Behalve dat het macdonalds gras is op het moment en ik tot het gebruik van een graaskorf heb moeten overgaan gaat het ook hartstikke goed.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:58 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Jeetje is het zo erg? Dat dat het juist zo goed ging met mevrouw. Heb ik wat gemist?
Aaahhh. Ok. Gotcha!quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:41 schreef erodome het volgende:
Behalve dat het macdonalds gras is op het moment en ik tot het gebruik van een graaskorf heb moeten overgaan gaat het ook hartstikke goed.
Ze heeft alleen een beetje een buikje dus, zit shetlander in he, sober ras, wordt snel dik.
Jouw baby?quote:
Korte rokjes kunnen bij elk weertype. Draag jij dan nooit panties, kousen, overknees?quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:was gister korte rokjes weer in Arnhem
quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:14 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Korte rokjes kunnen bij elk weertype. Draag jij dan nooit panties, kousen, overknees?
Verder: Kater. En vannacht in de kroeg een raar persoon ontmoet waarvan de kans groot is dat hij in TRU rondzwerft. Hij vertelde dat hij paranormaal begaafd
is en ook dat over 7 jaar iedereen groen haar heeft, dat was namelijk wetenschappelijk bewezen. Hele verhalen vertelde hij, ik ging keihard lachen de hele tijd, dat vond hij niet leuk
.
Oh en _Led_, de foto waar je om vroeg heb ik d.m.v. reiki op afstand naar je verzonden.
* JoepiePoepie wacht gespannen op de voodoo en de DDoS attack die _Led_ met behulp van die foto op haar gaat uitoefenen.
Zwarte zekerquote:
quote:
Ieuw, dat vind ik toch zo lelijk he, van die kousen met van die grote gatenquote:
Wowquote:Op zaterdag 24 april 2010 12:41 schreef Flammie het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn vriendin en ons thais konijntje imo.. wat een schatje.. (dik, dom, plomp en cool)
En als je een beetje een gewelfd been hebt sluiten ze nooit goed aan.quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:12 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ieuw, dat vind ik toch zo lelijk he, van die kousen met van die grote gaten.
Ik ben toch geen rollade!
Netkousen met kleine gaatjes daarentegen...
Dat soort idioten kun je toch overal tegenkomenquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:29 schreef nokwanda het volgende:
Waar kwam je trouwens die debielio tegen? Waar stapt gij dan?
Oh, maar astrologische geboortebeperking is gewoon waar hoor. Dat heeft niks met 'geloven in' te maken.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:08 schreef nokwanda het volgende:
Die geloofde ook in astrologische geboortebeperking
quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En als je een beetje een gewelfd been hebt sluiten ze nooit goed aan.
Waar kwam je trouwens die debielio tegen? Waar stapt gij dan?
@Barra, niet alleen in Arnhem was het rokjesweer. Hier ook.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:08 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb een vriendin die dat soort dingen ook allemaal gelooft. Die geloofde ook in astrologische geboortebeperking
quote:dat gedoe van alles slikken
[paranoide modus]Ja maar, het lijkt wel alsof vooral ik dat soort mensen in extreme mate aantrek op Fok en jij bijvoorbeeld nietquote:Op zondag 25 april 2010 20:57 schreef Flammie het volgende:
Dat komt vast ook door die allesheerschende youtube en google onderzoeken.
"joepiepoepie nep"
google vindt links!
OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het was al een faal in het verleden en het zal nu vast weer een faal zijn
quote:Op zondag 25 april 2010 09:18 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Oh, maar astrologische geboortebeperking is gewoon waar hoor. Dat heeft niks met 'geloven in' te maken.
Het is namelijk wetenschappelijk bewezen dat als je in je ster geneukt wordt, je dan geen kinderen krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |