Vet Man!quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:49 schreef Manke het volgende:
iPhone/iPod applicatie om met geesten mee te communiceren:
http://appshopper.com/entertainment/iovilus
Helaas , heb tot op heden nog niet de behoefte gehad om een troll opname te beluisteren .quote:Op maandag 19 april 2010 16:37 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dan heb jij daar blijkbaar de gave niet voor.
En Summers, jogy, en anderen?
quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:06 schreef Summers het volgende:
Helaas , heb tot op heden nog niet de behoefte gehad om een troll opname te beluisteren .![]()
lik , lik ....quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:09 schreef Flammie het volgende:
Over 10 jaar ben jij toch 85 ofzo?
Jij vraagt mij iets en ik geef antwoord , jammer voor je dat het antwoord niet bevaltquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:15 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]![]()
Wat doe jij dan in dit topic als je het bij voorbaat al een 'troll opname' noemt? Was het dan echt alleen maar om mij weer even uit te schelden en mij totaal ongefundeerd voor leugenaar uit te maken? Om te trollen dus?
![]()
Wat is dat toch met jou dat je elke keer die dwangneurose, van het mij uitschelden, niet onder controle hebt? Heeft het iets met jaloezie te maken?
Het antwoord maakt me op zich niet zoveel uit. Wat snap jij toch ontzettend weinigquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:19 schreef Summers het volgende:
Jij vraagt mij iets en ik geef antwoord , jammer voor je dat het antwoord niet bevalt
quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:25 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Het antwoord maakt me op zich niet zoveel uit. Wat snap jij toch ontzettend weinig.
*Zucht* uitleg voor Summers:
Eerst kom je dit topic binnenvallen en mij voor ongefundeerd leugenaar uitmaken (wat jij echt heel vaak doet bij mij, dus dan vraag ik me af waarom en ik vraag me af of het misschien jaloezie is) en dat het topic naar ONZ moet. En als ik aan je vraag of je de opname wel beluisterd hebt en wat je erin hoorde, zeg je dat het een 'troll opname' is die je niet wilt beluisteren
.
Dan is het toch duidelijk dat jij degene bent in dit topic die al die tijd heeft lopen trollen.
quote:
Dat je alleen een lichaam ziet was al wel duidelijkquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:48 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]WTF
? Ben je nou echt serieus? Ik vrees helaas van wel
. Of begrijp je alsnog niet wat ik bedoelde
.
Nou, als ik in de spiegel kijk zie ik jou niet hoor. Als ik in de spiegel kijk zie ik een lichaam met fantastische mogelijkheden
.
Gelukkig ben ik inderdaad geen gek die ook geesten en orbs ziet als die in de spiegel kijktquote:Op woensdag 21 april 2010 08:33 schreef Summers het volgende:
Dat je alleen een lichaam ziet was al wel duidelijk
Ik heb het allang in Feedback gemeld hoorquote:Op woensdag 21 april 2010 09:01 schreef Amos_ het volgende:
Wat is dit voor kinderachtig gekibbel?
Blijf dan weg als je dit een "troll opname" vindt of maak een topicreport aan of meld het in feedback, maar ga niet zelf zieken in dit topic.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:15 schreef JoepiePoepie het volgende:
Het wordt nogal irritant om elke keer door een aantal mensen voor leugenaar uitgemaakt te worden bij alles wat ik post. Of het nou over mijn psychotische buurman gaat, mijn gehandicapte vriend, mijn identiteit, en nu dus die bandstemmen...
Het is iedere keer iemand van hetzelfde clubje (ja, 'clubje' ja) die - de waangedachten heeft de waarheid in pacht te hebben - over wie ik ben en wat ik post.
Als joepie dat vind , moet ze niet overal vragen gaan stellen die aan mij zijn geadresseerd , zo simpel ligt het , dus het antwoord bevalt niet en dan ben ik aan het trollenquote:Op woensdag 21 april 2010 09:01 schreef Amos_ het volgende:
Wat is dit voor kinderachtig gekibbel?
Blijf dan weg als je dit een "troll opname" vindt of maak een topicreport aan of meld het in feedback, maar ga niet zelf zieken in dit topic.
Ik stoor mij nogal aan al die vetes die op TRU worden uitgevochten, ik kom hier om vermaakt te worden en om wat andere ervaringen op te doen.quote:
En andere mensen storen zich weer aan getroll als ze hun ervaringen vertellen .quote:Op woensdag 21 april 2010 11:28 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ik stoor mij nogal aan al die vetes die op TRU worden uitgevochten, ik kom hier om vermaakt te worden en om wat andere ervaringen op te doen.
quote:Op woensdag 21 april 2010 11:25 schreef Summers het volgende:
Als joepie dat vind , moet ze niet overal vragen gaan stellen die aan mij zijn geadresseerd , zo simpel ligt het , dus het antwoord bevalt niet en dan ben ik aan het trollen![]()
quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:25 schreef JoepiePoepie het volgende:
Het antwoord maakt me op zich niet zoveel uit. Wat snap jij toch ontzettend weinig.
*Zucht* uitleg voor Summers:
Eerst kom je dit topic binnenvallen en mij ongefundeerd voor leugenaar uitmaken (wat jij echt heel vaak doet bij mij, dus dan vraag ik me af waarom en ik vraag me af of het misschien jaloezie is) en dat het topic naar ONZ moet. En als ik aan je vraag of je de opname wel beluisterd hebt en wat je erin hoorde, zeg je dat het een 'troll opname' is die je niet wilt beluisteren
.
Dan is het toch duidelijk dat jij degene bent in dit topic die al die tijd heeft lopen trollen.
Hoe kun je een mening vormen over iets wat je niet eens beluisterd hebtquote:Op woensdag 21 april 2010 11:25 schreef Summers het volgende:
Stel dan geen vragen , anders krijg je mijn eerlijke mening![]()
Hee, da's het leuke van een openbaar internetforumquote:
Vermaken en inlezen gaat erg lastig als bijna elk topic verpest wordt door mensen die hun ongefundeerde mening over de ander blijven rondspuien.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:29 schreef Summers het volgende:
[..]
En andere mensen storen zich weer aan getroll als ze hun ervaringen vertellen .
En jezelf vermaken , moet je ook echt zelf doen .
wie vraagt , krijgt antwoord .quote:Op woensdag 21 april 2010 11:33 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Vermaken en inlezen gaat erg lastig als bijna elk topic verpest wordt door mensen die hun ongefundeerde mening over de ander blijven rondspuien.
Het lijkt hier oprecht echt af en toe op een puberklasje met van die jaloerse jongens en meisjes.
en dan kunnen nu de mensen die het wel leuk vinden er tenminste ongestoord op reagerenquote:Op woensdag 21 april 2010 13:37 schreef Summers het volgende:
je liegd , joepie .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |