Gefeliciteerd ! wat leuk ! heb net foto's gezien , mag je ook in het kasteel ?quote:Op maandag 26 april 2010 11:05 schreef nokwanda het volgende:
Gister naar de Elf Fantasy Fair geweest. Leuk!!!
Wilde ik al een tijdje eens doen en nu had ik hier op Fok kaartjes gewonnen
Ik was die roflsaurus die over de grond lag van het lachenquote:Op maandag 26 april 2010 11:33 schreef Flammie het volgende:
Ik was die dragonkin (die met dat schild en die speer en de helm of false demise)
Dat kan wel, maar dat staat los van de fair en moet je ook apart betalen, ¤ 5,- per kaartje voor een rondleiding.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:55 schreef Summers het volgende:
[..]
Gefeliciteerd ! wat leuk ! heb net foto's gezien , mag je ook in het kasteel ?
Die wil jij in jouw hemel zienquote:
Dus je viert je verjaardag morgen in een manege?quote:Op maandag 3 mei 2010 10:08 schreef Darkwolf het volgende:
Maar voorlopig hoeft dat dus even niet meer van mij, dat gewurmel tussen een horde tweevoeters
Het was dat doodgaan voor mij geen optie was gisteren.. tering jantje piet wat een super katerquote:Op maandag 3 mei 2010 10:08 schreef Darkwolf het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Alle feest partijen overleeft?
Ik wel... voor mij was het niet de alcohol maar de gigantische mensen massas die ik weer moest zien te overleven.
Maar ja... Amsterdam he? Comes with the territory.
Maar voorlopig hoeft dat dus even niet meer van mij, dat gewurmel tussen een horde tweevoeters
Neen, mijn vader neemt mij morgen heel relaxed mee uit eten. En natuurlijk een kado van hem en partner!quote:Op maandag 3 mei 2010 11:32 schreef JoepiePoepie het volgende:
Dus je viert je verjaardag morgen in een manege?
Hahaha! Geweldig!quote:Op maandag 3 mei 2010 11:34 schreef Michielos het volgende:
Het was dat doodgaan voor mij geen optie was gisteren.. tering jantje piet wat een super kater
Nja en dan is het weer gezellig en dan gaan we weer. Ik had alleen flessen water voor het slapen gaan moeten drinken ofzoquote:Op maandag 3 mei 2010 11:36 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Neen, mijn vader neemt mij morgen heel relaxed mee uit eten. En natuurlijk een kado van hem en partner!![]()
[..]
Hahaha! Geweldig!
Moet ik altijd weer aan de film Eurotrip denken: "I am never drinking again!"
Want oma heeft je teruggestuurd?quote:Op maandag 3 mei 2010 11:34 schreef Michielos het volgende:
Het was dat doodgaan voor mij geen optie was gisteren..
quote:Op maandag 3 mei 2010 11:32 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dus je viert je verjaardag morgen in een manege?
Oh sterkte bij de tandarts vandaag, nokwanda!
Sommige mensen doen het via google natuurlijkquote:Op maandag 3 mei 2010 13:18 schreef _Led_ het volgende:
By the way, ik ben woensdag jarig ! [ afbeelding ]
Ik ga het vieren op bevrijdingspop in haarlem. Iedereen is uitgenodigd, ik heb m'n telefoon aanstaan.
Ik ga er vanuit dat mensen m'n nummer wel van hun (telefoon)gids krijgen, kunnen channelen of anderszins kunnen regelen.
Zo niet dan hoor ik het wel !
Alleen Robert van den Broeke.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:23 schreef Flammie het volgende:
[..]
Sommige mensen doen het via google natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |