Maar je kan niet tellen.quote:
Ongeveer , je hebt het gevoel blij , dat is een gevoel die je kent en staat vast ,quote:
welnee, ziet er hartstikke zoet uit , ik vond het wel heel vreemd en besloot eerst het te negerenquote:Op maandag 22 maart 2010 16:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind je dat niet doodeng? Ik zou gek worden van angst als er zoiets in mijn huis zou gebeuren. Heb nog nooit iets van dien aard meegemaakt en wil het ook echt niet.
Maar negeren lukt natuurlijk niet he, als je zoiets voor je ogen ziet gebeuren.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:43 schreef Summers het volgende:
[..]
welnee, ziet er hartstikke zoet uit , ik vond het wel heel vreemd en besloot eerst het te negeren
Er zal iets geweest zijn dat ze zagen , eng iddquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar negeren lukt natuurlijk niet he, als je zoiets voor je ogen ziet gebeuren.
Het enige wat ik weleens heb meegemaakt wat ik heel vreemd vond was met katten bij iemand thuis.
Die lagen lekker op de bank en ineens keken ze allebei op, naar de open trap en het was net alsof ze iemand met hun ogen volgden die de trap af kwam. Haren stonden rechtop. Dat was heel raar en ook eng.
Vraag me nog weleens af wat dat geweest kan zijn.
Aan de ene kant niet onverwacht, aan de andere kant had ik niet de verwachting dat iemand er ook maar iets over zou zeggen, om dat ik het idee had dat het vast allemaal oplichters/interessant doeners zouden zijn.quote:Op maandag 15 maart 2010 15:13 schreef Bastard het volgende:Kijk dat is nog eens nieuws dat je niet had verwacht denk ik!
Overigens hoeft het niet in te houden dat je zelf dan ook verplicht bent op een beurs te staan hoor
Succes op je pad!
Nou ja .. je hoeft het niet te brengen in een caravan met een glazen bol op tafel en oversized oorbel in je oor natuurlijk.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:30 schreef Logician het volgende:
[..]
Aan de ene kant niet onverwacht, aan de andere kant had ik niet de verwachting dat iemand er ook maar iets over zou zeggen, om dat ik het idee had dat het vast allemaal oplichters/interessant doeners zouden zijn.
En ik weet het niet, ergens zou ik er wel wat mee willen doen.
Al is het maar omdat ik van mezelf weet geen oplichter te zijn, of een zweverig persoon met allemaal vage hints waar niemand wat mee kan.. Mijn levens filosofie is dat als je mensen kan helpen je dat ook moet doen.
Toch ben ik er stiekem angstig voor om hier mee naar buiten te komen irl.. ivm. vage figuren/oordelen/verwachtingen etc...![]()
Dankje
Het klinkt afgezaagd, maar er zijn boeken omtrent je onderwerp te lezen.. je bent niet het eerste medium die in hetzelfde schuitje zit.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:55 schreef Logician het volgende:
Dat doe ik eigenlijk mijn hele leven al, zo kreeg een vriend van mij bijvoorbeeld niets nieuws te horen op de beurs en zei achteraf verbaasd; "alles wat ze zei had jij mij ook al verteld".. alleen idd doe ik het subtiel ipv op een "ik zie ik zie wat jij niet ziet manier" ..
Waar ik wat mee zou willen doen is de mindere kant, alleen daar ben ik dus angstig voor..
Ik zag bijv. op mijn 7e mijn neefje van 2 (die niet aanwezig was) voor mijn ogen verdrinken en was helemaal in paniek dat ze hem moesten redden, de reactie die ik kreeg was een klap in mijn gezicht, en 1 uur later was mijn neefje dood doordat hij in de vijver was gevallen. Sinds die ervaring ben ik nogal bang voor mijn eigen beelden geworden.. Zo zag ik ook een van mijn beste vrienden dood naast mij staan in de spiegel en kreeg ik diezelfde avond het telefoontje.. Daar wil ik nu wat mee gaan doen, bijvoorbeeld mensen die contact willen met iemand die overleden is, of beelden vertellen. Alleen hoe doe je dat zonder mensen in paniek te brengen of emotioneel wellicht per ongeluk te schaden? En hoe begin je er in godsnaam over?
Daar heb ik ook aan zitten denken, maar ik zou het liever doen bij mensen die ik niet ken?quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het klinkt afgezaagd, maar er zijn boeken omtrent je onderwerp te lezen.. je bent niet het eerste medium die in hetzelfde schuitje zit.
En ik denk dat je zelf ook aardig weet hoe je dit het beste kan aanpakken
Hou eens voor een select gezelschap vrienden een avondje, pols bij de mensen waarvan jij denkt dat ze er voor open staan of ze mee willen doen aan jou experiment.
Vraag of deze mensen iets mee willen brengen wat persoonlijk is, vaak een armbandje, of een ketting, horloge en stem je door het vasthouden er van af op die persoon. Je weet hoe je in verbinding kan komen met die energie, probeer eens vrijblijvend of er iets naar voren mag komen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit geprobeerd heb een foto te lezen, mijn enige ervaring met foto's is een raar soort kippevel wanneer een persoon overleden is terwijl je dat niet weet.. Dus ik weet niet of ik dat kan?quote:Andere manier, probeer eens foto lezen, vraag een foto aan een persoon ivm je experiment, kijk naar die foto voorbij de dingen die je met je ogen ziet, kijk met je geestesoog, kijk wat er binnen mag komen. (wil je mijn foto om te oefenen, dat mag)
Dat is dus wat ik moeilijk vind, hoe zeg je bepaalde dingen? Ik wil niemand verdrietig maken. Ook is er 1 ding waar ik heel erg mee zit, stel je ziet/voelt dat iemand iets heel erg vervelends staat te wachten, waarschuw je iemand dan of niet? Ik geloof namelijk dat je iemand hiermee wellicht van haar/zijn pad kan laten afdwalen, een pad waarin misschien iets naars moet gebeuren voor die persoon bij haar/zijn geluk/doel uitkomt. Wat als je die nare gebeurtenis voorkomt en die persoon daardoor nooit meer zijn of haar pad terug vindt? Misschien ver gezocht, maar wat als het zo kan werken?quote:En met dit alles, oefening baart kunst en inderdaad soms zul je dingen noemen die je zelf bedenkt, misschien niet duidelijk wat de scheidingslijn is.
Er is alleen 1 regel, probeer voorzichtig te zijn met hoe je de dingen brengt aan de persoon, doe het met respect.
Dat zou ik heel fijn vindenquote:Als je wilt kan ik je een PM sturen van iemand die ik ken die mensen zoals jou helpt, althans ik weet dat ze daar wel workshops aan mensen voor heeft gegeven.
Succes met dit spannende pad!
quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:51 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Ik weet met wie ik ga trouwen alleen hij WIL niet!
![]()
Dat jullie zelf de aanleiding niet direct zien wil niet zeggen dat die er niet was, hoogstens dat jullie er niet bewust mee bezig warenquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:28 schreef Urquhart het volgende:
Ik ervaar wel vaak momenten met telepathie. Dat er in mijn hoofd ineens een onderwerp omhoog komt, en binnen enkele seconden begint mijn gesprekspartner over dat onderwerp te praten zonder duidelijke aanleiding. Ik heb dat ook niet met één bepaald persoon zoals je weleens hoort, maar met veel verschillende personen.
Zou goed kunnen hoor, ik sluit niks uit. Maar ik vind het altijd wel opvallende ervaringen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:25 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dat jullie zelf de aanleiding niet direct zien wil niet zeggen dat die er niet was, hoogstens dat jullie er niet bewust mee bezig waren
Omdat het ook soms voorkomt zonder dat er een gesprek aan vooraf is gegaan, maar gewoon uit het niets naar voren komt.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:23 schreef _Led_ het volgende:
Mja, ik vind het voornamelijk opvallend dat je het direct telepathie noemt in plaats van dat je het zoekt in een aanleiding die je niet bewust hebt opgemerkt.
Dat heb ik soms ook!quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:28 schreef Urquhart het volgende:
Ik ervaar wel vaak momenten met telepathie. Dat er in mijn hoofd ineens een onderwerp omhoog komt, en binnen enkele seconden begint mijn gesprekspartner over dat onderwerp te praten zonder duidelijke aanleiding. Ik heb dat ook niet met één bepaald persoon zoals je weleens hoort, maar met veel verschillende personen.
Daarom zeg ik toch juist dat je je helemaal niet bewust hoeft te zijn van de aanleiding ?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:25 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Omdat het ook soms voorkomt zonder dat er een gesprek aan vooraf is gegaan, maar gewoon uit het niets naar voren komt.
Zaag zaag zaag, welke gave heb jij eigenlijk Led?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:30 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Daarom zeg ik toch juist dat je je helemaal niet bewust hoeft te zijn van de aanleiding ?
BV. een liedje op de radio dat jullie beiden toevallig 3 minuten ervoor gehoord hebben om maar iets te noemen. Dat hoeft helemaal niet bewust te blijven hangen, maar het kan bij beide eenzelfde gedachtenproces triggeren dat zich later uit in iets anders.
Sowieso weet je wat er speelt in jouw eigen leven en dat van je vrienden, dus dat je over dezelfde dingen nadenkt is niet zo vreemd, en iets heel simpels kan eenzelfde gedachtenpatroon triggeren - zonder dat je je daarvan bewust bent.
Je zegt notabene zelf : "zonder duidelijke aanleiding".
Dat de aanleiding voor jou niet duidelijk is wil niet zeggen dat ie er niet is.
Nee, niet via pm. Liever via het forumquote:Op donderdag 1 april 2010 12:49 schreef parel01 het volgende:
Kan er iemand een lezing, reading, of wat je ook kan, voor mij doen via PM?
Laat je horen!!
Het leven is wonderlijk met ongekende mogelijkhedenquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:27 schreef _Led_ het volgende:
Het is wat met al die dingen die jij ziet, hoort en ervaart he Summers ?
Ik heb in al die jaren nog nooit meegemaakt dat jij geen ervaring had met een of ander paranormaal iets- iemand hoeft maar iets te roepen en presto, daar is Summers om te vertellen dat zij het heeft meegemaakt
Jij moet een wonderlijk leven hebben
hahaha ook prima!quote:Op donderdag 1 april 2010 13:08 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nee, niet via pm. Liever via het forum!
quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:50 schreef Logician het volgende:
Nou mijn eerste foto op afstand experiment ooit gedaan, en dat ging eigenlijk best goed
Ik sta zeker open om meer van dit soort dingen te gaan proberen, een eye opener. Bedankt!
Heb jij trouwens al je reading gehad van Flammie?quote:Op donderdag 1 april 2010 13:31 schreef Summers het volgende:
[..]
Het leven is wonderlijk met ongekende mogelijkheden
Nop want er kwam geen afspraak. IK houd de mogelijkheid natuurlijk nog steeds openquote:Op donderdag 1 april 2010 18:31 schreef Cristal het volgende:
[..]
Heb jij trouwens al je reading gehad van Flammie?
Het kan toch ook via de PM. Dan is het niet z'n gedoe.quote:Op donderdag 1 april 2010 18:52 schreef Flammie het volgende:
[..]
Nop want er kwam geen afspraak. IK houd de mogelijkheid natuurlijk nog steeds open
We zullen wel zien he
Nee want mijn gave werkt niet over electronische bedrading... ik kan dit alleen face to face (zie het als een beperking maar ik ben nog niet zo goed ontwikkeld als de meestequote:Op donderdag 1 april 2010 18:55 schreef Cristal het volgende:
[..]
Het kan toch ook via de PM. Dan is het niet z'n gedoe.
Maar jij kon toch aantonen ofzo, dat je helemaal niet paranormaal hoeft te zijn om hele specifieke dingen over iemand te kunnen zeggen. Waarom lukt je dat dan wel in het echt, en niet over ''de elektronische bedrading'' ?quote:Op donderdag 1 april 2010 19:19 schreef Flammie het volgende:
[..]
Nee want mijn gave werkt niet over electronische bedrading... ik kan dit alleen face to face (zie het als een beperking maar ik ben nog niet zo goed ontwikkeld als de meeste)
Ik snap je gevolgtrekking absoluut niet. Wat als je nou iemand bent die bijvoorbeeld aan lichaamstaal dingen kan aflezen? Of aan ogen? Of door mensenkennis? Dan hoef je niet paranormaal te zijn maar op afstand gaat het niet werkenquote:Op donderdag 1 april 2010 22:42 schreef Cristal het volgende:
[..]
Maar jij kon toch aantonen ofzo, dat je helemaal niet paranormaal hoeft te zijn om hele specifieke dingen over iemand te kunnen zeggen. Waarom lukt je dat dan wel in het echt, en niet over ''de elektronische bedrading'' ?
Dat betekend dus dat je wel paranormaal moet zijn, om specifieke dingen over iemand te zeggen.
Ik bedoel het volgende;quote:Op donderdag 1 april 2010 22:51 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik snap je gevolgtrekking absoluut niet. Wat als je nou iemand bent die bijvoorbeeld aan lichaamstaal dingen kan aflezen? Of aan ogen? Of door mensenkennis? Dan hoef je niet paranormaal te zijn maar op afstand gaat het niet werken
Summer geloofde het niet dus die uitdaging met summers staat gewoon nog steeds. Haar ontwijken vertaal ik eigenlijk als: ik wil het niet wetenquote:Op donderdag 1 april 2010 22:53 schreef Cristal het volgende:
[..]
Ik bedoel het volgende;![]()
Jij zei; Je hoeft helemaal niet paranormaal te zijn om specifieke dingen over iemand te kunnen zeggen. Dus daarom dacht ik; Dan kan het toch ook gewoon via PM als je er niet paranormaal voor hoeft te zijn.
Maar nu zeg je dat je lichaamstaal kan lezen en dat veranderd het.
BTW, misschien wilt iemand anders deze uitdaging met Flammie aangaan..
Dus dat .quote:Op donderdag 1 april 2010 22:53 schreef Cristal het volgende:
[..]
Jij zei; Je hoeft helemaal niet paranormaal te zijn om specifieke dingen over iemand te kunnen zeggen. Dus daarom dacht ik; Dan kan het toch ook gewoon via PM als je er niet paranormaal voor hoeft te zijn.
Maar nu zeg je dat je lichaamstaal kan lezen en dat veranderd het.
En dat is het verschil toch , de 1 is een truc en heeft iemand in levende lijve nodigquote:Op donderdag 1 april 2010 23:56 schreef Flammie het volgende:
Nee niet dus dat. Ik zeg niet hoe ik het doe maar ik heb wel iemand in levende lijve nodig. Nogmaals, een cold reader, een lichaamstaal reader, een hotreader, of wat dan ook heeft ook iemand in levende lijve nodig en dat is ook niet paranormaal. Dus dat is gewoon onzin.
JIj zei dat het zonder paranormale gaven NIET konquote:Op vrijdag 2 april 2010 00:11 schreef Summers het volgende:
[..]
En dat is het verschil toch , de 1 is een truc en heeft iemand in levende lijve nodig
en een paranormaal iemand niet perse en die weet zelfs treffende dingen te zeggen over mensen die invloed hebben op je leven en waar je mee omgaat die niet eens ter sprake zijn gekomen .
Wat jij zegt is onzin en je kan dus niet hetzelfde .
Ik zou wel willenquote:Op donderdag 1 april 2010 22:53 schreef Cristal het volgende:
BTW, misschien wilt iemand anders deze uitdaging met Flammie aangaan..
Nou ja, ik ben sowieso wel erg benieuwd naar de persoon Summersquote:Op vrijdag 2 april 2010 00:25 schreef Flammie het volgende:
Veel maar ze wil nietZe wil alleen geeuwen (miauwen) langs de zijlijn maar als puntje bij paaltje komt haakt ze af.
Maar als Flammie had gezegd dat hij het met paranormale krachten kan; had je het dan wel gedaan?quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:11 schreef Summers het volgende:
En dat is het verschil toch , de 1 is een truc en heeft iemand in levende lijve nodig
en een paranormaal iemand niet perse en die weet zelfs treffende dingen te zeggen over mensen die invloed hebben op je leven en waar je mee omgaat die niet eens ter sprake zijn gekomen , of ze nou wel of niet in het buitenland zijn .
Wat jij zegt is onzin en je kan dus niet hetzelfde .
Dat was helemaal niet de afspraakquote:Op vrijdag 2 april 2010 00:36 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Maar als Flammie had gezegd dat hij het met paranormale krachten kan; had je het dan wel gedaan?
Je staat echt alleen maar open voor je eigen vooroordeel , er ligt een hele wereld openquote:Op vrijdag 2 april 2010 00:16 schreef Flammie het volgende:
[..]
JIj zei dat het zonder paranormale gaven NIET kon
Ik zeg van wel en dat wil ik je laten zien.
Ik zeg niet dat datgeen ik ga doe paranormaal is. Ik laat je alleen zien dat het WEL mogelijk is.
Ja of nee? Je wil het toch zelf zien? Geef me de kans dan ook... niet brullen en dan terugkrabbelen. Ik doe niks fouts. Ik wil je alleen laten zien dat ik het wel kan. Ik snap niet waarom je nu zo je best doet om terug te krabbelen
Nogmaals; jij zei dat het niet mogelijk was. IK zeg van wel. Dat wil ik je laten zien (ongeacht hoe ik het doe)
Je spreekt nu zelf onzin. Ik heb dat nooit beweerd. Ik beweer dat ik hetzelfde resultaat kan boeken en jij zei dat het onmogelijk was. Dus je zit nu in een lastige situatieBeetje onnodig allemaal. Nou ja nogmaals: laat maar wat horen
Ik zal er zijn hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |