Ik had er heen gegaan.. maar ben verhinderd nuquote:Op maandag 3 mei 2010 13:18 schreef _Led_ het volgende:
By the way, ik ben woensdag jarig ! [ afbeelding ]
Ik ga het vieren op bevrijdingspop in haarlem. Iedereen is uitgenodigd, ik heb m'n telefoon aanstaan.
Ik ga er vanuit dat mensen m'n nummer wel van hun (telefoon)gids krijgen, kunnen channelen of anderszins kunnen regelen.
Zo niet dan hoor ik het wel !
Niet kunnen vindenquote:Op maandag 3 mei 2010 13:36 schreef Michielos het volgende:
haarlem is me net tever weg. Ik zal op het station aankomen en het festival niet kunnen vinden. Helaas dus:)
Laat je je door mij afschrikken ?quote:Op maandag 3 mei 2010 13:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik had er heen gegaan.. maar ben verhinderd nu
Neuh.. mn vrouw heeft ineens een andere invulling gemaakt voor die dag. Anders hadden we een biertje kunnen happen.quote:
Niet door jou, maar door zijn vrouw dusquote:
Jammer, dat biertje staat al jaren op de planning maar het komt er nooit van.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Neuh.. mn vrouw heeft ineens een andere invulling gemaakt voor die dag. Anders hadden we een biertje kunnen happen.
Of heb je al een boek, _Led_?quote:Het boek vertelt het verhaal van Jimmy, die een spook ziet. Het spook, dat hij het "ene" noemt, maakt hem bang. Het is een agressief soort verschijning die telkens druk naar hem gebaart weg te moeten gaan. Jimmy is er doodsbang voor. En hij raakt zelfs in paniek. Is hij dan echt de enige die dit soort dingen ziet? En wat is dat dan wel niet? Het bovenstaande is slechts een korte samenvatting van een boek dat pakt. Het legt uit dat kinderen, die denkbeeldige vriendjes hebben, niet altijd gek zijn of zich dingen inbeelden. Kinderen zijn namelijk vaker paranormaal dan we denken. Dit boek helpt erbij om de kinderen in te laten zien dat ze niet de enigen zijn, leert de ouders dat niet alles bizar en vreemd is en dat het dus gewoon echt kan. Het gesprek met die vreemde die je niet ziet wil niet altijd zeggen dat je kind gek aan het worden is. Een leerzaam boek dat helder geschreven is. Voor iedereen die er mee te maken heeft gehad is het herkenbaar en dit hoort zeker op scholen thuis en thuis bij mensen die vermoeden een paranormaal kind te hebben. Tussen spookjes zien en geaccepteerd en begrepen worden ligt een wereld van verschil. Maar Benazir heeft een gouden middenweg gevonden in dit prachtige boek. Een leestip dus voor iedereen die wil weten hoe een kind het kan beleven, of die een kind heeft dat spookjes kan zien. Het opent een deur naar begrip in een makkelijke opzet. Het boek leest in een adem weg.
Of je komt naar de potentiele museum meetquote:Op maandag 3 mei 2010 13:49 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Jammer, dat biertje staat al jaren op de planning maar het komt er nooit van.
Dat kan geen toeval zijn, daar moet iets achter zitten !
Is best een aardige vrouw en ook nog psycholoogquote:Op maandag 3 mei 2010 13:49 schreef JoepiePoepie het volgende:
Cadeautje voor _Led_:
Help, ik zie spoken - Auteur: Benazir
[..]
Of heb je al een boek, _Led_?
Het lijkt me dus echt helemaal niks om met een groep mensen die ik totaal niet ken en ook nog eens in een heel andere zielengroep zitten dan ik, door een museum te gaan wandelenquote:
Was bezig om me door Gödel, Escher, Bach heen te worstelen, maar dat was zo droog dat ik stiekem maar op de laatste Dan Brown overgeschakeld benquote:Op maandag 3 mei 2010 13:49 schreef JoepiePoepie het volgende:
Cadeautje voor _Led_:
Help, ik zie spoken - Auteur: Benazir
[..]
Of heb je al een boek, _Led_?
Ligt er maar net aan wat je onder serieus verstaatquote:Op maandag 3 mei 2010 14:02 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Het lijkt me dus echt helemaal niks om met een groep mensen die ik totaal niet ken en ook nog eens in een heel andere zielengroep zitten dan ik, door een museum te gaan wandelen.
Naar een museum gaan doe ik liever met iemand die ik goed ken en die in mijn eigen zielengroep zit.
Ik vind naar een museum gaan namelijk zo'n serieus gebeuren en als ik op sta ga met mensen van de verkeerde zielengroep dan ga ik liever naar iets minder serieus en formeels.
quote:Op maandag 3 mei 2010 14:09 schreef Michielos het volgende:
ey we kunnen ook gewoon met zijn alleen naar sceptic meeting gaan
Iedereen ?quote:Op maandag 3 mei 2010 14:13 schreef Trippii het volgende:
Graag nodig ik iedereen uit om jullie ideeën in deze topic te posten:
Een nieuw wereld systeem
quote:Op maandag 3 mei 2010 14:19 schreef Trippii het volgende:
Oproep aan allen die hier posten. Graag ontopic, dit is een topic voor ideeen, het onzin forum is ergens anders.
Ik vraag de mods hierbij ook om het topic schoon te houden. Het lijkt me niet de bedoeling dat topics die niet in ONZ staan zomaar volgekwakt moeten worden met gespuis.
Tja, dat heb je met die mensen van de verkeerde zielengroep hequote:
Zolang je een andere zielengroep bestempeld als 'verkeerd' ben je nog niet zo ver.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:15 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Tja, dat heb je met die mensen van de verkeerde zielengroep he.
Hou daar nou eens over opquote:Op maandag 3 mei 2010 15:26 schreef Flammie het volgende:
Een goede voeding is ook erg belangrijk bij dit leerproces
Mijns inziens heet Flammie geen , oftewel waarom doe jij nou weer aan beeldvorming, _Led_? Mijns inziens moet jij je beledigingen gewoon een keer voor je houden, klapmongool. Oftewel, jij maakt hier geen vrienden.quote:
Dat is al de zoveelste keer dat ik van Salvad0R een scheldpartij in mijn fotoboek krijg. Terwijl ik bij hem nog nooit in zijn fotoboek heb gepost of hem uitgescholden heb.quote:Op 03-05-2010 16:58 schreef Salvad0R
Als jij nu eens voor een stadsbus struikelt. Dan is de wereld er zoveel beter op.
Ja weet ik. Ik heb dat soort dingen uit m'n fotoboek al eerder doorgegeven aan het 'de hoge heren en dames van FOK'. In de tijd dat ik 'Chiel nog was'quote:Op maandag 3 mei 2010 17:22 schreef _Led_ het volgende:
Hoho, dat is een doodsverwensing, die is bannable !
Ben jij ook te bestellen bij een abonnement op de Linda?quote:
iddquote:Op maandag 3 mei 2010 20:24 schreef nokwanda het volgende:Allemaal niet echt in de buurt en de meesten al geweest ook
natuurlijkquote:Op maandag 3 mei 2010 20:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben jij ook te bestellen bij een abonnement op de Linda?
In Eindhoven. Anderhalf uur rijden. Maar goed... ik kan dan niet.quote:
Ik zou bijna uit pure nieuwsgierigheid lid worden van de Lindaquote:Op maandag 3 mei 2010 20:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
natuurlijkhoop dat het niet allemaal gedrochten zijn
quote:Op maandag 3 mei 2010 20:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik zou bijna uit pure nieuwsgierigheid lid worden van de Linda
Liever dat je em door de druk niet meer omhoog krijgt dan door de aanblik van mijn kopquote:Op maandag 3 mei 2010 20:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
one night with Barra
t is alleen net als met hollywood sterren he... als je me zo ophemelt val ik in bed hartstikke tegen
hahahaha ik presteer altijd... weer of geen weer!quote:Op maandag 3 mei 2010 20:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Liever dat je em door de druk niet meer omhoog krijgt dan door de aanblik van mijn kop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus wie is er nou eerder GEKOMEN!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
quote:Op maandag 3 mei 2010 20:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kijk en vergelijk:euh.... ik geloof dat dat nou net geen voordeel voor je is, slimboSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus wie is er nou eerder GEKOMEN!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
Goeie quote gelijk aan het begin al :quote:Stephen Wolfram, creator of Mathematica, talks about his quest to make all knowledge computational -- able to be searched, processed and manipulated. His new search engine, Wolfram Alpha, has no lesser goal than to model and explain the physics underlying the universe.
quote:Op maandag 3 mei 2010 17:33 schreef _Led_ het volgende:
Misschien moet je dezelfde opmerking dan eens naar de 'Hoge heren en dames van Fok!' doorpasen uit beleefdheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |