OT: succes, de goede mensen die het beste met iedereen het beste voor hebben zijn zwaar in de minderheid.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:11 schreef Trippii het volgende:
Met deze dit topic hoop ik een duidelijker beeld te krijgen van hoe mensen een mogelijk werkende en vooral betere wereld inzien onder het motto:
Een nieuw wereld systeem, omdat een goed mens het beste met iedereen voor heeft!
Ja, in mijn zakken graag!quote:
Ah, GMTAquote:
En elke dag carnaval!quote:
Dank u! Vandaar ook dit topic, voor de mensen die dat wél hebben. De rest wordt ook vriendelijk gevraagd zich hier buiten te houden, mits ze goede ideeën hebben natuurlijk!quote:Op maandag 3 mei 2010 14:14 schreef Karstman het volgende:
[..]
OT: succes, de goede mensen die het beste met iedereen het beste voor hebben zijn zwaar in de minderheid.
Dus goede ideeen mogen hier niet gepost wordenquote:Op maandag 3 mei 2010 14:29 schreef Trippii het volgende:
De rest wordt ook vriendelijk gevraagd zich hier buiten te houden, mits ze goede ideeen hebben natuurlijk!
quote:Op maandag 3 mei 2010 14:32 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dus goede ideeen mogen hier niet gepost worden
Die snapte ik ook al niet...quote:Op maandag 3 mei 2010 14:32 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dus goede ideeen mogen hier niet gepost worden
quote:Op maandag 22 juni 2009 14:12 schreef _Led_ het volgende:
[..]
HET VERSCHIL TUSSEN MITS EN TENZIJ, MOEDERNEUKER, LEER HET !!!!
Het verschil tussen 'mits' en 'tenzij'
mits/tenzij
Mensen die het verschil tussen mits en tenzij niet kennen
Zal ik je mijn rekeningnummer pm'en?quote:Op maandag 3 mei 2010 14:30 schreef nokwanda het volgende:
Ik ben zelf voor een betere verdeling van welvaart en ben zelf ook bereid om materiële concessies te doen om daaraan mee te helpen.
* JoepiePoepie begint steeds meer in zielengroepen te gelovenquote:Op maandag 3 mei 2010 14:35 schreef _Led_ het volgende:
HET VERSCHIL TUSSEN MITS EN TENZIJ, MOEDERNEUKER, LEER HET !!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |