check, jarigquote:Op woensdag 14 april 2010 22:58 schreef Beijtje het volgende:
Paar dingen:
c) Zwabber, waarom heb je een feestmuts op, ben je soms jarig of is er iets anders te vieren?
Thnks, als je verder nog ideeën hebt geef een gil!quote:
Sjuustquote:Op woensdag 14 april 2010 23:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mag niemand weten dat je Mepelsteeltje heet?
Goed bezig! Fototjes?quote:Op donderdag 15 april 2010 10:36 schreef rioohhh het volgende:
Je laatste post om 0.40.. en dan nog aan het werk?? Wat een tijdToen lag ik al op één oor.. Uiteraard na een avondje klussen! Lekker mijn vensterbanken geschuurd en nog maar een keer in de grond gezet
Dank je ! We zijn er mee bezig; maar als mensen nog andere leuke ideeën / suggesties hebben mogen die natuurlijk ook genoemd worden hoor !quote:
mooi hoor, had het zelf niet anders gedaanquote:Op donderdag 15 april 2010 22:04 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Dank je ! We zijn er mee bezig; maar als mensen nog andere leuke ideeën / suggesties hebben mogen die natuurlijk ook genoemd worden hoor !
We zijn ook begonnen met een kleine restyling qua huis-stijl in K&W zodat we weer helemaal fris kunnen beginnen ! Dit topic was het eerste aan de beurt.
Wat vinden jullie er trouwens van ?
quote:Op donderdag 15 april 2010 22:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mooi hoor, had het zelf niet anders gedaan
quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:13 schreef rioohhh het volgende:
Gelukkig bijna weekend ja! Verheug me weer enorm op een heerlijk weekendje klussen.. (met enigzins een sarcastisch ondertoontje)
Aanbouw? Nice! Hoeveel tijd verwachten ze daar mee bezig te zijn?
De buurman heeft zo te horen last van de crisis, dus creëert zo weer wat werk voor zichzelfquote:Op vrijdag 16 april 2010 08:15 schreef Ml-etje het volgende:
als het straks over is kun je je alleen nog met behulp vd foto's herinneren dat het "zo erg was" .
Onze buurman is aannemer (ja dat klinkt heel dubieus I know) en die verwacht binnen een week klaar te zijndat weet ik nog zo net niet maar zo wel alleen maar mooi, zo niet jammer dan
.
Ons huis is in het geheel niet geheid dus dit deel ook nietquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:00 schreef Gurb het volgende:
[..]
De buurman heeft zo te horen last van de crisis, dus creëert zo weer wat werk voor zichzelf
En het zou best kunnen hoor dat binnen een week de uitbouw wind- en waterdicht is, zeker als je HSB-wanden hebt en niet hoeft te heien.
Oke, dan is het gewoon een man die niet stil kan zitten. En elke aannemer heeft tegenwoordig last van de crisis / recessie, ook de hele goede aannemers.quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ons huis is in het geheel niet geheid dus dit deel ook niet
De buurman is al over de aow leeftijd heen en doet dit soort dingen echt nog voor de fun, maar zijn werk in het verleden ziet er echt prima uit en hetgeen hij nu aflevert ook.
Plus dat hij ons zeer goed helpt![]()
Wat is HSB?
Rioohh, hoe kwam je op een paar maanden dan aanvankelijk? Enne wat ga je dit weekend doen?
Dat denk ik ook, onze inschatting is dat zijn schaapjes wel op het droge zijn.. maar you never knowquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:08 schreef Gurb het volgende:
[..]
Oke, dan is het gewoon een man die niet stil kan zitten. En elke aannemer heeft tegenwoordig last van de crisis / recessie, ook de hele goede aannemers.
En HSB is HoutSkeletBouw
dat zelfde hout wat ze op de zijkanten van haar dak heeft / had, planken die elkaar een stukje overlappenquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:51 schreef Beijtje het volgende:
Wat is potdeksel hout?
Maar leuk dat de aanbouw al zo snel komt!
Maar wel goedquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat zelfde hout wat ze op de zijkanten van haar dak heeft / had, planken die elkaar een stukje overlappen
quote:
Had hem ook net gevondenquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:41 schreef exlurker het volgende:
Ze hebben er zin in vanmiddag, de spammertjes
Eikenhouten vloer schoonmaken?
Ahaaaaaaaaaa...quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:53 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
Potdeksel is dus
[ afbeelding ]
Grootheids waan denk ikquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:02 schreef Ml-etje het volgende:
Rioohh, hoe kwam je op een paar maanden dan aanvankelijk? Enne wat ga je dit weekend doen?
Ben je van plan binnen 2 weken te verhuizen dan?quote:Op zaterdag 17 april 2010 09:58 schreef rioohhh het volgende:
En de sushi was lekker hoor!!
Zometeen eerst even naar een tegel handel.. De tegels die ik voor mijn badkamer vloer heb kom ik er 4 van tekort en levertijd van die dingen is ruim 2 weken.. Dus ik moet kijken of ik iets kan vinden wat ik voor het douche gedeelte kan gaan gebruiken wat past bij de tegels die ik al heb liggen.. blehhh!
Ik volg het blok ook bijna iedere week; en vind het altijd reuze interessant om te kijken hoe mensen met meestal 0,0 % klus ervaring een compleet appartement gaan opbouwen. Dat met dat stucwerk wat niet goed was (maar gewoon geen tijd had om goed en mooi op te drogen) en dat wandje wat niet helemaal op de juiste plek stond was toch eigenlijk welquote:Op zondag 18 april 2010 15:06 schreef Beijtje het volgende:
Vinden jullie "Het Blok" ook zo leuk? Hihi... Zit het nu even te kijken en een stel bewoners vinden het stucwerk gedaan door de klusjesman niet goed... Dat is wel grappig, want ze vinden het niet goed omdat je de naden van de onderliggende stucplaten er doorheen ziet, maar dat is gewoon omdat het nog niet opgedroogd is en het in de diepe naden langzamer droogt. Dat wil ik dan tegen ze schreeuwen: het is wél goed gestuct!!! Wat leer je toch een hoop, al klussende...![]()
Ikzelf heb dit weekend dus niet geklust (zoals al blijkt uit het feit dat ik midden op de dag Het Blok zit te kijken, maar lekker gerelaxed... Neemt niet weg dat ik me verheug op jullie klusverhalen van dit weekend!
Ja, ik vind het ook zo leuk te zien hoe mensen zonder ervaring gaan klussen! Ik heb (had) zelf eigenlijk ook geen ervaring en door gewoon te doen kom je een heel eind, zo blijkt ook uit Het Blok! Ja dat wandje inderdaad, haha! Maar dat was allemaal niet hun schuld, maat die van de klusjesmannen (haha, lever dan een goeie tekening aan met duidelijke maatvoering, denk ik dan)... Grappig dat jij dat van dat stucwerk ook al dacht... En inderdaad, die parachute: wel geinig idee, maar kwam gewoon door puur tijdgebrek (geen tijd om te stucen), toch? En ook lekker gevaarlijk ja!quote:Op zondag 18 april 2010 19:49 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ik volg het blok ook bijna iedere week; en vind het altijd reuze interessant om te kijken hoe mensen met meestal 0,0 % klus ervaring een compleet appartement gaan opbouwen. Dat met dat stucwerk wat niet goed was (maar gewoon geen tijd had om goed en mooi op te drogen) en dat wandje wat niet helemaal op de juiste plek stond was toch eigenlijk wel![]()
En dan heb ik het nog niet gehad over die parachute als aankleding van het plafond in een kamer; zal ook wel lekker brandgevaarlijk zijn
Dat heb ik ook: overal van die stofpuntjes in... Geen idee hoe je dat kan voorkomen. Maar bij mij kan het iets te maken hebben met het feit dat ondertussen dat ik aan het verven was, ik ook nog wat sleuven in de muur in de keuken heb staan hakken (wel alle kamers hermetisch afgesloten met plastic en deuren, maarja)...quote:Op maandag 19 april 2010 11:13 schreef rioohhh het volgende:
Hmm, misschien moet ik dat ook eens gaan volgen.. Wie weet kom je zo nog op creatieve ideeen... Maar helaas, geen tijd want ik ben te druk met klussen
Ik heb zaterdag nieuwe tegels gekocht voor mijn badkamer vloer.. Want, 2 weken wachten daar had ik geen zin in en nu is mijn badkamer dus aan het eind van de dag klaarZijn uiteindelijk 30 x 30 zwart glimmende tegels geworden! Ook meteen even een wasbak meegenomen. Gaat wel een badkamer voor slanke mensen worden, want anders kom je niet meer langs de wasbak..
Ook mijn vensterbanken in de hoogglas verf gezet, maar daar heb ik flinke frustraties aan overgehouden.. Ze zitten VOL met stof deeltjesen nu mag ik ze dus allemaal weer gaan schuren en opnieuw schilderen.. Iemand nog tips om dit de volgende keer te voorkomen??
Tegelen laat ik doen.. Had het wel zelf willen proberen maar het risico bestaat dat ik dan nog eens 2x zoveel tegels nodig zou hebbenquote:Op maandag 19 april 2010 11:36 schreef Beijtje het volgende:
Dat heb ik ook: overal van die stofpuntjes in... Geen idee hoe je dat kan voorkomen. Maar bij mij kan het iets te maken hebben met het feit dat ondertussen dat ik aan het verven was, ik ook nog wat sleuven in de muur in de keuken heb staan hakken (wel alle kamers hermetisch afgesloten met plastic en deuren, maarja)...![]()
Ik zou ook niet kunnen wachten als ik jou was... Is er nu iemand aan het tegelen bij je, of ben je zelf aan de gang?
Ik heb afgelopen weekend de buren geholpen met het plaatsen van de schutting. Alleen 's ochtends moest ik weg, dus ze zouden eerst de andere schutting plaatsen tussen hun en de buren aan de andere kant.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:21 schreef Ml-etje het volgende:
Sushi![]()
Verder nog mensen met klusplannen aangezien ze hierboven al erg goed bezig zijn!
Uiteraard, waarom zorgvuldig zijn bij een ander? Je hoeft er zelf niet naar te kijken...quote:Op maandag 19 april 2010 13:08 schreef Gurb het volgende:
En je raadt het al, alle dingen die ze aan mijn kant fout hebben gedaan, ging aan de andere kant goed.
En gisteren heb ik heerlijk met vrienden en familie in mijn nieuwe tuin gezeten, heerlijk.
O, das jammer zeg...quote:Op maandag 19 april 2010 13:08 schreef Gurb het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen weekend de buren geholpen met het plaatsen van de schutting. Alleen 's ochtends moest ik weg, dus ze zouden eerst de andere schutting plaatsen tussen hun en de buren aan de andere kant.
Eerst 's ochtends vroeg nog ff gekeken naar de aanleghoogtes van de schutting en de onderplank en toen ben ik vertrokken.
Kom ik om twaalf uur terug, staat de schutting al, waren ze toch aan mijn kant begonnen.
Op zich best leuk, maar ze hadden lopen knoeien.
- Palen te diep geslagen, dus de bovenkant van de paal zit niet gelijk met de bovenkant van de schutting![]()
- de palen zaten te dicht op elkaar, dus ze hebben inkepingen in de schutting gemaakt om de schutting langs de schuttingsteunen te krijgenEn een ander schuttingdeel hebben ze over de hele breedte 1,5 cm smaller gezaagd.
- alle rvs schroeven in de hardhouten onderplank hadden ze wel voorgeboord, maar niet ook nog even verzonken, dus alle schroefkopjes staken buiten het hout uit.Dit heb ik dus maar zelf gedaan.
En je raadt het al, alle dingen die ze aan mijn kant fout hebben gedaan, ging aan de andere kant goed.
Nu maar eens een weekje tegenaankijken en bedenken of ik er nog wat aan ga doen.
En gisteren heb ik heerlijk met vrienden en familie in mijn nieuwe tuin gezeten, heerlijk.
de mensen die geholpen hebben, die hoeven er inderdaad zelf niet naar te kijken, maar mijn buren kijken aan hun kant ook tegen dezelfde minpunten aan.quote:Op maandag 19 april 2010 13:29 schreef rioohhh het volgende:
[..]
Uiteraard, waarom zorgvuldig zijn bij een ander? Je hoeft er zelf niet naar te kijken...![]()
Dat was gisteren zeker goed vertoeven met dat weer!! Ondergetekende heeft van een terrasje genoten
Het is wel te doen, het is zeg maar een zesje qua resultaat. Maar als ik het zelf had gedaan, was het netter geworden, daar ben ik er van overtuigd.quote:Op maandag 19 april 2010 15:12 schreef Beijtje het volgende:
[..]
O, das jammer zeg...Ziet het er nu erg rommelig uit, of is het wel te doen?
Ja zeker weten. Heeft ook al zitten spammen in LIF.quote:Op maandag 19 april 2010 17:26 schreef Ender_W het volgende:
Goedkope zonwering. Ideeen?
Toevallig een spammer??
quote:Op maandag 19 april 2010 22:19 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
De spammer gaat nu in discussie in het betreffende topic.
Het enthousiasme van Ml-etje werkt zelfs aanstekelijkquote:Op maandag 19 april 2010 22:45 schreef Beijtje het volgende:
Wat leuk, Chessie in het klusboek!![]()
![]()
Eeuwige roem voor Chessie!!!
Goed initiatief dat klusboek. Ik heb hier ooit een topic gezien over welke aansluitingen je hoe moet maken in je gootsteenkastje voor de vaatwasser. Zal eens kijken of ik dat kan vinden, want past er ook goed bij.
En dat bij elkaar gaan klussen is ook een leuk idee zeg!
Goed bezig jullie!
Dit topic bedoelde ik: Vaatwasser aansluiten Heeft mij wel geholpen. Misschien kandidaat voor klusboek?quote:Op maandag 19 april 2010 22:45 schreef Beijtje het volgende:
Ik heb hier ooit een topic gezien over welke aansluitingen je hoe moet maken in je gootsteenkastje voor de vaatwasser. Zal eens kijken of ik dat kan vinden, want past er ook goed bij.
Het is een goed idee Ml en Vonk ! .quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:38 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Het enthousiasme van Ml-etje werkt zelfs aanstekelijk![]()
Wat vinden andere users trouwens van het klusboek ?
We willen het in ieder geval wat meer uit gaan bouwen; zodat het vrij compleet wordt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:59 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het is een goed idee Ml en Vonk ! .
Het gebeurt steeds vaker dat men terugverwijst naar een eerder topic omdat daarin basis dingen worden vermeld.
Natuurlijk ook omdat het topic K & W inmiddels 5 jaar bestaat.
Dan komt er eens soort mappenstructuur, stel ik mij voor.
Mapje elektro - mapje badkamer etc.
Was volgens mij user "marsepein"die dat in zijn rode keuken heeft laten zien.quote:Op maandag 19 april 2010 22:45 schreef Beijtje het volgende:
Wat leuk, Chessie in het klusboek!![]()
![]()
Eeuwige roem voor Chessie!!!
Goed initiatief dat klusboek. Ik heb hier ooit een topic gezien over welke aansluitingen je hoe moet maken in je gootsteenkastje voor de vaatwasser. Zal eens kijken of ik dat kan vinden, want past er ook goed bij.
En dat bij elkaar gaan klussen is ook een leuk idee zeg!
Goed bezig jullie!
O, die ben ik niet tegengekomen, wel die die ik hierboven postte: Vaatwasser aansluitenquote:Op woensdag 21 april 2010 00:34 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
Was volgens mij user "marsepein"die dat in zijn rode keuken heeft laten zien.
Hihi hoi Yns!quote:Op woensdag 21 april 2010 13:36 schreef Ynske het volgende:k heb geklust vandaag
![]()
heb een vloerbedekking gelegd
ow en ik haat verhuizen
vloerbedekking is op mn kamer. nieuwe huisje hoeft niet in geklust te wordenquote:Op woensdag 21 april 2010 13:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi hoi Yns!
Ja is even werk hé maar je krijgt er wel een superplekje voor terug toch?
Kom je nog foto's laten zien? Ben wel heel benieuwd naar je huisje
Jammer joh wel af en toe wat van je laten horen hé!quote:Op woensdag 21 april 2010 13:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
vloerbedekking is op mn kamer. nieuwe huisje hoeft niet in geklust te worden
maar heb komende tijd weinig tot geen internet, dus snel foto's gaat er niet inzitten
ow wist je al dat je met een mes om vloerbedekking mee te snijden je ook gemakkelijk een stuk uit je vingers kunt halen? Y)
ik doe mijn bestquote:Op woensdag 21 april 2010 13:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jammer joh wel af en toe wat van je laten horen hé!
Ze vroegn in F&F ook al naar je
quote:Enne dat is zo'n mes met een haakje? Pijnlijke dingen![]()
quote:
Ondingen zijn het maar moest je vloerbedekking in Utreg leggen dan?quote:![]()
moest niet, maar dan moest ik een deel van de borg achterlaten, terwijl ik nu met 20 euro klaar benquote:Op woensdag 21 april 2010 13:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]klusze iig en gewoon af en toe even roepen dat je er nog bent en dat het leuk is
[..]
Ondingen zijn het maar moest je vloerbedekking in Utreg leggen dan?
quote:Op woensdag 21 april 2010 14:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
moest niet, maar dan moest ik een deel van de borg achterlaten, terwijl ik nu met 20 euro klaar ben
Onderhoudsvrij potdekselenquote:Op woensdag 21 april 2010 15:55 schreef aegor102 het volgende:
[..]
Dat is nog eens modern potdekselen
Hehe, nee daar kan ik niet veel meequote:Op woensdag 21 april 2010 18:10 schreef AnneX het volgende:
Volgens mij zaten die bij ons ooit vast met een spijker/nagel met een brede platte kop en ietwat gerafelde spijker eraan ??
Kun je nix mee ws.
Dus wacht maar op echt advies.
Kun je geen latwerk maken tussen de balken waarna je tegen dat latwerk de gipsplaten schroeft ?quote:Op woensdag 21 april 2010 17:57 schreef taxibabe het volgende:
Bij een kennis ben ik aan het helpen om van de zolder een slaapkamer te maken. De bedoeling is om netjes raggels te maken en daar gipsplaten tegen aan te maken.
Alleen... Op de schuine zijdes zit dit:
[ afbeelding ]
Nu blijven daar de raggels niet op vastzitten. Het lijkt in eerste instantie goed te gaan, maar zodra je de gipsplaat er tegenaan maakt valt alles zo naar beneden.
Hoe kunnen we nou het beste die raggels vastzetten??
Als ik beter een topic kan openen doe ik dat.
Daar zaten wij ook al te denken, maar.. de afstand tussen de balken is ong. 110 cm. Dit betekent dat er in het midden dus geen bevestiging is aan het dak. Gaat het dan niet doorhangen in het midden?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:10 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Kun je geen latwerk maken tussen de balken waarna je tegen dat latwerk de gipsplaten schroeft ?
Die geperste platen kun je inderdaad niks fatsoenlijk op bevestigen.
O jee, dat wordt hard werken!quote:Op donderdag 22 april 2010 07:23 schreef Ml-etje het volgende:
Goedemorgenzie nu al op tegen het weekend, heb beloofd om de tegels eruit te halen en te graven waar de aanbouw komt
![]()
What was I thinking?
Kunnen die platen er niet af? Dan bevestig je het aan waar die platen aan bevestigd waren? Of zeg ik nu iets raars?quote:Op donderdag 22 april 2010 08:14 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Daar zaten wij ook al te denken, maar.. de afstand tussen de balken is ong. 110 cm. Dit betekent dat er in het midden dus geen bevestiging is aan het dak. Gaat het dan niet doorhangen in het midden?
Dit is houtwolcement, niet echt geschikt inderdaad om in te schroeven.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:57 schreef taxibabe het volgende:
Bij een kennis ben ik aan het helpen om van de zolder een slaapkamer te maken. De bedoeling is om netjes raggels te maken en daar gipsplaten tegen aan te maken.
Alleen... Op de schuine zijdes zit dit:
[ afbeelding ]
Nu blijven daar de raggels niet op vastzitten. Het lijkt in eerste instantie goed te gaan, maar zodra je de gipsplaat er tegenaan maakt valt alles zo naar beneden.
Hoe kunnen we nou het beste die raggels vastzetten??
Als ik beter een topic kan openen doe ik dat.
Ok, ik geef toe: niets doen is ook leuk...quote:Op donderdag 22 april 2010 11:32 schreef rioohhh het volgende:
NeeIk heb zin om helemaal niets te doen
quote:Op donderdag 22 april 2010 11:36 schreef rioohhh het volgende:
Maarja, ik kan me zo voorstellen dat jij wel weer eens zin hebt om een klusje te gaan doen in je huis.. Aangezien je alweer een tijdje niks gedaan hebt volgens mij
Vroegâh - toen alles beter was - wel ja... Nu heb ik al zo lang niet meer echt geklust dat ik er weer helemaal zin in krijg! (Ok, nou moet ik niet gaan overdrijvenquote:Op donderdag 22 april 2010 12:59 schreef Ml-etje het volgende:klussen jullie dan niet tot jullie erbij neervallen zodat werk wel rustig aan doen lijkt?
Als je zin hebt om 'echt' te klussen.. Ik weet nog wel een adresje waar nog een trap staat te wachten om te schuren, plamuren en lakkenquote:Op donderdag 22 april 2010 14:37 schreef Beijtje het volgende:
Vroegâh - toen alles beter was - wel ja... Nu heb ik al zo lang niet meer echt geklust dat ik er weer helemaal zin in krijg! (Ok, nou moet ik niet gaan overdrijven)
Ja dahaaag...quote:Op donderdag 22 april 2010 14:57 schreef rioohhh het volgende:
[..]
Als je zin hebt om 'echt' te klussen.. Ik weet nog wel een adresje waar nog een trap staat te wachten om te schuren, plamuren en lakken
meestal wel, ik heb tenslotte een kantoorbaan, dus klussen is voor mij een soort van ontspanning, en stil zitten in mijn vrije tijd is dan ook niets voor mij.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:59 schreef Ml-etje het volgende:klussen jullie dan niet tot jullie erbij neervallen zodat werk wel rustig aan doen lijkt?
Hmm ik zal het doorgeven.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:14 schreef Gurb het volgende:
[..]
Dit is houtwolcement, niet echt geschikt inderdaad om in te schroeven.
Je zou kunnen proberen de rachels met kit vast te zetten, en eventueel met wat holle wand pluggen.
En alle houtwolcementplaten weghalen is geen optie?
Zijn die platen wel vlak? Dan kun je wellicht rechtstreeks de gipsplaten erop kitten, en dan ter plekke van de houten achterconstructie nog extra schroeven.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:01 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Hmm ik zal het doorgeven.
Ik denk niet dat weghalen een optie is... t'is een huurhuis en heb ook geen flauw idee wat erachter zit, met een langere schroef kom je er in iig niet doorheen.
Nou, laat ik heel eerlijk zijn.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:15 schreef Beijtje het volgende:
Hebben jullie ook geen zin om te werken maar om te klussen?![]()
En koop nooit de auto van een automonteurquote:Op donderdag 22 april 2010 22:51 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Nou, laat ik heel eerlijk zijn.
Ik ben dagelijks op de bouw al in de weer dat ik meestal thuis daar geen zin meer in heb.
Het huis van een schilder staat meestal ook niet het beste in de verf
Dat heb ik ook... Bij ons is dat dus precies andersom dan bij Vonkenboer...quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:02 schreef Gurb het volgende:
[..]
En koop nooit de auto van een automonteur
Maar ik herken het verhaal van Vonkenboer. Ik zit overdag achter de pc, en daar heb ik 's avonds thuis geen zin meer in
Dus daarom vind ik het heerlijk om 's avonds mijn handen uit de mouwen te steken en mijn handen vies te maken
Zelfs de meterkast hier in huis stamt nog uit het stenen tijdperk en hebben wel iets van 15 verschillende soorten opbouw/inbouw schakelmateriaal in huis.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:02 schreef Gurb het volgende:
[..]
En koop nooit de auto van een automonteur
Maar ik herken het verhaal van Vonkenboer. Ik zit overdag achter de pc, en daar heb ik 's avonds thuis geen zin meer in
Dus daarom vind ik het heerlijk om 's avonds mijn handen uit de mouwen te steken en mijn handen vies te maken
quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:10 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Zelfs de meterkast hier in huis stamt nog uit het stenen tijdperk en hebben wel iets van 15 verschillende soorten opbouw/inbouw schakelmateriaal in huis.
En dat met een elektricien in huis![]()
gelukkig ben ik nog thuiswonend
Hij linkt alleen naar het onderste deel van de site over het leggen en geeft ook een goede uitleg overigens maar hij kickt wel oude topics dus ik ga er een pm aan wagen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 08:18 schreef exlurker het volgende:
Wat moet ik denken van
bouwmeester?
Weer een vraagje: overgang houten vloer op vloerverwarming
deze zin had ik zelf ook kunnen plaatsenquote:Op donderdag 22 april 2010 15:16 schreef Gurb het volgende:
[..]
meestal wel, ik heb tenslotte een kantoorbaan, dus klussen is voor mij een soort van ontspanning, en stil zitten in mijn vrije tijd is dan ook niets voor mij.
En hier hetzelfde. Hoewel ik na 9 maanden klussen ook wel fysieke ontspanning lekker zou vinden.quote:Op woensdag 28 april 2010 10:56 schreef Dulk het volgende:
[..]
deze zin had ik zelf ook kunnen plaatsen
ik zit nu op 8 maanden, misschien dat ik dat volgende maand ook hebquote:Op woensdag 28 april 2010 11:36 schreef Bklusser het volgende:
[..]
En hier hetzelfde. Hoewel ik na 9 maanden klussen ook wel fysieke ontspanning lekker zou vinden.
quote:Op woensdag 28 april 2010 14:09 schreef Beijtje het volgende:
Gaan jullie met koninginnedag ook klussen? Ik wel!
Ach ja, als je de spullen toch nodig hebt ben je toch 'een dief van je eigen portemonnee' als je het op zulke momenten niet haalt.. (goh, weer mooi gesprokenquote:Op woensdag 28 april 2010 16:28 schreef Beijtje het volgende:
Korting??? Waar??? (Nee, ik ben geen Hollander hoor...)
Gamma 15% korting op alles (met voordeelpas)quote:Op woensdag 28 april 2010 16:44 schreef Beijtje het volgende:
Ja, ik zal eens kijken wat de aanbiedingen bij de bouwmarkten zijn...
Oeh, dat is handig. Hele weekend, zie ik! Helaas kan ik niet groot inkopen voor klussen die nog gaan komen, want heb eigenlijk geen ruimte om het op te slaan. Maar goed, die acties hebben ze toch om de zoveel tijd...quote:Op woensdag 28 april 2010 17:23 schreef Bklusser het volgende:
[..]
Gamma 15% korting op alles (met voordeelpas)
Ja, das altijd een dilemma.. de opslagruimte.. Nooit genoeg! Kun je niet nog ergens een flinke kast timmeren?quote:Op woensdag 28 april 2010 19:15 schreef Beijtje het volgende:
Oeh, dat is handig. Hele weekend, zie ik! Helaas kan ik niet groot inkopen voor klussen die nog gaan komen, want heb eigenlijk geen ruimte om het op te slaan. Maar goed, die acties hebben ze toch om de zoveel tijd...
Gratieezzzz tip, schrijf op wat je bedenkt en als er dan zo'n actie is heb je altijd een lijstje paraat.quote:Op donderdag 29 april 2010 00:20 schreef rioohhh het volgende:
[..]
Ja, das altijd een dilemma.. de opslagruimte.. Nooit genoeg! Kun je niet nog ergens een flinke kast timmeren?
Vervelende van die acties is bij mij alleen dat ze altijd op het moment zijn dat ik net even niets nodig heb.. Of juist precies andersom
Dat heb ik nou ook altijd... Kast timmeren: dat is juist één van de dingen die moet gebeuren, haha! Maar eerst moet mijn studeerkamertje af, zodat ik daar wat spullen in kwijt kan, en dan gaat dat gebeuren!quote:Op donderdag 29 april 2010 00:20 schreef rioohhh het volgende:
[..]
Ja, das altijd een dilemma.. de opslagruimte.. Nooit genoeg! Kun je niet nog ergens een flinke kast timmeren?
Vervelende van die acties is bij mij alleen dat ze altijd op het moment zijn dat ik net even niets nodig heb.. Of juist precies andersom
Lijstjes, lijstjes... Er zijn kilooooo's lijstjes!quote:Op donderdag 29 april 2010 08:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gratieezzzz tip, schrijf op wat je bedenkt en als er dan zo'n actie is heb je altijd een lijstje paraat.
Hahah ja I know.. Maar weet je wat t is.. Als ik iets nodig heb, heb ik t 9 van de 10 keer ook op dat moment nodig.. (of ik ben er zelf van overtuigd dat ik het op dat moment nodig heb omdat ik gewoon niet wil wachtenquote:Op donderdag 29 april 2010 08:14 schreef Ml-etje het volgende:
Gratieezzzz tip, schrijf op wat je bedenkt en als er dan zo'n actie is heb je altijd een lijstje paraat.
Moet wel bekennen dat ik gister een heel prijzige deurbel heb gehaald bij een andere bouwmarkt dan de kortings bouwmarkten omdat ik deze daar nergens kon vinden.
Dat is ook mijn probleem! Hahaha...quote:Op donderdag 29 april 2010 09:27 schreef rioohhh het volgende:
[..]
(of ik ben er zelf van overtuigd dat ik het op dat moment nodig heb omdat ik gewoon niet wil wachten)
Idd luxequote:Op vrijdag 30 april 2010 11:55 schreef Vonkenboer het volgende:
Opslagruimte is hier in huize Vonk eigenlijk nog nooit een probleem geweest. Ook grotere bouwmaterialen konden we in het verleden altijd wel kwijt worden. Maar wij hebben dan ook de luxe van een grote schuur en een garage.
Volgens mij is er al een linkje naar de FAQ waarin dat staat maar ga er even naar kijken.quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:28 schreef AnneX het volgende:
Is het een goed idee om in het K & W klusboek te beginnen een beschrijvend advies te plaatsen voor newbies hóe en wáar men foto's kan uploaden en in een topic kan plaatsen ?
* herinnert zich het gestuntel en schaamte ooit dat het na tig keer pas goed ging.
Was nog even bezig en ondertussen de spam aan het opruimenquote:Op maandag 3 mei 2010 21:41 schreef Markster het volgende:
Woonstijlen toegepast
waarom zit er na alleen de OP al een slotje op?
oh valsspelert, jij wilde gewoon je eigen FIPO!quote:Op maandag 3 mei 2010 21:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Was nog even bezig en ondertussen de spam aan het opruimen![]()
Hij is nu open
quote:Op maandag 3 mei 2010 21:57 schreef Markster het volgende:
[..]
oh valsspelert, jij wilde gewoon je eigen FIPO!
Kittentopics? Bestaan die?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:55 schreef Ml-etje het volgende:
Oooh wat leuk!!!
Ga je dan in F&F een kittentopic openen??
Zou ik maar meedoen met de klusactieals je tot 1e week juni kan wachten tenminste
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:13 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Kittentopics? Bestaan die?Ga meteen even kijken!
Zwart/wit, of grijs of helemaal zwart of helemaal wit met zo veel mogelijk rust (dus geen patroontjes ofzo) voor de slaapkamer, en dan 1 deel lichtdoorlatend, en 1 deel verdonkerend, zodat we ze over elkaar dicht kunnen doen, of alleen maar 1 dicht doen. En we willen geen vitrage ofzo, en iets wits of zwarts in de woonkamer, maar dan moet 't wel bij de rest passen; wit marmeren vloer, verder veel wit/chrome/zwart en wat rode accessoires.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
*steekt vinger op.
Ik ben van de stofjeswat wil je? Zullen we dan wel even hier [K&W # 26] Slowchat, Feedback&FAQ => de kluszin is er weer! verder gaan?
Panelen? Zoiets als WRH heeft? (even zoeken hoor)quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zwart/wit, of grijs of helemaal zwart of helemaal wit met zo veel mogelijk rust (dus geen patroontjes ofzo) voor de slaapkamer, en dan 1 deel lichtdoorlatend, en 1 deel verdonkerend, zodat we ze over elkaar dicht kunnen doen, of alleen maar 1 dicht doen. En we willen geen vitrage ofzo, en iets wits of zwarts in de woonkamer, maar dan moet 't wel bij de rest passen; wit marmeren vloer, verder veel wit/chrome/zwart en wat rode accessoires.
Hm, onduidelijk zo
Nee, vindt 'ie te veel 'lamellen-achtig', en de lamellen willen we juist vanaf. Vinden gordijnen beiden wel mooi, maar tis zó lastig om echt mooie gordijnen te vindenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Panelen? Zoiets als WRH heeft? (even zoeken hoor)
Weg met truttigheid, op naar modern deeltje 2
Dan 4 gordijnen per groot raam 2 donker en verduisterend en 2 lictdoorlatend?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, vindt 'ie te veel 'lamellen-achtig', en de lamellen willen we juist vanaf. Vinden gordijnen beiden wel mooi, maar tis zó lastig om echt mooie gordijnen te vinden
Das in de slaapkamer weer lastig, in de zomer hebben we de gordijnen 's nachts altijd helemaal dicht, en in de winter alleen de lichtdoorlatende dicht. Hebben nu een lelijk rolgordijn, en stoffen bruin geworden lamellen die nog van de vorige bewoner zijn geweest er voorquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dan 4 gordijnen per groot raam 2 donker en verduisterend en 2 lictdoorlatend?
Dat had ik hiervoor en waskun je alleen maar deels over elkaar heen schuiven.
Doe dat maarquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:02 schreef Pien85 het volgende:
Kunnen we niet gewoon een gordijnentopic openen? Ik geloof dat 'r behoefte is aan gordijnadviesEn ik neem aan dat ToT en ik niet de enigen zijn
Anders wordt het zo'n Ml-etjes reeks hierquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, ik?Ehm... ok
-edit- Gordijn-adviestopic
Bedankt voor de tips (van iedereen). Die platen zijn helaas niet vlak. We hebben toch maar wel rachels gebruikt. Maar het is gelukt, met heel veel schroeven en kit blijft alles nu zitten (ook voor langere tijd hoop ikquote:Op donderdag 22 april 2010 20:25 schreef Gurb het volgende:
[..]
Zijn die platen wel vlak? Dan kun je wellicht rechtstreeks de gipsplaten erop kitten, en dan ter plekke van de houten achterconstructie nog extra schroeven.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:56 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Spam met nieuw account:
Spray om een whiteboard te maken
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:38 schreef DeZwabber het volgende:
ghehehe, mijn vader had een aannemer ingehuurd om het toilet opnieuw te betegelen en een hangtoilet te installeren etc.
heb ik vandaag toen alle tegels er af waren sleuven getrokken in de muur (het toilet zit precies achter de lcd tv aan de muur in de woonkamer)
dus nu loopt er een electrapijpje met een inbouwdoos en een 50mm afvoerpijp door de muur, doorgetrokken naar de kast er naast
geen kabels meer naar de tv FTW!
ik wilde dit echt al eeuwen doen, dus toen mijn vader zei dat de tegels in het toilet er uit gingen greep ik m'n kansquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
geniaaltje
Zelfs hier hangen er draden![]()
Maar spontaan aan het klussen thuis?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik wilde dit echt al eeuwen doen, dus toen mijn vader zei dat de tegels in het toilet er uit gingen greep ik m'n kans![]()
links van de tv (in het verlengde van het toilet) zit een trapkast, die heeft een eigen groep voor onder andere de hifi die daar staat, en nu gaat alles netjes door de muur en zit er een inbouw contactdoosje achter de tv.
quote:
ja, als ze klaar zijn met de betimmering rondom de inbouw spoelbak (die dus in de trapkast zit) maak ik er een rek aan de muur voor de installatiequote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]je bent wel erg goed bezig geweest
Dan moeten wij die kastjes buiten hangen aangezien beide tv's aan de buitenmuren hangen.
Verder nog klussen?
quote:
*SD doorstuurt naar OUDquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
![]()
*SD klust bijna elke dag tegenwoordig
Ehmm dit moet ik laten vertalenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, als ze klaar zijn met de betimmering rondom de inbouw spoelbak (die dus in de trapkast zit) maak ik er een rek aan de muur voor de installatie
en ik ben nog steeds van plan een meubel te maken voor onder mijn tv, voor m'n installatie en zo![]()
oh, en ik was het al helemaal vergeten maar ik ging ook in de schuur nieuwe electra aanleggen, mijn vader heeft per ongeluk een stopcontact van de muur getrokken en ik grijp meteen de gelegenheid aan om alles opnieuw aan te leggen
(schuur is sinds kort in twee delen opgedeeld, en de hotelschakeling die ik er eerst gemaakt had gaat heeft maar 1 lamp, dus nu twee schakelingen en wat nieuwe stopcontacten)
Jij met je middagjequote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:10 schreef DeZwabber het volgende:
voor een middagje electro prutsen?
voor het meubel wel, zodra ik er aan begin
quote:
*vingers in oren stopt en niet denkt aan het k-woordquote:
ik heb wel foto's van de tv zonder kabelsquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jij met je middagjemaar dat we een topic gaan zien
.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
*vingers in oren stopt en niet denkt aan het k-woord
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:46 schreef lezzer het volgende:
[..]
Eerst effe al die kortingsacties ten gelde maken en dan klussen ja
Sjiek zegquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb wel foto's van de tv zonder kabels![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de buizen gaan naar de kast achter de deur links, waar nu voorlopig een digitale ontvanger op een kratje staat
als ze klaar zijn met de betimmering van het inbouwblok komt daar binnen een fatsoenlijk rek aan de muur
Spachtelputz egaliseren in de gang en kantoor en dan de muren schilderen (in gang en kantoor).quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
shut, ze kannie quoten.
vond het wel grappig.
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Greys
Dirkh
tombolafan
Loveless85
oh-oh
Cat22
Pisces29
JJH
Ingetje79
DeZwabber
Goodbye
Qwea
Tha_Erik
MrSubtle
Oblivion
Maes
styliste
ElisaB
Rallydame
Bamba
nokwanda
Ynske
twentemeisje
Enfermera
nieslief
Dizzy-Miss-Lizzy
Harajuku.
Beijtje
Strega
ALTER-EGO
BBQ-kip
senesta
Muis006
trovey
MissBliss
Morretje
Anne
ferrari_rood
Stormqueen
Vonkenboer
Pagan
DanseMacabre
Barbaaf
MadMaster
kitao
Nonneke
P.F
AnneX
WRH
Surveillance-Fiets
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Op het lege veldje klikken 8ste icoontje van links boven je reactieveld.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
héhé, weer een klus geklaard.
Nou ga ik maar vergaderen...
In Wie zijn je forumvriendjes? koekeloeren.quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:37 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Ik snap 't nie. Wat is dit voor een lijst?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:38 schreef Beijtje het volgende:
Wel leuk da'k er in sta trouwens. Altijd leuk in een lijst te staan
Geinig zeg, waar is het op gebaseerd? Hoe vaak je zelf voorkomt op een pagina samen met de anderen ofzo?quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Ml-etje
Xs2Shanna
twentemeisje
WRH
AnneX
aegor102
Oblivion
rioohhh
Stormqueen
Vonkenboer
error_404
KlusMolletje
TheOneAndOnly
Rallydame
miss_bleu
aloe_vera
Dulk
Gripper
BBQ-kip
Gurb
exlurker
Oksel
Forno
klusfoobje
tim1986
bleiblei
Leonietje83
siface
Lienekien
klipper
ikweethetookniet
heartwork
HaerdenC
Jumparound
Bartjebart
jitzzzze
Appelblauwzeegroen
Anne
Guppyfriend
maok
DeZwabber
AMDFreak
Killiann
Saisai
Ralphmeister
DABAMaster
KeRsTmAnNeKe
Bklusser
Cassandra87
Walter-Ego
Die user is sowieso al geen vriend van me.. IK WIL ER BIJ!quote:Iemand anders gebruikt deze tool momenteel. Omdat deze tool heel veel van de zoekserver vraagt, moet je even wachten. Het zoeken voor die user begon om 10:20:04 en de wachttijd bedraagt nog ten hoogste 120 seconden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee hoor, want zijn tweede post is er ook zo een...quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:09 schreef AnneX het volgende:
Bankstel: leer of kunstleer?
ik word nog goe-oed. Of het voordeel van de twijfel voor Nachtloper?
Maar dan is er geen korting bij de bouwmarktquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:38 schreef Ml-etje het volgende:
Welneent je hebt toch nog wel losse vrije dagen?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:46 schreef Beijtje het volgende:
Jongens, zaterdag de 22e wéér 15% korting op alles bij de Gamma. Het houdt maar niet op hè? 't Is tegenwoordig bijna elk weekend wel feest!
Zo heb ik laatst ook 35 e bespaard op wat "kleine dingen" met één of andere actie. Ben je dus toch nog iets van 180 e kwijt ofzo, voor "even een paar kleine dingen"...quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:23 schreef rioohhh het volgende:
[..]
Ik ga weer even mijn lijstje na-lopen om te kijken wat ik nodig heb! Vorige keer heb ik er wel weer aardig op bespaard! Iets van 40 euro..
(Hmm, bij nader inzien.. Op zo'n bedrag valt die 40 euro nog wel mee)
Sjah, om vervolgens thuis te komen en te beseffen dat je toch nog de helft bent vergeten en je dus eigenlijk nog meer geld kwijt zou zijnquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:32 schreef Beijtje het volgende:
Zo heb ik laatst ook 35 e bespaard op wat "kleine dingen" met één of andere actie. Ben je dus toch nog iets van 180 e kwijt ofzo, voor "even een paar kleine dingen"...
quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:46 schreef Beijtje het volgende:
Ja idd. Ik zou echt een lifetime achievement award van de Gamma moeten krijgen voor de bedragen die ik daar spendeer...![]()
Maar wat krijg ik: 1 euro korting als ik voor 1000 euro wat koop...![]()
Ik ken het.. Heb inmiddels wel wat maandsalarissen daar gespendeerd... Verder dan een bonnetje met 5 euro korting op mijn volgende aankoop ben ik nog niet gekomen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:46 schreef Beijtje het volgende:
Ja idd. Ik zou echt een lifetime achievement award van de Gamma moeten krijgen voor de bedragen die ik daar spendeer...![]()
Maar wat krijg ik: 1 euro korting als ik voor 1000 euro wat koop...![]()
O jee ja das wel echt erg, dat zou ik niet over mijn hart kunnen verkrijgen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:55 schreef rioohhh het volgende:
[..]
Heb wel de tip gekregen van een vage bekende die daar voor zijn werk regelmatig koopt.. Als je rollen glaswol haalt, steek wat spullen tussen die rol.. Dat controleren ze toch niet..
Maarja, zo gewetenloos ben ik nou ook weer niet om me daar toe te verlagen..(plus dat ik de isolatie fase al voorbij was toen ik die tip kreeg
)
Zo zie je maar was mijn eerste gedacht en toen zag ik het onderaan jouw postquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:07 schreef Beijtje het volgende:
[..]
O jee ja das wel echt erg, dat zou ik niet over mijn hart kunnen verkrijgen.
En Ml, wat jij zegt, ik ben juist heel tevreden over één van de fillialen hier! Mensen die daar rondlopen hebben ook altijd goed geholpen met meedenken en me de goeie adviezen gegeven! En nooit iets stuk of weg ofzo en één keer deden die slagpluggen het niet en ik kreeg m'n geld gewoon terug, ook al was het pakje open en waren ze gewoon gebruikt enzo. Echt prima. Zal wel van filiaal afhangen dan...
De lokale dhz-er daarentegen, die op 5 min afstand zit (de gamma op 20 min), daar ga ik weer liever niet heen. Die is veel duurder, want alles gaat per stuk en niet in bulk (wat soms juist weer handig is), vent is altijd te chagerijning om advies te geven of mee te denken, en ze hebben van alles maar 1 merk of gewoon helemaal niet wat ik zoek.![]()
Zo zie je maar weer...
Hoe weet jij dat ik 3 dagen geleden hetzelfde constateerdequote:Op donderdag 20 mei 2010 10:10 schreef Beijtje het volgende:
Ml-etje, ik las trouwens in de OP van het voorpret-topic dat je bijna de sleutel krijgt?! En Rallydame ook!!! Wat leuk zeg!![]()
Dat vind ik wel leukquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:22 schreef DeZwabber het volgende:
de multimate hier is weg en veranderd in een karwei
en de praxis hier is ook al 3x niets, de karwei valt nog mee, en de gamma is ook al een ramp![]()
waarom hebben ze ook allemaal bijna meer "hippe" woonaccesoires dan daadwerkelijk spullen om mee te klussen, tis bijna een kwantum
Bij ons was het eerst een houthandel, die vervolgens in de loods ernaast een bouwmarkt is begonnen. Dus ook de aannemer en hoveniers halen daar hun spullen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:20 schreef Ml-etje het volgende:
Multimateieniemini bij ons en een zure baliemedewerkster maar wel goede en leuke spullen.
Oh mooi!! wel foto's van de douche maken hé.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:06 schreef Dulk het volgende:
mijn grohe euphoria doucheset hangt eindelijken zaterdag komt de ruit voor de inloopdouche
-muren om de trap naar zolder behangklaar stuccenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:02 schreef Ml-etje het volgende:
Ennnn wat gaan we dit lang weekend weer klussen?
Ik duim voor een blauwe enveloppe dan ga ik plantjes halen (anders ws ook) om de tuin op te leuken.
En even de deur voor de bijkeuken in de grondverf zetten.
En mijn Mr gaat met het gas/water/licht stoeien in de bijkeuken.
Half uurtje werk johquote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:06 schreef Beijtje het volgende:
Oja, ^*&%^*%^ aangifte doen, moet ik ook maar eens doen![]()
Ehm klussen, weet 't nog niet. Er moet nog genoeg gebeuren, maar mijn trouwe hulp, mijn vader, is een weekend weg, dus zal wel niet veel spannends gaan gebeuren...
Rustigquote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:10 schreef Dulk het volgende:
[..]
-muren om de trap naar zolder behangklaar stuccen
-dakbeschot bij zoldertrap van gipspaten voorzien
-doorgerotte gording onder een kapotte loodslap vervangen
-nieuwe loodslap plaatsen
-wcd plaatsen in overloop
-plafond overloop witten
-ruit inloopdouche plaatsen
en als er tijd over is met de buurman de erfafscheiding vervangen, materiaal ligt klaar
hmmm, ik dacht dat ik rustig aan zou gaan doen, maar als ik dit lijstje zo zie
Ahem... *keel schraapt*quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:02 schreef Ml-etje het volgende:
Ennnn wat gaan we dit lang weekend weer klussen?
Zou je dan niet je prioriteiten om gooien en je eigen klus bovenaan zetten? Of had je die andere dingen al tijden beloofdquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:22 schreef Gurb het volgende:
- bij kennissen verder gaan met de uitbreiding van de schuur, bekisting slopen, metselprofielen stellen en een bestaande muur uittanden zodat de metselaar hierop verder kan metselen.
- bij vrienden een gipsplaatplafond in badkamer en toilet maken
- bij mij thuis een vlonder aanleggen (als ik tijd over heb)
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:56 schreef DeZwabber het volgende:
*de onderkant van de trap schuren en verven
*plus de kist om de stortbak
*plus nog kastje voor de apparaten fixen
had ik eigenlijk al lang moeten doen
even bijgewerkt, ben al vanaf 14:00h bezigquote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:10 schreef Dulk het volgende:
[..]
-muren om de trap naar zolder behangklaar stuccen
-dakbeschot bij zoldertrap van gipspaten voorzien
-doorgerotte gording onder een kapotte loodslap vervangen
-nieuwe loodslap plaatsen
-wcd plaatsen in overloop
-plafond overloop witten
-ruit inloopdouche plaatsen
en als er tijd over is met de buurman de erfafscheiding vervangen, materiaal ligt klaar
hmmm, ik dacht dat ik rustig aan zou gaan doen, maar als ik dit lijstje zo zie
'quote:
2x lakken is beter tenslotte slijt de verf wel op het zitvlak.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:30 schreef lezzer het volgende:
Ik overweeg sterk om met de verf die ik over heb de achterdeur meteen zwart te maken.
De stoelen zijn zo goed gelukt dat ik alleen de zitting nog een keer hoef te doen en een paar plekjes bijwerken.
Ja, die doe ik dus twee keerquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
2x lakken is beter tenslotte slijt de verf wel op het zitvlak.
Ik kan wel mijn andere klussen wel uitstellen, maar dan heb ik straks mijn vlonder af, en dan heb ik alsnog geen tijd om op het vlonder te zitten omdat ik bij anderen nog aan de slag moetquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:32 schreef rioohhh het volgende:
[..]
Zou je dan niet je prioriteiten om gooien en je eigen klus bovenaan zetten? Of had je die andere dingen al tijden beloofd
Overigens.. 3 punten.. 3 vrije dagen.. Beetje door bikkelen dus
quote:
Ja!quote:
Goeeeedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |