Het zijn alleen maar de paranoide mensen die zo raar op mij reageren hoorquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:53 schreef Summers het volgende:
Je bent ongetwijfeld de meest oprechte persoon op fok , vandaar al die positieve reacties
quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:59 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
FYI, ik heb trouwens al een tijdje geen psychotische buurman meer. Hij is 2 januari overleden nadat hij zichzelf opgehangen had.
quote:
Yupquote:
Ik zeg niet dat ik hetzelfde doe, ik krijg wel dezelfde reactiesquote:tuurlijk , maak jezelf wijs dat je dezelfde reacties krijgt en ook hetzelfde doet
Oh wacht, ik zoek het wel ff voor je opquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:22 schreef Michielos het volgende:
[..]
Yup
[..]
Ik zeg niet dat ik hetzelfde doe, ik krijg wel dezelfde reacties
Dat niet alleen.. ik wacht nog steeds op je link,
Want?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:50 schreef jogy het volgende:
Die bandstemmen waren ook geen geeststemmen
Wat waren het dan wel volgens jou?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:50 schreef jogy het volgende:
Die bandstemmen waren ook geen geeststemmen maar voor een keer kan het helemaal geen kwaad, zolang het hier maar geen MEN wordt met dit soort dingen kan een minder serieus topic best op zijn tijd.
QFTquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:50 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Want?
Sorry dat ik het zeg maar hoe weet men zo zeker dat dit geen geestesstem is, en al die andere "EVP" dingen wel?
Geen idee, een vriend van je, jijzelf of wat dan ook.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:13 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Wat waren het dan wel volgens jou?
Onverklaarbaar dusquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Geen idee, een vriend van je, jijzelf of wat dan ook.
Nee. Dus nu je weet wat er 'gezegd' wordt hoor je het wel ineensquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:15 schreef jogy het volgende:
Geen idee, een vriend van je, jijzelf of wat dan ook.
Voor mensen die er niet aan mee hebben gedaan is het onverklaarbaar aangezien die dus niet alle feiten hebben. Zodra mensen wel alle feiten hebben kan er dus geconcludeerd worden wat het nou daadwerkelijk is geweest, zoals altijd.quote:
Niet echt, zo zwart wit is het niet. Als iemand beweerd dat het bandstemmen zijn en er ook daadwerkelijk wat gezegd wordt dan kan het spelletje best meegespeeld worden. Als mensen dus oneerlijk zijn erover en een verhaaltje verzinnen dan nemen ze de rest bewust in de maling al maakt dat niet automatisch zo dat elke bandstem perse een hoax moet zijn.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:19 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nee. Dus nu je weet wat er 'gezegd' wordt hoor je het wel ineensDat is normaal met EVP hoor.
Als ik er nuchter tegenaan kijk zijn het gewoon achtergrondgeluiden van iemand die per ongeluk belt (dus zelfs geen stem). Als ik in geesten geloof zou ik denken dat het een geest is.
Misschien heeft Amos_ gelijk en was het dus inderdaad mijn overleden buurmanquote:Op maandag 22 maart 2010 20:11 schreef Paradio het volgende:
Dit soort opnames vallen onder de categorie "hulproepers".
De theorie is dat dat entiteiten zijn die nog niet beseffen dat ze zijn overleden en ronddolen.
( denk aan zelfdoding, ongelukken etc. )
Een snelle onverwachte dood dus.
Nou ja, hij stond 2 dagen voor zijn dood nog wel bij me aan de deur te bellen, dus blijkbaar wilde hij nog iets kwijtquote:
Ehm Amos_ heeft het geraden en die heeft nog niet eens geluisterd, zegt al genoeg lijkt me.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:27 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik vind het nogal frappant dat als iemand die in geesten gelooft zoiets post, wel meestal direct geloofd wordt door de geestgelovers en ik niet.
Nee, als je er maar een huilerig interessantdoenerij verhaal bij ophangt, dan is het waar! Breng je het allemaal wat luchtiger, dan is het niet waar
.
En dat terwijl ik de opname zelfs niet eens bewerkt heb! Ik heb 'm opgenomen door de microfoon van mijn headset (dezelfde waarmee ik Flammie gesproken heb
) van 2 euro
op de luidspreker van mijn antwoordapparaat te leggen.
Aan sommige Fokkers heb ik de opname zelfs al laten horen voordat ik 'm op Fok postte en ze hoorden er niets in. Ook in dit topic hoorde niemand er iets in totdat ik aanwijzingen gaf.
Dus nu is het al geeneens meer een telefoongesprekquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:27 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik vind het nogal frappant dat als iemand die in geesten gelooft zoiets post, wel meestal direct geloofd wordt door de geestgelovers en ik niet.
Nee, als je er maar een huilerig interessantdoenerij verhaal bij ophangt, dan is het waar! Breng je het allemaal wat luchtiger, dan is het niet waar
.
En dat terwijl ik de opname zelfs niet eens bewerkt heb! Ik heb 'm opgenomen door de microfoon van mijn headset (dezelfde waarmee ik Flammie gesproken heb
) van 2 euro
op de luidspreker van mijn antwoordapparaat te leggen.
Aan sommige Fokkers heb ik de opname zelfs al laten horen voordat ik 'm op Fok postte en ze hoorden er niets in. Ook in dit topic hoorde niemand er iets in totdat ik aanwijzingen gaf.
Eehm ja, dankzij de aanwijzingen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:43 schreef jogy het volgende:
Ehm Amos_ heeft het geraden en die heeft nog niet eens geluisterd, zegt al genoeg lijkt me.
Eeh hequote:Op vrijdag 16 april 2010 11:47 schreef Buschetta het volgende:
Dus nu is het al geeneens meer een telefoongesprek
zuchtquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:50 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Eehm ja, dankzij de aanwijzingen.
[..]
Eeh heIk heb nooit beweerd dat het een gesprek was. Zelfs in de topictitel staat dat het op mijn antwoordapparaat staat. Dus wat probeer je nu eigenlijk te suggereren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |