dat is voor mij zelfs te freaky!quote:Op maandag 3 mei 2010 23:18 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nee _Led_, dat doen we niet, want dat ontsiert.
Alvast voor je verjaardag, Darkwolf:
[ afbeelding ]
Dan zal ik wel freaky zijn. Ik vind het best wel grappig en ook wel mooi, hoewel wel heul erg glossyquote:Op maandag 3 mei 2010 23:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat is voor mij zelfs te freaky!
Oei, die is wel sexyquote:Op maandag 3 mei 2010 23:18 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nee _Led_, dat doen we niet, want dat ontsiert.
Alvast voor je verjaardag, Darkwolf:
[ afbeelding ]
leuke lezing, inderdaadquote:Op maandag 3 mei 2010 23:49 schreef _Led_ het volgende:
En omdat ik weet dat er mensen zijn die dit niet willen zien :
Nog een interessante lezing
Dank je.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:49 schreef _Led_ het volgende:
En omdat ik weet dat er mensen zijn die dit niet willen zien :
Nog een interessante lezing
Ik vond 'm eigenlijk erg voorspelbaarquote:Op dinsdag 4 mei 2010 08:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
leuke film voor TRU-ers om te kijken. Shutter Island
Laat Sten maar zitten, maar die 12 uur astrale sex daar hou ik je aanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:10 schreef JoepiePoepie het volgende:
_Led_, ook alvast gefeliciteerd met je verjaardag!
Voor jou heb ik ook een cadeautje:
12 uren lang astrale seks! Niet in 1 nachtje opmaken hoor!
Ga je me dan DDoSsenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:41 schreef _Led_ het volgende:
Laat Sten maar zitten, maar die 12 uur astrale sex daar hou ik je aan
Een DDoS attack i.c.m. astrale seks isquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:27 schreef _Led_ het volgende:
Ik geloof dat jij een heel ander idee hebt bij wat een DDoS inhoudt dan ik ?
Fjoooooooooooooooord!quote:
Eeks... dat heb je toch echt helemaal verkeerd, vrees ik! Hopelijk heb je de bon nog?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:52 schreef _Led_ het volgende:
Gefeli DW,
en omdat ik weet dat je van horse-cock houdt :
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |