Omdat dat van bovenaf komt, en niet van hier op aarde. Geesten bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:41 schreef RitseB het volgende:
Waarom zou je iets 'bovennatuurlijk' niet wetenschappelijk kunnen verklaren.
Ik vind het juist heel erg knap van Char dat ze het meestal goed heeft. Sceptici zeggen dat ze het raden, maar er zijn 26 letters, en die naam heeft maar 1 begin letter.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:46 schreef Adfundum het volgende:
Juist dat raden van namen vind ik zo vreemd. De 'geesten' geven hele boodschappen door, maar naar de naam laten ze haar altjd raden. Waarom zo vaag altijd. Meer show dan werkelijkheid volgens mij.
Iets van bovenaf is dus per definitie niet te bewijzen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:47 schreef Cristal het volgende:
[..]
Omdat dat van bovenaf komt, en niet van hier op aarde. Geesten bijvoorbeeld.
d.m.w van Cold Reading.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:48 schreef Cristal het volgende:
[..]
Ik vind het juist heel erg knap van Char dat ze het meestal goed heeft. Sceptici zeggen dat ze het raden, maar er zijn 26 letters, en die naam heeft maar 1 begin letter.
..van het 1 komt het ander..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:41 schreef RitseB het volgende:
En als het nou wel echt is? Dat ze wel contact heeft met overledenen?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:49 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
..van het 1 komt het ander..
@crystal
denk niet dat je er teveel over moet nadenken of het echt of nep is. Gewoon aan de kant zetten ipv leugens/waarheid geloven. De overtuiging is bij vele groot: "het is nep omdat.."
vele zeggen ook: "Waanzinnig..hoe kon??"..
een bepaalde overtuiging cq. instelling wil niet altijd zeggen dat het nodig is om zo zwart wit te kiezen. Ikzelf vind het bijv. ook heel prettig om bepaalde dingen in zijn waarde te laten. Het is imo haast onnuttig te noemen om over iets te gaan discussiëren waar je zelf geen rol in hebt gespeeld. Er is ook zoiets als: de grijze zone
Dan is dat jouw waarheid. Niet die van iedereen. Totdat je kunt bewijzen dat het waar is blijft het een individualistische waarheid. Weliswaar is er een complete groep die "weet" dat het waar is, maar niemand weet het denk ik echt behalve Char zelf. Voor haar is het belangrijk om zo te leven. Klaarblijkelijk moet Char en haar "baan" er ook zijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:56 schreef Cristal het volgende:
[..]
En als het nou wel echt is? Dat ze wel contact heeft met overledenen?
Ja gek hè, als het een beetje mooi in elkaar is gemonteerd en alle faalmomenten geknipt zijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:40 schreef Cristal het volgende:
Maar als ik deze aflevering van Char kijk, denk ik dat er meer is:
http://www.rtl.nl/compone(...)a_Een_Ramp_s1_a1.xml
quote:Op maandag 9 februari 2010 19:41 schreef RitseB het volgende:
Goed, als ik een geest was zou ik dat wijf ook gaan lopen zieken.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:44 schreef Vandergeld het volgende:
Leuk dat geesten niet hun naam willen zeggen maar dat ze Char laten raden hoe ze heten
dat ze in het begin letters gebruikt als afstemming vind ik wel geloofwaardig , iedereenquote:Op donderdag 11 februari 2010 08:01 schreef Bastard het volgende:
Hoewel ze wat vreemd is ben ik toch geneigd om haar wel te geloven. Ze gebruikt dat letters noemen als afstemming, wat op zich niet vreemd is waarna er wel een duidelijke lijn open gaat.
Maar goed, ze heeft mij nooit een reading gegeven dus kan het dan ook niet met zekerheid zeggen.
Zoveel mensen, zoveel meningen over haar.
Dat somt het op ja..quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:22 schreef Summers het volgende:
[..]
Je hebt nou eenmaal oprechte mensen en nepperds .
Hè get, als mediums zich nou ook al voor gaan bereiden en lopen te Googlen is het einde zoek.quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:36 schreef Bastard het volgende:
Zo heeft mijn vrouw 2 jaar terug een reading gehad van een medium, en zonder dat ze er naar vroeg begon het medium heel veel zaken over mij te vertellen, mijn jeugd, mijn familie, mijn achtergronden, mijn oma, mijn oude werkgever.. en ik was er niet eens bij, en heb dat medium nog nooit ontmoet!
dus als ik naar een medium ga en mijn voornaam vertel , kan ze me googlen en de mensenquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:46 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hè get, als mediums zich nou ook al voor gaan bereiden en lopen te Googlen is het einde zoek.
Ehmmm mag ik ze ook ruilen voor een melkkoe?quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:52 schreef nietzman het volgende:
Ik heb slechts een vraag voor mensen die in mediums geloven.
Wil je wat magische bonen kopen?
Dat staat gelukkig iedereen vrij!quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:48 schreef Sj0rs het volgende:
Mensen geloven blijkbaar wat ze willen geloven.
Dat is gewoon een beetje slimheid.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:46 schreef Adfundum het volgende:
Juist dat raden van namen vind ik zo vreemd. De 'geesten' geven hele boodschappen door, maar naar de naam laten ze haar altjd raden. Waarom zo vaag altijd. Meer show dan werkelijkheid volgens mij.
live out of your imagination , not your historyquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:48 schreef Sj0rs het volgende:
Mensen geloven blijkbaar wat ze willen geloven.
En nou mis ik de zweefsmilie.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:39 schreef Summers het volgende:
live out of your imagination , not your history
Hoogstens de gave goed te kunnen cold-readen en ze heeft waarschijnlijk een cursusje profiling achter de rug.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:37 schreef Cristal het volgende:
Veel mensen hier in dit topic zeggen dat Char nogal nep overkomt. Dit komt waarschijnlijk doordat ze alles heeft laten strak trekken, en alles heeft verbouwt aan dr gezicht, door middel van plastische chirurgie. Ik vind haar er ook nep uitzien, maar verder geloof ik wel dat ze een soort van gave heeft.
Hoe verklaar je dan mensen die bezeten zijn door geesten? Mensen zoals exorcist.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:44 schreef Ericr het volgende:
Niemand maar dan ook echt niemand heeft een paranormale gave, ook Char dus niet.
Ja, ik leef om in dit leven te genieten en daarna is het over, niet om als vage geest in een eng huis rond te hangen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:39 schreef Cristal het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan mensen die bezeten zijn door geesten? Mensen zoals exorcist.
& als je niet naar de geesten wereld gaat, of naar een hemel. dan ga je dus nergens heen, en leef je dus om vervolgens lekker dood te gaan.
Die zijn waarschijnlijk psychisch niet helemaal in ordequote:Op donderdag 11 februari 2010 18:39 schreef Cristal het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan mensen die bezeten zijn door geesten? Mensen zoals exorcist.
De gave om met een uitgestreken smoelwerk en een zachte stem veel geld te verdienen met flauwekul.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:37 schreef Cristal het volgende:
Veel mensen hier in dit topic zeggen dat Char nogal nep overkomt. Dit komt waarschijnlijk doordat ze alles heeft laten strak trekken, en alles heeft verbouwt aan dr gezicht, door middel van plastische chirurgie. Ik vind haar er ook nep uitzien, maar verder geloof ik wel dat ze een soort van gave heeft.
Exorcist als in de film?quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:39 schreef Cristal het volgende:
[..]
& als je niet naar de geesten wereld gaat, of naar een hemel. dan ga je dus nergens heen, en leef je dus om vervolgens lekker dood te gaan.
en CR en cursusje en dat ze nep is , is toch ook geen feit ,quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:08 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Hoogstens de gave goed te kunnen cold-readen en ze heeft waarschijnlijk een cursusje profiling achter de rug.
Ze is net zo nep als al die andere.
Nog steeds heeft randi zijn 1.000.000 Dollar niemand op deze wereld heeft nog aan kunnen tonen onder laboratorium omstandigheden paranormale gaven te hebben.
We kunnen ons beter bij de feiten houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |