quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:32 schreef _Led_ het volgende:
Wat moet ik me daarbiji voorstellen, dat terwijl je astrale sex hebt je je botnet van 15000 PC's gebruikt om 1 host plat te leggen ?
Wat voegt dat laatste toe dan ?
Ooooh, je bedoelt een astrale gangbang !quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:41 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Een DDoS attack op een mens natuurlijk
! Niet alles in het leven heeft met computers te maken, nerd [ afbeelding ].
Dat jij DDoS nou meteen associeert met computers, zegt meer over jou dan over mij.
Er is zoveel meer, sta toch eens een keer wat meer open. Wat doe je anders in TRU?
quote:
Wat raar dat ze er een blauwe rits in hebben gezetquote:
quote:
quote:
Dank je wel! Heeft mijn Fjord van Michielos er toch nog een vriendje bij!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:45 schreef nokwanda het volgende:
DW, gefeliciteerd.
Ik wens je een fijne shetlandnachtmerrie![]()
[ afbeelding ]
!!!quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:43 schreef Darkwolf het volgende:
!!!![]()
Mijn God... en ongetwijfeld mensen die er ook echt mee rond lopen...
En ik dan ? Ik ben dan jarig notabene !quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:40 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
![]()
Ah, krijg ik toch nog een cadeautje!
Ja, ik weet nog dat die video hip was in 2007 ja.quote:
* JoepiePoepie heeft jou al 2 cadeautjes gegeven:quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:58 schreef Michielos het volgende:
http://www.machovideo.com/video/Forever_loyal_18690/
voor de kattenliefhebbers...
Is al een heel discussietopic over in F&Fquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:58 schreef Michielos het volgende:
http://www.machovideo.com/video/Forever_loyal_18690/
voor de kattenliefhebbers...
didnt know thatquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is al een heel discussietopic over in F&F
Gaat vooral over menselijke waarden plakken op dierlijk gedrag. Beetje believers vs non-believerstopicquote:
laat me raden , jij behoort tot de eerste groep?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gaat vooral over menselijke waarden plakken op dierlijk gedrag. Beetje believers vs non-believerstopic
Niet perse. Ik heb katten genoeg bestudeerd om te weten dat er normaal kattengedrag is, maar dat de ene kat ook niet de andere kat is. Er zijn naast normaal kattengedrag onder katten net zulke grote karakterverschillen als onder mensen. In dit specifieke geval denk ik ook wel dat het om geil kattengedrag gaat en dat het vrouwtje krols was en nog zo ruikt en dat het liedje en bijschriften leiden tot een sneu verhaal. Maar het blijft wel heel sneu dat die poes zo aan haar einde kwam.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:39 schreef Michielos het volgende:
[..]
laat me raden , jij behoort tot de eerste groep?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |