quote:
Oh nee he, heb je weer 3x aan je cockring gedraaidquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:09 schreef Flammie het volgende:
Volgende week gaat het weer vriezen..
helaas mannen!
ach deze was een grap maar jullie weten zelf dat ik de vorige contest spellmeista en zijn ring gepwnd heb op weersgebied. Het ging dus wel vriezen en zijn ring had niet geholpen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:12 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Oh nee he, heb je weer 3x aan je cockring gedraaid.
Nee hoor, dit is namelijk TRUquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:14 schreef Buschetta het volgende:
Bijna weekend. Gisteren erachter gekomen dat ik ook voor FEMA en de CIA werk
Althans hun continuiteit waarborg.
Ben ik nu NWO of illuminatie ?Wel een beetje m'n rechten verspeeld om hier te posten denk ik lol
Niks ervan! Eerst nog wat "room" aroma toevoegen voor de smaak! Wait your turn!quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:07 schreef JoepiePoepie het volgende:
Hij is nog een beetje klein en dun, nog even groeien dus en dan kan er een stukje van hem op mijn boterham
.
O ja! En dit weekend natuurlijk ook weer barbecue, bedankt voor de tip Darkwolfquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:18 schreef Darkwolf het volgende:
Niks ervan! Eerst nog wat "room" aroma toevoegen voor de smaak! Wait your turn!
Mijn activiteiten hebben weinig te maken met barbecuen dit weekend, maar goed. Graag gedaan hoor!quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:18 schreef JoepiePoepie het volgende:
O ja! En dit weekend natuurlijk ook weer barbecue, bedankt voor de tip Darkwolf.
kun je oplossen met wat biertjesquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:50 schreef Darkwolf het volgende:
En ik kom even terug op mijn vorige reactie.
Misschien wil het persoon waar ik ben wel gaan barbequen met mij en meerdere kennissen die in de buurt wonen.
Dan ben ik natuurlijk ook van de partij.
Hoop alleen wel dat het dan ook s'avonds nog lekker warm blijft en niet alleen overdag met die 20 graden!
Oh, da's juist best leuk als het 's avonds laat wat kouder wordtquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:50 schreef Darkwolf het volgende:
En ik kom even terug op mijn vorige reactie.
Misschien wil het persoon waar ik ben wel gaan barbequen met mij en meerdere kennissen die in de buurt wonen.
Dan ben ik natuurlijk ook van de partij.
Hoop alleen wel dat het dan ook s'avonds nog lekker warm blijft en niet alleen overdag met die 20 graden!
Yups.. ik heb er dan zelfs een potkacheltje voor staan.. heerlijk kijken naar de dansende vlammen met een glas whiskeyquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:57 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Oh, da's juist best leuk als het 's avonds laat wat kouder wordt. Wij gebruiken na het eten de barbecue meestal als kampvuur en gooien er hout op. Lekker met je winterjas met z'n allen bij het warme vuur dronken worden
.
Oh ik heb er nog wel 1 die wel wat kan missen voor je!quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:07 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Hij is nog een beetje klein en dun, nog even groeien dus en dan kan er een stukje van hem op mijn boterham
.
Jeetje is het zo erg? Dat dat het juist zo goed ging met mevrouw. Heb ik wat gemist?quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:36 schreef erodome het volgende:
Oh ik heb er nog wel 1 die wel wat kan missen voor je!
Zitten dan wel wat vetrandjes aan, maar dat komt goed op de bbq!
Begin van het einde.quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:04 schreef Flammie het volgende:
http://apps.facebook.com/(...)-desktop-201004_news
welkom in bangkok mannen
Lijkt call of duty wel
Zegt d'r eentje tegen zijn collega: "Damnit! I am being controlled by a n00b! The mouse sensitivity is way off!"quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:04 schreef Flammie het volgende:
http://apps.facebook.com/(...)-desktop-201004_news
welkom in bangkok mannen
Lijkt call of duty wel
Behalve dat het macdonalds gras is op het moment en ik tot het gebruik van een graaskorf heb moeten overgaan gaat het ook hartstikke goed.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:58 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Jeetje is het zo erg? Dat dat het juist zo goed ging met mevrouw. Heb ik wat gemist?
Aaahhh. Ok. Gotcha!quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:41 schreef erodome het volgende:
Behalve dat het macdonalds gras is op het moment en ik tot het gebruik van een graaskorf heb moeten overgaan gaat het ook hartstikke goed.
Ze heeft alleen een beetje een buikje dus, zit shetlander in he, sober ras, wordt snel dik.
Jouw baby?quote:
Korte rokjes kunnen bij elk weertype. Draag jij dan nooit panties, kousen, overknees?quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:was gister korte rokjes weer in Arnhem
quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:14 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Korte rokjes kunnen bij elk weertype. Draag jij dan nooit panties, kousen, overknees?
Verder: Kater. En vannacht in de kroeg een raar persoon ontmoet waarvan de kans groot is dat hij in TRU rondzwerft. Hij vertelde dat hij paranormaal begaafd
is en ook dat over 7 jaar iedereen groen haar heeft, dat was namelijk wetenschappelijk bewezen. Hele verhalen vertelde hij, ik ging keihard lachen de hele tijd, dat vond hij niet leuk
.
Oh en _Led_, de foto waar je om vroeg heb ik d.m.v. reiki op afstand naar je verzonden.
* JoepiePoepie wacht gespannen op de voodoo en de DDoS attack die _Led_ met behulp van die foto op haar gaat uitoefenen.
Zwarte zekerquote:
quote:
Ieuw, dat vind ik toch zo lelijk he, van die kousen met van die grote gatenquote:
Wowquote:Op zaterdag 24 april 2010 12:41 schreef Flammie het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn vriendin en ons thais konijntje imo.. wat een schatje.. (dik, dom, plomp en cool)
En als je een beetje een gewelfd been hebt sluiten ze nooit goed aan.quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:12 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ieuw, dat vind ik toch zo lelijk he, van die kousen met van die grote gaten.
Ik ben toch geen rollade!
Netkousen met kleine gaatjes daarentegen...
Dat soort idioten kun je toch overal tegenkomenquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:29 schreef nokwanda het volgende:
Waar kwam je trouwens die debielio tegen? Waar stapt gij dan?
Oh, maar astrologische geboortebeperking is gewoon waar hoor. Dat heeft niks met 'geloven in' te maken.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:08 schreef nokwanda het volgende:
Die geloofde ook in astrologische geboortebeperking
quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En als je een beetje een gewelfd been hebt sluiten ze nooit goed aan.
Waar kwam je trouwens die debielio tegen? Waar stapt gij dan?
@Barra, niet alleen in Arnhem was het rokjesweer. Hier ook.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:08 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb een vriendin die dat soort dingen ook allemaal gelooft. Die geloofde ook in astrologische geboortebeperking
quote:dat gedoe van alles slikken
[paranoide modus]Ja maar, het lijkt wel alsof vooral ik dat soort mensen in extreme mate aantrek op Fok en jij bijvoorbeeld nietquote:Op zondag 25 april 2010 20:57 schreef Flammie het volgende:
Dat komt vast ook door die allesheerschende youtube en google onderzoeken.
"joepiepoepie nep"
google vindt links!
OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het was al een faal in het verleden en het zal nu vast weer een faal zijn
quote:Op zondag 25 april 2010 09:18 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Oh, maar astrologische geboortebeperking is gewoon waar hoor. Dat heeft niks met 'geloven in' te maken.
Het is namelijk wetenschappelijk bewezen dat als je in je ster geneukt wordt, je dan geen kinderen krijgt.
Nope. I am innocent!quote:
Veulens are awesome he?quote:Zag straks in een wei een echte grote knol met een veulen. We hebben een tijd staan kijken. Smolt zowat weg
quote:Op maandag 26 april 2010 02:50 schreef Paginabeheerder het volgende:
Ik blijf achter mijn bericht staan...
Ik haat mensen als haar (Joepie Poepie). Je hoeft niets te verbloemen of mij niet in "bescherming" te nemen.
Joepie Poepie duidt mij doelbewust als iemand die ik niet ben... tenslotte was ik de eerste die mijn "potentieel voorspellende droom ontkrachte" ... maar dit persoon wilde me alsnog op haar vooroordelen ophangen.
Als je een reactie had moeten censureren dat was het wel de reactie van haar.
En ja, ik haat mensen die alle antwoorden negeren omdat het zwart maken hiervan deel uitmaakt van hun eigen agenda.
Daar heb ik geen drank voor nodig. Ook zonder drank haat ik deze mensen vanuit het diepste van mijn ziel.
En dan denk jij ineens dat je voor mij kunt spreken? Net als degene die ik aanspreek dacht te doen?
Heb jij jouw kennis van een LOI kennismakings gesprek?
Ongetwijfeld zul je het goed bedoeld hebben, maar het pakt gewoon slecht uit.
Mijn antwoord op dat persoon moet gewoon vanuit mijzelf komen... rauw en keihard.
Mijn antwoord censureren maakt de kloof alleen maar dieper.
Door dit te wijten aan mogelijk drankgebruik van mijn kant (ipv mijn emoties) verhef je jezelf boven de discussie en speel je God, waar dit niet op z'n plaats is.
Dat is niet niet aan jou om te doen!
Kortom mijn verzoek is om de discussie weer los te laten. Het is niet jouw strijd, tenzij je mijn opponent ten allen tijde steunt.
MVG,
Eric
Nee, maar wel geChineest!quote:Op maandag 26 april 2010 10:29 schreef JoepiePoepie het volgende:
En heb jij ook nog gebarbecuedDarkwolf?
Jawel, want ik wil die quote instralen met liefdequote:Op maandag 26 april 2010 10:30 schreef Bastard het volgende:
Vind het niet netjes om die quote toch weer over te nemen naar hier eerlijk gezegd.
Ohquote:
Ik ben op het verkeerde continent geboren wat dat betreft.quote:
Mijn Indisch-Chinese vader is juist dol op Hollands etenquote:Op maandag 26 april 2010 10:34 schreef Amos_ het volgende:
Ik ben op het verkeerde continent geboren wat dat betreft.
Europees eten... mwah...
Aziatisch eten..
Hangt ervan af waar je eet. Op de Zeedijk en omgeving (Amsterdam) zit een aantal echt Aziatische eethuizen.quote:Op maandag 26 april 2010 10:39 schreef Flammie het volgende:
Aziatisch eten hier wordt wel voor de europese tong gemaakt
Dus het is nog steeds europees alleen met een aziatisch tintje
Ah maar jij maakt de assumption dat ik verNederlandst eet?quote:Op maandag 26 april 2010 10:39 schreef Flammie het volgende:
Aziatisch eten hier wordt wel voor de europese tong gemaakt
Dus het is nog steeds europees alleen met een aziatisch tintje
What the what? Jij eet nu geen paarden meer?quote:Op maandag 26 april 2010 10:33 schreef JoepiePoepie het volgende:
Oh, en ik maar rekening met jou houden door geen paarden meer te eten en dan ga jij wel even mijn familie op zitten eten
.
Foto?quote:
quote:Op 26-04-2010 21:48 schreef JeetjeMina
ik heb nog nooit iets niet leuks van jou gelezen !
![]()
you're funny![]()
hoog loser gehalte?>quote:Op maandag 26 april 2010 11:20 schreef nokwanda het volgende:
Is net zoiets. In Lisse. Da's fijn, want dat is ook nog eens redelijk in de buurt.
Lol. Heb een kleine 10 minuten van Lisse gewoont heel erg lang!quote:Op maandag 26 april 2010 11:20 schreef nokwanda het volgende:
Is net zoiets. In Lisse. Da's fijn, want dat is ook nog eens redelijk in de buurt.
Gefeliciteerd ! wat leuk ! heb net foto's gezien , mag je ook in het kasteel ?quote:Op maandag 26 april 2010 11:05 schreef nokwanda het volgende:
Gister naar de Elf Fantasy Fair geweest. Leuk!!!
Wilde ik al een tijdje eens doen en nu had ik hier op Fok kaartjes gewonnen
Ik was die roflsaurus die over de grond lag van het lachenquote:Op maandag 26 april 2010 11:33 schreef Flammie het volgende:
Ik was die dragonkin (die met dat schild en die speer en de helm of false demise)
Dat kan wel, maar dat staat los van de fair en moet je ook apart betalen, ¤ 5,- per kaartje voor een rondleiding.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:55 schreef Summers het volgende:
[..]
Gefeliciteerd ! wat leuk ! heb net foto's gezien , mag je ook in het kasteel ?
Die wil jij in jouw hemel zienquote:
Dus je viert je verjaardag morgen in een manege?quote:Op maandag 3 mei 2010 10:08 schreef Darkwolf het volgende:
Maar voorlopig hoeft dat dus even niet meer van mij, dat gewurmel tussen een horde tweevoeters
Het was dat doodgaan voor mij geen optie was gisteren.. tering jantje piet wat een super katerquote:Op maandag 3 mei 2010 10:08 schreef Darkwolf het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Alle feest partijen overleeft?
Ik wel... voor mij was het niet de alcohol maar de gigantische mensen massas die ik weer moest zien te overleven.
Maar ja... Amsterdam he? Comes with the territory.
Maar voorlopig hoeft dat dus even niet meer van mij, dat gewurmel tussen een horde tweevoeters
Neen, mijn vader neemt mij morgen heel relaxed mee uit eten. En natuurlijk een kado van hem en partner!quote:Op maandag 3 mei 2010 11:32 schreef JoepiePoepie het volgende:
Dus je viert je verjaardag morgen in een manege?
Hahaha! Geweldig!quote:Op maandag 3 mei 2010 11:34 schreef Michielos het volgende:
Het was dat doodgaan voor mij geen optie was gisteren.. tering jantje piet wat een super kater
Nja en dan is het weer gezellig en dan gaan we weer. Ik had alleen flessen water voor het slapen gaan moeten drinken ofzoquote:Op maandag 3 mei 2010 11:36 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Neen, mijn vader neemt mij morgen heel relaxed mee uit eten. En natuurlijk een kado van hem en partner!![]()
[..]
Hahaha! Geweldig!
Moet ik altijd weer aan de film Eurotrip denken: "I am never drinking again!"
Want oma heeft je teruggestuurd?quote:Op maandag 3 mei 2010 11:34 schreef Michielos het volgende:
Het was dat doodgaan voor mij geen optie was gisteren..
quote:Op maandag 3 mei 2010 11:32 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dus je viert je verjaardag morgen in een manege?
Oh sterkte bij de tandarts vandaag, nokwanda!
Sommige mensen doen het via google natuurlijkquote:Op maandag 3 mei 2010 13:18 schreef _Led_ het volgende:
By the way, ik ben woensdag jarig ! [ afbeelding ]
Ik ga het vieren op bevrijdingspop in haarlem. Iedereen is uitgenodigd, ik heb m'n telefoon aanstaan.
Ik ga er vanuit dat mensen m'n nummer wel van hun (telefoon)gids krijgen, kunnen channelen of anderszins kunnen regelen.
Zo niet dan hoor ik het wel !
Alleen Robert van den Broeke.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:23 schreef Flammie het volgende:
[..]
Sommige mensen doen het via google natuurlijk
Ik had er heen gegaan.. maar ben verhinderd nuquote:Op maandag 3 mei 2010 13:18 schreef _Led_ het volgende:
By the way, ik ben woensdag jarig ! [ afbeelding ]
Ik ga het vieren op bevrijdingspop in haarlem. Iedereen is uitgenodigd, ik heb m'n telefoon aanstaan.
Ik ga er vanuit dat mensen m'n nummer wel van hun (telefoon)gids krijgen, kunnen channelen of anderszins kunnen regelen.
Zo niet dan hoor ik het wel !
Niet kunnen vindenquote:Op maandag 3 mei 2010 13:36 schreef Michielos het volgende:
haarlem is me net tever weg. Ik zal op het station aankomen en het festival niet kunnen vinden. Helaas dus:)
Laat je je door mij afschrikken ?quote:Op maandag 3 mei 2010 13:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik had er heen gegaan.. maar ben verhinderd nu
Neuh.. mn vrouw heeft ineens een andere invulling gemaakt voor die dag. Anders hadden we een biertje kunnen happen.quote:
Niet door jou, maar door zijn vrouw dusquote:
Jammer, dat biertje staat al jaren op de planning maar het komt er nooit van.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Neuh.. mn vrouw heeft ineens een andere invulling gemaakt voor die dag. Anders hadden we een biertje kunnen happen.
Of heb je al een boek, _Led_?quote:Het boek vertelt het verhaal van Jimmy, die een spook ziet. Het spook, dat hij het "ene" noemt, maakt hem bang. Het is een agressief soort verschijning die telkens druk naar hem gebaart weg te moeten gaan. Jimmy is er doodsbang voor. En hij raakt zelfs in paniek. Is hij dan echt de enige die dit soort dingen ziet? En wat is dat dan wel niet? Het bovenstaande is slechts een korte samenvatting van een boek dat pakt. Het legt uit dat kinderen, die denkbeeldige vriendjes hebben, niet altijd gek zijn of zich dingen inbeelden. Kinderen zijn namelijk vaker paranormaal dan we denken. Dit boek helpt erbij om de kinderen in te laten zien dat ze niet de enigen zijn, leert de ouders dat niet alles bizar en vreemd is en dat het dus gewoon echt kan. Het gesprek met die vreemde die je niet ziet wil niet altijd zeggen dat je kind gek aan het worden is. Een leerzaam boek dat helder geschreven is. Voor iedereen die er mee te maken heeft gehad is het herkenbaar en dit hoort zeker op scholen thuis en thuis bij mensen die vermoeden een paranormaal kind te hebben. Tussen spookjes zien en geaccepteerd en begrepen worden ligt een wereld van verschil. Maar Benazir heeft een gouden middenweg gevonden in dit prachtige boek. Een leestip dus voor iedereen die wil weten hoe een kind het kan beleven, of die een kind heeft dat spookjes kan zien. Het opent een deur naar begrip in een makkelijke opzet. Het boek leest in een adem weg.
Of je komt naar de potentiele museum meetquote:Op maandag 3 mei 2010 13:49 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Jammer, dat biertje staat al jaren op de planning maar het komt er nooit van.
Dat kan geen toeval zijn, daar moet iets achter zitten !
Is best een aardige vrouw en ook nog psycholoogquote:Op maandag 3 mei 2010 13:49 schreef JoepiePoepie het volgende:
Cadeautje voor _Led_:
Help, ik zie spoken - Auteur: Benazir
[..]
Of heb je al een boek, _Led_?
Het lijkt me dus echt helemaal niks om met een groep mensen die ik totaal niet ken en ook nog eens in een heel andere zielengroep zitten dan ik, door een museum te gaan wandelenquote:
Was bezig om me door Gödel, Escher, Bach heen te worstelen, maar dat was zo droog dat ik stiekem maar op de laatste Dan Brown overgeschakeld benquote:Op maandag 3 mei 2010 13:49 schreef JoepiePoepie het volgende:
Cadeautje voor _Led_:
Help, ik zie spoken - Auteur: Benazir
[..]
Of heb je al een boek, _Led_?
Ligt er maar net aan wat je onder serieus verstaatquote:Op maandag 3 mei 2010 14:02 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Het lijkt me dus echt helemaal niks om met een groep mensen die ik totaal niet ken en ook nog eens in een heel andere zielengroep zitten dan ik, door een museum te gaan wandelen.
Naar een museum gaan doe ik liever met iemand die ik goed ken en die in mijn eigen zielengroep zit.
Ik vind naar een museum gaan namelijk zo'n serieus gebeuren en als ik op sta ga met mensen van de verkeerde zielengroep dan ga ik liever naar iets minder serieus en formeels.
quote:Op maandag 3 mei 2010 14:09 schreef Michielos het volgende:
ey we kunnen ook gewoon met zijn alleen naar sceptic meeting gaan
Iedereen ?quote:Op maandag 3 mei 2010 14:13 schreef Trippii het volgende:
Graag nodig ik iedereen uit om jullie ideeën in deze topic te posten:
Een nieuw wereld systeem
quote:Op maandag 3 mei 2010 14:19 schreef Trippii het volgende:
Oproep aan allen die hier posten. Graag ontopic, dit is een topic voor ideeen, het onzin forum is ergens anders.
Ik vraag de mods hierbij ook om het topic schoon te houden. Het lijkt me niet de bedoeling dat topics die niet in ONZ staan zomaar volgekwakt moeten worden met gespuis.
Tja, dat heb je met die mensen van de verkeerde zielengroep hequote:
Zolang je een andere zielengroep bestempeld als 'verkeerd' ben je nog niet zo ver.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:15 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Tja, dat heb je met die mensen van de verkeerde zielengroep he.
Hou daar nou eens over opquote:Op maandag 3 mei 2010 15:26 schreef Flammie het volgende:
Een goede voeding is ook erg belangrijk bij dit leerproces
Mijns inziens heet Flammie geen , oftewel waarom doe jij nou weer aan beeldvorming, _Led_? Mijns inziens moet jij je beledigingen gewoon een keer voor je houden, klapmongool. Oftewel, jij maakt hier geen vrienden.quote:
Dat is al de zoveelste keer dat ik van Salvad0R een scheldpartij in mijn fotoboek krijg. Terwijl ik bij hem nog nooit in zijn fotoboek heb gepost of hem uitgescholden heb.quote:Op 03-05-2010 16:58 schreef Salvad0R
Als jij nu eens voor een stadsbus struikelt. Dan is de wereld er zoveel beter op.
Ja weet ik. Ik heb dat soort dingen uit m'n fotoboek al eerder doorgegeven aan het 'de hoge heren en dames van FOK'. In de tijd dat ik 'Chiel nog was'quote:Op maandag 3 mei 2010 17:22 schreef _Led_ het volgende:
Hoho, dat is een doodsverwensing, die is bannable !
Ben jij ook te bestellen bij een abonnement op de Linda?quote:
iddquote:Op maandag 3 mei 2010 20:24 schreef nokwanda het volgende:Allemaal niet echt in de buurt en de meesten al geweest ook
natuurlijkquote:Op maandag 3 mei 2010 20:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben jij ook te bestellen bij een abonnement op de Linda?
In Eindhoven. Anderhalf uur rijden. Maar goed... ik kan dan niet.quote:
Ik zou bijna uit pure nieuwsgierigheid lid worden van de Lindaquote:Op maandag 3 mei 2010 20:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
natuurlijkhoop dat het niet allemaal gedrochten zijn
quote:Op maandag 3 mei 2010 20:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik zou bijna uit pure nieuwsgierigheid lid worden van de Linda
Liever dat je em door de druk niet meer omhoog krijgt dan door de aanblik van mijn kopquote:Op maandag 3 mei 2010 20:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
one night with Barra
t is alleen net als met hollywood sterren he... als je me zo ophemelt val ik in bed hartstikke tegen
hahahaha ik presteer altijd... weer of geen weer!quote:Op maandag 3 mei 2010 20:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Liever dat je em door de druk niet meer omhoog krijgt dan door de aanblik van mijn kop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus wie is er nou eerder GEKOMEN!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
quote:Op maandag 3 mei 2010 20:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kijk en vergelijk:euh.... ik geloof dat dat nou net geen voordeel voor je is, slimboSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus wie is er nou eerder GEKOMEN!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
Goeie quote gelijk aan het begin al :quote:Stephen Wolfram, creator of Mathematica, talks about his quest to make all knowledge computational -- able to be searched, processed and manipulated. His new search engine, Wolfram Alpha, has no lesser goal than to model and explain the physics underlying the universe.
quote:Op maandag 3 mei 2010 17:33 schreef _Led_ het volgende:
Misschien moet je dezelfde opmerking dan eens naar de 'Hoge heren en dames van Fok!' doorpasen uit beleefdheid
dat is voor mij zelfs te freaky!quote:Op maandag 3 mei 2010 23:18 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nee _Led_, dat doen we niet, want dat ontsiert.
Alvast voor je verjaardag, Darkwolf:
[ afbeelding ]
Dan zal ik wel freaky zijn. Ik vind het best wel grappig en ook wel mooi, hoewel wel heul erg glossyquote:Op maandag 3 mei 2010 23:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat is voor mij zelfs te freaky!
Oei, die is wel sexyquote:Op maandag 3 mei 2010 23:18 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nee _Led_, dat doen we niet, want dat ontsiert.
Alvast voor je verjaardag, Darkwolf:
[ afbeelding ]
leuke lezing, inderdaadquote:Op maandag 3 mei 2010 23:49 schreef _Led_ het volgende:
En omdat ik weet dat er mensen zijn die dit niet willen zien :
Nog een interessante lezing
Dank je.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:49 schreef _Led_ het volgende:
En omdat ik weet dat er mensen zijn die dit niet willen zien :
Nog een interessante lezing
Ik vond 'm eigenlijk erg voorspelbaarquote:Op dinsdag 4 mei 2010 08:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
leuke film voor TRU-ers om te kijken. Shutter Island
Laat Sten maar zitten, maar die 12 uur astrale sex daar hou ik je aanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:10 schreef JoepiePoepie het volgende:
_Led_, ook alvast gefeliciteerd met je verjaardag!
Voor jou heb ik ook een cadeautje:
12 uren lang astrale seks! Niet in 1 nachtje opmaken hoor!
Ga je me dan DDoSsenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:41 schreef _Led_ het volgende:
Laat Sten maar zitten, maar die 12 uur astrale sex daar hou ik je aan
Een DDoS attack i.c.m. astrale seks isquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:27 schreef _Led_ het volgende:
Ik geloof dat jij een heel ander idee hebt bij wat een DDoS inhoudt dan ik ?
Fjoooooooooooooooord!quote:
Eeks... dat heb je toch echt helemaal verkeerd, vrees ik! Hopelijk heb je de bon nog?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:52 schreef _Led_ het volgende:
Gefeli DW,
en omdat ik weet dat je van horse-cock houdt :
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:32 schreef _Led_ het volgende:
Wat moet ik me daarbiji voorstellen, dat terwijl je astrale sex hebt je je botnet van 15000 PC's gebruikt om 1 host plat te leggen ?
Wat voegt dat laatste toe dan ?
Ooooh, je bedoelt een astrale gangbang !quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:41 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Een DDoS attack op een mens natuurlijk
! Niet alles in het leven heeft met computers te maken, nerd [ afbeelding ].
Dat jij DDoS nou meteen associeert met computers, zegt meer over jou dan over mij.
Er is zoveel meer, sta toch eens een keer wat meer open. Wat doe je anders in TRU?
quote:
Wat raar dat ze er een blauwe rits in hebben gezetquote:
quote:
quote:
Dank je wel! Heeft mijn Fjord van Michielos er toch nog een vriendje bij!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:45 schreef nokwanda het volgende:
DW, gefeliciteerd.
Ik wens je een fijne shetlandnachtmerrie![]()
[ afbeelding ]
!!!quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:43 schreef Darkwolf het volgende:
!!!![]()
Mijn God... en ongetwijfeld mensen die er ook echt mee rond lopen...
En ik dan ? Ik ben dan jarig notabene !quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:40 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
![]()
Ah, krijg ik toch nog een cadeautje!
Ja, ik weet nog dat die video hip was in 2007 ja.quote:
* JoepiePoepie heeft jou al 2 cadeautjes gegeven:quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:58 schreef Michielos het volgende:
http://www.machovideo.com/video/Forever_loyal_18690/
voor de kattenliefhebbers...
Is al een heel discussietopic over in F&Fquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:58 schreef Michielos het volgende:
http://www.machovideo.com/video/Forever_loyal_18690/
voor de kattenliefhebbers...
didnt know thatquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is al een heel discussietopic over in F&F
Gaat vooral over menselijke waarden plakken op dierlijk gedrag. Beetje believers vs non-believerstopicquote:
laat me raden , jij behoort tot de eerste groep?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gaat vooral over menselijke waarden plakken op dierlijk gedrag. Beetje believers vs non-believerstopic
Niet perse. Ik heb katten genoeg bestudeerd om te weten dat er normaal kattengedrag is, maar dat de ene kat ook niet de andere kat is. Er zijn naast normaal kattengedrag onder katten net zulke grote karakterverschillen als onder mensen. In dit specifieke geval denk ik ook wel dat het om geil kattengedrag gaat en dat het vrouwtje krols was en nog zo ruikt en dat het liedje en bijschriften leiden tot een sneu verhaal. Maar het blijft wel heel sneu dat die poes zo aan haar einde kwam.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:39 schreef Michielos het volgende:
[..]
laat me raden , jij behoort tot de eerste groep?
quote:
Nou, dan moet je hem wel een cadeautje gevenquote:
Nee, die is voor _Led_, Darkwolf houdt daar niet vanquote:
O ja, da's altijd leuk inderdaadquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ja maar ik geef altijd kados waar ik zelf ook wat aan heb....
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:56 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
O ja, da's altijd leuk inderdaad. Dan hoeven ze het niet en dan mag je het zelf houden
!
Huh, wat doe jij hierquote:Op woensdag 5 mei 2010 17:25 schreef Darkwolf het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag, Led! Hopelijk heb je het dik naar je zin daar!
Alvast gefeliciteerd met je verhaardag.quote:
KOm kom, zo teerhartig ben je toch nietquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:11 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ieuw nokwanda.
Mag die foto weg of in een spoiler?
* JoepiePoepieKees van Kooten, maar deze foto
Op sommige gebieden welquote:
Dat is uiteindelijk wat mensen willen horen en lezen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:40 schreef JoepiePoepie het volgende:
Paar weken geleden vertelde je namelijk nog dat je altijd herrie gaat maken op 4 mei om 20.00 uur.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 08:50 schreef JoepiePoepie het volgende:
O ja, ik ben jarig vandaag!
Cadeautjes![]()
![]()
![]()
Juist omdat 4 mei sowieso al een speciale dag is voor jou (doordat je dan jarig bent), lijkt het me dat je die 2 minuten stilte makkelijk kan onthouden.quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:16 schreef Darkwolf het volgende:
En dat was wat ik toen ook al zei: ieder jaar ben ik (op de een of andere manier) op een locatie en/of met mensen waarbij die 2 minuten stilte worden vergeten. Wederom was ook dit jaar geen uitzondering...![]()
Worteltaartquote:
Nope, juist niet.quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:27 schreef JoepiePoepie het volgende:
Juist omdat 4 mei sowieso al een speciale dag is voor jou (doordat je dan jarig bent), lijkt het me dat je die 2 minuten stilte makkelijk kan onthouden.
Nou, omdat je mijn eerste cadeautje MET tip voor het ouder worden niet mooi vond, en omdat ik geen idee had wie deze Keeble dan was en ik dus wel op zoek wilde:quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:27 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Juist omdat 4 mei sowieso al een speciale dag is voor jou (doordat je dan jarig bent), lijkt het me dat je die 2 minuten stilte makkelijk kan onthouden.
[..]
Worteltaart?
Mijn verlanglijstje:
- Een John Lennon
- Een Kees van Kooten
- Een John Keeble
- Een Suggs
- Een Rik Mayall
- En verder: alle knappe blonde jongens van de wereld voor een DDoS attack
quote:
quote:- Een Kees van Kooten
quote:- Een John Keeble
quote:- Een Suggs
quote:- Een Rik Mayall
quote:- En verder: alle knappe blonde jongens van de wereld voor een DDoS attack
Niet weten wie John Keeble isquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:42 schreef nokwanda het volgende:
Nou, omdat je mijn eerste cadeautje MET tip voor het ouder worden niet mooi vond, en omdat ik geen idee had wie deze Keeble dan was en ik dus wel op zoek wilde:
[ afbeelding ]
Ieuw, wat een slechte smaak hebben sommige mensen tochquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:42 schreef Darkwolf het volgende:
[ afbeelding ]
Deze krachtpatser kan het wel in zijn eentje aan, denk ik.
Maar die andere zijn toch leuk. Doe eens lief en zeg eens netjes dank je wel (streng kijkt)quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:46 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Niet weten wie John Keeble is! John Keeble is een Rock God
.
[..]
Ieuw, wat een slechte smaak hebben sommige mensen toch.
En ikmaar denken dat je een leven hadquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:56 schreef Amos_ het volgende:
Missed me?
Computer had er de brui aan gegeven...
quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:56 schreef Amos_ het volgende:Missed me?
Computer had er de brui aan gegeven...
Ja nou eh...quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:03 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Mensen met maar 1 computer...
In mijn huis kan ik mijn kont amper keren door alle computers(zooi) die her en der verspreid staan.
Ten eerste ben ik straight (dus wat weet ik van mannen) en ten tweede specialiseer ik mij uberhaupt niet in mensen, dus ik ging voor brute kracht ivm je DDos attack!quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:46 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ieuw, wat een slechte smaak hebben sommige mensen toch.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:39 schreef Flammie het volgende:
Joepie valt meer op dit soort mannen begreep ik
[ afbeelding ]
Nee, in mei zit de 'r' weer in de maand.quote:
Het weer in Nederlandquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nee, in mei zit de 'r' weer in de maand.
Dat was een grapjequote:Op donderdag 6 mei 2010 15:06 schreef R0N1N het volgende:
Alweer![]()
In Januari werd je ook al 38 ... ( Tru Ouwehoer #230 spooky talk )
Tsk, tsk.
in before; telegraafquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:24 schreef Bastard het volgende:
Wetenschap ontdekt iets wat ze voor ONMOGELIJK hielden
http://www.telegraaf.nl/b(...)gelijke__ster__.html
Laat dat een les zijn voor jullie allen die acht dat de wetenschap onfeilbaar is
quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:12 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dat was een grapje!
Nou, waar blijft m'n cadeautje R0N1N?
Och och, die arrogante jaloerse wetenschappertjes weer hoor.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:24 schreef Bastard het volgende:
Wetenschap ontdekt iets wat ze voor ONMOGELIJK hielden
http://www.telegraaf.nl/b(...)gelijke__ster__.html
Laat dat een les zijn voor jullie allen die acht dat de wetenschap onfeilbaar is
Ja, we zijn er wel heel goed in inderdaadquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:33 schreef Flammie het volgende:
En weet je, ik vond het serieus leuk om gisteravond de believer te spelenHet was vooral erg makkelijk
En dit heeft me aan het denken gezet... maybe worden de skeptisse nubbies gewoon al de hele tijd getrolled
Nou, als we zo gaan beginnen weet ik in elk geval wie ik nooit op mijn verjaardag zal uitnodigen. Wat een party pooper ben jij zegquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:42 schreef R0N1N het volgende:
tuuuuuurlijk ...
Nou in dat geval, heb je hier misschien iets aan : Spoedcursus humor!
Ik snap dat je het even grappig vond maar nee ik vond het minder tof, omdat het te ver gaat om hier een fantasy topic van te maken eerlijk gezegd..quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:33 schreef Flammie het volgende:
En weet je, ik vond het serieus leuk om gisteravond de believer te spelenHet was vooral erg makkelijk
En dit heeft me aan het denken gezet... maybe worden de skeptisse nubbies gewoon al de hele tijd getrolled
Alleen het gepredikte woord van profeet randi hequote:Op donderdag 6 mei 2010 15:45 schreef nokwanda het volgende:
He fuck, stelletje randdebieltjes hier allemaal bi mekaar. Het is niet wetenschap vs ongefundeerd blaten
Hebben jullie nou gewoon geen hersens?
Ik zie jou trouwens niet als een echte volbloed believer. Meer als een non-believer met een klein steekje losquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:45 schreef nokwanda het volgende:
He fuck, stelletje randdebieltjes hier allemaal bi mekaar. Het is niet wetenschap vs ongefundeerd blaten
Hebben jullie nou gewoon geen hersens?
http://users.telenet.be/freesoaring_eagle/ascendedmastersNL.htm L-E-Z-E-N!!!quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:50 schreef Flammie het volgende:
En ook als je even geen antwoord meer hebt:
Ja ok... maar dat verklaard niet de bloedlijnen
Klopt, iedereen heeft zijn eigen waarheid. Jouw waarheid hoeft niet per se beter te zijn dan de mijne. De feiten spreken altijd voor zich en zo kunnen we een hoop van elkaar lerenquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:03 schreef Michielos het volgende:
ik zeg gewoon altijd:
je bent nog niet zo ver
of eehr:
de waarheid zal ergens in het midden liggen
of:
blijf maar bij jouw waarheid
Die van FOK!quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:26 schreef Ticker het volgende:
Er is maar 1 waarheid he, laten we dat wel in gedachten houden.
Zolang de grap maar klaar is dan.. believertje spelen doe je maar in ONZ.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:27 schreef JoepiePoepie het volgende:
Oh, en nokwanda, het was natuurlijk ook nogal een karikatuur van believers hoe Michielos, Flammie, en ik ons hebben gedragen in de topics. Alles compleet over the top en sterk uitvergroot.
Het ging ook eigenlijk een beetje per ongeluk. Het begon als klein grapje, maar doordat FBreijer elke keer zo'n serieuze uitgebreide post terug ging plaatsen, is het zwaar uit de hand gelopen.
Het is dus allemaal FBreijer zijn schuld, ons wetenschappertje. Notes en bans moet hij krijgen, heel veel
!
Je psychose?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:30 schreef Flammie het volgende:
Bastard.. recente happenings in mijn leven hebben er voor gezorgt dat ik nu een believer ben geworden. Dus ik sta nu aan jullie kant
En heb je nu zelf ook bijzondere gaven?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:38 schreef Flammie het volgende:
Ik ben serieus.. ik heb het mijn hele leven proberen te ontkennen (tot in de treure) maar ik ben nu believer... ik kan het niet langer van me afslaan.. dus verwacht mij als believer vanaf nu.
Ik geloof nog eerder in een spaghettimonster dan deze opmerkingquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:30 schreef Flammie het volgende:
Bastard.. recente happenings in mijn leven hebben er voor gezorgt dat ik nu een believer ben geworden. Dus ik sta nu aan jullie kant
Flammie heeft sowieso een lichaam met fantastische mogelijkheden, dus ik geloof hem welquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:54 schreef jogy het volgende:
Ik geloof nog eerder in een spaghettimonster dan deze opmerking.
En toch is het waarquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik geloof nog eerder in een spaghettimonster dan deze opmerking.
Ik vind het best hoor, maar posts die overkomen als trolling cq forum roleplaying worden verwijderd danwel geëdit.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:06 schreef Flammie het volgende:
[..]
En toch is het waarDus verwacht een andere flammie (vergelijkbaar met gisteravond) vanaf nu
The game is on!quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:06 schreef Flammie het volgende:
[..]
En toch is het waarDus verwacht een andere flammie (vergelijkbaar met gisteravond) vanaf nu
Ik zie mezelf eerder als een nuchtere believer. Ik geloof namelijk wel in een levensvorm na de dood en ik heb ervaringen die mensen paranormaal zouden noemen. Ik consulteer zelfs met enige regelmaat een mevrouw die magnetiseert en medium is en in haar heb ik alle vertrouwen omdat door de jaren heen is gebleken dat haar advies, hoewel van zweverige oorsprong, altijd broodnuchter is.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:48 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik zie jou trouwens niet als een echte volbloed believer. Meer als een non-believer met een klein steekje los. Van jou vind ik ook niet dat je als een echte believer ongefundeerd van alles roept
.
Ik denk dat ik er bij een aantal users zelfs wel echt verdriet van zou hebben hoor.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:41 schreef JoepiePoepie het volgende:
Na dat gedoe met Manke van vannacht ben ik me ineens af gaan vragen:
Hoe gaan jullie er eigenlijk mee om als er iemand overlijdt die je alleen maar van FOK kent en dus ook nog nooit irl hebt ontmoet?
Ikzelf zou bij de meeste vaste posters van TRU/BNW toch wel even geschokt zijn. En bij een klein aantal (de mensen die ik ook buiten het forum om regelmatig spreek) zou ik waarschijnlijk zelfs een traantje laten, ook al heb ik ze nog nooit irl ontmoet.
Vinden jullie dat raar? Sommige mensen zeggen namelijk bij alles:
"Het is maar internet."
Tot op zekere hoogte ben ik het met die uitspraak wel eens, maar dus niet wat betreft alles.
Oh, en ik ben niet jarig vandaag. Dat was een grapje. Tja, 't is maar internet he
.
Serieus, schaam je je daarvoorquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:57 schreef nokwanda het volgende:
Daarom ga ik bij begrafenissen en crematies ook achterin zitten als het even kan. Dan val ik niet zo op met mijn gejank, want ik schaam me er wel rot voor.
Ligt er aan wie het is, er zijn zat users inmiddels overleden die ik kende van alleen FOK!. Meestal is van "Goh.. zonde.. te jong..quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:41 schreef JoepiePoepie het volgende:
Na dat gedoe met Manke van vannacht ben ik me ineens af gaan vragen:
Hoe gaan jullie er eigenlijk mee om als er iemand overlijdt die je alleen maar van FOK kent en dus ook nog nooit irl hebt ontmoet?
Ikzelf zou bij de meeste vaste posters van TRU/BNW toch wel even geschokt zijn. En bij een klein aantal (de mensen die ik ook buiten het forum om regelmatig spreek) zou ik waarschijnlijk zelfs een traantje laten, ook al heb ik ze nog nooit irl ontmoet.
Vinden jullie dat raar? Sommige mensen zeggen namelijk bij alles:
"Het is maar internet."
Tot op zekere hoogte ben ik het met die uitspraak wel eens, maar dus niet wat betreft alles.
En ik heb het dus echt over mensen die je alleen van FOK kent en nog nooit irl hebt ontmoet.
Oh, en ik ben niet jarig vandaag. Dat was een grapje. Tja, 't is maar internet he
.
Soms ga ik wel als een van de nabestaanden er steun aan heeft en het fijn vindt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:03 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Serieus, schaam je je daarvoorDat vind ik niks voor jou.
Ik schaam me daar absoluut niet voor, maar ik ga dan ook alleen naar uitvaarten van personen die mij echt dierbaar zijn en niet naar die van iemand die ik alleen maar vaag ken.
Dat zal best lullig voelenquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:58 schreef JoepiePoepie het volgende:
Oh, over schamen om te huilen bij een begrafenis gesproken!
Ik schaam me als ik moet lachen tijdens een begrafenis. De laatste keer kreeg ik de slappe lach tijdens de toespraak (ik zat gelukkig wel achterin). Een maand voordat die man die begraven werd overleed, had ik namelijk nog voor de fun anoniem een gedicht in zijn brievenbus gedaan. Ik heb dat toen zelfs nog op het forum gepost
.
En in de toespraak werden een aantal regels uit dat gedicht gebruikt. Ik zo van:*proest*
en vervolgens stiekem zo: [ afbeelding ]
De man die voor mij zat had het door dat ik stiekem zat te lachen en die keek boos naar achteren. Ik begrijp wel dat het totaal niet gepast is om te gaan lachen, maar ik kon het niet inhouden en ook wist alleen ik wat er zo grappig was. En door de zenuwen en de ongemakkelijkheid was het voor mij nog moeilijker om meteen te stoppen met lachen
.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:45 schreef nokwanda het volgende:
Maar wanneer ik ga mogen alle mensen de grofste grappen maken. Het zal niet afdoen aan respect voor de dode.
Duurt nog even. Ik word in augustus 39 en ik weet heel zeker dat ik minstens 56 zal worden. Hoelang ik daarna heb weet ik niet.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:11 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Hmm, dan kom ik graag op jouw begrafenis, wanneer is het?
Hoe weet je zo zeker dat je minimaal 56 wordt? Of kom ik nu aan je believersgedeeltequote:Op donderdag 6 mei 2010 22:21 schreef nokwanda het volgende:
Duurt nog even. Ik word in augustus 39 en ik weet heel zeker dat ik minstens 56 zal worden. Hoelang ik daarna heb weet ik niet.
Sterkte ermee!quote:Ik heb trouwens wel ontiegelijke pien in den bek. Heb het idee dat het wel langer duurt dan de bedoeling is. Doet nu ook meer pijn dan de eerste twee dagen. Alsof er toch nog een ontsteking zit te drukken
Als het morgen nog zo is bel ik wel even, denk ik.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:30 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Hoe weet je zo zeker dat je minimaal 56 wordt? Of kom ik nu aan je believersgedeelte?
[..]
Sterkte ermee!
Hmm...quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:09 schreef nokwanda het volgende:Dat is inderdaad mijn believersdeel. Dat kan ik wel proberen uit te leggen, maar de kans is groot dat dat dan nog steeds als onzinnig gebrabbel zal lijken voor jou.
Toen kon ik heus nog niet rekenenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:27 schreef JoepiePoepie het volgende:
Nokwanda, lang verhaal, ik lees 'm later helemaal.
Alvast een eerste reactie: Ik denk dat jij met de leeftijd van 28 jaar in je hoofd zat, omdat je dat in het jaar 2000 zou zijn. En 2000 was natuurlijk 'de toekomst'.
Amos_, bijna weekend, nou en?
* JoepiePoepie werkt vaak in het weekend, maar doordeweeks ook weer heel vaak niet eigenlijk.
Ik weet niet over welke leeftijd je het hebt, maar ik kon voordat ik naar de kleuterschool ging al een klein beetje lezen en rekenen (serieusquote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:08 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik weet niet over welke leeftijd je het hebt, maar ik kon voordat ik naar de kleuterschool ging al een klein beetje lezen en rekenen (serieus). Niet gedwongen of gepusht door mijn ouders trouwens, wel gemotiveerd. Ik wilde dat zelf, ik vond dat leuk, vooral rekenen zag ik als spelletjes. Nu nog steeds eigenlijk wel
.
O enne, dat je nu met 56 in je hoofd zit, komt dat omdat dat 2*28 is? Goed rekenen kan ik he.
Hmm, Munchhausen by proxy?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:57 schreef nokwanda het volgende:
Zo was er iemand die beweerde kanker te hebben en niet lang meer te leven te hebben. Ik kreeg daar steeds een raar gevoel bij. In mijn achterhoofd was iets dat zei: dat klopt niet. Hij is ziek, maar niet dat. Een keer heb ik er voorzichtig naar gevraagd en ik heb zo goed mogelijk geprobeerd om te kijken wat ik over hem aan info kon vinden. Of hij wel was wie hij beweerde te zijn. Ik werkte dagelijks met die man samen.
Uiteindelijk deed ie een halfslachtige zelfmoordpoging omdat hij het lot een handje wilde hebben vanwege die zgn terminale kanker. Ik en een andere vriend vonden hem samen. Toen bleek dat hij geen kanker had, maar wel onder behandeling was bij een psychiater en daar wekelijks naar toe te moeten. Dat was dus niet voor een chemo, maar voor zijn andere aandoening. Hij had diverse mensen die niets met elkaar te maken hadden een heel ander leven op de mouw gespeld en lichtte mensen ook echt op door zielig te doen.
Mijn gevoel bleek dus juist, maar ik vond dat zo'n rotgedachte dat ik die wegstopte. Dat is een van die gelegenheden geweest waarvan ik heb geleerd om te luisteren naar mijn intuitie. Ik ben ook daar kritisch tegen, maar ik schrijf het op of deel het met iemand die ik vertrouw zodat het niet meer alleen bij mij ligt en ik het kan controleren.
Neen, gewone Munchausen. Bij via Proxy gebruik je een proxy voor de aandacht (bijvoorbeeld je kindquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:45 schreef JoepiePoepie het volgende:
O.k., ik heb je verhaal helemaal gelezen, wel interessant, maar ja, je weet hoe ik erover denk he![]()
.
[..]
Hmm, Munchhausen by proxy?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:45 schreef Michielos het volgende:
ik werd vandaag wakker en ik dacht...
damn , heb ik me toch een lichaam met fantastische mogelijkheden..![]()
Maak je je toetsenbord en muis straks wel goed schoon? En je lul natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:03 schreef Michielos het volgende:
ik ben bezig met wat sleight of hand technieken te masteren masturberen.!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |