uhm, ik zou wel graag ff de bevestiging van het spook zelf hebben, want jij kan wel zoveel beweren.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:05 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou, paradio is sinds zijn laatste bericht niet meer online geweest op FOK.
[..]Heb je het over die van mij of over die van Manke?
Als je het over die van mij hebt --> Helemaal fout, dus geen ijs voor jou! En dat piepje op het laatst is het piepje van mijn antwoordapparaat
.
Helaas, ik weet niet hoe ik geesten moet oproepenquote:Op maandag 22 maart 2010 11:10 schreef Resonancer het volgende:
uhm, ik zou wel graag ff de bevestiging van het spook zelf hebben, want jij kan wel zoveel beweren.
Het spook is toch echt de enige die het weet. Of ben je zelf het spook ?
Mjah, hij weet toch al wat er gezegd word, en heeft voor het gemak bepaald dat het een spook is die het zegt, terwijl hij ook aangeeft dat een vriend van hem dit heeft ingesproken. Weinig paranormaals aan denk ik.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:10 schreef Resonancer het volgende:
[..]
uhm, ik zou wel graag ff de bevestiging van het spook zelf hebben, want jij kan wel zoveel beweren.
Het spook is toch echt de enige die het weet. Of ben je zelf het spook ?
Nee juffie, ik heb helemaal niet gezegd dat een vriend van mij dit heeft ingesproken.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:45 schreef mediaconsument het volgende:
Mjah, hij weet toch al wat er gezegd word, en heeft voor het gemak bepaald dat het een spook is die het zegt, terwijl hij ook aangeeft dat een vriend van hem dit heeft ingesproken. Weinig paranormaals aan denk ik.
Toch weer frappant juffie, dat jij weer de eerste en enige bent die zich eraan stoortquote:Schopje onzin lijkt mij, paradio zal naar mijn idee dan ook niet meer terugkeren, die zal geen trek hebben in een kinderspelletje als in raad wat er op het bandje staat. Daar kan ik hem dan ook niet meer dan gelijk in geven.
Blijkbaar niet ;D maar doe een wens The Secret - De Discussie #2quote:Op maandag 22 maart 2010 11:55 schreef Bastard het volgende:
Ik dacht dat we klaar waren met dat geslachtgezeik?
Bedankt mevrouwquote:
Ach, laat dat huisvrouwtje toch.quote:
De antwoorden daarop krijg je bij dequote:Op maandag 22 maart 2010 14:08 schreef Bastard het volgende:
Hoe weet jij zeker dat het een spook is? Hoe weet jij wat er wel word ingesproken? Afgesproken met het spook?
Nee, heb geduldquote:Op maandag 22 maart 2010 15:53 schreef Marlalala het volgende:
Misschien moet je het maar gewoon vertellen...
'Dood van de spanning'... Hmm, jij bent dus het volgende spook op mijn antwoordapparaatquote:We gaan hier dóód van de spanning en dan heb je straks nóg meer berichten op je antwoordapparaat. mag ik je nummer alvast
-weg, kappen nu, volgende keer is ban-quote:Op maandag 22 maart 2010 11:45 schreef mevrouw mediaconsument het volgende:
Schopje onzin lijkt mij, paradio zal naar mijn idee dan ook niet meer terugkeren, die zal geen trek hebben in een kinderspelletje als in raad wat er op het bandje staat. Daar kan ik hem dan ook niet meer dan gelijk in geven.
De dag nadat het spook had ingesproken op mijn antwoordapparaat, en ik dus al wist wat het spook had gezegd, ging ik naar de supermarkt. Een winkelbediende liep af op een klant die naast mij stond op de groente-afdeling en hij zei tegen haar: "Nee mevrouw, we hebben helaas geen <insert groente die het spook op mijn antwoordapparaat noemde, hier> meer". Ik keek geschrokken naar de winkelbediende en daarop glimlachte hij op spookachtige wijze naar mijquote:Op maandag 22 maart 2010 14:08 schreef Bastard het volgende:
Hoe weet jij zeker dat het een spook is? Hoe weet jij wat er wel word ingesproken? Afgesproken met het spook?
Nee, de prijs is een ijsjequote:Op maandag 22 maart 2010 18:45 schreef Resonancer het volgende:
Zou ik 'n paprika kunnen krijgen ? ipv ijs.
Dat wist ik wel want die hebben ze altijd, ik zal n serieuze poging wagen als dit topic in onz. staat.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:48 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nee, de prijs is een ijsje. Bovendien is paprika niet het goede antwoord
.
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:51 schreef Resonancer het volgende:
Dat wist ik wel want die hebben ze altijd, ik zal n serieuze poging wagen als dit topic in onz. staat.
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:11 schreef Paradio het volgende:
( dit zal wél lukken als ik de opname in een PM zou kunnen krijgen )
Nogmaals; als ik de opname toegezonden zou krijgen, kan ik er veel meer mee doen.
Maar goed, Frans, over mijn geluidsbestand... Bedoel je niet gewoon dat je een ander bestandstype wilt hebben i.p.v. dat je het via PM wilt ontvangen? Via PM kunnen namelijk geen geluidsbestanden verzonden worden. Het is nu een .wma. Misschien heb je liever een .mp3 ofzo?quote:Op maandag 22 maart 2010 11:45 schreef mevrouw mediaconsument het volgende:
Schopje onzin lijkt mij, paradio zal naar mijn idee dan ook niet meer terugkeren, die zal geen trek hebben in een kinderspelletje als in raad wat er op het bandje staat. Daar kan ik hem dan ook niet meer dan gelijk in geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |