quote:
Op donderdag 11 februari 2010 08:01 schreef Bastard het volgende:Hoewel ze wat vreemd is ben ik toch geneigd om haar wel te geloven. Ze gebruikt dat letters noemen als afstemming, wat op zich niet vreemd is waarna er wel een duidelijke lijn open gaat.
Maar goed, ze heeft mij nooit een reading gegeven dus kan het dan ook niet met zekerheid zeggen.
Zoveel mensen, zoveel meningen over haar.

dat ze in het begin letters gebruikt als afstemming vind ik wel geloofwaardig , iedereen
heeft zijn eigen manier om af te stemmen , ik zie goochelaar randi juist trucs gebruiken
om zijn verhaal geloofwaardig te maken , wat een held om steeds dat afstemmen te gebruiken
een paar keer in het filmpje , ook zo bovennatuurlijk dat hij van miljoenen mensen weet te vertellen wat ze denken en wat hun conclusie is na een reading van een medium
daar ziet hij bewijs in dat het nep is maar ik hoor hem nooit een volledige reading uitleggen ,
een zinnetje hier en daar geknipt waar hij steeds hetzelfde over zegt , voornamelijk
over de letters .
de rest is natuurlijk te specifiek of weet hij geen antwoord op .
Char vind ik nu specifieker dan in de vorige shows ,
ik geloof het wel tot het tegendeel is bewezen en idd kan je het pas echt zeker weten als je zelf een reading bij haar hebt gedaan .
Jammer dat de wereld zo gespitst is op de schil en niet op de inhoud .
een paar zinnen hier en daar ergens uit halen kan je alles van maken en verdraaien
naar wat jij denkt en mensen wilt laten geloven .
vorig jaar was ik bij een medium , die vertelde iets heel ongeloofwaardigs over een ander persoon die mij en iemand anders iets ergs had aangedaan .
Het was zo ernstig dat die persoon er niet direct mee geconfronteerd is maar die andere persoon
is naar een ander medium gegaan om te kijken of die het dan ook zou zien
en dat andere medium zei precies hetzelfde verhaal , daarop is die persoon pas geconfronteerd en heeft het toegegeven .
Het was iets waar we zelf niet zo snel achter zouden komen of uberhaubt ooit die persoon daarvan zouden verdenken , laat staan twee keer en dat hadden beide mediums ook gezegt .
Een half jaar daarna vielen puzzelstukjes van 7 jaar lang ! inene op hun plek door die informatie .
Het was een openbaring ,
Er zijn echt wel goede mediums buitenom dat er heel veel mensen zijn die
weten dat dat soort dingen bestaan omdat ze zelf dat soort dingen meemaken .
Op elk gebied zijn er oplichters en oprechte mensen , de wereld word echt niet inene
overspoeld met mensen die het leuk vinden om jarenlang cold reading te bestuderen als vak
of spontaan die jarenlange studie verkrijgen om mensen voor de gek te houden , die melden zich aan bij bijv Uri maar je weet vantevoren dat ze illusies creeeren .
Je hebt nou eenmaal oprechte mensen en nepperds .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS