Dat is zozeer uitmuntend onethisch.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:55 schreef Frollo het volgende:
Gewoon geen woorden gebruiken die je niet begrijpt, zo simpel is het.
elementair, mijn bestequote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:57 schreef Rbnn het volgende:
[..]
Dat is zozeer uitmuntend onethisch.
Of niet?
Ik nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:55 schreef ruud.nl het volgende:
Ik vind dat juist wel vermakelijk altijd.
qftquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:55 schreef Frollo het volgende:
Gewoon geen woorden gebruiken die je niet begrijpt, zo simpel is het.
Het verschil tussen dan en als.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:59 schreef blaatertje het volgende:
ik vind dit topic nog belachelijker als die over taalpuristen.
Nou, volgens mij heb je die twee termen zojuist prima in een zin verwerktquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:05 schreef Agiath het volgende:
Sowieso kan de combinatie 'nooit' en 'mits' niet goed in een zin. Toch?
Dat kan inderdaad nooit, mits er niet nog een ontkenning is.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:05 schreef Agiath het volgende:
Sowieso kan de combinatie 'nooit' en 'mits' niet goed in een zin. Toch?
Sorry dit klopt niet...dit is namelijk geen auto, maar een uit de kluiten gewassen koekblik op wielen!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:59 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n auto koop ik nooit mits ik de loterij win, want in dat geval kan ik wel wat beters betalen.
Zie je wel TS, het klopt gewoon hoor!
"ik kan zo'n auto nooit kopen mits ik nooit de loterij win"quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:08 schreef Iblis het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad nooit, mits er niet nog een ontkenning is.
tenzij het mannelijke exemplaren betreft, uiteraard.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:55 schreef padlarf het volgende:
mits er tieten worden gepost kan dit topic nog gered worden
Uhh ik weet niet hoor, maar dan is het nog steeds geen kloppende zinquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:59 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n auto koop ik nooit mits ik de loterij win, want in dat geval kan ik wel wat beters betalen.
Zie je wel TS, het klopt gewoon hoor!
Maar dan is het het wel een beetje dubbelop.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:08 schreef Iblis het volgende:
[..]
"Ik heb nog nooit auto gereden, maar volgende week ga ik dat doen mits ik dan genoeg geld heb voor rijlessen !"quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:08 schreef Iblis het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |