Vind het meer dan leuk, maar wordt toch gestoord.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:15 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
en dan kunnen nu de mensen die het wel leuk vinden er tenminste ongestoord op reageren.
Nee hoor, als er maar genoeg aanwijzingen zijn is het makkelijk te raden. Daar heb je zelfs totaal geen hoog IQ voor nodig, maar jij begrijpt dat nietquote:Op donderdag 22 april 2010 02:33 schreef Resonancer het volgende:
Vind het meer dan leuk, maar wordt toch gestoord.
Krijg geen antwoorden op mijn visioenen en waarnemingen als eerder beschreven.
Degene die het raadde had n.b. de tape niet eens gehoord.![]()
Dat is pas echt parabnormaal.![]()
En nu kun je zeker niet meer naar de opname luisteren zonder snijboon erin te horen?quote:Op woensdag 21 april 2010 12:23 schreef Sylver_ het volgende:
Ik hoor wel het woord snijboon!Maar alleen nadat ik wist dat ik het erin moest horen, daarvoor hoorde ik alleen maar vaag geruis en getik. Wat dat betreft is het niet anders dan de "reguliere" EVP's.
Het antwoord op je vraag lijkt me duidelijk.quote:Op maandag 15 maart 2010 17:59 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik ben benieuwd of jullie de geheime boodschap van het spook erin horen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel met koptelefoon beluisteren voordat je zegt dat je niks hoort![]()
quote:Op donderdag 22 april 2010 10:49 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En nu kun je zeker niet meer naar de opname luisteren zonder snijboon erin te horen?
Eeeh jaquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:22 schreef Resonancer het volgende:
Het antwoord op je vraag lijkt me duidelijk.
Zonder je aanwijzingen "hoorde" niemand het.
En verder wat Sylver_ zegt, en Flammie zegt, en anderen zeggen (ik ga niet al die namen zoeken)quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:07 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik hoorde het zonder aanwijzingen, want er was natuurlijk niemand die mij aanwijzingen kwam geven.
De meeste EVP's die ik online gevonden heb, zijn of bewerkt en/of wat er 'gezegd' wordt staat er gewoon bij.
Bij mij niet, maar als je het weet, dan hoor je echt snijboon erin. En dat is dus precies zoals het bij die andere EVP's ook is.
Maar dat is dan dus ook een aanwijzingquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:07 schreef Manke het volgende:
Alleen het einde dat bij beiden het zelfde klinkt staat erbij, de rest niet.
Ik zal binnenkort eens luisteren, ik ben benieuwdquote:Ik zou zeggen, doe es een poging.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En je schrijft dat je alleen een aanwijzing geeft over wat er op het eind te horen is, maar ze zijn maar 3 en 4 seconden per stuk! Op het moment dat je op play drukt zijn ze dus al bijna afgelopen
.
En waarom klinkt - vooral die eerste - zo blikkerig
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
Blijf het echt vaag vinden man.. voor de rest alles okay?quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:14 schreef Manke het volgende:
Die klinkt blikkerig omdat het volume hoger is door meer softwarematige versterking.
Ik zeg het voor als er meer mensen naar geluisterd hebben - ws hoort niemand het, pas nadat ik het heb voorgezegd. Bastard verstond ze de vorige keer wel d8 ik.
Toch zijn dit de opnamen die ik in de periode van drie dagen heb gemaakt, voordat 'ze' naar m'n hoofd vlogen en zich daar hebben gevestigd - sinds dien hoor ik ze in m'n knar.
Word op dit moment weer lekker uitgescholden door de stemmenze weten waar ik mee bezig ben.
Dat het antwoord op je vraag uit de OP is, dat niemand het erin hoorde zoveel lijkt mij wel duidelijk.quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:05 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Eeeh ja
[..]
En verder wat Sylver_ zegt, en Flammie zegt, en anderen zeggen (ik ga niet al die namen zoeken).
Oh, en bij Manke staat het er dus ook weer gewoon bij.
Meestal staat het er dus of bij en/of de opname is bewerkt. En bij mij lekker puh niet. Dus Resonancer, je punt is
Eeeh ja, hoor jij dan wel de tekst in de geluidsfragmenten van Manke?quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:18 schreef Resonancer het volgende:
Dat het antwoord op je vraag uit de OP is, dat niemand het erin hoorde zoveel lijkt mij wel duidelijk.
Huhquote:Je verder reacties doen mij denken dat je motief eigenlijk iets heel anders is.
Jawel, gaat goed, vaag is t zeker. Ze hebben geen invloed op m'n gedrag en handelen. Het is alleen irritant gaan slapen en wakker worden. Ook m'n gedachten, zowel verbaal als visueel zijn niet meer privé, irritant, maar kan ermee leven.quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:30 schreef Ticker het volgende:
[..]
Blijf het echt vaag vinden man.. voor de rest alles okay?
Niet terzake.quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:57 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Eeeh ja, hoor jij dan wel de tekst in de geluidsfragmenten van Manke?
[..]
Achterdocht ? Hoef nergens iets achter te zoeken het ligt er allemaal zo dik bovenop.quote:HuhNee. Wat een achterdocht. Het lijkt me verschrikkelijk om zo achterdochtig in het leven te staan. Ik raad je aan om daar een keertje met je huisarts over te gaan praten
.
Ik snap er werkelijk niks meer van, waarover zitten jullie nu te bekvechten?quote:Op zondag 25 april 2010 18:36 schreef Resonancer het volgende:
Achterdocht ? Hoef nergens iets achter te zoeken het ligt er allemaal zo dik bovenop.
Kan natuurlijk ook gewoon onkunde zijn. Daar ga ik in dit geval vanuit dus zoals de waard is......
Zal ik mijn huisarts melden dat ik hem bezoek op aanraden van iemand die 'n stem in de ruis/storing/whatever van zijn antwoordapparaat denkt te horen ?
Toch wel, je blijft maar zeuren dat je uitgerekend mijn bandstemmen zo slecht vindt. Dan vraag ik me af welke bandstemmen dan wel jouw goedkeuring kunnen wegdragenquote:
Wat ligt er volgens jou zo dik bovenop? Wat is mijn motief voor het plaatsen van het geluidsfragment dan volgens jou?quote:Achterdocht ? Hoef nergens iets achter te zoeken het ligt er allemaal zo dik bovenop.
Ja hoor, is goedquote:Kan natuurlijk ook gewoon onkunde zijn. Daar ga ik in dit geval vanuit dus zoals de waard is......
Zal ik mijn huisarts melden dat ik hem bezoek op aanraden van iemand die 'n stem in de ruis/storing/whatever van zijn antwoordapparaat denkt te horen ?
Ik heb ook werkelijk geen idee, maar ik ben blij dat jij en een aantal anderen het fragmentje in ieder geval wel leuk vondenquote:Op zondag 25 april 2010 19:24 schreef Sylver_ het volgende:
Ik snap er werkelijk niks meer van, waarover zitten jullie nu te bekvechten?
En errm .. 'zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten', zeg je nu dat je zelf 'onkundig' bent en daarom denkt dat JoepiePoepie dat ook is?
Trouwens Bastard, ik ben niet de enige met bandstemmen/evp op een antwoordapparaat:quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:02 schreef Bastard het volgende:
Op een antwoordapparaat verwacht ik niet zo snel een 'echte' bandstem aan te treffen, het is daarom een ludiek topic wat mij betreft maar niet een echte opname.
Bekvechten, groot woord. Ik ben van mening dat het JoepiePoepie om meer te doen is dan alleen het uitvinden van wat anderen op de opname horen. Dat mij niet echt duidelijk wordt waarom het wel gaat kan komen door onkundige communicatie. Dat JoepiePoepie direct voor de insteek kiest dat ik achterdochtig ben vind ik ; "zoals de waard...quote:Op zondag 25 april 2010 19:24 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Ik snap er werkelijk niks meer van, waarover zitten jullie nu te bekvechten?
En errm .. 'zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten', zeg je nu dat je zelf 'onkundig' bent en daarom denkt dat JoepiePoepie dat ook is?
*Ahum*...quote:Op zondag 25 april 2010 20:19 schreef Resonancer het volgende:
Dat JoepiePoepie direct voor de insteek kiest dat ik achterdochtig ben vind ik ; "zoals de waard...
Dat vind ik toch wel achterdochtig hoorquote:Ik ben van mening dat het JoepiePoepie om meer te doen is dan alleen het uitvinden van wat anderen op de opname horen.
Dat vind ik toch wel achterdochtig hoorquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:18 schreef Resonancer het volgende:
Je verder reacties doen mij denken dat je motief eigenlijk iets heel anders is.
Of gewoon doordat er verder niks anders mee bedoeld wordtquote:Op zondag 25 april 2010 20:19 schreef Resonancer het volgende:
Dat mij niet echt duidelijk wordt waarom het wel gaat kan komen door onkundige communicatie.
Ik heb ze een aantal keren beluisterd paar dagen geleden, maar ik hoor helaas geen tekst erin.quote:Op maandag 26 april 2010 10:33 schreef Manke het volgende:
OT:
http://www.sendspace.com/file/cimk1t
http://www.sendspace.com/file/d51s10
Nou ? Wat horen jullie?
Je hoort eerst dat metallic geluid, daarna komt er een nieuw lage toon doorheen, luister naar die veranderende lage toonhoogte en volg die.
Ofzo.
Ik ben benieuwdquote:Ik ga eens kijken of ik die stemmen volledig kan isoleren met een spectrum analyse oid.
Ik hoor wel dat er 'iets' gezegd wordt.. maar ik kan niet filteren wat. Het is net alsof iemand heel zacht fluisterd en je alleen de 'klanken' eruit kan halen.quote:Op maandag 26 april 2010 10:33 schreef Manke het volgende:
OT:
http://www.sendspace.com/file/cimk1t
http://www.sendspace.com/file/d51s10
Nou ? Wat horen jullie?
Je hoort eerst dat metallic geluid, daarna komt er een nieuw lage toon doorheen, luister naar die veranderende lage toonhoogte en volg die.
Ofzo.
Ik ga eens kijken of ik die stemmen volledig kan isoleren met een spectrum analyse oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |