Nou, anders ik wel. Practicumbundels herzien, oh joyquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:33 schreef AKnynke het volgende:
goeiemorgen. Ik heb weinig goede zin vandaag...
data recoden..yay!quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, anders ik wel. Practicumbundels herzien, oh joy
Lijst:
O: bak yoghurt met wat limoensiroop
T: fairy cake
L: klein restje curry met ei
T: walnoten
S: als de tijd het toelaat: 5 km rennen
T: klein zakje paprikachips
S: pilates
D: koolsalade met rucola, appel, pancetta en een balsamicovinaigrette
Jammie! Asperges!!quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:16 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Morgen.
Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: witlofsalade met ei
T: bruine boterham met kaas
L: tomatensalade met mozzarella en zwarte olijven
T: yoghurt met bosbessen
D: onbekend aspergesen aerpels
Planning voor vandaag:
O: witlofsalade met ei
L: tomatensalade met mozzarella en zwarte olijven
T: sinaasappelyoghurt
D: onbekend
Succes met al het werk Nynke!quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:11 schreef AKnynke het volgende:
[..]
data recoden..yay!
Beetje mager lijstje, CF!
Een topic naar jouw hart natuurlijkquote:
Helaas kantenklaarspul van de AH.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:18 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Jammie! Asperges!!
Wat is sinaasappelyoghurt, zo; voorgemaakt iets met veel smaak, kleur en conserveringsmiddelen, of doe je gewoon een sinaasappel in je yoghurt? Het klinkt heel lekker namelijk
quote:Op maandag 26 april 2010 18:28 schreef Viking84 het volgende:
Mijn tv-optreden!wat lief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mark en ik hebben er nog smakelijk om zitten lachen net. Wat een enorm accent ook.
en je accent is opvallender dan t effect van je slechthorendheid op je spreken
en je lijkt zo onwijs op nu nog, echt heel schattig!
"ik kom je even een bezoekje brengen!"
![]()
en je dwarsfluit liedje! "als je geen lieieieieiefde hebt voor elkaar, vallen je dromen in duiuiuigen...."
Kwak
ja voor mij werkt dat wel zo. heb van nature een lage ademfrequentie, en word ook opgejaagd als ik bijvoorbeeld tegen iemand aanhangquote:Op maandag 26 april 2010 23:27 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik moet laten zien, of vertellen waarom ademhalen (en dan dus op een bepaalde manier) belangrijk is om aandacht aan te besteden voor sporters.
Dus mijn idee was als volgt:
Opdracht 1: Probeer in 30 sec zo vaak mogelijk in en uit te ademen door je neus.
Onthoud hoe je je daarbij voelt
Opdracht 2: Probeer in een minuut (of ook 30 sec, maar is misschien te kort?) zo rustig mogelijk te ademen, en heel diep en langzaam dus juist.
Onthoud weer hoe je je voelt.
Als het goed is, zul je de eerste keer opgefokt/angstig/gestresst voelen, en de tweede keer juist meer tot rust. Maar ik weet niet of het bij iedereen zo duidelijk merkbaar is, vandaar dat ik het eigenlijk even wil testen
buikademenquote:Op maandag 26 april 2010 21:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Buikademen is ook bijna onmogelijk als je gehaast bent. Ik kan dan weer bijna niet niet-buikademen omdat ik het van kindsafaan doe. Heeft ook zo z'n nadelen; ik kan m'n buik niet mooi plat houden. Maar daar staat tegenover dat ik die buik kan opblazen tot monsterlijke proporties.
Dank je wel, fijn om te weten dat ik niet de enige ben die dat effect zo ervaart..quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:10 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja voor mij werkt dat wel zo. heb van nature een lage ademfrequentie, en word ook opgejaagd als ik bijvoorbeeld tegen iemand aanhangdie sneller ademt, ik neig dan naar mee-ademen, maar die kerels ademen veel sneller!
Nice! Ik heb nu zo iets aan zonder mouwen en iets langer. Met witte 'oma' hakken.quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:39 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb een nieuw jurkje aan vandaag, maar ik merkte dat 'ie met lopen iets meer opkruipt dan ik wenselijk vind op het werk. Niet te veel lopen dan maar....
Zoiets maar dan met lange mouwen en wit-groen gestreept (en legging + laarzen eronder)
[ afbeelding ]
Tevens motivatie-rondstrooi-post!
Jay!!! Niets van aantrekken!!!quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:19 schreef Syrena het volgende:
Iedereen succes met het k*twerk vandaag![]()
Ik heb een rok aan en hakken. Kreeg meteen al commentaar"Oh, we zien wel dat je nu ook daar werkt". (daar= mijn andere werkplek, waar de studenten in jasje-dasje en de dames in rok en hakken lopen).
Ik wilde gewoon even mijn hakken van 9.90 proefdraaienZe zijn paars
Die van almhof is lekkerderder dan die van de AH!quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:39 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Helaas kantenklaarspul van de AH.
Veel suiker enzo.
Wel heel lekker, dus zo af en toe mag het van mezelf.
Ik heb dat als ik lig en de kat op mijn buik ligt..quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:15 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Dank je wel, fijn om te weten dat ik niet de enige ben die dat effect zo ervaart..
Hoe gaat het eigenlijk, Kwak? Je schreef laatst dat je een dipje had, en gewicht ook even stil stond.. Lukt het nog steeds om goed te eten?
ik was gisteren gelijk gebleven, maar vandaag thuis een kilo lichter. volgens mij is t spygisch dat ik de dagen voor wegen bij de dietist nooit naar de wc kan en dan maandagavond ineens wie ein malle...quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:15 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Dank je wel, fijn om te weten dat ik niet de enige ben die dat effect zo ervaart..
Hoe gaat het eigenlijk, Kwak? Je schreef laatst dat je een dipje had, en gewicht ook even stil stond.. Lukt het nog steeds om goed te eten?
Ik vind het nog wel wat te koud voor blote benen. Op het werk zeker! Ik had eerst witte open schoenen aan, maar die kan ik niet dragen zonder pantykousjes en het randje van de kousjes zag je zitten onder mijn witte legging. Dus toen toch maar laarzen aangedaan. [/twijfelkont]quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:17 schreef P.F het volgende:
[..]
Nice! Ik heb nu zo iets aan zonder mouwen en iets langer. Met witte 'oma' hakken.
Het is alleen al langgggg rokjes dag geweest, dus ik snap niet waarom ik zo een attractie bendus ik roep iedereen op rokjes te dragen met blote benen! Jay voor de zomer!!
Absolutely! De roomboter van Almhof was ook de lekkerste ever, maar die kan ik al een jaar of 15 nergens meer vinden.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Die van almhof is lekkerderder dan die van de AH!
Hahaha, jij kent het tenminstequote:Op dinsdag 27 april 2010 10:01 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
wat lief!en je accent is opvallender dan t effect van je slechthorendheid op je spreken
en je lijkt zo onwijs op nu nog, echt heel schattig!
"ik kom je even een bezoekje brengen!"
![]()
en je dwarsfluit liedje! "als je geen lieieieieiefde hebt voor elkaar, vallen je dromen in duiuiuigen...."
Wo sind deine T's?quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:35 schreef Perruche het volgende:
Lijstje:
O: 2x volkorenbrood , 1/2 papaya
L: witlofsalade denk ik
D: kweenie!
Leuk bedacht. Ik heb het geprobeerd, maar volgens mij is 30 seconden net iets te kort (voor mij in ieder geval). Maar heb je dat nodig voor je studie? Of geef je instructies op een sportschool of zo?quote:Op maandag 26 april 2010 23:27 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik moet laten zien, of vertellen waarom ademhalen (en dan dus op een bepaalde manier) belangrijk is om aandacht aan te besteden voor sporters.
Dus mijn idee was als volgt:
Opdracht 1: Probeer in 30 sec zo vaak mogelijk in en uit te ademen door je neus.
Onthoud hoe je je daarbij voelt
Opdracht 2: Probeer in een minuut (of ook 30 sec, maar is misschien te kort?) zo rustig mogelijk te ademen, en heel diep en langzaam dus juist.
Onthoud weer hoe je je voelt.
Als het goed is, zul je de eerste keer opgefokt/angstig/gestresst voelen, en de tweede keer juist meer tot rust. Maar ik weet niet of het bij iedereen zo duidelijk merkbaar is, vandaar dat ik het eigenlijk even wil testen
oi, wat een mager lijstje. En wat stom, die supervisor. Balen, inderdaad.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:35 schreef Perruche het volgende:
Goedemorgen!
Heb een email gekregen van mijn scriptie supervisor en hij is helemaal niet positief, bweh. Vandaag maar even hard aan de bak!
Viking, wat een leuk filmpje! En ik had precies zo´n kapsel + trui vroeger...
Nu ga ik even naar de kapper en kadootjes kopen![]()
Lijstje:
O: 2x volkorenbrood , 1/2 papaya
L: witlofsalade denk ik
D: kweenie!
Ik ben bang, dat als ik bij het snelle ademen langer doe, dat mensen gaan hyperventilerenquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:03 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Leuk bedacht. Ik heb het geprobeerd, maar volgens mij is 30 seconden net iets te kort (voor mij in ieder geval). Maar heb je dat nodig voor je studie? Of geef je instructies op een sportschool of zo?
Hyperventileren doe ik altijd als ik via mn mond adem, niet via mn neusquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:05 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik ben bang, dat als ik bij het snelle ademen langer doe, dat mensen gaan hyperventileren![]()
De langzame kan wel een minuut.
Het is voor mijn studie inderdaad, ik volg 'n opleiding waarmee ik sport*psycholoog kan worden![]()
En het kan voor sporters dus nuttig zijn om ademhalingsoefeningen te doen als ze bijvoorbeeld teveel wedstrijdspanning ervaren, om weer even rustig te worden. Of om je aandacht van iets anders af te leiden.
Ja, dat is de meest logische manier om te hyperventileren, vandaar dat mijn instructie is door je neus, maar ook dan kun je zo oppervlakkig ademen dat je meer CO2 dan zuurstof binnenkrijgt denk ik.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hyperventileren doe ik altijd als ik via mn mond adem, niet via mn neus. Maar voor je experiment: bij beide manieren werd ik duizelig
.
Wat scherp zegquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:07 schreef AKnynke het volgende:
eet jij gewoon een blikje tonijn leeg, fietsmeisje? Gister ook al!
Ik heb al maanden zin in zo'n hele vis-onvriendelijke tonijnsteak. Omdat ze zo visonvriendelijk zijn kun je ze hier ook niet kopen, maar het is zooo lekker!
Oh dat klinkt wel interessant en is toch ook iets waar steeds meer en meer gebruik van wordt gemaakt? En wel heel motiverend om dan zelf ook veel aan sport te doen als je mensen begeleidt die zelf continu met sport bezig zijn.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:05 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik ben bang, dat als ik bij het snelle ademen langer doe, dat mensen gaan hyperventileren![]()
De langzame kan wel een minuut.
Het is voor mijn studie inderdaad, ik volg 'n opleiding waarmee ik sport*psycholoog kan worden![]()
En het kan voor sporters dus nuttig zijn om ademhalingsoefeningen te doen als ze bijvoorbeeld teveel wedstrijdspanning ervaren, om weer even rustig te worden. Of om je aandacht van iets anders af te leiden.
Ik vind je lijstjes wel erg mager, zeker als je ook nog hardloopt. Waar zijn je tussendoortjes?quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:06 schreef de_nachtwacht het volgende:
Lijstje van gisteren:
O: Muesli met melk
L: 4 boterhammen met rollade
T: Koffie
D: Pasta met zalm en brocolli
S: Hardlopen
Lijstje van vandaag:
O: Muesli met melk
L: 4 boterhammen met rollade
D: Burrito's
T: Appel
Ik raak wel vaker buiten adem als ik teveel aandacht besteed aan mijn ademhaling.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:12 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ja, dat is de meest logische manier om te hyperventileren, vandaar dat mijn instructie is door je neus, maar ook dan kun je zo oppervlakkig ademen dat je meer CO2 dan zuurstof binnenkrijgt denk ik.
Wat raar dat jij duizelig wordt als je rustig en langzaam en diep ademt?
Dat jaquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:22 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik raak wel vaker buiten adem als ik teveel aandacht besteed aan mijn ademhaling.Dan lukt het gewoon niet meer om een natuurlijk ritme te vinden.
Dat heb ik als ik enkel door m'n neus adem! Dan krijg ik echt niet genoeg lucht. Adem eigenlijk voornamelijk door m'n mond...quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:29 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat ja. Als ik langzaam adem, ga ik veel te langzaam waardoor ik niet genoeg zuurstof binnen krijg ofzo
. Dan zie ik even sterretjes.
Agrees. Het is nog minder dan ik eet vandaag en ik sport niet eensquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:17 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik vind je lijstjes wel erg mager, zeker als je ook nog hardloopt. Waar zijn je tussendoortjes?
Oh dat heb ik andersom! Vriendje doet voor de grap wel eens kort mn neus dicht en dan hap ik echt naar adem en mep ik naar z'n handenquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat heb ik als ik enkel door m'n neus adem! Dan krijg ik echt niet genoeg lucht. Adem eigenlijk voornamelijk door m'n mond...
Vriendjes hebben soms een heel raar gevoel voor humorquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh dat heb ik andersom! Vriendje doet voor de grap wel eens kort mn neus dicht en dan hap ik echt naar adem en mep ik naar z'n handenWat een lol
Heeft het niet te maken met of je ook daadwerkelijk in rust bent?quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:52 schreef _Calimero_ het volgende:
Hmmmzzz das dus niet de bedoeling dat jullie allemaal duizelig worden... Hoe doe je dat dan bij pilates/yoga? Daar ga je toch ook rustiger ademen en dan word je toch ook niet duizelig?
Ik heb even opgezocht hoe het zit en met te diep ademen kun je ook gaan hyperventileren. Het is denk ik belangrijk de nadruk op het uitademen te leggen en dit minstens zo lang of langer te doen dan het inademen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Heeft het niet te maken met of je ook daadwerkelijk in rust bent?
En kan het ook iets met je bloeddruk van doen hebben? De mijne is sowieso al laag.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:17 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik vind je lijstjes wel erg mager, zeker als je ook nog hardloopt. Waar zijn je tussendoortjes?
Ik weet het, heb weinig trek. Zal ik nog een broodje met boter aan mijn D toevoegen? We hebben nog lekkere boterquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:11 schreef AKnynke het volgende:
[..]
data recoden..yay!
Beetje mager lijstje, CF!
Dat kan wel kloppen ja! Tenminste, mijn huisarts liet me ooit zien dat mijn hartslag verandert als je in- of uitademt (en dat het normaal is), ben alleen de verklaring vergeten, iets met meer ruimte hebben in je borstkas ofzo?quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:43 schreef LadyBlack het volgende:
Cali, ik word ook duizelig als ik te langzaam adem hoorEn mn hart gaat er onregelmatig van kloppen
Zit nu sowieso een beetje te tollen trouwens, ik vind dat zo irritant!!! Ik was vroeger nóóit duizelig of misselijk, en tegenwoordig heel vaakStom lijf.
LIjkt me een goed plan!quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik weet het, heb weinig trek. Zal ik nog een broodje met boter aan mijn D toevoegen? We hebben nog lekkere boter
Ook als je niet sport is het erg weinig voor een man. Ik zou toch echt wat tussendoortjes nemen, al is het maar 1 sneetje brood ofzo, dat houdt de stofwisseling op gang. Geen trek betekent niet altijd dat je niet hoeft te eten.quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:11 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Het hardlopen was 5x1 minuut met 2 minuten wandelen tussendoor, dus dat stelt echt nog niks voor. Ik zal even denken over wat tussendoortjes, maar ik heb ook totaal geen trek tussendoor
Klopt en ik was dus ook van plan om zeker als ik iets langer loop ook meer brood te gaan eten (niet alles in 1x natuurlijk). Maar ik zal nu ook even wat meer tussendoortjes inplannen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:24 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ook als je niet sport is het erg weinig voor een man. Ik zou toch echt wat tussendoortjes nemen, al is het maar 1 sneetje brood ofzo, dat houdt de stofwisseling op gang. Geen trek betekent niet altijd dat je niet hoeft te eten.
Ik vind noten echt geweldig: ze geven véél energie, ze zijn lekker en ook nog eens reuze gezondquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hmm notenmelange met hazelnootjes, amandelen en cashewsWel errrrg calorierijk! 96 kcal voor 15 gram, en ik heb nu iets meer dan het dubbele (dus ongeveer 210 kcal denk ik
) ka-ching!
Niet per sé teveel, wel veel voor zo weinig als er in mn bakje zit!quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind noten echt geweldig: ze geven véél energie, ze zijn lekker en ook nog eens reuze gezondVind jij 200 kcal teveel?
Mijn lijstje is veranderd, was erg laat wakkerquote:
Ik ken het, echt supervervelend. Mijn supervisor heeft ook helemaal geen idee van wat er speelt in het gebied waar ik m´n scriptie over schrijf, echt vervelend. Nou ja, maar op ons eigen instinct vertrouwenquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:05 schreef AKnynke het volgende:
[..]
oi, wat een mager lijstje. En wat stom, die supervisor. Balen, inderdaad.
Ik vind m'n supervisor lastig, hij geeft helemaal geen kritiek op wat ik doe. Dus ik weet niet zo goed wat ik ervan moet breien..
Notenquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind noten echt geweldig: ze geven véél energie, ze zijn lekker en ook nog eens reuze gezondVind jij 200 kcal teveel?
quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:14 schreef Perruche het volgende:
Mijn lijstje is veranderd, was erg laat wakker
O: 2x volkorenbrood met kaas en 1/2 papaya
T: appel
L: notenbroodje, ijskoffie (nom nom) en salade van komkommer (1) en mango (1/2) met limoensap en olijfolie
T: macadamienootjes (4)
S: 6 of 7 km hardlopen met waarschijnlijk 4 rustpauzes, m'n knieen gaan protesteren anders :S
D: waarschijnlijk iets met rijst
Beter juf maria? P
quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Lekker en divers, nog steeds wat weinig zegt mijn in-stinktVooral omdat je hardgelopen hebt (props daarvoor, wel!) IJskoffie
![]()
Tevens: foto's van de kleertjes! Met joe erin uiteraard
Het coden is klaar. En ik ook. Mijn god, wat een shitdag is vandaag zeg. Nog anderhalf uur werken, eten scoren, dat in de bieb opeten en dan volleyballen. Hopelijk krijgt vandaag dan toch nog een beter einde.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:14 schreef Perruche het volgende:
Hoi!
Ok, ben net de stad in gegaan om 3 dingen te doen a) naar de kapper b) babykleding kopen voor vrienden van me c) een nieuwe fohn kopen sinds de oude is ontploft.
Kom thuis met 1 nieuwe broek, 1 vestje, 2 shirtjes en een nieuwe haarcoupe, nieuwe shampoo en haarmasker.. mwhehe, I fail.
[..]
Mijn lijstje is veranderd, was erg laat wakker
O: 2x volkorenbrood met kaas en 1/2 papaya
T: appel
L: notenbroodje, ijskoffie (nom nom) en salade van komkommer (1) en mango (1/2) met limoensap en olijfolie
T: macadamienootjes (4)
S: 6 of 7 km hardlopen met waarschijnlijk 4 rustpauzes, m'n knieen gaan protesteren anders :S
D: waarschijnlijk iets met rijst
Beter juf maria?
[..]
Ik ken het, echt supervervelend. Mijn supervisor heeft ook helemaal geen idee van wat er speelt in het gebied waar ik m´n scriptie over schrijf, echt vervelend. Nou ja, maar op ons eigen instinct vertrouwenhoe is het met het coden gegaan?
[..]
Noten![]()
ken hetquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:29 schreef Nouk84 het volgende:
Ik wou dat ik geen trek had in tussendoortjes! Damn, ik heb nog geen uur geleden en yoghurtje op en heb nu alweer honger! 's Morgens is net zo erg!
Ik neem wel weer een appel ofzo!
quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:30 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Het coden is klaar. En ik ook. Mijn god, wat een shitdag is vandaag zeg. Nog anderhalf uur werken, eten scoren, dat in de bieb opeten en dan volleyballen. Hopelijk krijgt vandaag dan toch nog een beter einde.
Ik heb altijd honger. Echt, bijna altijd. Vlak na het eten kan ik zo weer trek hebben.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:33 schreef Perruche het volgende:
[..]
ken hetals ik druk bezig ben, buiten ht liefst, heb ik vaak niet zo'n honger. Maar als ik op kantoor zit, oioioi, dan kan ik wel blijven eten!
[..]
komt allemaal goed!
quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:33 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik heb altijd honger. Echt, bijna altijd. Vlak na het eten kan ik zo weer trek hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Ik heb dat altijd met yoghurt. En appels ookquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:29 schreef Nouk84 het volgende:
Ik wou dat ik geen trek had in tussendoortjes! Damn, ik heb nog geen uur geleden en yoghurtje op en heb nu alweer honger! 's Morgens is net zo erg!
Ik neem wel weer een appel ofzo!
quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:37 schreef Syrena het volgende:
Ongezouten notenZaligheid inderdaad.
Oh en halp
Kun je mensen ontvolgen op twitter? Hup, klaar. McEskimo was toch niet zo leuk meer, of zit ik nu verkeerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Zek0rzquote:
Ik hou de mogelijkheid voor een potje zoenen nog wel open eiksquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:39 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Kun je mensen ontvolgen op twitter? Hup, klaar. McEskimo was toch niet zo leuk meer, of zit ik nu verkeerd?
Jij ook al?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:40 schreef Syrena het volgende:
[..]
Zek0rzZei net nog tegen mijn baas dat ik niet meer kan twitteren dat ik lekker heb gepoept (of juist niet en nu pijn aan mijn gat heb)(om maar eens een dwarsstraat te noemen).
Waar moet ik nu mijn ei kwijt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
'Probleem' is als ik brood meeneem, dat ik dan vaak 's morgens zonder honger er al van zit te snoepen. Daarbij ben ik sowieso geen fan van brood meenemen..quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:38 schreef Syrena het volgende:
Ik heb dat altijd met yoghurt. En appels ookEn witte pasta.
Volkorenboterhammen FTW. En bananen, heb ik laatst getest, heb ik het ook niet zo snel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |