Hou daar nou eens over opquote:Op maandag 3 mei 2010 15:26 schreef Flammie het volgende:
Een goede voeding is ook erg belangrijk bij dit leerproces
Mijns inziens heet Flammie geen , oftewel waarom doe jij nou weer aan beeldvorming, _Led_? Mijns inziens moet jij je beledigingen gewoon een keer voor je houden, klapmongool. Oftewel, jij maakt hier geen vrienden.quote:
Dat is al de zoveelste keer dat ik van Salvad0R een scheldpartij in mijn fotoboek krijg. Terwijl ik bij hem nog nooit in zijn fotoboek heb gepost of hem uitgescholden heb.quote:Op 03-05-2010 16:58 schreef Salvad0R
Als jij nu eens voor een stadsbus struikelt. Dan is de wereld er zoveel beter op.
Ja weet ik. Ik heb dat soort dingen uit m'n fotoboek al eerder doorgegeven aan het 'de hoge heren en dames van FOK'. In de tijd dat ik 'Chiel nog was'quote:Op maandag 3 mei 2010 17:22 schreef _Led_ het volgende:
Hoho, dat is een doodsverwensing, die is bannable !
Ben jij ook te bestellen bij een abonnement op de Linda?quote:
iddquote:Op maandag 3 mei 2010 20:24 schreef nokwanda het volgende:Allemaal niet echt in de buurt en de meesten al geweest ook
natuurlijkquote:Op maandag 3 mei 2010 20:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben jij ook te bestellen bij een abonnement op de Linda?
In Eindhoven. Anderhalf uur rijden. Maar goed... ik kan dan niet.quote:
Ik zou bijna uit pure nieuwsgierigheid lid worden van de Lindaquote:Op maandag 3 mei 2010 20:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
natuurlijkhoop dat het niet allemaal gedrochten zijn
quote:Op maandag 3 mei 2010 20:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik zou bijna uit pure nieuwsgierigheid lid worden van de Linda
Liever dat je em door de druk niet meer omhoog krijgt dan door de aanblik van mijn kopquote:Op maandag 3 mei 2010 20:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
one night with Barra
t is alleen net als met hollywood sterren he... als je me zo ophemelt val ik in bed hartstikke tegen
hahahaha ik presteer altijd... weer of geen weer!quote:Op maandag 3 mei 2010 20:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Liever dat je em door de druk niet meer omhoog krijgt dan door de aanblik van mijn kop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus wie is er nou eerder GEKOMEN!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
quote:Op maandag 3 mei 2010 20:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kijk en vergelijk:euh.... ik geloof dat dat nou net geen voordeel voor je is, slimboSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus wie is er nou eerder GEKOMEN!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
Goeie quote gelijk aan het begin al :quote:Stephen Wolfram, creator of Mathematica, talks about his quest to make all knowledge computational -- able to be searched, processed and manipulated. His new search engine, Wolfram Alpha, has no lesser goal than to model and explain the physics underlying the universe.
quote:Op maandag 3 mei 2010 17:33 schreef _Led_ het volgende:
Misschien moet je dezelfde opmerking dan eens naar de 'Hoge heren en dames van Fok!' doorpasen uit beleefdheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |