abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80584637
quote:
Op woensdag 21 april 2010 13:15 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]

en dan kunnen nu de mensen die het wel leuk vinden er tenminste ongestoord op reageren .
Vind het meer dan leuk, maar wordt toch gestoord.
Krijg geen antwoorden op mijn visioenen en waarnemingen als eerder beschreven.
Degene die het raadde had n.b. de tape niet eens gehoord.
Dat is pas echt parabnormaal.

Tof topic, hoe nu verder ?

Gaat de tape nog verder onderzocht worden ?
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  donderdag 22 april 2010 @ 09:15:00 #252
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_80586746
quote:
Op donderdag 22 april 2010 02:33 schreef Resonancer het volgende:
Vind het meer dan leuk, maar wordt toch gestoord.
Krijg geen antwoorden op mijn visioenen en waarnemingen als eerder beschreven.
Degene die het raadde had n.b. de tape niet eens gehoord.
Dat is pas echt parabnormaal.
Nee hoor, als er maar genoeg aanwijzingen zijn is het makkelijk te raden. Daar heb je zelfs totaal geen hoog IQ voor nodig, maar jij begrijpt dat niet

Dat is hetzelfde als met hot en warm reading (die mensen die zichzelf paragnost noemen weet je wel .)
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_80586763
Ik ben gewoon extreemhooggevoelig. Dat is het.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  donderdag 22 april 2010 @ 10:49:25 #254
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_80589381
quote:
Op woensdag 21 april 2010 12:23 schreef Sylver_ het volgende:
Ik hoor wel het woord snijboon! Maar alleen nadat ik wist dat ik het erin moest horen, daarvoor hoorde ik alleen maar vaag geruis en getik. Wat dat betreft is het niet anders dan de "reguliere" EVP's.
En nu kun je zeker niet meer naar de opname luisteren zonder snijboon erin te horen?

pi_80651796
quote:
Op maandag 15 maart 2010 17:59 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik ben benieuwd of jullie de geheime boodschap van het spook erin horen .
Het antwoord op je vraag lijkt me duidelijk.
Zonder je aanwijzingen "hoorde" niemand het.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  zaterdag 24 april 2010 @ 10:48:16 #256
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_80662418
Nu ik weer - 2 opnames van m'n collectie die me tot waanzin dreef:
http://www.sendspace.com/file/cimk1t
http://www.sendspace.com/file/d51s10
je hoort op het einde van beiden het zelfde gezegd worden, weet zelf niet wat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel met koptelefoon beluisteren voordat je zegt dat je niks hoort
  zaterdag 24 april 2010 @ 11:37:29 #257
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_80663502
quote:
Op donderdag 22 april 2010 10:49 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

En nu kun je zeker niet meer naar de opname luisteren zonder snijboon erin te horen?

Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  zaterdag 24 april 2010 @ 13:05:29 #258
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_80665435
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 22:22 schreef Resonancer het volgende:
Het antwoord op je vraag lijkt me duidelijk.
Zonder je aanwijzingen "hoorde" niemand het.
Eeeh ja
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 12:07 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik hoorde het zonder aanwijzingen, want er was natuurlijk niemand die mij aanwijzingen kwam geven .

De meeste EVP's die ik online gevonden heb, zijn of bewerkt en/of wat er 'gezegd' wordt staat er gewoon bij.

Bij mij niet, maar als je het weet, dan hoor je echt snijboon erin. En dat is dus precies zoals het bij die andere EVP's ook is.
En verder wat Sylver_ zegt, en Flammie zegt, en anderen zeggen (ik ga niet al die namen zoeken) .

Oh, en bij Manke staat het er dus ook weer gewoon bij.

Meestal staat het er dus of bij en/of de opname is bewerkt. En bij mij lekker puh niet . Dus Resonancer, je punt is
  zaterdag 24 april 2010 @ 13:07:04 #259
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_80665469
Alleen het einde dat bij beiden het zelfde klinkt staat erbij, de rest niet.

Ik zou zeggen, doe es een poging.
  zaterdag 24 april 2010 @ 13:25:38 #260
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_80665823
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 13:07 schreef Manke het volgende:
Alleen het einde dat bij beiden het zelfde klinkt staat erbij, de rest niet.
Maar dat is dan dus ook een aanwijzing .
quote:
Ik zou zeggen, doe es een poging.
Ik zal binnenkort eens luisteren, ik ben benieuwd .
  zaterdag 24 april 2010 @ 15:37:17 #261
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_80668681
Nou Manke, ik heb ze beluisterd en ik hoor echt geen tekst erin .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je schrijft dat je alleen een aanwijzing geeft over wat er op het eind te horen is, maar ze zijn maar 3 en 4 seconden per stuk ! Op het moment dat je op play drukt zijn ze dus al bijna afgelopen .

En waarom klinkt - vooral die eerste - zo blikkerig
  zaterdag 24 april 2010 @ 16:14:19 #262
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_80669369
Die klinkt blikkerig omdat het volume hoger is door meer softwarematige versterking.

Ik zeg het voor als er meer mensen naar geluisterd hebben - ws hoort niemand het, pas nadat ik het heb voorgezegd . Bastard (of was t Jogi) verstond ze de vorige keer wel d8 ik.
Toch zijn dit de opnamen die ik in de periode van drie dagen heb gemaakt, voordat 'ze' naar m'n hoofd vlogen en zich daar hebben gevestigd - sinds dien hoor ik ze in m'n knar.

Word op dit moment weer lekker uitgescholden door de stemmen ze weten waar ik mee bezig ben.

[ Bericht 1% gewijzigd door Manke op 26-04-2010 12:03:23 ]
  zaterdag 24 april 2010 @ 16:30:29 #263
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80669633
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 16:14 schreef Manke het volgende:
Die klinkt blikkerig omdat het volume hoger is door meer softwarematige versterking.

Ik zeg het voor als er meer mensen naar geluisterd hebben - ws hoort niemand het, pas nadat ik het heb voorgezegd . Bastard verstond ze de vorige keer wel d8 ik.
Toch zijn dit de opnamen die ik in de periode van drie dagen heb gemaakt, voordat 'ze' naar m'n hoofd vlogen en zich daar hebben gevestigd - sinds dien hoor ik ze in m'n knar.

Word op dit moment weer lekker uitgescholden door de stemmen ze weten waar ik mee bezig ben.
Blijf het echt vaag vinden man.. voor de rest alles okay?
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_80675603
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 13:05 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Eeeh ja
[..]

En verder wat Sylver_ zegt, en Flammie zegt, en anderen zeggen (ik ga niet al die namen zoeken) .

Oh, en bij Manke staat het er dus ook weer gewoon bij.

Meestal staat het er dus of bij en/of de opname is bewerkt. En bij mij lekker puh niet . Dus Resonancer, je punt is
Dat het antwoord op je vraag uit de OP is, dat niemand het erin hoorde zoveel lijkt mij wel duidelijk.
Je verder reacties doen mij denken dat je motief eigenlijk iets heel anders is.
Eisenhower1961.
  zaterdag 24 april 2010 @ 20:57:16 #265
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_80676598
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 20:18 schreef Resonancer het volgende:
Dat het antwoord op je vraag uit de OP is, dat niemand het erin hoorde zoveel lijkt mij wel duidelijk.
Eeeh ja, hoor jij dan wel de tekst in de geluidsfragmenten van Manke?
quote:
Huh Nee. Wat een achterdocht. Het lijkt me verschrikkelijk om zo achterdochtig in het leven te staan. Ik raad je aan om daar een keertje met je huisarts over te gaan praten .
  zondag 25 april 2010 @ 00:26:48 #266
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_80683593
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 16:30 schreef Ticker het volgende:

[..]

Blijf het echt vaag vinden man.. voor de rest alles okay?
Jawel, gaat goed, vaag is t zeker. Ze hebben geen invloed op m'n gedrag en handelen. Het is alleen irritant gaan slapen en wakker worden. Ook m'n gedachten, zowel verbaal als visueel zijn niet meer privé, irritant, maar kan ermee leven.
Hoor ook stemgeluiden die gewoon totaal niet menselijk zijn.
Het zijn allemaal helaas geen hallucinaties.
Ik hou het op demonen, ook al lachen ze me uit als ik dat denk. Zitten ook menselijke tussen denk ik, maar die hoor ik niet vaak.
Ben bang dat ik er nooit vanaf kom.
Velen zullen me voor gek verklaren. Ben ik ook wel, maar ben niet dom.

Ben weer door m'n pillen heen, word weer wakker liggen.
Ook wel vreemd, als ik denk Ik wil dit niet horen, dan wordt het minder in volume.
pi_80701233
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 20:57 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Eeeh ja, hoor jij dan wel de tekst in de geluidsfragmenten van Manke?
[..]
Niet terzake.
quote:
Huh Nee. Wat een achterdocht. Het lijkt me verschrikkelijk om zo achterdochtig in het leven te staan. Ik raad je aan om daar een keertje met je huisarts over te gaan praten .
Achterdocht ? Hoef nergens iets achter te zoeken het ligt er allemaal zo dik bovenop.
Kan natuurlijk ook gewoon onkunde zijn. Daar ga ik in dit geval vanuit dus zoals de waard is......
Zal ik mijn huisarts melden dat ik hem bezoek op aanraden van iemand die 'n stem in de ruis/storing/whatever van zijn antwoordapparaat denkt te horen ?
Eisenhower1961.
  zondag 25 april 2010 @ 19:24:58 #268
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_80703040
quote:
Op zondag 25 april 2010 18:36 schreef Resonancer het volgende:
Achterdocht ? Hoef nergens iets achter te zoeken het ligt er allemaal zo dik bovenop.
Kan natuurlijk ook gewoon onkunde zijn. Daar ga ik in dit geval vanuit dus zoals de waard is......
Zal ik mijn huisarts melden dat ik hem bezoek op aanraden van iemand die 'n stem in de ruis/storing/whatever van zijn antwoordapparaat denkt te horen ?
Ik snap er werkelijk niks meer van, waarover zitten jullie nu te bekvechten?
En errm .. 'zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten', zeg je nu dat je zelf 'onkundig' bent en daarom denkt dat JoepiePoepie dat ook is?
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  zondag 25 april 2010 @ 19:43:38 #269
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_80703850
quote:
Op zondag 25 april 2010 18:36 schreef Resonancer het volgende:
Niet terzake.
Toch wel, je blijft maar zeuren dat je uitgerekend mijn bandstemmen zo slecht vindt. Dan vraag ik me af welke bandstemmen dan wel jouw goedkeuring kunnen wegdragen .

quote:
Wat ligt er volgens jou zo dik bovenop? Wat is mijn motief voor het plaatsen van het geluidsfragment dan volgens jou?
quote:
Ja hoor, is goed . Maar vertel er dan wel bij dat het op haar antwoordapparaat is, i.p.v. op zijn , want ik ben een dame . En vertel er dan ook meteen bij dat meerdere mensen het horen .
quote:
Op zondag 25 april 2010 19:24 schreef Sylver_ het volgende:
En errm .. 'zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten', zeg je nu dat je zelf 'onkundig' bent en daarom denkt dat JoepiePoepie dat ook is?
Ik heb ook werkelijk geen idee, maar ik ben blij dat jij en een aantal anderen het fragmentje in ieder geval wel leuk vonden en er niet chagrijnig van alles achter gaan zoeken .

[ Bericht 3% gewijzigd door JoepiePoepie op 25-04-2010 20:12:09 ]
  zondag 25 april 2010 @ 19:57:52 #270
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_80704465
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 16:02 schreef Bastard het volgende:
Op een antwoordapparaat verwacht ik niet zo snel een 'echte' bandstem aan te treffen, het is daarom een ludiek topic wat mij betreft maar niet een echte opname.
Trouwens Bastard, ik ben niet de enige met bandstemmen/evp op een antwoordapparaat:

- Google: evp antwoordapparaat
- Google: bandstemmen antwoordapparaat
- Google: evp voicemail

pi_80705391
quote:
Op zondag 25 april 2010 19:24 schreef Sylver_ het volgende:

[..]

Bekvechten, groot woord. Ik ben van mening dat het JoepiePoepie om meer te doen is dan alleen het uitvinden van wat anderen op de opname horen. Dat mij niet echt duidelijk wordt waarom het wel gaat kan komen door onkundige communicatie. Dat JoepiePoepie direct voor de insteek kiest dat ik achterdochtig ben vind ik ; "zoals de waard...
Eisenhower1961.
  zondag 25 april 2010 @ 20:25:15 #272
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_80705608
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:19 schreef Resonancer het volgende:
Dat JoepiePoepie direct voor de insteek kiest dat ik achterdochtig ben vind ik ; "zoals de waard...
*Ahum*...
quote:
Ik ben van mening dat het JoepiePoepie om meer te doen is dan alleen het uitvinden van wat anderen op de opname horen.
Dat vind ik toch wel achterdochtig hoor .
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 20:18 schreef Resonancer het volgende:
Dat vind ik toch wel achterdochtig hoor .
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:19 schreef Resonancer het volgende:
Dat mij niet echt duidelijk wordt waarom het wel gaat kan komen door onkundige communicatie.
Of gewoon doordat er verder niks anders mee bedoeld wordt .
  maandag 26 april 2010 @ 10:33:03 #273
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_80720413
OT:

Nou ? Wat horen jullie?
Je hoort eerst dat metallic geluid, daarna komt er een nieuw lage toon doorheen, luister naar die veranderende lage toonhoogte en volg die.
Ofzo.
Ik ga eens kijken of ik die stemmen volledig kan isoleren met een spectrum analyse oid.
  maandag 26 april 2010 @ 10:49:23 #274
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_80720813
quote:
Op maandag 26 april 2010 10:33 schreef Manke het volgende:
OT:

Nou ? Wat horen jullie?
Je hoort eerst dat metallic geluid, daarna komt er een nieuw lage toon doorheen, luister naar die veranderende lage toonhoogte en volg die.
Ofzo.
Ik heb ze een aantal keren beluisterd paar dagen geleden, maar ik hoor helaas geen tekst erin.
quote:
Ik ga eens kijken of ik die stemmen volledig kan isoleren met een spectrum analyse oid.
Ik ben benieuwd .
  maandag 26 april 2010 @ 10:53:26 #275
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80720956
quote:
Op maandag 26 april 2010 10:33 schreef Manke het volgende:
OT:

Nou ? Wat horen jullie?
Ofzo.
Ik hoor wel dat er 'iets' gezegd wordt.. maar ik kan niet filteren wat. Het is net alsof iemand heel zacht fluisterd en je alleen de 'klanken' eruit kan halen.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')