Nope. I am innocent!quote:
Veulens are awesome he?quote:Zag straks in een wei een echte grote knol met een veulen. We hebben een tijd staan kijken. Smolt zowat weg
quote:Op maandag 26 april 2010 02:50 schreef Paginabeheerder het volgende:
Ik blijf achter mijn bericht staan...
Ik haat mensen als haar (Joepie Poepie). Je hoeft niets te verbloemen of mij niet in "bescherming" te nemen.
Joepie Poepie duidt mij doelbewust als iemand die ik niet ben... tenslotte was ik de eerste die mijn "potentieel voorspellende droom ontkrachte" ... maar dit persoon wilde me alsnog op haar vooroordelen ophangen.
Als je een reactie had moeten censureren dat was het wel de reactie van haar.
En ja, ik haat mensen die alle antwoorden negeren omdat het zwart maken hiervan deel uitmaakt van hun eigen agenda.
Daar heb ik geen drank voor nodig. Ook zonder drank haat ik deze mensen vanuit het diepste van mijn ziel.
En dan denk jij ineens dat je voor mij kunt spreken? Net als degene die ik aanspreek dacht te doen?
Heb jij jouw kennis van een LOI kennismakings gesprek?
Ongetwijfeld zul je het goed bedoeld hebben, maar het pakt gewoon slecht uit.
Mijn antwoord op dat persoon moet gewoon vanuit mijzelf komen... rauw en keihard.
Mijn antwoord censureren maakt de kloof alleen maar dieper.
Door dit te wijten aan mogelijk drankgebruik van mijn kant (ipv mijn emoties) verhef je jezelf boven de discussie en speel je God, waar dit niet op z'n plaats is.
Dat is niet niet aan jou om te doen!
Kortom mijn verzoek is om de discussie weer los te laten. Het is niet jouw strijd, tenzij je mijn opponent ten allen tijde steunt.
MVG,
Eric
Nee, maar wel geChineest!quote:Op maandag 26 april 2010 10:29 schreef JoepiePoepie het volgende:
En heb jij ook nog gebarbecuedDarkwolf?
Jawel, want ik wil die quote instralen met liefdequote:Op maandag 26 april 2010 10:30 schreef Bastard het volgende:
Vind het niet netjes om die quote toch weer over te nemen naar hier eerlijk gezegd.
Ohquote:
Ik ben op het verkeerde continent geboren wat dat betreft.quote:
Mijn Indisch-Chinese vader is juist dol op Hollands etenquote:Op maandag 26 april 2010 10:34 schreef Amos_ het volgende:
Ik ben op het verkeerde continent geboren wat dat betreft.
Europees eten... mwah...
Aziatisch eten..
Hangt ervan af waar je eet. Op de Zeedijk en omgeving (Amsterdam) zit een aantal echt Aziatische eethuizen.quote:Op maandag 26 april 2010 10:39 schreef Flammie het volgende:
Aziatisch eten hier wordt wel voor de europese tong gemaakt
Dus het is nog steeds europees alleen met een aziatisch tintje
Ah maar jij maakt de assumption dat ik verNederlandst eet?quote:Op maandag 26 april 2010 10:39 schreef Flammie het volgende:
Aziatisch eten hier wordt wel voor de europese tong gemaakt
Dus het is nog steeds europees alleen met een aziatisch tintje
What the what? Jij eet nu geen paarden meer?quote:Op maandag 26 april 2010 10:33 schreef JoepiePoepie het volgende:
Oh, en ik maar rekening met jou houden door geen paarden meer te eten en dan ga jij wel even mijn familie op zitten eten
.
Foto?quote:
quote:Op 26-04-2010 21:48 schreef JeetjeMina
ik heb nog nooit iets niet leuks van jou gelezen !
![]()
you're funny![]()
hoog loser gehalte?>quote:Op maandag 26 april 2010 11:20 schreef nokwanda het volgende:
Is net zoiets. In Lisse. Da's fijn, want dat is ook nog eens redelijk in de buurt.
Lol. Heb een kleine 10 minuten van Lisse gewoont heel erg lang!quote:Op maandag 26 april 2010 11:20 schreef nokwanda het volgende:
Is net zoiets. In Lisse. Da's fijn, want dat is ook nog eens redelijk in de buurt.
Gefeliciteerd ! wat leuk ! heb net foto's gezien , mag je ook in het kasteel ?quote:Op maandag 26 april 2010 11:05 schreef nokwanda het volgende:
Gister naar de Elf Fantasy Fair geweest. Leuk!!!
Wilde ik al een tijdje eens doen en nu had ik hier op Fok kaartjes gewonnen
Ik was die roflsaurus die over de grond lag van het lachenquote:Op maandag 26 april 2010 11:33 schreef Flammie het volgende:
Ik was die dragonkin (die met dat schild en die speer en de helm of false demise)
Dat kan wel, maar dat staat los van de fair en moet je ook apart betalen, ¤ 5,- per kaartje voor een rondleiding.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:55 schreef Summers het volgende:
[..]
Gefeliciteerd ! wat leuk ! heb net foto's gezien , mag je ook in het kasteel ?
Die wil jij in jouw hemel zienquote:
Dus je viert je verjaardag morgen in een manege?quote:Op maandag 3 mei 2010 10:08 schreef Darkwolf het volgende:
Maar voorlopig hoeft dat dus even niet meer van mij, dat gewurmel tussen een horde tweevoeters
Het was dat doodgaan voor mij geen optie was gisteren.. tering jantje piet wat een super katerquote:Op maandag 3 mei 2010 10:08 schreef Darkwolf het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Alle feest partijen overleeft?
Ik wel... voor mij was het niet de alcohol maar de gigantische mensen massas die ik weer moest zien te overleven.
Maar ja... Amsterdam he? Comes with the territory.
Maar voorlopig hoeft dat dus even niet meer van mij, dat gewurmel tussen een horde tweevoeters
Neen, mijn vader neemt mij morgen heel relaxed mee uit eten. En natuurlijk een kado van hem en partner!quote:Op maandag 3 mei 2010 11:32 schreef JoepiePoepie het volgende:
Dus je viert je verjaardag morgen in een manege?
Hahaha! Geweldig!quote:Op maandag 3 mei 2010 11:34 schreef Michielos het volgende:
Het was dat doodgaan voor mij geen optie was gisteren.. tering jantje piet wat een super kater
Nja en dan is het weer gezellig en dan gaan we weer. Ik had alleen flessen water voor het slapen gaan moeten drinken ofzoquote:Op maandag 3 mei 2010 11:36 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Neen, mijn vader neemt mij morgen heel relaxed mee uit eten. En natuurlijk een kado van hem en partner!![]()
[..]
Hahaha! Geweldig!
Moet ik altijd weer aan de film Eurotrip denken: "I am never drinking again!"
Want oma heeft je teruggestuurd?quote:Op maandag 3 mei 2010 11:34 schreef Michielos het volgende:
Het was dat doodgaan voor mij geen optie was gisteren..
quote:Op maandag 3 mei 2010 11:32 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dus je viert je verjaardag morgen in een manege?
Oh sterkte bij de tandarts vandaag, nokwanda!
Sommige mensen doen het via google natuurlijkquote:Op maandag 3 mei 2010 13:18 schreef _Led_ het volgende:
By the way, ik ben woensdag jarig ! [ afbeelding ]
Ik ga het vieren op bevrijdingspop in haarlem. Iedereen is uitgenodigd, ik heb m'n telefoon aanstaan.
Ik ga er vanuit dat mensen m'n nummer wel van hun (telefoon)gids krijgen, kunnen channelen of anderszins kunnen regelen.
Zo niet dan hoor ik het wel !
Alleen Robert van den Broeke.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:23 schreef Flammie het volgende:
[..]
Sommige mensen doen het via google natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |