Ik geloof er niks van eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:35 schreef Summers het volgende:
wel hoor, je begrijpt het alleen niet , ( nog niet wakker enzo) verdiep je eens
en ik ben klaar met FB anders maak jij er weer een joepoepoepie topic van doeiii
Ik heb opgemerkt dat er vaker gevallen wordt over de term gelovigen of believers. Toen ik net in TRU kwam posten had ik het eens over geestgelovers en daarmee doelde ik ook letterlijk op mensen die in geesten geloven, maar ook dat stuitte bij iemand tegen de borst en diegene bleef daar maar over doorgaan dat ik het niet zo moest noemen, omdat het kwetsend was volgens hem. Toen zag ik later dat de termen believer en non-believer vrij gangbaar zijn in dit forum en ben dat toen ook gaan gebruiken.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:15 schreef Summers het volgende:
tenslotte word er ook believers geroepen of gelovigen , dat is me toch een groep van honderden miljarden mensen die op 1 hoop worden gegooid in 1 zin .
Welke termen zijn er uitgeprobeerd dan?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:58 schreef Flammie het volgende:
Hebben we al geprobeerd en resulteerde tot niets![]()
Het is natuurlijk ook nogal onzin dat 4 a 5 mensen die het in grote lijnen met elkaar eens zijn wat betreft de onderwerpen in dit forum, om die groepje/trolls/kinderen te noemen.quote:Believers + Non Believers vind ik overigens best maar summers hoeft zich niet meteen aangevallen te voelen want Believer vind ik persoonlijk nog altijd mooier als "dat groepje" , "de trolls", "de kinderen", "de mensen die niet verder komen" en als allerergste "de pseudo-sceptici" als ik heel eerlijk ben
Dus pseudo wetenschapper kan nogquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:58 schreef Flammie het volgende:
en als allerergste "de pseudo-sceptici" als ik heel eerlijk ben
Goed...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:07 schreef Bastard het volgende:
Ik vind believers en nonbelievers wel een goede scheidslijn... als we die zouden moeten aanhouden.![]()
Je hebt voor- en tegenstanders van ideeen, en dat kan steeds wisselen denk ik, maar we hebben toch hier een harde kern van de ene dan wel de andere groep. Tsja als het maar een naam heeft denk ik.. ?
Uiteindelijk proberen we elkaar steeds te onderwijzen, maar we hebben beide andere leerboeken. We spreken andere talen zoals honden en katten dat doen maar toch kunnen we wel in 1 mand liggen, als we de frustratie van elkaar maar moeten overtuigen, opzij kunnen zetten.
Die mag wel hoor, als iemand aantoonbaar kolder verkooptquote:
Ja, vind ik zelf ook. Maar ik zie regelmatig dat er weer iemand is die over die termen valt. 't Is trouwens wel altijd een believer die daarover valt, nooit een non-believerquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:07 schreef Bastard het volgende:
Ik vind believers en nonbelievers wel een goede scheidslijn... als we die zouden moeten aanhouden.
En in een discussie over bijvoorbeeld het ontstaan van kabouters kan iemand altijd nog zeggen:quote:Je hebt voor- en tegenstanders van ideeen, en dat kan steeds wisselen denk ik, maar we hebben toch hier een harde kern van de ene dan wel de andere groep. Tsja als het maar een naam heeft denk ik.. ?
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:24 schreef Flammie het volgende:
Jogi zegt het al vaker: "ach jee.. de hondjes worden dol"
quote:Ik stel voor dat de non-believers de hondjes zijn en de believers de katjes![]()
Hondjes en katjes is voor nieuwkomers niet begrijpelijkquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:30 schreef JoepiePoepie het volgende:
Weet iemand betere termen voor believers en non-believers (maar wel kort en bondig en ook voor nieuwkomers begrijpelijk)?
Not so obvious troll is not obviousquote:Op zondag 4 april 2010 14:36 schreef Darkwolf het volgende:
Kan deze lolbroek even lekker ergens anders gaan trollen? Thanks.
Wie beschikt over welke gave ? Vertel !
Sorry. Het blijft Fok. Misschien ben ik een beetje te achterdochtig geworden dan...quote:Op zondag 4 april 2010 17:01 schreef Bastard het volgende:
Not so obvious troll is not obvious
Thanks.quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:46 schreef JoepiePoepie het volgende:
Dubbel topic:
TRU:
geld naar oplossingsgericht onderzoek.
BNW:
geld naar oplossingsgericht onderzoek...
Jij kan niet lezenquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:15 schreef JoepiePoepie het volgende:
Het wordt nogal irritant om elke keer door een aantal mensen voor leugenaar uitgemaakt te worden bij alles wat ik post. Of het nou over mijn psychotische buurman gaat, mijn gehandicapte vriend, mijn identiteit, en nu dus die bandstemmen...
Het is iedere keer iemand van hetzelfde clubje (ja, 'clubje' ja) die - de waangedachten heeft de waarheid in pacht te hebben - over wie ik ben en wat ik post.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:53 schreef Summers het volgende:
[..]
Je bent ongetwijfeld de meest oprechte persoon op fok , vandaar al die positieve reacties
QFTquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:45 schreef Michielos het volgende:
Sarcasme druipt er ook van afVooral na al die andere opmerkingen waar je het wel openlijk in twijfel trok
Sarcasme is iets wat ik hier een hoop andere mensen ook dagelijks zie posten!quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:45 schreef Michielos het volgende:
Sarcasme druipt er ook van afVooral na al die andere opmerkingen waar je het wel openlijk in twijfel trok
Grow over it.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:15 schreef JoepiePoepie het volgende:
Het wordt nogal irritant om elke keer door een aantal mensen voor leugenaar uitgemaakt te worden bij alles wat ik post. Of het nou over mijn psychotische buurman gaat, mijn gehandicapte vriend, mijn identiteit, en nu dus die bandstemmen...
Yup, maar dan wordt er niet over geklaagd. Maar goed, het maakt de sarcasme van Summers niet " goed" of " gerechtvaardigd" ofzo hequote:Op vrijdag 16 april 2010 12:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Sarcasme is iets wat ik hier een hoop andere mensen ook dagelijks zie posten!
Het ging dus helemaal niet om die sarcastische opmerking, maar om die andere opmerkingen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:23 schreef Bastard het volgende:
Sarcasme is iets wat ik hier een hoop andere mensen ook dagelijks zie posten!
O.k. duidelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |