Nogmaals: iemand die weet hoeveel Prem verdient met zijn schnabbels?quote:De gasten van de (40 min.) uitzending van 20 april zijn: Job Cohen, Robbert Dijkgraaf en twee jonge wetenschappers. Muziek is er van onder andere de gitaristen: Tim Knol, Anne Soldaat en Elle Bandita. Tafelheer is Prem Radhakishun.
Hij komt donderdag praten bij ons op school, eens kijken of ik hem dat kan vragen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nogmaals: iemand die weet hoeveel Prem verdient met zijn schnabbels?
Hij is multimediaal informatieverstrekker volgens eigen zeggen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:26 schreef Ringo het volgende:
Hypocriete rochelkop, Prem. Geldgrabbelaar van beroep, niks mis mee, maar ga dan niet op andere geldgrabbelaars zeiken en al helemaal niet op degenen die jou het geld laten grabbelen.
Omdat ie zich graag profileert als het boze linkse geweten van de PO. En graag doet alsof ie dat graaien zo verwerpelijk vindt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:56 schreef Xaobotnik het volgende:
Volgens mij is Prem gewoon openlijk VVD-stemmer. Verder zou ik als ik de mogelijkheid had om extra inkomen binnen te tikken dat ook doen. Dus ik snap niet waar dat gehuil over hypocrisie vandaan komt.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:45 schreef Ringo het volgende:
[..]
Omdat ie zich graag profileert als het boze linkse geweten van de PO. En graag doet alsof ie dat graaien zo verwerpelijk vindt.
Voor zijn werk bij BNR krijgt hij 380 euro bruto per uur.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:37 schreef Rahl het volgende:
Hij komt donderdag praten bij ons op school, eens kijken of ik hem dat kan vragen.
Tsja, Belgisch Limburg. Zeg maar dubbel gehandicapt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:47 schreef wolfrolf het volgende:
Wat een lekker wijf! Maar wat praat ze moeilijk!
Min maal min is plus,quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:48 schreef Maloney het volgende:
[..]
Tsja, Belgisch Limburg. Zeg maar dubbel gehandicapt.
Ja trekt zijn bek nooit open.quote:
En die Tim een vrouw, samen gezellig een geslachtswisseling gedaan.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:02 schreef Che_ het volgende:
Die Ellen een jongen geweest ofzo?
Die stem ook; ghwahauwgrhgafhg
Ik vind haar geweldigquote:
"Jacques, wie vind ik de beste gitarist?"quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:03 schreef CarolusV het volgende:
Cohen moet zich weer inlezen/laten adviseren.
inderdaad, maar ze maakt wel toffe muziekquote:
hehe preciesquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:04 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
"Jacques, wie vind ik de beste gitarist?"
Wat had je dan verwacht van alto's?quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:05 schreef neen het volgende:
Wat zitten ze er allemaal lekker alternatief bij
Yertle the Turtle.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:02 schreef tong80 het volgende:
Dat was een legendarisch optreden van de Peppers in de Wilde Wereld van VPRO.
Zouden drie nummers spelen en speelden 2 uur lang het programma vol.
Whehe.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:08 schreef Toad het volgende:
Komt Tim trouwens nog wel eens op Fok? Hij doet het leuk hoor.
Jan Akkerman is een geweldige kerel, kwam regelmatig eten in het restaurant waar ik vroeger werkte. Hij kan werkelijk ongelofelijk goed gitaar spelen en begrijpt muziek als geen ander.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:06 schreef tong80 het volgende:
Voor de jonkies onder ons. Jan Akkerman werd in de Engelse pers in 1970 gekozen tot beste van de wereld.
Pfff... ben jij nog niet gebanned?quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:09 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Whehe.Zat die pad op Fok? Past hier wel ja, met die muzieksmaak van hem...
Zag hem een paar jaar geleden in een jam sessie met ICE-T was geweldig.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jan Akkerman is een geweldige kerel, kwam regelmatig eten in het restaurant waar ik vroeger werkte. Hij kan werkelijk ongelofelijk goed gitaar spelen en begrijpt muziek als geen ander.
Nozems a gogoquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:02 schreef tong80 het volgende:
Dat was een legendarisch optreden van de Peppers in de Wilde Wereld van VPRO.
Zouden drie nummers spelen en speelden 2 uur lang het programma vol.
Je hebt gelijk.quote:
Ken je Focus uit de tijd van Jan Akkerman en Thijs van Leer?quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zag hem een paar jaar geleden in een jam sessie met ICE-T was geweldig.
Lotje vroeg in de uitzending aan een vriend van me. 'Waarom heten jullie de Nozems ?'quote:
Tuurlijk. Maar Akkerman haatte het gejodel van Thijs van Leer. Waren bepaald geen vrienden.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ken je Focus uit de tijd van Jan Akkerman en Thijs van Leer?
Geniaal
LOLquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lotje vroeg in de uitzending aan een vriend van me. 'Waarom heten jullie de Nozems ?'
Corné : 'We wilden ons eerst De wilde werelden noemen, maar dat bleek niet te bekken.'
Dat vind ik nou juist een erg goede show. Tenminste niet alleen maar doen alsof muziek uit rock, rock en rock bestaat maar gewoon alle genres en alle tijden langs gaan.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:27 schreef tim. het volgende:
[..]
LOL.
Ik heb die tijd niet meegemaakt (ken die RHCP-sessie van YouTube), maar ik mis zo'n programma nu ook. Op tv heb je nu VPRO's Nederpopshow, maar dat is totaal anders.
Dat is inderdaad wel goed (ik hou zelf ook erg van elektronische muziek), maar waarom beperken ze zich tot Nederpop? Voor een eenmalige serie vind ik het wel goed, maar het liefst zie ik een programma met reportages (van bands, festivals, scenes) en sessies (zoals die nu door 3VOOR12 worden gemaakt). Dat is veelzijdiger.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:44 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat vind ik nou juist een erg goede show. Tenminste niet alleen maar doen alsof muziek uit rock, rock en rock bestaat maar gewoon alle genres en alle tijden langs gaan.
Ik ook. Cool wijf. Heb haar in mijn hart gesloten toen ze op tafel de moonwalk ging doen.quote:
Dat is nu echt een vervelende vent. Vooral hoe hij vuistdiep bij Halsema in dr kont kroop.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:35 schreef rubbereend het volgende:
Felix Rottenberg, die is al lang niet geweest, en zal wel weer een vernieuwende mening habben
Felix heeft al jaren geen vernieuwende mening weer. Die is docent en leerling van zijn eigen school.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:35 schreef rubbereend het volgende:
Felix Rottenberg, die is al lang niet geweest, en zal wel weer een vernieuwende mening habben
peilingen zijn opzich wel interessant, maar de grootste factor gaan toch echt de verkiezingsdebatten worden. Dan gaan zwevende kiezers meer hun keus bepalen en dus ligt alles nog open.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:30 schreef Modus het volgende:
E R H O E F T N I E T E L K E F U C K I N G W E E K E E N P E I L I N G!
'...opgejaagd door peilingen...' zei Felix net. Dat is precies het probleem. De politiek handelt daarnaar en kan dus bij wijze van spreken elke week een ander standpunt hebben en mensen laten hun stem ook beďnvloeden door peilingen.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:34 schreef pberends het volgende:
peilingen zijn opzich wel interessant, maar de grootste factor gaan toch echt de verkiezingsdebatten worden. Dan gaan zwevende kiezers meer hun keus bepalen en dus ligt alles nog open.
Omdat ze óveral verstand van hebben.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:42 schreef groenen het volgende:
Waarom blijven Felix en de Hond zitten?
Omdat ze thugs zijn van de straat.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:42 schreef groenen het volgende:
om te vragen over verkiezingen in de bijlmerquote:Op woensdag 21 april 2010 19:42 schreef groenen het volgende:
De VARA wil hem daar vast wel bij helpenquote:Op woensdag 21 april 2010 19:50 schreef Xenomaniac het volgende:
Wat is dat nou Felix!? Jaloers op Patrick?
Wat houdt hem tegen Oud-Zuid te verruilen voor de Bijlmer?
Even denken hoor...eh...
Ja, hij gaat straks ook zijn gevoelens aangaande Toots Tielemans met ons delen.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:49 schreef DrDentz het volgende:
Felix is nu een soort uitzendinglange sidekick geworden?
quote:Op woensdag 21 april 2010 19:51 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ja, hij gaat straks ook zijn gevoelens aangaande Toots Tielemans met ons delen.
Ik heb ook kippenvel.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:06 schreef Eric_Cantona het volgende:
Wat 'n pracht, ik zit hier gewoon met tranen in de ogen.
Dit programma gaat te snel voor Toots. Soms zou je willen dat ze meer tijd uittrekken voor een gesprek.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wel jammer dat een goed gesprek met hem er niet echt in zit en dat het alleen maar bij dit soort compilaties blijft. Desalniettemin genieten
Felix heeft iets vergelijkbaars ooit al veel beter gedaan.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:50 schreef Xenomaniac het volgende:
Wat is dat nou Felix!? Jaloers op Patrick?
Wat houdt hem tegen Oud-Zuid te verruilen voor de Bijlmer?
Even denken hoor...eh...
Vertel.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:19 schreef El_Bassie het volgende:
Felix heeft iets vergelijkbaars ooit al veel beter gedaan.
Nee, voetbal gaat voorquote:Op woensdag 21 april 2010 20:12 schreef Tourniquet het volgende:
Hey, geen Lucky. Zou dat op het laatst pas zijn besloten?
Hij heeft ooit een driedelige serie gemaakt over de Akbarstraat in Amsterdam-West. Zeer mooi en informatief. Kunnen een hoop programmamakers van de PO van nu een voorbeeld aan nemenquote:
Hebben ze die bejaarde fossiel ook weer es opgegraven?quote:Op donderdag 22 april 2010 19:42 schreef Ofyles2 het volgende:
Marcel van Dam, lang niet meer gezien...
Idd wat een infantiel is dat zeg, ik vergeet de discussies nooit meer..quote:Op donderdag 22 april 2010 19:44 schreef Rahl het volgende:
Marcel van Dam heeft afgedaan op het moment dat hij Fortuyn een minderwaardig mens noemde.
Daar was bijna iedereen het wel mee eens.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:44 schreef Rahl het volgende:
Marcel van Dam heeft afgedaan op het moment dat hij Fortuyn een minderwaardig mens noemde.
Je kon het niet eens zijn met zijn ideeen of stijl. Maar dat andere mensen minderwaardig noemen een bijzonder gevaarlijke klassificatie is waren we in '45 toch wel goed van doordrongen lijkt me.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Daar was bijna iedereen het wel mee eens.
wat is dat nou voor onzin, het was een walgelijke vertoning destijdsquote:Op donderdag 22 april 2010 19:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Daar was bijna iedereen het wel mee eens.
Je moet het wel een beetje in het tijdsbeeld plaatsen. Het was toen alleen maar Fortuyn bashen op de publieke omroep, veel heftiger dan nu over Wilders gesproken wordt. Hij was een facist, Hitler, racist etc etc. Na zijn dood werd hij opeens De Grootste Nederlander aller tijden en wordt Van Dam om die uitspraak verguisd.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:48 schreef Rahl het volgende:
[..]
Je kon het niet eens zijn met zijn ideeen of stijl. Maar dat andere mensen minderwaardig noemen een bijzonder gevaarlijke klassificatie is waren we in '45 toch wel goed van doordrongen lijkt me.
Dus omdat iedereen het deed is het okay om iemand anders een minderwaardig mens te noemen?quote:Op donderdag 22 april 2010 19:51 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je moet het wel een beetje in het tijdsbeeld plaatsen. Het was toen alleen maar Fortuyn bashen op de publieke omroep, veel heftiger dan nu over Wilders gesproken wordt. Hij was een facist, Hitler, racist etc etc. Na zijn dood werd hij opeens De Grootste Nederlander aller tijden en wordt Van Dam om die uitspraak verguisd.
Ik praat die uitspraak niet goed.. maar om daar nu op terug te komen.. beetje mosterd na de maaltijd.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:54 schreef Rahl het volgende:
[..]
Dus omdat iedereen het deed is het okay om iemand anders een minderwaardig mens te noemen?
En sowieso was het me niet geheel duidelijk welk punt hij wou maken, het gebrek aan democratie binnen de partijen of de gebreken van het kiessysteem dat we al sinds 1918 hebben.... Ging van de hak op de tak.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:49 schreef Toad het volgende:
Marcel is nogal warrig. Ik heb ook het idee dat hij niet echt op de hoogte is van de feiten. Zo zaten er geen zittende kamerleden in de kandidaatstellingscie van de PvdA. En zo zei hij nog een paar rare dingen.
Ik weet niet of 'de publieke omroep' het was die hem daadwerkelijk racist heeft genoemd. Hooguit hebben ze Fortuyn's politieke tegenstanders in stelling gebracht om dergelijke uitspraken te doen. 'De Grootste Nederlander' was gewoon een internetpoll, en al die tokkies grijpen het aan om dat Fortuyn te verkiezen. Dezelfde mensen die in Wilders de nieuwe Fortuyn zien, en dus niet bepaald de meest legitieme mening hebben. Van Dam wordt niet alleen om die reden verguist (hoewel het wel zijn ondergang inluidde), maar ook omdat het een uitgesproken man is die niet rechts is. Volgens velen ben je dan per definitie fout.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:51 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je moet het wel een beetje in het tijdsbeeld plaatsen. Het was toen alleen maar Fortuyn bashen op de publieke omroep, veel heftiger dan nu over Wilders gesproken wordt. Hij was een facist, Hitler, racist etc etc. Na zijn dood werd hij opeens De Grootste Nederlander aller tijden en wordt Van Dam om die uitspraak verguisd.
Nee hoor, wat Wilders doet is net zo onacceptabel.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:00 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Iemand een minderwaardig mens noemen, is dat nu zo erg? Ik vond de commotie maar overtrokken. Het was puur omdat het iemand was die een flinke aanhang genoot. Wilders doet niet anders richting de moslims, of zelfs allochtonen. En dat was gewoon acceptabel. Van Dam richtte zich ten minste op één persoon.
Ik vond Melkert die hem tijdens de debatten in 2002 niet eens wilde aankijken erger.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Idd wat een infantiel is dat zeg, ik vergeet de discussies nooit meer..
quote:Op donderdag 22 april 2010 19:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
Giel mag ook wel wat minder op tv komen...
Triest idd. Van Dam.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:44 schreef Rahl het volgende:
Hij had weinig te lullen, alleen die bandjes promoten op het begin. Wat een tyfusmuziek zegquote:Op donderdag 22 april 2010 19:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
Giel mag ook wel wat minder op tv komen...
Legendarisch fragment blijft dat ja. Uberkneus Van Damquote:
Melkert maakte toen zijn eigen doodsbericht.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Legendarisch fragment blijft dat ja. Uberkneus Van Dam.
. Bij de gerelateerde video's staan er nog een paar mooie... Die met Melkert bijvoorbeeld. Lekker soepel gesprek
.
Die kerel zag ik laatst op tv. Hij zit blijkbaar in Bagdad, Irak als VN-baas ofzo. Wie hij daarvoor heeft moeten zuigen, geen idee maar hij zit er wel.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Melkert maakte toen zijn eigen doodsbericht.
De hoogste VN-pief daar, als ik het goed heb. Nog iets meer weerstand te verduren dan die paar kluitengooiers destijds in NL, al zal het geweld en de agressie minder op zijn persoon zijn gericht. Hij hoort nu dagelijks de bommen ontploffen. Je moet maar willen. Niet ondapper, vind ik, zo'n keuze.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:46 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Die kerel zag ik laatst op tv. Hij zit blijkbaar in Bagdad, Irak als VN-baas ofzo. Wie hij daarvoor heeft moeten zuigen, geen idee maar hij zit er wel.
Yup, dat was toen over en sluiten (voorzover dat daarvoor nog niet het geval was). Het was iig de allerlaatste nagel aan z'n doodskist.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Melkert maakte toen zijn eigen doodsbericht.
Melkert zelf ook.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:55 schreef DrDentz het volgende:
Ik dacht toen dat Melkert onze nieuwe premier werd.
Marcel van Dam zat gister echt te zeiken. Ten eerste haalt hij partijpolitiek en de gewone politiek door elkaar.quote:Op vrijdag 23 april 2010 02:57 schreef Manono het volgende:
ik snap niet zo goed dat marcel van dam met dit commentaar sp stemt en niet d66
marco bakker huffin & puffin, even zappen
Dat is niet betuttelend, dat is ronduit mongoloďde. "Matthijs, ik wil graag tot het einde doorcoachen." En dan jezelf zo belangrijk vinden dat je denkt dat je aan het coachen bent door een dwazendansje te doen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 03:26 schreef Manono het volgende:
en wat doet die rik vervelend betuttelend voor dat podium, ga eens uit beeld man
Dat haar iddquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:36 schreef DrDentz het volgende:
Leuke kapsels.
Zonder schaamte als hoerenloper burgemeester willen worden.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:42 schreef Yankee het volgende:
Oudkerk, waar haalt die man de arrogantie vandaan om weer met z'n rotkop op de tv te komen?!
Oudkerk scoorde ooit het hoogst bij de IQ test. Bijna 150.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:47 schreef Aalbers het volgende:
Ik las ergens dat de gebroeders van de Kerkhof samen net zo'n hoog iq hebben als Rob Oudkerk.
Doif blind zijn. Wat triest.quote:
Bij mij zou die vrouw dan al mijn posts op Fok moeten typen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:54 schreef msnk het volgende:
En ik maar zeuren over mijn leven. Echt waar, als ik er zo aan toe zou zijn zou ik mijn zin in het leven helemaal kwijt zijn. Damn.
Ja idd.. en wij maar zeuren over ons leven.. je gaat je eigen leven waarderen als je dit zietquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:54 schreef msnk het volgende:
En ik maar zeuren over mijn leven. Echt waar, als ik er zo aan toe zou zijn zou ik mijn zin in het leven helemaal kwijt zijn. Damn.
Dat worden voor tong80 sowieso ploegendiensten dan.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Bij mij zou die vrouw dan al mijn posts op Fok moeten typen.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:57 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Dat worden voor tong80 sowieso ploegendiensten dan.
Lekkere cirkelredenering, piemel.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:12 schreef DrDentz het volgende:
Ze overdrijft wel. De enige reden dat het een puinhoop wordt is omdat er geen andere schoonmakers ingehuurd mogen worden.
Neui, die puinhoop is makkelijk te voorkomen met wat uitzendkrachten, alleen doorbreek je daarmee het stakingswapen.quote:
Wat een autist ben jij toch ook.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:21 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Neui, die puinhoop is makkelijk te voorkomen met wat uitzendkrachten, alleen doorbreek je daarmee het stakingswapen.
Daar hebben we jouw verheffende inzichten niet voor nodig. Maar wat jij wil, mag juist niet, en terecht. Dus misschien moet je maar beter je smoel houden, beeldschermkluiver.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:26 schreef DrDentz het volgende:
Of juist realist. Dat geleuter alsof die mensen onvervangbaar zijn. Hijs een paar scholieren een oranje hesje aan en het komt ook in orde.
Wat leuk voor je dat Jan Akkerman in het restaurant waar je vroeger werkte, kwam eten.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jan Akkerman is een geweldige kerel, kwam regelmatig eten in het restaurant waar ik vroeger werkte. Hij kan werkelijk ongelofelijk goed gitaar spelen en begrijpt muziek als geen ander.
Je mist mijn puntquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:35 schreef El_Bassie het volgende:
Waarom verdient Oudkerk dat niet dan?
quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:40 schreef Ringo het volgende:
Oudkerk is het laatste lichtpuntje van de PvdA. Hoerenlopers ftw.
Niks mis mee toch?quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zonder schaamte als hoerenloper burgemeester willen worden.
Voor jou zeker ook wel wat.quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:40 schreef Ringo het volgende:
Oudkerk is het laatste lichtpuntje van de PvdA. Hoerenlopers ftw.
Mjah, dat zie ik ook niet helemaal.quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:35 schreef El_Bassie het volgende:
Waarom verdient Oudkerk dat niet dan?
Ik heb er nu 2 bekeken en het is toch anders dan de BNN bedoeling.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:34 schreef El_Bassie het volgende:
Een project van anderhalf jaar.
http://www.vpro.nl/programma/dokwerk/afleveringen/5073388/
quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:44 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Voor jou zeker ook wel wat.Over de 30 zijn en geen relatie hebben.
Nah, dat is best wel zijn tragiek hoor. Kamerlid, wethouder van Amsterdam, PvdA prominent, huisarts, laid back figuur, gestudeerde stadsjongen en best gewoon een toffe gast. Kan je een borrel mee drinken.quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:15 schreef Manono het volgende:
Oudkerk.. waarom men iemand zou blijven afrekenen op 1 passage uit zijn verleden,. nee ok alleen issie verder ook niet echt door andere hoogstandjes in het nieuws geweest.
Oudkerks grootste tragiek is dat ie na de eerste onthulling van zijn private kruipenissen zich nooit voor iemand heeft willen verbergen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:56 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Nah, dat is best wel zijn tragiek hoor. Staatssecretaris, wethouder van Amsterdam, PvdA prominent, huisarts, laid back figuur, gestudeerde stadsjongen en best gewoon een toffe gast. Kan je een borrel mee drinken.
He had it all.
Normaal in mijn tijd, inderdaad, was dat men burgerlijke typjes als jij ondersteboven in de gracht te drogen hing.quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, doe er maar grappig over alsof het normaal is.Op FOK! misschien...
quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:04 schreef Ringo het volgende:
[..]
Normaal in mijn tijd, inderdaad, was dat men burgerlijke typjes als jij ondersteboven in de gracht te drogen hing.
eensquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:45 schreef Xenomaniac het volgende:
Trouwens, toen Rottenberg af en toe in DWDD kwam vond ik dat geweldig want ik vind hem wel 1 van de interessantere figuren van de PvdA. Wat me tegenstaat is dat DWDD Rottenberg veel te vaak laat opdraven.
Hulde. Echt.quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:01 schreef Ringo het volgende:
Oudkerks grootste tragiek is dat ie na de eerste onthulling van zijn private kruipenissen zich nooit voor iemand heeft willen verbergen.
Zoals ook Amsterdam zich zonder morren blootgeeft aan iedereen die 't zien wil.
Zo is de stad, zo zijn de mensen. Eerlijk als een naakt skelet.
gelukkig maak je een garpje!quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:09 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Hulde. Echt.
Ik vind Oudkerk een aardige vent met voldoende bagage voor Amsterdam.
Dat gedoe op de theemsweg heeft hem voor het hoogste ambt gediskwalificeerd en dat vind ik terecht. Hij had het zo kunnen worden ware het niet dat...
Doodzonde.
Nee.quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:10 schreef Manono het volgende:
gelukkig maak je een garpje!
als hij de ambitie en ballen had gehad die voor die functie nodig zijn was Oudkerk doorgegaan met zichzelf in positieve zin bewijzen, hadden we hem vaker in de media gezien dan vooral pruilend en waren we dat hele akkefietje allang vergetenquote:Op zaterdag 24 april 2010 01:21 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Nee.
Dat hoerengrapje van hem, toen hij een ander mens was, heeft hem alles gekost, behalve zijn gezin.
Wat mij betreft is hij nog steeds cocoo, want anders kandideer je je met zo'n staat van dienst niet voor dat ambt. Maar als Oudkerk alles goed had gedaan en/of niet was betrapt had hij het nu zo kunnen worden.
Dan was het Oudkerk tegen Guusje (![]()
![]()
) geweest. Van der Laan was niet eens im frage geweest.
Als wethouder die beslist of een tippelzone al dan niet open moet blijven, is een besluit nemen wat lastig als hij daar een eigen belang bij heeft. Wat hij trouwens ook niet aan zijn collega-wethouders verteld zal hebben..quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:32 schreef TLC het volgende:
Ik snap dat hele Oudkerk gedoe niet ; dus hij ging naar de hoeren ? so what ? laat em toch lekker doen wat hij wilt in zn prive tijd
Verslaafde hoeren die geen keuze hadden? Voor je zover gezakt bent heb je heel veel verkeerde keuzes gemaakt. En veel verslaafden zijn tot alles in staat om aan geld voor drugs te komen, liever straatprostitutie dan diefstal en berovingen. Als je het zo bekijkt heeft Oudkerk er wellicht voor gezorgd dat er minder diefstal is gepleegd.quote:Op zaterdag 24 april 2010 07:30 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Als wethouder die beslist of een tippelzone al dan niet open moet blijven, is een besluit nemen wat lastig als hij daar een eigen belang bij heeft. Wat hij trouwens ook niet aan zijn collega-wethouders verteld zal hebben..![]()
Daarnaast waren het geen 'gewone' hoeren, maar verslaafde hoeren die geen keuze hadden en het zegt iets over iemand die daar misbruik van maakt. En dat zegt weer iets over de wethouder Oudkerk.
Ook was het hoerenlopen van Oudkerk zijn eigen geheimpje, totdat dat via-via uitkwam. Dit betekent dat Oudkerk zichzelf als wethouder van een grote stad in een positie heeft gebracht waarin hij chantabel is. Als Heleen niet iets had gezegd, hadden we mss nu niets over het hoerenbezoek van Rubberen Robbie geweten, maar was hij mss wel gechanteerd geweest, waardoor er slechte besluiten genomen zijn geweest. (en ja, dat is egt een reeele situatie)
En natuurlijk gaat het in de politiek grotendeels over beeldvorming en geloofwaardigheid. Zal ik nog uitleggen dat dat bij de hoerenloper Oudkerk (zo zal ie als wethouder steeds genoemd worden..) nogal weg is?
Ik vond Rottenberg behoorlijk goed deze week, mooi hoe hij het partijcongres van D66 analyseerde. Hij sloeg de spijker op z'n kop door te zeggen dat Meneer Wijfels een elitaire non-persoon was.quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:45 schreef Xenomaniac het volgende:
Trouwens, toen Rottenberg af en toe in DWDD kwam vond ik dat geweldig want ik vind hem wel 1 van de interessantere figuren van de PvdA. Wat me tegenstaat is dat DWDD Rottenberg veel te vaak laat opdraven.
Dat zijn de échte Amsterdammers.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zonder schaamte als hoerenloper burgemeester willen worden.
Wat een baas tegen die bergbeklimsterquote:
quote:Op maandag 26 april 2010 15:48 schreef fredjanssen het volgende:
Schijnt Erben Wennemars te worden op verzoek van Matthijs van Nieuwkerk. Grote kans dus dat elke aflevering flink uitloopt.
Bingo. In de VPRO-gids van volgende week staat Jelle aangekondigd als de nieuwe presentator.quote:
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 26 april 2010 17:34 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Bingo. In de VPRO-gids van volgende week staat Jelle aangekondigd als de nieuwe presentator.
Ik werk bij de distributeur van oa de VPRO- gids. Kreeg 'm vandaag onder ogen.quote:
Doet me denken aan die ouwe mop:quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:56 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Nah, dat is best wel zijn tragiek hoor. Kamerlid, wethouder van Amsterdam, PvdA prominent, huisarts, laid back figuur, gestudeerde stadsjongen en best gewoon een toffe gast. Kan je een borrel mee drinken.
He had it all.
quote:boriszz: Uit zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat Jelle Brandt Corstius de presentator wordt van #zomergasten #dwdd
Deep throat! Onder embargo!quote:Op maandag 26 april 2010 17:53 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ik werk bij de distributeur van oa de VPRO- gids. Kreeg 'm vandaag onder ogen.
Morgen ligt ie in de winkel.
Er wordt niet echt gehapt; da's dan weer jammerquote:Op maandag 26 april 2010 18:26 schreef Toad het volgende:
Ik zie al wat lieden op twitter het primeurfeestje van DWDD om zeep helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |