Nogmaals: iemand die weet hoeveel Prem verdient met zijn schnabbels?quote:De gasten van de (40 min.) uitzending van 20 april zijn: Job Cohen, Robbert Dijkgraaf en twee jonge wetenschappers. Muziek is er van onder andere de gitaristen: Tim Knol, Anne Soldaat en Elle Bandita. Tafelheer is Prem Radhakishun.
Hij komt donderdag praten bij ons op school, eens kijken of ik hem dat kan vragen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nogmaals: iemand die weet hoeveel Prem verdient met zijn schnabbels?
Hij is multimediaal informatieverstrekker volgens eigen zeggen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:26 schreef Ringo het volgende:
Hypocriete rochelkop, Prem. Geldgrabbelaar van beroep, niks mis mee, maar ga dan niet op andere geldgrabbelaars zeiken en al helemaal niet op degenen die jou het geld laten grabbelen.
Omdat ie zich graag profileert als het boze linkse geweten van de PO. En graag doet alsof ie dat graaien zo verwerpelijk vindt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:56 schreef Xaobotnik het volgende:
Volgens mij is Prem gewoon openlijk VVD-stemmer. Verder zou ik als ik de mogelijkheid had om extra inkomen binnen te tikken dat ook doen. Dus ik snap niet waar dat gehuil over hypocrisie vandaan komt.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:45 schreef Ringo het volgende:
[..]
Omdat ie zich graag profileert als het boze linkse geweten van de PO. En graag doet alsof ie dat graaien zo verwerpelijk vindt.
Voor zijn werk bij BNR krijgt hij 380 euro bruto per uur.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:37 schreef Rahl het volgende:
Hij komt donderdag praten bij ons op school, eens kijken of ik hem dat kan vragen.
Tsja, Belgisch Limburg. Zeg maar dubbel gehandicapt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:47 schreef wolfrolf het volgende:
Wat een lekker wijf! Maar wat praat ze moeilijk!
Min maal min is plus,quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:48 schreef Maloney het volgende:
[..]
Tsja, Belgisch Limburg. Zeg maar dubbel gehandicapt.
Ja trekt zijn bek nooit open.quote:
En die Tim een vrouw, samen gezellig een geslachtswisseling gedaan.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:02 schreef Che_ het volgende:
Die Ellen een jongen geweest ofzo?
Die stem ook; ghwahauwgrhgafhg
Ik vind haar geweldigquote:
"Jacques, wie vind ik de beste gitarist?"quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:03 schreef CarolusV het volgende:
Cohen moet zich weer inlezen/laten adviseren.
inderdaad, maar ze maakt wel toffe muziekquote:
hehe preciesquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:04 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
"Jacques, wie vind ik de beste gitarist?"
Wat had je dan verwacht van alto's?quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:05 schreef neen het volgende:
Wat zitten ze er allemaal lekker alternatief bij
Yertle the Turtle.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:02 schreef tong80 het volgende:
Dat was een legendarisch optreden van de Peppers in de Wilde Wereld van VPRO.
Zouden drie nummers spelen en speelden 2 uur lang het programma vol.
Whehe.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:08 schreef Toad het volgende:
Komt Tim trouwens nog wel eens op Fok? Hij doet het leuk hoor.
Jan Akkerman is een geweldige kerel, kwam regelmatig eten in het restaurant waar ik vroeger werkte. Hij kan werkelijk ongelofelijk goed gitaar spelen en begrijpt muziek als geen ander.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:06 schreef tong80 het volgende:
Voor de jonkies onder ons. Jan Akkerman werd in de Engelse pers in 1970 gekozen tot beste van de wereld.
Pfff... ben jij nog niet gebanned?quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:09 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Whehe.Zat die pad op Fok? Past hier wel ja, met die muzieksmaak van hem...
Zag hem een paar jaar geleden in een jam sessie met ICE-T was geweldig.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jan Akkerman is een geweldige kerel, kwam regelmatig eten in het restaurant waar ik vroeger werkte. Hij kan werkelijk ongelofelijk goed gitaar spelen en begrijpt muziek als geen ander.
Nozems a gogoquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:02 schreef tong80 het volgende:
Dat was een legendarisch optreden van de Peppers in de Wilde Wereld van VPRO.
Zouden drie nummers spelen en speelden 2 uur lang het programma vol.
Je hebt gelijk.quote:
Ken je Focus uit de tijd van Jan Akkerman en Thijs van Leer?quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zag hem een paar jaar geleden in een jam sessie met ICE-T was geweldig.
Lotje vroeg in de uitzending aan een vriend van me. 'Waarom heten jullie de Nozems ?'quote:
Tuurlijk. Maar Akkerman haatte het gejodel van Thijs van Leer. Waren bepaald geen vrienden.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ken je Focus uit de tijd van Jan Akkerman en Thijs van Leer?
Geniaal
LOLquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lotje vroeg in de uitzending aan een vriend van me. 'Waarom heten jullie de Nozems ?'
Corné : 'We wilden ons eerst De wilde werelden noemen, maar dat bleek niet te bekken.'
Dat vind ik nou juist een erg goede show. Tenminste niet alleen maar doen alsof muziek uit rock, rock en rock bestaat maar gewoon alle genres en alle tijden langs gaan.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:27 schreef tim. het volgende:
[..]
LOL.
Ik heb die tijd niet meegemaakt (ken die RHCP-sessie van YouTube), maar ik mis zo'n programma nu ook. Op tv heb je nu VPRO's Nederpopshow, maar dat is totaal anders.
Dat is inderdaad wel goed (ik hou zelf ook erg van elektronische muziek), maar waarom beperken ze zich tot Nederpop? Voor een eenmalige serie vind ik het wel goed, maar het liefst zie ik een programma met reportages (van bands, festivals, scenes) en sessies (zoals die nu door 3VOOR12 worden gemaakt). Dat is veelzijdiger.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:44 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat vind ik nou juist een erg goede show. Tenminste niet alleen maar doen alsof muziek uit rock, rock en rock bestaat maar gewoon alle genres en alle tijden langs gaan.
Ik ook. Cool wijf. Heb haar in mijn hart gesloten toen ze op tafel de moonwalk ging doen.quote:
Dat is nu echt een vervelende vent. Vooral hoe hij vuistdiep bij Halsema in dr kont kroop.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:35 schreef rubbereend het volgende:
Felix Rottenberg, die is al lang niet geweest, en zal wel weer een vernieuwende mening habben
Felix heeft al jaren geen vernieuwende mening weer. Die is docent en leerling van zijn eigen school.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:35 schreef rubbereend het volgende:
Felix Rottenberg, die is al lang niet geweest, en zal wel weer een vernieuwende mening habben
peilingen zijn opzich wel interessant, maar de grootste factor gaan toch echt de verkiezingsdebatten worden. Dan gaan zwevende kiezers meer hun keus bepalen en dus ligt alles nog open.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:30 schreef Modus het volgende:
E R H O E F T N I E T E L K E F U C K I N G W E E K E E N P E I L I N G!
'...opgejaagd door peilingen...' zei Felix net. Dat is precies het probleem. De politiek handelt daarnaar en kan dus bij wijze van spreken elke week een ander standpunt hebben en mensen laten hun stem ook beďnvloeden door peilingen.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:34 schreef pberends het volgende:
peilingen zijn opzich wel interessant, maar de grootste factor gaan toch echt de verkiezingsdebatten worden. Dan gaan zwevende kiezers meer hun keus bepalen en dus ligt alles nog open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |