wordt echt iedere zin gebruikt..
pi_80758064
Goedemorgen!

Heb een email gekregen van mijn scriptie supervisor en hij is helemaal niet positief, bweh. Vandaag maar even hard aan de bak!

Viking, wat een leuk filmpje! En ik had precies zo´n kapsel + trui vroeger...

Nu ga ik even naar de kapper en kadootjes kopen

Lijstje:
O: 2x volkorenbrood , 1/2 papaya
L: witlofsalade denk ik
D: kweenie!
  dinsdag 27 april 2010 @ 10:36:34 #229
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80758123
Goeiemorgen!

Zon schijnt en ik ga paper schrijven, nogmaals

Tevens ben ik twee uitgaven van "Ontwaakt!" rijker omdat er twee aardige mevrouwen voor de deur stonden, en ja, 'vrijblijvend' wil ik alles wel lezen (vind het wel interessant om te lezen wat andere mensen hun opvattingen over dingen zijn), maar ik hoop nou dat ze niet terugkomen om me te bekeren
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 27 april 2010 @ 10:41:36 #230
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80758310
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 10:15 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Dank je wel, fijn om te weten dat ik niet de enige ben die dat effect zo ervaart..

Hoe gaat het eigenlijk, Kwak? Je schreef laatst dat je een dipje had, en gewicht ook even stil stond.. Lukt het nog steeds om goed te eten?
ik was gisteren gelijk gebleven, maar vandaag thuis een kilo lichter. volgens mij is t spygisch dat ik de dagen voor wegen bij de dietist nooit naar de wc kan en dan maandagavond ineens wie ein malle...

ik ben t weer goed aan t oppakken. en ik vermoed dat de constante trek deels veroorzaakt is doordat ik per ongeluk tarwebrood ipv volkorenbrood had de afgelopen week. dat realiseerde ik me vanochtend ineens: dat vult gewoon echt veel minder. t is nu bijna op, volgende keer even beter kijken naar t etiket voor ik op de gok iets bruins uit t rek vis...
Kwak
pi_80758402
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 10:17 schreef P.F het volgende:

[..]

Nice! Ik heb nu zo iets aan zonder mouwen en iets langer. Met witte 'oma' hakken.

Het is alleen al langgggg rokjes dag geweest, dus ik snap niet waarom ik zo een attractie ben dus ik roep iedereen op rokjes te dragen met blote benen! Jay voor de zomer!!
Ik vind het nog wel wat te koud voor blote benen. Op het werk zeker! Ik had eerst witte open schoenen aan, maar die kan ik niet dragen zonder pantykousjes en het randje van de kousjes zag je zitten onder mijn witte legging. Dus toen toch maar laarzen aangedaan. [/twijfelkont]

Ik adem ook vrij langzaam en diep, en van snel oppervlakkig ademen word ik idd een beetje gestrest.
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? dinsdag 27 april 2010 @ 10:44:42 #232
70532 loveli
N
pi_80758436
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 10:21 schreef P.F het volgende:

[..]

Die van almhof is lekkerderder dan die van de AH!
Absolutely! De roomboter van Almhof was ook de lekkerste ever, maar die kan ik al een jaar of 15 nergens meer vinden.
crap in = crap out
  dinsdag 27 april 2010 @ 10:48:24 #233
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80758566
ik ga vanavond bij de thai eten er zit een hele goeie hier in Leiden, wel prijzig maar OMNOMNOM

bief met peper en knoflook, mn absolute favourite
Kwak
  dinsdag 27 april 2010 @ 10:49:23 #234
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80758601
Gut, wat was ik kwaad vanochtend . Uiteindelijk kon ik kiezen tussen zelf weglopen of de lln snel aan een opdracht zetten, anders was ik ontploft .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 27 april 2010 @ 10:52:08 #235
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80758705
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 10:01 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

wat lief! en je accent is opvallender dan t effect van je slechthorendheid op je spreken
en je lijkt zo onwijs op nu nog, echt heel schattig!

"ik kom je even een bezoekje brengen!"

en je dwarsfluit liedje! "als je geen lieieieieiefde hebt voor elkaar, vallen je dromen in duiuiuigen...."
Hahaha, jij kent het tenminste .

Wat trouwens heel mooi was: als ik naar m'n vriendin ga, dan zie je een hond meelopen met mij. Maar dat ging dus even mis, want ze deden de deur al open toen ik aan kwam en de cameraploeg wilde filmen dat ik aanbelde. Maar die hond was dus bij de eerste keer al naar buiten gevlogen .
Niet meer actief op Fok!
pi_80758712
Goedemorgen! Ik ben weer in Groningen, werd gister gebeld of ik vandaag ook kon komen werken. En omdat ik geen nee kan zeggen, doe ik dat, maar nu kan ik niet naar Pilates. .

Vik, dat flimpje! . Je praat nog precies zo, qua intonatie en zo. Helemaal jij.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_80758857
TVP met lijstje!
O: magere yoghurt met (veel) cruesli
T: koffie met melk
L: 2x volkorenbrood met kaas
T: cup-a-soupje met een snee volkorenbrood
D: ik denk iets van aardappels uit de oven met kip en groente en zo'n kruidenbakje. Er komen mensen eten en er zijn niet zo veel dingen die ik voor 7 mensen kan klaarmaken met mijn kleine pannen.
T: de rest krijgt ijs als toetje dus misschien een klein beetje ijs
T: wijntje, iets van fruit

Nu even teruglezen.
Are you pondering what I'm pondering?
  dinsdag 27 april 2010 @ 10:58:23 #238
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80758889
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 10:35 schreef Perruche het volgende:

Lijstje:
Wo sind deine T's?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_80759042
quote:
Op maandag 26 april 2010 23:27 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Ik moet laten zien, of vertellen waarom ademhalen (en dan dus op een bepaalde manier) belangrijk is om aandacht aan te besteden voor sporters.
Dus mijn idee was als volgt:
Opdracht 1: Probeer in 30 sec zo vaak mogelijk in en uit te ademen door je neus.
Onthoud hoe je je daarbij voelt
Opdracht 2: Probeer in een minuut (of ook 30 sec, maar is misschien te kort?) zo rustig mogelijk te ademen, en heel diep en langzaam dus juist.
Onthoud weer hoe je je voelt.

Als het goed is, zul je de eerste keer opgefokt/angstig/gestresst voelen, en de tweede keer juist meer tot rust. Maar ik weet niet of het bij iedereen zo duidelijk merkbaar is, vandaar dat ik het eigenlijk even wil testen
Leuk bedacht. Ik heb het geprobeerd, maar volgens mij is 30 seconden net iets te kort (voor mij in ieder geval). Maar heb je dat nodig voor je studie? Of geef je instructies op een sportschool of zo?
  dinsdag 27 april 2010 @ 11:04:02 #240
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_80759056
Mooi kwak, dat klinkt weer goed!

Mijn lijstje:
O: brinta
T: appel, blikje tonijn
L: 2x boterham filet A
T: 2x boterham zalm/zuivelspread
T: wortels
D: ??
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  dinsdag 27 april 2010 @ 11:05:19 #241
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80759094
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 10:35 schreef Perruche het volgende:
Goedemorgen!

Heb een email gekregen van mijn scriptie supervisor en hij is helemaal niet positief, bweh. Vandaag maar even hard aan de bak!

Viking, wat een leuk filmpje! En ik had precies zo´n kapsel + trui vroeger...

Nu ga ik even naar de kapper en kadootjes kopen

Lijstje:
oi, wat een mager lijstje. En wat stom, die supervisor. Balen, inderdaad.

Ik vind m'n supervisor lastig, hij geeft helemaal geen kritiek op wat ik doe. Dus ik weet niet zo goed wat ik ervan moet breien..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  dinsdag 27 april 2010 @ 11:05:53 #242
277802 _Calimero_
pi_80759111
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 11:03 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Leuk bedacht. Ik heb het geprobeerd, maar volgens mij is 30 seconden net iets te kort (voor mij in ieder geval). Maar heb je dat nodig voor je studie? Of geef je instructies op een sportschool of zo?
Ik ben bang, dat als ik bij het snelle ademen langer doe, dat mensen gaan hyperventileren
De langzame kan wel een minuut.

Het is voor mijn studie inderdaad, ik volg 'n opleiding waarmee ik sport*psycholoog kan worden
En het kan voor sporters dus nuttig zijn om ademhalingsoefeningen te doen als ze bijvoorbeeld teveel wedstrijdspanning ervaren, om weer even rustig te worden. Of om je aandacht van iets anders af te leiden.
pi_80759122
Lijstje van gisteren:
O: Muesli met melk
L: 4 boterhammen met rollade
T: Koffie
D: Pasta met zalm en brocolli
S: Hardlopen

Lijstje van vandaag:
D: Burrito's
T: Appel
pi_80759123
Ik heb ook blote benen, niet eens zo koud (maar ben wel met de auto op 't werk, leen hem straks uit aan collega). Het is dat ik een beetje bijgebruind ben in het weekend, anders had ik niet gedurfd

Almhof yoghurt Vorige week 99 cent bij Jan Linders
Ik neem tegenwoordig een snee brood extra mee naar het werk, leek me slimmer dan steeds een mueslireep. Gisteren en vanochtend 62.7
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 27 april 2010 @ 11:07:42 #245
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80759159
eet jij gewoon een blikje tonijn leeg, fietsmeisje? Gister ook al!

Ik heb al maanden zin in zo'n hele vis-onvriendelijke tonijnsteak. Omdat ze zo visonvriendelijk zijn kun je ze hier ook niet kopen, maar het is zooo lekker!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_80759170
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 11:05 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Ik ben bang, dat als ik bij het snelle ademen langer doe, dat mensen gaan hyperventileren

Het is voor mijn studie inderdaad, ik volg 'n opleiding waarmee ik sport*psycholoog kan worden
En het kan voor sporters dus nuttig zijn om ademhalingsoefeningen te doen als ze bijvoorbeeld teveel wedstrijdspanning ervaren, om weer even rustig te worden. Of om je aandacht van iets anders af te leiden.
Hyperventileren doe ik altijd als ik via mn mond adem, niet via mn neus . Maar voor je experiment: bij beide manieren werd ik duizelig .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 27 april 2010 @ 11:12:35 #247
277802 _Calimero_
pi_80759304
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 11:07 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Hyperventileren doe ik altijd als ik via mn mond adem, niet via mn neus . Maar voor je experiment: bij beide manieren werd ik duizelig .
Ja, dat is de meest logische manier om te hyperventileren, vandaar dat mijn instructie is door je neus, maar ook dan kun je zo oppervlakkig ademen dat je meer CO2 dan zuurstof binnenkrijgt denk ik.

Wat raar dat jij duizelig wordt als je rustig en langzaam en diep ademt?
  dinsdag 27 april 2010 @ 11:14:32 #248
277802 _Calimero_
pi_80759371
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 11:07 schreef AKnynke het volgende:
eet jij gewoon een blikje tonijn leeg, fietsmeisje? Gister ook al!

Ik heb al maanden zin in zo'n hele vis-onvriendelijke tonijnsteak. Omdat ze zo visonvriendelijk zijn kun je ze hier ook niet kopen, maar het is zooo lekker!
Wat scherp zeg
Ja, want er zitten geen (nauwelijks) KH/Vetten in, en het vult wel. Op die manier kan ik later lunchen en red ik de middag werken zonder dat ik om half 7 (als ik thuis kom) gierende honger heb. En als ik wat later avondeet, hoef ik na mijn D geen tussendoortje meer. Dus netto gezien eet ik er minder door
pi_80759433
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 11:05 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Oh dat klinkt wel interessant en is toch ook iets waar steeds meer en meer gebruik van wordt gemaakt? En wel heel motiverend om dan zelf ook veel aan sport te doen als je mensen begeleidt die zelf continu met sport bezig zijn.
pi_80759477
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 11:06 schreef de_nachtwacht het volgende:
Lijstje van gisteren:
D: Pasta met zalm en brocolli
S: Hardlopen

Lijstje van vandaag:
D: Burrito's
T: Appel
Ik vind je lijstjes wel erg mager, zeker als je ook nog hardloopt. Waar zijn je tussendoortjes?
Are you pondering what I'm pondering?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')