quote:
Oh nee he, heb je weer 3x aan je cockring gedraaidquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:09 schreef Flammie het volgende:
Volgende week gaat het weer vriezen..
helaas mannen!
ach deze was een grap maar jullie weten zelf dat ik de vorige contest spellmeista en zijn ring gepwnd heb op weersgebied. Het ging dus wel vriezen en zijn ring had niet geholpen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:12 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Oh nee he, heb je weer 3x aan je cockring gedraaid.
Nee hoor, dit is namelijk TRUquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:14 schreef Buschetta het volgende:
Bijna weekend. Gisteren erachter gekomen dat ik ook voor FEMA en de CIA werk
Althans hun continuiteit waarborg.
Ben ik nu NWO of illuminatie ?Wel een beetje m'n rechten verspeeld om hier te posten denk ik lol
Niks ervan! Eerst nog wat "room" aroma toevoegen voor de smaak! Wait your turn!quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:07 schreef JoepiePoepie het volgende:
Hij is nog een beetje klein en dun, nog even groeien dus en dan kan er een stukje van hem op mijn boterham
.
O ja! En dit weekend natuurlijk ook weer barbecue, bedankt voor de tip Darkwolfquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:18 schreef Darkwolf het volgende:
Niks ervan! Eerst nog wat "room" aroma toevoegen voor de smaak! Wait your turn!
Mijn activiteiten hebben weinig te maken met barbecuen dit weekend, maar goed. Graag gedaan hoor!quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:18 schreef JoepiePoepie het volgende:
O ja! En dit weekend natuurlijk ook weer barbecue, bedankt voor de tip Darkwolf.
kun je oplossen met wat biertjesquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:50 schreef Darkwolf het volgende:
En ik kom even terug op mijn vorige reactie.
Misschien wil het persoon waar ik ben wel gaan barbequen met mij en meerdere kennissen die in de buurt wonen.
Dan ben ik natuurlijk ook van de partij.
Hoop alleen wel dat het dan ook s'avonds nog lekker warm blijft en niet alleen overdag met die 20 graden!
Oh, da's juist best leuk als het 's avonds laat wat kouder wordtquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:50 schreef Darkwolf het volgende:
En ik kom even terug op mijn vorige reactie.
Misschien wil het persoon waar ik ben wel gaan barbequen met mij en meerdere kennissen die in de buurt wonen.
Dan ben ik natuurlijk ook van de partij.
Hoop alleen wel dat het dan ook s'avonds nog lekker warm blijft en niet alleen overdag met die 20 graden!
Yups.. ik heb er dan zelfs een potkacheltje voor staan.. heerlijk kijken naar de dansende vlammen met een glas whiskeyquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:57 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Oh, da's juist best leuk als het 's avonds laat wat kouder wordt. Wij gebruiken na het eten de barbecue meestal als kampvuur en gooien er hout op. Lekker met je winterjas met z'n allen bij het warme vuur dronken worden
.
Oh ik heb er nog wel 1 die wel wat kan missen voor je!quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:07 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Hij is nog een beetje klein en dun, nog even groeien dus en dan kan er een stukje van hem op mijn boterham
.
Jeetje is het zo erg? Dat dat het juist zo goed ging met mevrouw. Heb ik wat gemist?quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:36 schreef erodome het volgende:
Oh ik heb er nog wel 1 die wel wat kan missen voor je!
Zitten dan wel wat vetrandjes aan, maar dat komt goed op de bbq!
Begin van het einde.quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:04 schreef Flammie het volgende:
http://apps.facebook.com/(...)-desktop-201004_news
welkom in bangkok mannen
Lijkt call of duty wel
Zegt d'r eentje tegen zijn collega: "Damnit! I am being controlled by a n00b! The mouse sensitivity is way off!"quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:04 schreef Flammie het volgende:
http://apps.facebook.com/(...)-desktop-201004_news
welkom in bangkok mannen
Lijkt call of duty wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |