Dus is het geen gevalletje 'horen wat je wil horen' maar gewoon gokken. Dat is een beetje het punt zegmaar.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:50 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Eehm ja, dankzij de aanwijzingen.
Dat vind ik bij al die opnamen overigens. Je maakt er zelf van wat je er denkt in te horen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Dus is het geen gevalletje 'horen wat je wil horen' maar gewoon gokken. Dat is een beetje het punt zegmaar.
Dat is ook een beetje het punt van joepie en de restquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:00 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dat vind ik bij al die opnamen overigens. Je maakt er zelf van wat je er denkt in te horen.
Eeh ja, maar waar beweer ik dan dat dat niet gebeurd isquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:58 schreef Buschetta het volgende:
zuchtMeestal moet er eerst een verbinding geinitieerd worden om op een antwoord apparaat te belanden.
Blijkbaar wil The Secret dat jij denkt dat het bullshit isquote:Misschien was mijn woordkeuze onhandig maar dat doet niet af aan jouw ongelovelijke BS
Eehm, nee niet gewoon gokken. Educated guess zou ik eerder zeggen,quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Dus is het geen gevalletje 'horen wat je wil horen' maar gewoon gokken. Dat is een beetje het punt zegmaar.
Ik hoorde het zonder aanwijzingen, want er was natuurlijk niemand die mij aanwijzingen kwam gevenquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:00 schreef jogy het volgende:
Volgens mij zitten wij op zulk een andere golflengte dat je posts echt complete wartaal zijn voor mij.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Eeh ja, maar waar beweer ik dan dat dat niet gebeurd isIk begrijp echt niet wat je wilt suggereren hoor.
[..]
Blijkbaar wil The Secret dat jij denkt dat het bullshit is.
Eeehm, wat bedoel je? Ik begrijp werkelijk niks van je postquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:08 schreef Buschetta het volgende:
Volgens mij zitten wij op zulk een andere golflengte dat je posts echt complete wartaal zijn voor mij.
*Wat overigens geen negatief waardeoordeel is maar gewoon een constatering.
tabee
My point exactlyquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:09 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Eeehm, wat bedoel je? Ik begrijp werkelijk niks van je post.
Eeeh hequote:
Ik vind er wel verschil in zitten maar dat ben ik dan weer ey. Die paar opnamens die ik geluisterd heb van loppe volgens mij kwamen heel anders over op mij. Hoorde ik ook niet echt woorden in maar wel meer dan enkel wat getik en random noise.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:00 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dat vind ik bij al die opnamen overigens. Je maakt er zelf van wat je er denkt in te horen.
Niet elke geest weet natuurlijk een heldere opname te produceren. En als het echt mijn buurman was, dan moet hij waarschijnlijk gewoon nog een beetje oefenen, aangezien hij niet nog niet zo lang overleden isquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:12 schreef jogy het volgende:
Ik vind er wel verschil in zitten maar dat ben ik dan weer ey. Die paar opnamens die ik geluisterd heb van loppe volgens mij kwamen heel anders over op mij. Hoorde ik ook niet echt woorden in maar wel meer dan enkel wat getik en random noise.
Hoe weet jij dat nou weer? Ben je helderziend ofzoquote:
Dat zeg ik helemaal niet en bovendien wil ik niet off topic gaan.quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:42 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Oh, heb jij paranormale gaven dan? Dat wist ik niet hoor. Interessant, vertel er eens wat meer over.
Nee.quote:Op zondag 18 april 2010 12:00 schreef JoepiePoepie het volgende:
Maar goed, horen jullie nou ook 'snijboon' op de 8e seconde?
Dat vind ik namelijk veel interessantere informatie dan ongefundeerd voor leugenaar en verhaaltjesverzinner uitgemaakt te worden, want het ging me tenslotte erom te weten wat anderen in de opname horen.
Dan heb jij daar blijkbaar de gave niet voorquote:
Ik hoorde echt helemaal niets. Alleen ruisquote:Op maandag 19 april 2010 16:37 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dan heb jij daar blijkbaar de gave niet voor.
En Summers, jogy, en anderen?
quote:Op maandag 19 april 2010 16:50 schreef Manke het volgende:
Later @ 0:24-25: snijboon, kk, tering k-t iets
Met koptelefoon hoor je op 0:24-25 zacht "snijboon", dat getik daarna kan je die scheldwoorden in horen.quote:Op maandag 19 april 2010 16:51 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nee, dat hoor ik dan weer niet.
De gave ? Om te horen wat jij hoort ? Om te horen of er iets gezegd wordt ? Om er iets in te horen ?quote:Op maandag 19 april 2010 16:37 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik heb de gave niet om iets te horen waar niets te horen valt, sorriequote:Op maandag 19 april 2010 16:37 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |