abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 maart 2010 @ 17:36:14 #101
259246 Cristal
Magical touch...
pi_78897298
quote:
Op zondag 7 maart 2010 11:40 schreef Summers het volgende:
toch wel veel mensen die entiteiten kunnen voelen en of zien .
Ik voel heel sterk aan of er een entiteit aanwezig is, maar heb er nog nooit 1 gezien.. Best vervelend is het, dat je wel dingen voelt & doorkrijgt, maar dat je het dan niet kan zien.. Hoe ervaren jullie dit?
De ogen zijn twee ramen waardoor de ziel naar buiten kijkt.
  maandag 8 maart 2010 @ 21:58:15 #102
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_78910514
quote:
Op maandag 8 maart 2010 17:36 schreef Cristal het volgende:

[..]

Ik voel heel sterk aan of er een entiteit aanwezig is, maar heb er nog nooit 1 gezien.. Best vervelend is het, dat je wel dingen voelt & doorkrijgt, maar dat je het dan niet kan zien.. Hoe ervaren jullie dit?
Ik zie of voel ze al een paar jaar niet , van kleins af aan wel , toen ik ze zag wist ik niet dat ik met ze kon praten , ( niemand die dat ff zegt ) ze keken me altijd aan , eentje vertelde me een keer dat hij er niet voor mij was en dat ik een toeschouwer was .
Zien was op verschillende manieren , meestal heel duidelijk .
Dingen voelen en doorkrijgen heb ik dan bijv wel bij een relatie
of in de vorm van voorspellende dromen .
1 keer mijn opa gevoeld die al jaren dood was voordat ik was geboren
dat was de enige " bekende" , hij voelde ver weg en tegelijkertijd was de ruimte doordrenkt van zijn aanwezigheid , voor de rest allemaal vreemden maar dan kon ik wel een plek aanwijzen waar ze stonden , iets minder als dat achter mijn rug was , dan voelde ik een zware druk in mijn nek met tintelingen .
voelde ook of ze goed of slecht waren en degenen die er als mens uitzagen voelden nooit slecht .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_78910567
Heb jij nog meer gaven, summers?
Lambo of Rekt
pi_78910835
Ik weet niet of ik gaven heb maar na het lezen van deze thread vermeld ik het toch maar:

- Als ik naar de klok kijk is het veelal de tijd waar ik aan denk
- Als ik aan een persoon denk komt het vaak voor dat die persoon me belt
- Soms als ik iets denk dan zegt een persoon dat
  maandag 8 maart 2010 @ 23:13:48 #105
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_78914389
quote:
Op maandag 8 maart 2010 21:59 schreef EggsTC het volgende:
Heb jij nog meer gaven, summers?
ik sta open voor het paranormale van kleins af aan , ik heb er geen controle over
maar zal best een soort van aanleg zijn .
pi_78914404
Yeh dat moet dan wel Ik heb die aanleg absoluut niet ben ik bang haha
  dinsdag 9 maart 2010 @ 09:59:20 #107
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_78921127
quote:
Op maandag 8 maart 2010 22:04 schreef Flammie het volgende:
Ik weet niet of ik gaven heb maar na het lezen van deze thread vermeld ik het toch maar:

maar is dat willekeurig of heb je dat alleen met bepaalde personen ?
ik had het omgekeerd maar dan zei ik steeds wat die ander in gedachten had
maar dat had ik maar met 1 persoon .
  dinsdag 9 maart 2010 @ 15:12:34 #108
259246 Cristal
Magical touch...
pi_78931477
quote:
Op maandag 8 maart 2010 22:04 schreef Flammie het volgende:

Tuurlijk is dat een gave, namelijk hoog sensitiviteit! Je kunt dingen heel goed aanvoelen, en dat is iets heel bijzonders!
  dinsdag 9 maart 2010 @ 15:14:51 #109
259246 Cristal
Magical touch...
pi_78931552
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 09:59 schreef Summers het volgende:

[..]

maar is dat willekeurig of heb je dat alleen met bepaalde personen ?
ik had het omgekeerd maar dan zei ik steeds wat die ander in gedachten had
maar dat had ik maar met 1 persoon .
Dat lijkt me super leuk, dan zitten jullie namelijk op 1 lijn... Zo kun je dingen doorgeven aan de een, en aan de ander. Om dat te kunnen moet je wel een hele goede band hebben met die persoon! Iets met hersen frequenties ofzo dacht ik...
pi_79169166
Gister voor het eerst in mijn leven op een paranormaal beurs geweest. Altijd al ervaringen gehad die ik niet kon verklaren en ook eng vond, en daardoor altijd afgesloten voor alles wat met paranormaal te maken had. Sinds kort toch iets opener aan het worden.

Ik ga zitten bij een medium, niets over deze ervaringen verteld en ze zegt: "Waarom ga jij niet meteen op mijn stoel zitten? Ik kan je niets vertellen wat jij zelf niet weet, en niets doen wat jijzelf niet kunt". Dus....
Volgens haar ben ik heldervoelend/horend/wetend/ziend&ruikend ..

Even later hetzelfde verhaal bij een ander medium.. werd ook niet eens geld gevraagd..
Wel werd mij gezegd dat mocht ik besluiten mijzelf er in te verdiepen er geen weg terug was..

M.a.w . genoeg stof om over na te denken

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2010 14:41:23 ]
  maandag 15 maart 2010 @ 15:13:26 #111
8372 Bastard
Persona non grata
pi_79170518
quote:
Op maandag 15 maart 2010 14:38 schreef Logician het volgende:
Gister voor het eerst in mijn leven op een paranormaal beurs geweest. Altijd al ervaringen gehad die ik niet kon verklaren en ook eng vond, en daardoor altijd afgesloten voor alles wat met paranormaal te maken had. Sinds kort toch iets opener aan het worden.

Ik ga zitten bij een medium, niets over deze ervaringen verteld en ze zegt: "Waarom ga jij niet meteen op mijn stoel zitten? Ik kan je niets vertellen wat jij zelf niet weet, en niets doen wat jijzelf niet kunt". Dus....
Volgens haar ben ik heldervoelend/horend/wetend/ziend&ruikend ..

Even later hetzelfde verhaal bij een ander medium.. werd ook niet eens geld gevraagd..
Wel werd mij gezegd dat mocht ik besluiten mijzelf er in te verdiepen er geen weg terug was..

M.a.w . genoeg stof om over na te denken
Kijk dat is nog eens nieuws dat je niet had verwacht denk ik!
Overigens hoeft het niet in te houden dat je zelf dan ook verplicht bent op een beurs te staan hoor

Succes op je pad!
The truth was in here.
pi_79213923
Ik ben heldervoelend maar ik doe er niet veel mee en scherm mezelf heel vaak af. Ik wil t namlijk niet vaak komt 90% uit en vaak zijn dat vervelende dingen zoals toen de dood van mn broer.
Ik voelde bijv het tijdstip dat hij overleed. Ik voelde me erg naar op dat tijdstip en dacht heel sterk aan hem.
Later bleek het dus echt waar.... en mn broer was er niet meer.
Maak zulke dingen vaker mee , vaak komt het zomaar aanwaaien en op momenten dat t niet handig is.
Verder voel ik stemmingen van mensen heel goed aan, ook kan ik voelen zelfs over lange afstand of ze pijn hebben of verdrietig zijn.
Dit alles kan ik niet zomaar oproepen, het gaat allemaal vanzelf
Oja en ik kan orbs zien met het blote oog en zie schimmen vaak witte en heel soms zwarte en die zijn niet zo prettig.
  dinsdag 16 maart 2010 @ 17:26:41 #113
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_79217803
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 15:56 schreef mousy31 het volgende:
Ik ben heldervoelend maar ik doe er niet veel mee en scherm mezelf heel vaak af. Ik wil t namlijk niet vaak komt 90% uit en vaak zijn dat vervelende dingen zoals toen de dood van mn broer.
Ik voelde bijv het tijdstip dat hij overleed. Ik voelde me erg naar op dat tijdstip en dacht heel sterk aan hem.
Later bleek het dus echt waar.... en mn broer was er niet meer.
Maak zulke dingen vaker mee , vaak komt het zomaar aanwaaien en op momenten dat t niet handig is.
Verder voel ik stemmingen van mensen heel goed aan, ook kan ik voelen zelfs over lange afstand of ze pijn hebben of verdrietig zijn.
Dit alles kan ik niet zomaar oproepen, het gaat allemaal vanzelf
Oja en ik kan orbs zien met het blote oog en zie schimmen vaak witte en heel soms zwarte en die zijn niet zo prettig.
Hoe vaak zie je orbs en waar als ik vragen mag ? ik heb ze maar 1 keer gezien .
pi_79226022
ik zie ze regelmatig als ik televisie kijk en dan zie ik ineens wat langs vliegen ze zijn rond k heb witte gezien en blauwe en dus gewoon bij me thuis.
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:24:07 #115
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_79242930
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 20:46 schreef mousy31 het volgende:
ik zie ze regelmatig als ik televisie kijk en dan zie ik ineens wat langs vliegen ze zijn rond k heb witte gezien en blauwe en dus gewoon bij me thuis.
ja toen was ik ook tv aan het kijken in de woonkamer , misschien zie ik ze nog een keer
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:12:39 #116
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_79244444
Ik krijg soms dingen/beelden door. Soms roep ik die dingen, of beelden hardop en dan een paar seconden later gebeurd datgene wat ik zojuist heb gezegd ook.

Mijn vriendin vindt dat soms creepy...
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_79299171
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:24 schreef Summers het volgende:

[..]

ja toen was ik ook tv aan het kijken in de woonkamer , misschien zie ik ze nog een keer
Kan iemand even uitleggen wat je dan precies ziet, heb hier niet zo veel verstand van namelijk. Maar dat blauwe en witte wat voorbij komt, komt mij wel bekend voor!
  donderdag 18 maart 2010 @ 16:25:44 #118
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_79300051
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 16:06 schreef MINDSICK het volgende:

[..]

Kan iemand even uitleggen wat je dan precies ziet, heb hier niet zo veel verstand van namelijk. Maar dat blauwe en witte wat voorbij komt, komt mij wel bekend voor!
mijn zusje heeft ook 1 keer een blauwe orb gezien en heeft toen een foto van gemaakt, vanavond post ik di e
pi_79308756
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 16:25 schreef Summers het volgende:

[..]

mijn zusje heeft ook 1 keer een blauwe orb gezien en heeft toen een foto van gemaakt, vanavond post ik di e
Super, alvast bedankt! Ben benieuwd.
  donderdag 18 maart 2010 @ 21:00:29 #120
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_79311366
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 20:04 schreef MINDSICK het volgende:

[..]

Super, alvast bedankt! Ben benieuwd.
die ik zelf heb gezien waren pastelkleurig en ongeveer zo groot als een kleine galiameloen
en de orb op de foto werd alleen door mijn zusje waargenomen en niet door twee andere die erbij waren maar verscheen wel op de foto

http://img16.imageshack.us/i/jesbal.jpg/

[ Bericht 1% gewijzigd door Summers op 18-03-2010 21:19:24 ]
pi_79321186
@ summers;

zulke dingen zie ik ook wel eens, niet meer zo vaak als vroeger. Ik heb vroeger een oogoperatie gehad, dacht eerder dat het daar aan lag.
Maar een orb is toch energie, of zit ik verkeerd?
pi_79321224
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 00:34 schreef MINDSICK het volgende:
@ summers;

zulke dingen zie ik ook wel eens, niet meer zo vaak als vroeger. Ik heb vroeger een oogoperatie gehad, dacht eerder dat het daar aan lag.
http://www.oogartsen.nl/o(...)gen_vlekken_flitsen/

De verklaring in veel gevallen voor die "schimmen".
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  vrijdag 19 maart 2010 @ 09:25:20 #123
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_79324967
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 00:34 schreef MINDSICK het volgende:
@ summers;

alles is energie en orbs ook
hier wat meer informatie over orbs
http://www.spiritlijn.com/orb.htm
pi_79325010
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 09:25 schreef Summers het volgende:

[..]

alles is energie en orbs ook
hier wat meer informatie over orbs
http://www.spiritlijn.com/orb.htm
Ik heb weleens gehad dat ik met iemand in een kamer was die ook zei van kijk ik heb hier net Orbs gefotografeerd. En toen ik het met mijn camera probeerde stonden ze er ineens niet op. Zij nam de foto nog een keer tegelijk en bij haar zaten ze op dezelfde plek weer. En ze zagen eruit zoals op die site.

Hoe verklaar je dat?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_79325035
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 00:36 schreef Amos_ het volgende:

[..]

http://www.oogartsen.nl/o(...)gen_vlekken_flitsen/

De verklaring in veel gevallen voor die "schimmen".
Bedankt voor het linkje dan zal het inderdaad door mn staar-operatie komen! Ik herken veel wat ze er vertellen.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 09:36:16 #126
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_79325220
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 09:27 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Ik heb weleens gehad dat ik met iemand in een kamer was die ook zei van kijk ik heb hier net Orbs gefotografeerd. En toen ik het met mijn camera probeerde stonden ze er ineens niet op. Zij nam de foto nog een keer tegelijk en bij haar zaten ze op dezelfde plek weer. En ze zagen eruit zoals op die site.

Hoe verklaar je dat?
quote:
Orbs : Zijn licht bollen die in verschillende kleuren voorkomen .

Orbs : zijn rond, ovaal, net zoals moeder natuur haar bouwsel heeft gemaakt, namelijk atoom oftewel de Mandala.

Orbs: zijn licht wezens en komen van verre van een andere planeet stelsel, waar ook wij vandaan komen.

Orbs: een hele mooie fenomeen opzich, het laat zien wie jij daadwerkelijk diep van binnen bent, ook wel genoemd je Ziel.

Orbs: Zijn pure energie deeltjes , welke niet alleen een entiteit kan zijn, maar soms ook gewoon stof, water, of energie uitstoten van bijv. het menselijke lichaam.
Ik was er niet bij maar ik weet dat ik wel orbs heb waargenomen en dat de orb op de foto
echt is .
pi_79325250
quote:
Orbs: Zijn pure energie deeltjes , welke niet alleen een entiteit kan zijn, maar soms ook gewoon stof, water, of energie uitstoten van bijv. het menselijke lichaam.
Beetje vreemde verklaring. Als het zo is dan moet of iedereen ze kunnen zien, of niemand. Energie is niet selectief.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 10:11:07 #128
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_79326305
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 09:37 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Beetje vreemde verklaring. Als het zo is dan moet of iedereen ze kunnen zien, of niemand. Energie is niet selectief.
Ik vind het niet vreemd , waarneming is subjectief en als ik de enige zou zijn zou ik het misschien vreemd vinden maar ook dat is niet zo .
pi_79326411
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:11 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik vind het niet vreemd , waarneming is subjectief en als ik de enige zou zijn zou ik het misschien vreemd vinden maar ook dat is niet zo .
?

Waarneming is deels subjectief ja, maar iets als een energiebron kan je niet zomaar even fysiologisch negeren natuurlijk. Dan zou dat namelijk betekenen dat jouw ogen anders zijn dan die van mij bijvoorbeeld. Dan zou daar dus medisch onderzoek naar moeten komen want dan zou jij een andere fysiologische opmaak van je ogen hebben.
Snap je wat ik bedoel?
  vrijdag 19 maart 2010 @ 11:02:48 #130
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_79328371
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:14 schreef Amos_ het volgende:

[..]

?

Waarneming is deels subjectief ja, maar iets als een energiebron kan je niet zomaar even fysiologisch negeren natuurlijk. Dan zou dat namelijk betekenen dat jouw ogen anders zijn dan die van mij bijvoorbeeld. Dan zou daar dus medisch onderzoek naar moeten komen want dan zou jij een andere fysiologische opmaak van je ogen hebben.
Snap je wat ik bedoel?
Ik heb nergens last van , en mijn ogen werken prima , moet ik dan het triple extra superplus pretpakket ziektekostenverzekering hebben dat je onderzoeken mag doen terwijl je nergens last van hebt
wie zegt dat het aan de ogen ligt en wie zegt dat het geen normaal verschijnsel is ? ik niet , het word geschaart onder paranormale waarneming en ik zie daar niks abnormaals aan of in .
pi_79328420
Ho ho rustig aan meid

Ik vind het alleen frappant dat op datzelfde ogenblik mijn fotocamera geen orbs fotografeerde en die van haar wel. Of stond mijn fotocamera er niet open voor?
  vrijdag 19 maart 2010 @ 11:05:01 #132
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_79328481
"Orbs"
PieAir
  vrijdag 19 maart 2010 @ 11:05:53 #133
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_79328525
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 11:03 schreef Amos_ het volgende:
Ho ho rustig aan meid

Ik vind het alleen frappant dat op datzelfde ogenblik mijn fotocamera geen orbs fotografeerde en die van haar wel. Of stond mijn fotocamera er niet open voor?
ik was er niet bij , ik weet wel dat ze zich verplaatsen
jij kan er het beste een verklaring voor geven .
pi_79328657
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 11:05 schreef Summers het volgende:

[..]

ik was er niet bij , ik weet wel dat ze zich verplaatsen
jij kan er het beste een verklaring voor geven .
Let op, ik zei gelijktijdig, niet met vertraging ertussen.
Het kan ook helpen dat mijn lens nieuw was en dus niet vuil. Bijvoorbeeld.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 11:15:11 #135
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_79328984
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 11:08 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Let op, ik zei gelijktijdig, niet met vertraging ertussen.
Het kan ook helpen dat mijn lens nieuw was en dus niet vuil. Bijvoorbeeld.
zou kunnen , ik heb ook veel foto's met witte orbs erop maar daar kan ik weinig van maken
en kan net zo goed stof zijn of iets dergelijks .
  vrijdag 19 maart 2010 @ 12:07:54 #136
259246 Cristal
Magical touch...
pi_79331419
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 11:15 schreef Summers het volgende:

[..]

zou kunnen , ik heb ook veel foto's met witte orbs erop maar daar kan ik weinig van maken
en kan net zo goed stof zijn of iets dergelijks .
Het zijn energiebolletjes.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 12:25:36 #137
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_79332142
Oh mooi!
Dan hoef ik niet meer te eten voor ik ga sporten, ik neem gewoon die energiebolletjes mee en klaar!

PieAir
  vrijdag 19 maart 2010 @ 15:18:15 #138
8372 Bastard
Persona non grata
pi_79338704
Toch vraag ik mij af hoe vaak ORB's worden verward met stofdeeltjes.
Doe eens de gordijnen savonds dicht en maak op dat moment een foto.. een hoop stofdeeltjes worden dan gefotografeerd hoor.
The truth was in here.
  zaterdag 20 maart 2010 @ 10:04:26 #139
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_79365849
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 15:18 schreef Bastard het volgende:
Toch vraag ik mij af hoe vaak ORB's worden verward met stofdeeltjes.
Doe eens de gordijnen savonds dicht en maak op dat moment een foto.. een hoop stofdeeltjes worden dan gefotografeerd hoor.
dat heb ik gisteravond dus geprobeerd , twee gordijnen heel hard geschud tegelijkertijd
en toen een foto gemaakt maar zag niks op de foto .
pi_79366003
Je moet dan wel de flitser gebruiken en zorgen dat je richting een donkere achtergrond fotografeert. Witte bolletjes zie je niet goed op een lichte achtergrond.
  zaterdag 20 maart 2010 @ 10:38:00 #141
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_79366370
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 10:16 schreef Prst_ het volgende:
Je moet dan wel de flitser gebruiken en zorgen dat je richting een donkere achtergrond fotografeert. Witte bolletjes zie je niet goed op een lichte achtergrond.
uiteraard flitser gebruikt maar ik probeer het wel nog een keer met een donkere achtergrond .
pi_79366965
pi_79438390
Ik zit gewoon tv te kijken en dan zie ik ineens wat langsvliegen meestal zijn ze goud/wit kleurig maar heb ook al eens blauwe gezien.
Mij is verteld (door een paragnost) dat overledenen zo reizen omdat het t minste energie kost. Ook ik heb foto's gemaakt vol met orbs van een gedeelte van de kamer waar uren niemand geweest was en zo gauw ik de camera aan mn vriend gaf en die foto's knipte waren ze weg. Ze bewegen idd heel snel ook zie je op sommige video filmpjes orbs vliegen en dat is toch echt geen stofje want die kan nooit zo hard gaan en natuurkundig zou stof moeten dwarrelen maar deze orbs trekken een rechte lijn en dan hel snel een bocht.
Hoe moet dat verklaard worden dan? Stofjes met een stuur???
pi_79439160
quote:
natuurkundig zou stof moeten dwarrelen maar deze orbs trekken een rechte lijn en dan hel snel een bocht.
Dat ligt aan luchtcirculatie. Het is een fabel dat "stof" alleen maar dwarrelt.

Verder zou je een bezoek aan de opticien kunnen overwegen bij het zien van gekleurde flitsen (geen grapje/troll) want dat lijkt op een soort prikkeling van de optische/oog-zenuw. Vooral bij het kijken naar een verlicht object (TV bijvoorbeeld).
  maandag 22 maart 2010 @ 10:30:45 #145
8372 Bastard
Persona non grata
pi_79439647
quote:
Op maandag 22 maart 2010 09:39 schreef mousy31 het volgende:
Ik zit gewoon tv te kijken en dan zie ik ineens wat langsvliegen meestal zijn ze goud/wit kleurig maar heb ook al eens blauwe gezien.
Mij is verteld (door een paragnost) dat overledenen zo reizen omdat het t minste energie kost. Ook ik heb foto's gemaakt vol met orbs van een gedeelte van de kamer waar uren niemand geweest was en zo gauw ik de camera aan mn vriend gaf en die foto's knipte waren ze weg. Ze bewegen idd heel snel ook zie je op sommige video filmpjes orbs vliegen en dat is toch echt geen stofje want die kan nooit zo hard gaan en natuurkundig zou stof moeten dwarrelen maar deze orbs trekken een rechte lijn en dan hel snel een bocht.
Nee ik zeg ook niet alle órb's .. maar ik heb wel eens een foto gezien van mensen tijdens een grotwandeling, en daar stikte het van de orb's vlgs hun terwijl ik dan stof meer aannemelijk zou vinden.

Heb zelf ook wel een paar vreemde onverklaarbare foto's gemaakt. (rook)
The truth was in here.
  maandag 22 maart 2010 @ 15:16:14 #146
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_79449158
quote:
Op maandag 22 maart 2010 09:39 schreef mousy31 het volgende:
Entiteiten , die orbs die ik had gezien waren echt adhd druk en stuiterden 2 uur lang door mijn woonkamer , na die 2 uur gingen ze voor de muur stilhangen in een patroon , 2 rijen van 4 naar beneden en daarna waren ze verdwenen en 1 orb voelde aan als een stokoude man .
En natuurlijk zijn het dan geen stofjes , ik bedoel stofdeeltjes ter grootte van een kleine galiameloen is lachwekkend en iemand op fok heeft een hele mooie orb die door de lucht schiet gefilmd , een witte .

Genoeg mensen die ze zien met het blote oog , ze bestaan dus gewoon .
pi_79450414
quote:
en 1 orb voelde aan als een stokoude man .
Hoe moet ik me dat voorstellen?
  Moderator maandag 22 maart 2010 @ 16:14:59 #148
249559 crew  Lavenderr
pi_79451592
quote:
Op maandag 22 maart 2010 15:16 schreef Summers het volgende:

[..]

Entiteiten , die orbs die ik had gezien waren echt adhd druk en stuiterden 2 uur lang door mijn woonkamer , na die 2 uur gingen ze voor de muur stilhangen in een patroon , 2 rijen van 4 naar beneden en daarna waren ze verdwenen en 1 orb voelde aan als een stokoude man .
En natuurlijk zijn het dan geen stofjes , ik bedoel stofdeeltjes ter grootte van een kleine galiameloen is lachwekkend en iemand op fok heeft een hele mooie orb die door de lucht schiet gefilmd , een witte .

Genoeg mensen die ze zien met het blote oog , ze bestaan dus gewoon .
Vind je dat niet doodeng? Ik zou gek worden van angst als er zoiets in mijn huis zou gebeuren. Heb nog nooit iets van dien aard meegemaakt en wil het ook echt niet.
  maandag 22 maart 2010 @ 16:52:53 #149
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_79453347
quote:
Op maandag 22 maart 2010 16:14 schreef Lavenderr het volgende:
Vind je dat niet doodeng? Ik zou gek worden van angst als er zoiets in mijn huis zou gebeuren. Heb nog nooit iets van dien aard meegemaakt en wil het ook echt niet.
Dat heb ik ook weleens aan Summers gevraagd en toen zei hij dat hij dat niet eng vindt. Ik zou dat inderdaad ook heel eng vinden.
quote:
Op maandag 22 maart 2010 15:50 schreef Amos_ het volgende:
Hoe moet ik me dat voorstellen?
Dat vraag ik me ook af .
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_79454167
Naja, gave niet denk ik. Maar er gebeuren vaak dingen die onverklaarbaar zijn.

Ik werkte een aantal jaar terug in een bedrijf voor relatiegeschenken, er moesten pennen gedrukt worden. Het waren en ruim 10000.
De dop moest eraf gehaald worden van elke pen, de pennen waren van Parker en zaten dus in een mooi doosje.
Je raad het al, iemand was 1 pen vergeten om uit het doosje te halen dus we moesten alles nakijken. Ik zei dat ik gewoon 1 doosje pakte omdat het mij wel grappig leek als ie daar in zat.
En dat was het geval.

Onlangs was er een vergelijkbaar iets op het werk, ik zit op een e-mail helpdesk en collega's van mij moeten de klanten wel eens opbellen.
Een collega vroeg een klant welk huisnummer van haar was, toen zei ik voor de grap een willekeurig cijfer en dat klopte ook gewoon.

Van die vreemde dingen die niet dagelijks gebeuren, maar als ze gebeuren is het best onverklaarbaar. Het is niet echt een gave, maar ik denk dat het wel bij de overige verhalen hoort.

Oh, en ik kan goed neuken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')