Dus je wilt mensen voor de gek houden, okay prima:quote:Ik denk dat iedereen het wel eens leuk vind om te zeggen contact met de dood te hebben!
PUA!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:43 schreef Michielos het volgende:
Dat is geen perfecte cold reading maar een "goede" Warm reading. Barnum statements. Die reading werd gemaakt uit allerhande horoscooplezingen om een nagenoeg "perfecte" reading te geven .
Bovenstaande tekst staat ook wel bekend als "the classical reading". Als ik heel erg bezopen of moe ben en geen zin in een echte cold reading heb (bijvoorbeeld tijdens uitgaan), gebruikte ik deze wel eens wanneer ik een handpalmlezing aan een meid gaf.
ey, ik was begonnen als goochelaar/mentalist hoorquote:
Hier werd ik door geïnspireerd: http://www.leugenacademie.nl/quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:45 schreef Michielos het volgende:
[..]
ey, ik was begonnen als goochelaar/mentalist hoor
studie pedagogiek en psychologie hielp ook welquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:48 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hier werd ik door geïnspireerd: http://www.leugenacademie.nl/
Kreeg je ook NLPquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:51 schreef Michielos het volgende:
[..]
studie pedagogiek en psychologie hielp ook wel
Leuk hoor leugens leren herkennen, helaas kost 1 les 695,- excl. BTW. En het duurt 2 dagen langquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:48 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hier werd ik door geïnspireerd: http://www.leugenacademie.nl/
Neen, alhoewel ik ooit eens een practitioner degree erin gehaald heb, ben ik van mening dat het meeste van NLP op urban myth gebaseerd is.quote:
tja, wat verwacht je dan. Net zoals in andere topics wil je voor een dubbeltje op de eerste rij zitten. Kennis en geheimen kosten nu eenmaal geld, zo werkt het.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:55 schreef Cristal het volgende:
[..]
Leuk hoor leugens leren herkennen, helaas kost 1 les 695,- excl. BTW. En het duurt 2 dagen lang
Nee, kwam iemand van de LA tegen op een netwerkbijeenkomst. Daarna ben ik zelf in de boeken gedoken en het een en ander getest IRL.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:55 schreef Cristal het volgende:
[..]
Leuk hoor leugens leren herkennen, helaas kost 1 les 695,- excl. BTW. En het duurt 2 dagen lang
Klopt, en dat zijn juist de zaken die in al die studies hetzelfde zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:56 schreef Michielos het volgende:
[..]
Neen, alhoewel ik ooit eens een practitioner degree erin gehaald heb, ben ik van mening dat het meeste van NLP op urban myth gebaseerd is.
De dingen die werken zijn afkomstig van bewezen psychologische stromingen en de zaken die make-belief zijn, zijn er tussen geplakt.
Ik denk zelf dat er veel rijkere methodes zijn om menselijk gedrag te verklaren , te herkennen en te begrijpen.
Neemt niet weg dat bepaalde zaken zeker hun waarde hebben.
El Exactoquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:01 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nee, kwam iemand van de LA tegen op een netwerkbijeenkomst. Daarna ben ik zelf in de boeken gedoken en het een en ander getest IRL.
[..]
Klopt, en dat zijn juist de zaken die in al die studies hetzelfde zijn.
Maar belandde ze dan uiteindelijk bij je in bed met deze methode of was je daar dan te moe/bezopen voor?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:43 schreef Michielos het volgende:
Als ik heel erg bezopen of moe ben en geen zin in een echte cold reading heb (bijvoorbeeld tijdens uitgaan), gebruikte ik deze wel eens wanneer ik een handpalmlezing aan een meid gaf.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:13 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Maar belandde ze dan uiteindelijk bij je in bed met deze methode of was je daar dan te moe/bezopen voor?
Ja, ik ken ze wel hoor, dat soort gladjakkers, maar ik tuin er niet in:quote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:22 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik heb twee reiki-ervaringen.
Een keer was het in een kroeg. Die idioot ging ineens z'n handen naast m'n hoofd zetten en zeggen dat als ik mijn hoofd tussen zijn handen ging plaatsen dat er dan van alles zou gaan gebeuren. Tja, dat geloof ik best... bij hem dan. Daar moest ik erg om lachen, dat vond hij niet tof
.
Een andere keer was bij iemand thuis op visite. Ik stond op het punt om weg te gaan, zegt hij ineens dat er spanningen in mijn lichaam zitten en dat zou hij wel even weg-reiki-en. Toen ben ik maar meteen weggegaan, zonder reiki.
Dat waren mijn reiki-ervaringen.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:18 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja, ik ken ze wel hoor, dat soort gladjakkers, maar ik tuin er niet in:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |