Nee, zou erg ongeloofwaardig zijn gezien zijn overtuigingen en vooroordelen .quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:36 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Maar als Flammie had gezegd dat hij het met paranormale krachten kan; had je het dan wel gedaan?
Waarom leg je nu weer de schuld bij mij. Er staat idd een hele wereld openquote:Op vrijdag 2 april 2010 01:17 schreef Summers het volgende:
[..]
Je staat echt alleen maar open voor je eigen vooroordeel , er ligt een hele wereld open
met ongekende mogelijkheden maar je bent zo overtuigt van je vooroordeel dat we gered moeten worden en je altijd alleen maar energie wilt steken in " bewijzen ' dat het hetzelfde is en niet bestaat , dat moet je doen bij mensen die het niet zelf ervaren , die kan je misschien wijs maken dat het hetzelfde is en of niet bestaat , in jouw ogen ben ik beinvloedbaar en "geloof " ik omdat iemand me dat wijs heeft gemaakt of een goed trucje heeft gebruikt![]()
Iemand heeft jou juist wijs gemaakt dat het niet bestaat met de paplepel en dat de waarheid
alleen maar op een bepaalde manier tot je kan komen .
Dat geloof ik .
Mee eens. Maar dat beweer ik dus ook nietquote:Op vrijdag 2 april 2010 01:24 schreef Summers het volgende:
[..]
Nee, zou erg ongeloofwaardig zijn gezien zijn overtuigingen en vooroordelen .
Dan kijk ik de Uri Geller show wel .quote:Op vrijdag 2 april 2010 01:30 schreef Flammie het volgende:
[..]
Waarom leg je nu weer de schuld bij mij. Er staat idd een hele wereld openDaar gaat het niet over. Dit heeft niks te maken met een "vooroordeel".. Dit heeft te maken met het feit dat ik jou wil laten zien dat het WEL mogelijk kan zijn om zonder IETS over jou te weten dingen te zeggen die ik ogenschijnlijk niet KON weten.
Nogmaals: jij zei dat het niet mogelijk was.
Ik zeg van wel. Ik wil je dit laten zien. Er ligt een hele wereld open Summers en ik wil je bewijzen dat die laster van jou nergens op gebaseerd is![]()
Ik wil niet laten zien dat het paranormale NIET bestaat.. dat begrijp je dan niet goed (Ik dacht toch echt dat ik duidelijk genoeg was). Ik wil laten zien dat ik ZONDER paranormale gaven toch dingen kan weten die ik niet on weten. Nogmaals jij zei: niet mogelijk. Ik zeg van wel en dat wil ik je laten zien.
Dus deze post slaat ten 1e nergens op. Ten 2e is het weer een leuke poging om het aanbod af te wimpelenZwak hoor...kan er niet meer van maken
En over een paar dagen wel weer keihard brullen dat het niet mogelijk is zonder paranormale gaven natuurlijkTsja......
Ik zal zeggen wat imo hetzelfde is of niet , dus dat blijf ik dan doen .quote:Op vrijdag 2 april 2010 01:46 schreef Flammie het volgende:
Ok dan doe je datMaar dan moet je ook niet zeggen dat het absoluut niet mogelijk is imo
Cheers
Owhja, trouwens dit is wel leuk nieuws (even delen met jullie)quote:
Zo zou je het kunnen noemen, alleen worden hier geen goochel trucks uitgelegd, die Hans klok doet enzo. Maar trucks uit de Duitse de Nieuwe Uri Geller (vind ik leuker)quote:
Net zoals die Kim Feenstra zeker?quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:44 schreef Bastard het volgende:
Het ligt m denk ik de details Amos_ als je na de 'reading' kan zeggen, dat hadden ze nimmer kunnen weten en ik heb ze geen aanleiding gegeven.
Daarbij, een beetje vetrouwen in de mens kan ook geen kwaad.
Gaat het uiteindelijk niet om het geboekte resultaat?quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:39 schreef Amos_ het volgende:
Maar hoe weet je dan zeker dat iemand een "echte" paragnost is of gewoon goed in bodylanguage etc.?Want mensen lijken heilig overtuigd bij bepaalde personen dat ze iets kunnen terwijl exact hetzelfde te bereiken is met coldreading.
Ach dan gooien ze het er op dat je er onbewust gebruik van maaktquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:52 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Gaat het uiteindelijk niet om het geboekte resultaat?
Als je mij om technische of wetenschapelijke details gaat vragen hoe ik met dieren kan communiceren (op afstand) kan ik je dit ook niet uit leggen. Laat staan dat ik uberhaupt betreven ben in wetenschappen van neurologie.
Wat ik persoonlijk doe is niets willen weten van die persoon behalve de naam, en die soms zelfs niet.quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:39 schreef Amos_ het volgende:
Maar hoe weet je dan zeker dat iemand een "echte" paragnost is of gewoon goed in bodylanguage etc.?Want mensen lijken heilig overtuigd bij bepaalde personen dat ze iets kunnen terwijl exact hetzelfde te bereiken is met coldreading.
Dat had ik gehoord idd .quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:45 schreef Cristal het volgende:
[..]
Owhja, trouwens dit is wel leuk nieuws (even delen met jullie)
RTL5 komt met een nieuw programma ''Mentalisten Ontmaskerd'' het word gepresenteerd door ene Tita-Tovenaar (van wie we niet weten wie het is) Maar ik denk dat het Hayashi is, om Uri Geller terug te pakken!
Het zit zo met Hayashi;
Hayashi z'n exvriendin heeft in de bladen geschreven dat Hayashi contact heeft gehad met minderjarigen, en daarom heeft SBS, alle contacten met Hayashi verbroken! Ik denk dat dit ''de'' manier is om SBS terug te pakken.
In Mentalisten Ontmaskerd gaan ze trucks uitleggen die gedaan zijn in de Duitse ''de Nieuwe Uri Geller''
Misschien is dat juist de gave, het kunnen lezen van die bodylanguage enz.quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:35 schreef Bastard het volgende:
Dat zeg ik dus ook altijd.. dat je heel veel kan lezen van mensen zonder gave bestaat natuurlijk ook.
Dit soort mensen dusquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:17 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Misschien is dat juist de gave, het kunnen lezen van die bodylanguage enz.
quote:en bewezen zaken zoals telepathie
Dat vraag ik me ook al heel lang afquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:39 schreef Amos_ het volgende:
Dat soort mensen zijn dan aardig snel overtuigd zeg.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:24 schreef JoepiePoepie het volgende:
Dat vraag ik me ook al heel lang af. In real life krijg ik regelmatig de vraag of ik helderziend ben
. Dus mensen die daarin geloven zien blijkbaar het verschil niet tussen 'echt' helderziend (als dat al bestaat
) en bijvoorbeeld cold reading.
Wat wil je daarmee zeggen? Dat een 'echte' helderziende (als dat al bestaat) meer en betere hits kan hebben dan bijvoorbeeld een cold reader?quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:26 schreef Darkwolf het volgende:
Dat soort mensen zijn dan aardig snel overtuigd zeg.
Jij lult gewoon zoveel dat er altijd 'hits' tussen zittenquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:24 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook al heel lang af. In real life krijg ik regelmatig de vraag of ik helderziend ben
. Dus mensen die daarin geloven zien blijkbaar het verschil niet tussen 'echt' helderziend (als dat al bestaat
) en bijvoorbeeld cold reading.
Televisie-paragnosten ook, want daar wordt heel veel uit gekniptquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:32 schreef Bastard het volgende:
Jij lult gewoon zoveel dat er altijd 'hits' tussen zitten
Wacht ff pik, ik geloof verder niet echt in paranormale gaven maar ik bedoel alleen te zeggen dat die mensen dat dus als de gave zien... en daar kan ik inkomen, zoals men ook hun kindje ziet als wonder van god.quote:
Absoluut, dat kan ja.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:29 schreef JoepiePoepie het volgende:
Wat wil je daarmee zeggen? Dat een 'echte' helderziende (als dat al bestaat) meer en betere hits kan hebben dan bijvoorbeeld een cold reader?
Zoals wat ?quote:Op zondag 4 april 2010 02:35 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Absoluut, dat kan ja.
En dan gaat het niet eens zo zeer om hits, maar vooral om vrij persoonlijke dingen die je niet zomaar even raadt.
Wat voor details ? En wat maakt ze onmogelijk ?quote:Als ik een gesprek met een dier heb en daar komen onmogelijke details uitrollen, dan ben ik helemaal in mijn sas en juist als de eigenaar het kan beamen. Dat is ook goed voor mijn eigen zelf vertrouwen en ontwikkeling betreft het beoefenen van deze gave.
En hoe geeft het dier aan of je het bij het rechte eind hebt, hoe weet de eigenaar dat je het bij het rechte eind hebt ?quote:Cold Reading gaat dan ook via vragen stellen, maar deze techniek gaat in mijn geval natuurlijk niet op als je met het dier spreekt en daar de vragen aan stelt.
Hoe minder ik weet van het dier hoe beter, zodat ik inderdaad niet beinvloed kan raken door al vergaarde informatie van de eigenaar.
Even uit de grabbelton: Beschrijvingen van persoonlijke relaties van bepaalde mensen in het leven van het dier in kwestie.quote:Op zondag 4 april 2010 02:39 schreef gelly het volgende:
Zoals wat ?
Sorry, het is laat/vroeg en dat stukje heb ik wat ongelukkig geformuleerd.quote:Wat voor details ? En wat maakt ze onmogelijk ?
Weer uit de grabbelton: ik voel waar het dier pijn heeft, wat de exacte symtomen zijn.quote:En hoe geeft het dier aan of je het bij het rechte eind hebt, hoe weet de eigenaar dat je het bij het rechte eind hebt ?
Cold reading gaat niet alleen maar via vragen stellenquote:Op zondag 4 april 2010 02:35 schreef Darkwolf het volgende:
Cold Reading gaat dan ook via vragen stellen,
Wat zeggen die organismen dan?quote:Op zondag 4 april 2010 13:36 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ik heb de gave te communiceren met objecten en diverse organismen.
Alleen vogels en vissen spreken een dialect dat ik niet kan verstaan, maar wel horen.
Nogmaals, het was ook geen tijd om voor mij nog te gaan zitten posten om dat uur.quote:Op zondag 4 april 2010 13:34 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik heb nu even geen tijd om op je hele bericht in te gaan, maar hier wil ik toch even op reageren:
Cold reading gaat niet alleen maar via vragen stellen.
Met organismen, neem ik aan dat je planten & dieren bedoeld...quote:Op zondag 4 april 2010 14:29 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Vanalles en nogwat. Had je een specifiek onderwerp in gedachten?
De meeste bomen zijn wat dat betreft vrij gereserveerd. Ze laten zich niet snel verlokken tot koetjes en kalfjes praat.quote:Op zondag 4 april 2010 14:34 schreef Cristal het volgende:
[..]
Met organismen, neem ik aan dat je planten & dieren bedoeld...
Wat heb je ooit wel eens doorgekregen van een boom dan, of van een dier?Daar ben ik wel benieuwt naar, wat een boom te melden heeft
Wauuw wat knap van jouw zeg!quote:Op zondag 4 april 2010 14:39 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
De meeste bomen zijn wat dat betreft vrij gereserveerd. Ze laten zich niet snel verlokken tot koetjes en kalfjes praat.
De paashaas bestaat niet, maar leuke poging mijn gave in het belachelijke te trekkenquote:Op zondag 4 april 2010 14:53 schreef Cristal het volgende:
[..]
Wauuw wat knap van jouw zeg!Misschien heeft de paashaas voor ons nog een boodschap?
![]()
Het makkelijkst is het om gewoon even naast de boom plaats te nemen en te ontspannen. Sommige mensen geven er de voorkeur aan de boom aan te raken, maar zeker niet alle bomen stellen dit op prijs! Het is verder een kwestie van je open stellen. Zelf geef ik er de voorkeur aan om hardop te spreken en het woord actief te richten aan de boom in kwestie.quote:Op zondag 4 april 2010 16:58 schreef Bastard het volgende:
Ik heb ook nog nooit met een boom gesproken... hoe doe je dat eigenlijk
Als je echt serieus bent, dan snap ik niet wat je hier mee bedoeld.quote:Op zondag 4 april 2010 13:36 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Alleen vogels en vissen spreken een dialect dat ik niet kan verstaan, maar wel horen.
Vinden bomen het erg als er in ze geklommen wordt? Dat heb ik altijd al willen wetenquote:Op zondag 4 april 2010 17:12 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Het makkelijkst is het om gewoon even naast de boom plaats te nemen en te ontspannen. Sommige mensen geven er de voorkeur aan de boom aan te raken, maar zeker niet alle bomen stellen dit op prijs! Het is verder een kwestie van je open stellen. Zelf geef ik er de voorkeur aan om hardop te spreken en het woord actief te richten aan de boom in kwestie.
Je moet begrijpen dat het voor sommige bomen ook even wennen is. Soms hebben ze in eerste instantie geheel niet door dat je tegen hén spreekt
Sommige bomen wel, sommige bomen niet. Dat verschilt per boom. Sommige bomen vinden het ook echt heerlijk als er iemand tegen ze aan plast. Andere bomen vinden dat echt verschrikkelijk vies.quote:Op maandag 5 april 2010 16:21 schreef Handschoen het volgende:
Vinden bomen het erg als er in ze geklommen wordt? Dat heb ik altijd al willen weten![]()
Dit dus.quote:Op maandag 5 april 2010 17:56 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Sommige bomen wel, sommige bomen niet. Dat verschilt per boom. Sommige bomen vinden het ook echt heerlijk als er iemand tegen ze aan plast. Andere bomen vinden dat echt verschrikkelijk vies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |