MOeten die dan niet geschilderd worden????quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:45 schreef TweakersOnly het volgende:
Omdat ik nieuwe binnendeuren heb gekocht en het verfwerk wel een nieuwe lik verf kan gebruiken heb ik bij een schildersbedrijf een offerte opgevraagd. Het betreft hier allemaal binnenwerk verven voor de volgende zaken:
Enig idee wat het kost om een huis helemaal van binnen en buiten te laten schilderen?quote:- 6 ramen van ongeveer 90cm bij 150cm, waarvan 4 ramen kiep/kantel zijn.
- 1 WC raampje van ongeveer 40 bij 60 cm
- 2 tuindeuren van ongeveer 100cm bij 240cm + deurposten
- 6 deurposten
- de binnenkant van de voordeur van mijn appartement + de deurpost
De ramen worden geschilderd in twee kleuren voor respectievelijk binnenkant of het daadwerkelijke raam en de raampost. De deuren, deurposten en binnendeurposten worden ook in een kleur geschilderd.
De huidige kleuren van ramen en deuren zijn creme/wit, de deurposten en raamposten zijn nu donkergrijs geverfd. De nieuwe kleuren worden licht geel (Flexa Coloure Local havana 2550) en terra kleur (Flexa Couleure locale siena 4035). Alles wordt geverfd in zijdeglans.
Ik heb van het schildersbedrijf een offerte ontvangen van 1100 euro all-in. Ik ben hier best van geschrokken, maar ik heb zelf niet zulke rechterhanden om het zelf te gaan doen. Volgens de schilder moet alles twee keer worden geschilderd, wellicht dat het overschilderen van de donkergrijze raam- en deurposten zelfs in drie keer moet gebeuren.
Hoe staan jiullie tegen de offerte van de schilder? Is de prijs een beetje reeel of kan het nog veel goedkoper?
wat een dikke bullshit wat je schrijft.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:11 schreef Solingjan het volgende:
[..]
MOeten die dan niet geschilderd worden????
[..]
Enig idee wat het kost om een huis helemaal van binnen en buiten te laten schilderen?
20-25 duizend euro
Zie zelf twee tot drie lagen.
Die meneer is daar zeker een weekje zoet mee. Schuren schilderen schuren schilderen schuren schilderen en dan ook nog de verf.
Niet lang na denken en laten doen.
Of je moet er zelf aan beginnen
Eerst goed lezen wat er staat en dan pas zo .... reageren.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:19 schreef tKrieK het volgende:
[..]
wat een dikke bullshit wat je schrijft.
Wij hebben laatst ons huis helemaal laten schilderen (3 verdiepingen met elke verdieping zo'n 16 ramen)
dus en dat kosste ons zo'n 3.000 euro. dit was door een gerenommeerd schildersbedrijf.
dus verkoop geen onzin aan TS
Normaal rekenen ze 50 euro per m2 voor spuitwerk. Dus ook deze prijs voor 24m2 plus afhangen is zeer redelijk.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:06 schreef TweakersOnly het volgende:
De nieuwe binnendeuren worden door dit schildersbedrijf gespoten, ik had al een deal dat voor 350 euro deze 6 deuren worden gespoten + compleet worden afgehangen.
Voor de rest van het verfwerk heb ik vanmiddag nog een aantal bedrijven gebeld, maar geen van de bedrijven kon/wilde de opdracht aannemen voor 1100 euro. 't Lijkt dus toch een redelijke prijs.
Denk dat deze schilder geen Flexa gebruikt. TS Schrijft dus ook FLEXA KLEURquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:27 schreef Ozziecar het volgende:
Zo op het eerste oog lijkt het me zeker een redelijke prijs.
Wel zou ik overwegen om voor een ander merk verf te kiezen.
Deze Flexa serie lijkt de doe-het-zelf variant te zijn, het verbaast me dat een goede schilder daar mee werkt. Zelf zou ik voor Sikkens kiezen.
Je hebt gelijk, daar heb ik overheen gelezen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:58 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Denk dat deze schilder geen Flexa gebruikt. TS Schrijft dus ook FLEXA KLEUR![]()
tis vrij stevig in de prijs maar het kan. Wat ik mis is wel het schuren want zomaar ff verf er overheenquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:45 schreef TweakersOnly het volgende:
Omdat ik nieuwe binnendeuren heb gekocht en het verfwerk wel een nieuwe lik verf kan gebruiken heb ik bij een schildersbedrijf een offerte opgevraagd. Het betreft hier allemaal binnenwerk verven voor de volgende zaken:
- 6 ramen van ongeveer 90cm bij 150cm, waarvan 4 ramen kiep/kantel zijn.
- 1 WC raampje van ongeveer 40 bij 60 cm
- 2 tuindeuren van ongeveer 100cm bij 240cm + deurposten
- 6 deurposten
- de binnenkant van de voordeur van mijn appartement + de deurpost
De ramen worden geschilderd in twee kleuren voor respectievelijk binnenkant of het daadwerkelijke raam en de raampost. De deuren, deurposten en binnendeurposten worden ook in een kleur geschilderd.
De huidige kleuren van ramen en deuren zijn creme/wit, de deurposten en raamposten zijn nu donkergrijs geverfd. De nieuwe kleuren worden licht geel (Flexa Coloure Local havana 2550) en terra kleur (Flexa Couleure locale siena 4035). Alles wordt geverfd in zijdeglans.
Ik heb van het schildersbedrijf een offerte ontvangen van 1100 euro all-in. Ik ben hier best van geschrokken, maar ik heb zelf niet zulke rechterhanden om het zelf te gaan doen. Volgens de schilder moet alles twee keer worden geschilderd, wellicht dat het overschilderen van de donkergrijze raam- en deurposten zelfs in drie keer moet gebeuren.
Hoe staan jiullie tegen de offerte van de schilder? Is de prijs een beetje reeel of kan het nog veel goedkoper?
Je begon er zelf over .quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:58 schreef Foo_niks het volgende:
en de nieuwe binnendeuren hoeven niet behandeld te worden ?
Dan moet je het juíst zelf doenquote:Op donderdag 22 maart 2007 07:24 schreef DennisMoore het volgende:
Verven is nou typisch een klusje om zelf te doen..
Tenzij je absoluut geen tijd en zin hebt, het perfect wil hebben, en goed in de slappe was zit..
Had ik het toch mooi ingeschat.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:11 schreef Solingjan het volgende:
Die meneer is daar zeker een weekje zoet mee. Schuren schilderen schuren schilderen schuren schilderen en dan ook nog de verf.Niet lang na denken en laten doen.
Yepsquote:Op woensdag 4 april 2007 21:37 schreef Solingjan het volgende:
Had ik het toch mooi ingeschat.
Proficiat met je mooi geschilderde interieur.
En die deuren komen ook nog???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |