abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80814694
quote:
Op woensdag 28 april 2010 17:23 schreef Bklusser het volgende:

[..]

Gamma 15% korting op alles (met voordeelpas)
Oeh, dat is handig. Hele weekend, zie ik! Helaas kan ik niet groot inkopen voor klussen die nog gaan komen, want heb eigenlijk geen ruimte om het op te slaan. Maar goed, die acties hebben ze toch om de zoveel tijd...
pi_80828662
quote:
Op woensdag 28 april 2010 19:15 schreef Beijtje het volgende:
Oeh, dat is handig. Hele weekend, zie ik! Helaas kan ik niet groot inkopen voor klussen die nog gaan komen, want heb eigenlijk geen ruimte om het op te slaan. Maar goed, die acties hebben ze toch om de zoveel tijd...
Ja, das altijd een dilemma.. de opslagruimte.. Nooit genoeg! Kun je niet nog ergens een flinke kast timmeren?
Vervelende van die acties is bij mij alleen dat ze altijd op het moment zijn dat ik net even niets nodig heb.. Of juist precies andersom
pi_80831456
quote:
Op donderdag 29 april 2010 00:20 schreef rioohhh het volgende:

[..]

Ja, das altijd een dilemma.. de opslagruimte.. Nooit genoeg! Kun je niet nog ergens een flinke kast timmeren?
Vervelende van die acties is bij mij alleen dat ze altijd op het moment zijn dat ik net even niets nodig heb.. Of juist precies andersom
Gratieezzzz tip, schrijf op wat je bedenkt en als er dan zo'n actie is heb je altijd een lijstje paraat.
Moet wel bekennen dat ik gister een heel prijzige deurbel heb gehaald bij een andere bouwmarkt dan de kortings bouwmarkten omdat ik deze daar nergens kon vinden.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_80832387
quote:
Op donderdag 29 april 2010 00:20 schreef rioohhh het volgende:

[..]

Dat heb ik nou ook altijd... Kast timmeren: dat is juist één van de dingen die moet gebeuren, haha! Maar eerst moet mijn studeerkamertje af, zodat ik daar wat spullen in kwijt kan, en dan gaat dat gebeuren!
quote:
Op donderdag 29 april 2010 08:14 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Gratieezzzz tip, schrijf op wat je bedenkt en als er dan zo'n actie is heb je altijd een lijstje paraat.
Lijstjes, lijstjes... Er zijn kilooooo's lijstjes!
pi_80832534
quote:
Op donderdag 29 april 2010 08:14 schreef Ml-etje het volgende:
Moet wel bekennen dat ik gister een heel prijzige deurbel heb gehaald bij een andere bouwmarkt dan de kortings bouwmarkten omdat ik deze daar nergens kon vinden.
Hahah ja I know.. Maar weet je wat t is.. Als ik iets nodig heb, heb ik t 9 van de 10 keer ook op dat moment nodig.. (of ik ben er zelf van overtuigd dat ik het op dat moment nodig heb omdat ik gewoon niet wil wachten )
pi_80832824
quote:
Op donderdag 29 april 2010 09:27 schreef rioohhh het volgende:

[..]

(of ik ben er zelf van overtuigd dat ik het op dat moment nodig heb omdat ik gewoon niet wil wachten )
Dat is ook mijn probleem! Hahaha...
pi_80850551
herkenbaar.
Hier staat nu een megakar om zaterdag even een berg rommel mee af te voeren.
Wie weet gaan we zondag ook nog even tuinaarde scheppen als we zin hebben.
  Moderator vrijdag 30 april 2010 @ 11:55:09 #158
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_80869448
Opslagruimte is hier in huize Vonk eigenlijk nog nooit een probleem geweest. Ook grotere bouwmaterialen konden we in het verleden altijd wel kwijt worden. Maar wij hebben dan ook de luxe van een grote schuur en een garage.
pi_80874801
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 11:55 schreef Vonkenboer het volgende:
Opslagruimte is hier in huize Vonk eigenlijk nog nooit een probleem geweest. Ook grotere bouwmaterialen konden we in het verleden altijd wel kwijt worden. Maar wij hebben dan ook de luxe van een grote schuur en een garage.
Idd luxe
pi_80878843
Is het een goed idee om in het K & W klusboek te beginnen een beschrijvend advies te plaatsen voor newbies hóe en wáar men foto's kan uploaden en in een topic kan plaatsen ?

* herinnert zich het gestuntel en schaamte ooit dat het na tig keer pas goed ging.
pi_80879541
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 18:28 schreef AnneX het volgende:
Is het een goed idee om in het K & W klusboek te beginnen een beschrijvend advies te plaatsen voor newbies hóe en wáar men foto's kan uploaden en in een topic kan plaatsen ?

* herinnert zich het gestuntel en schaamte ooit dat het na tig keer pas goed ging.
Volgens mij is er al een linkje naar de FAQ waarin dat staat maar ga er even naar kijken.
pi_80985342
Woonstijlen toegepast

waarom zit er na alleen de OP al een slotje op?
  maandag 3 mei 2010 @ 21:46:13 #163
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_80985558
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_80986049
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:41 schreef Markster het volgende:
Woonstijlen toegepast

waarom zit er na alleen de OP al een slotje op?
Was nog even bezig en ondertussen de spam aan het opruimen
Hij is nu open
pi_80986072
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:46 schreef Zeroku het volgende:
Design accessoires online

Spam.
thanks!
pi_80986132
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:56 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Was nog even bezig en ondertussen de spam aan het opruimen
Hij is nu open
oh valsspelert, jij wilde gewoon je eigen FIPO!
pi_80986378
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:57 schreef Markster het volgende:

[..]

oh valsspelert, jij wilde gewoon je eigen FIPO!
nee wilde voorkomen dat iedereen ging roepen "TS begint!"
Dat nu anderen het topic maar vullen
pi_80991503
Zo af en toe - als een app. het niet meer doet - is het tijd voor verplichte klus (zin?).

Ik ben trots op Mn. AnneX, die met eindeloos geduld, de koffiezetmachine uit elkaar heeft gepullekt en in elkaar gezet !
Scheelt toch een mooi bedrag aan voorrijkosten+arbeidsloon ex. onderdelen.

Huiveren jullie mee?

Na bijna 5 jaar gebruik en ondanks braaf ontkalken was toch het filter verstopt en zette de boel onder druk met als gevolg lekkage en halfgevulde espresso.

Proefopstelling:

en hij doet ut! Zonder lekken en sissen !!!
pi_80995698
Wat een sjiek apparaat en wat goed!!!
pi_80997841
Mooi werk! Als ik al die draadjes zie begint het mij al te duizelen
pi_81005032
Ik heb nieuwe motivatie gevonden om alles snel af te maken: in het asiel hier in de buurt zijn kittens binnen gekomen (zulke poepies!!!) en ik wil al heel lang weer graag een kitten en een wat oudere asielkat. En hoe meer het huis dan al af is, hoe beter, dus als ik nog van de "kittentijd" wil profiteren moet ik zo veel mogelijk dingen waar je geen katten bij kan gebruiken (zoutzuur op vloer, verf op muur, etc) snel afmaken! (Maar misschien kan ik mezelf niet inhouden en haal ik ze al eerder :-)) Jeeej, lente, katjes, klussen! (Moest het even kwijt)

Goeie klus, die van het koffiezetapparaat!
pi_81021012
Oooh wat leuk!!!
Ga je dan in F&F een kittentopic openen??
Zou ik maar meedoen met de klusactie als je tot 1e week juni kan wachten tenminste
pi_81022303
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 19:55 schreef Ml-etje het volgende:
Oooh wat leuk!!!
Ga je dan in F&F een kittentopic openen??
Zou ik maar meedoen met de klusactie als je tot 1e week juni kan wachten tenminste
Kittentopics? Bestaan die? Ga meteen even kijken!
pi_81023583
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 20:13 schreef Beijtje het volgende:

[..]

Kittentopics? Bestaan die? Ga meteen even kijken!
have fun!
  dinsdag 4 mei 2010 @ 22:35:15 #175
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_81030701
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 21:55 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

*steekt vinger op.
Ik ben van de stofjes wat wil je? Zullen we dan wel even hier [K&W # 26] Slowchat, Feedback&FAQ => de kluszin is er weer! verder gaan?
Zwart/wit, of grijs of helemaal zwart of helemaal wit met zo veel mogelijk rust (dus geen patroontjes ofzo) voor de slaapkamer, en dan 1 deel lichtdoorlatend, en 1 deel verdonkerend, zodat we ze over elkaar dicht kunnen doen, of alleen maar 1 dicht doen. En we willen geen vitrage ofzo, en iets wits of zwarts in de woonkamer, maar dan moet 't wel bij de rest passen; wit marmeren vloer, verder veel wit/chrome/zwart en wat rode accessoires.

Hm, onduidelijk zo

[ Bericht 6% gewijzigd door Pien85 op 04-05-2010 22:40:43 ]
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_81031012
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 22:35 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Zwart/wit, of grijs of helemaal zwart of helemaal wit met zo veel mogelijk rust (dus geen patroontjes ofzo) voor de slaapkamer, en dan 1 deel lichtdoorlatend, en 1 deel verdonkerend, zodat we ze over elkaar dicht kunnen doen, of alleen maar 1 dicht doen. En we willen geen vitrage ofzo, en iets wits of zwarts in de woonkamer, maar dan moet 't wel bij de rest passen; wit marmeren vloer, verder veel wit/chrome/zwart en wat rode accessoires.

Hm, onduidelijk zo
Panelen? Zoiets als WRH heeft? (even zoeken hoor)

Weg met truttigheid, op naar modern deeltje 2
  dinsdag 4 mei 2010 @ 22:47:08 #177
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_81031260
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 22:42 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Panelen? Zoiets als WRH heeft? (even zoeken hoor)

Weg met truttigheid, op naar modern deeltje 2
Nee, vindt 'ie te veel 'lamellen-achtig', en de lamellen willen we juist vanaf. Vinden gordijnen beiden wel mooi, maar tis zó lastig om echt mooie gordijnen te vinden
pi_81031394
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 22:47 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Nee, vindt 'ie te veel 'lamellen-achtig', en de lamellen willen we juist vanaf. Vinden gordijnen beiden wel mooi, maar tis zó lastig om echt mooie gordijnen te vinden
Dan 4 gordijnen per groot raam 2 donker en verduisterend en 2 lictdoorlatend?
Dat had ik hiervoor en was kun je alleen maar deels over elkaar heen schuiven.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 22:52:17 #179
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_81031546
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 22:49 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Dan 4 gordijnen per groot raam 2 donker en verduisterend en 2 lictdoorlatend?
Dat had ik hiervoor en was kun je alleen maar deels over elkaar heen schuiven.
Das in de slaapkamer weer lastig, in de zomer hebben we de gordijnen 's nachts altijd helemaal dicht, en in de winter alleen de lichtdoorlatende dicht. Hebben nu een lelijk rolgordijn, en stoffen bruin geworden lamellen die nog van de vorige bewoner zijn geweest er voor
Beneden hangt nu witten vitrage en beige-achtige lamellen. Witte gordijnen vind ik voor daar echt té wit, gebroken wit past niet bij de rest, en zwart is weer té zwart. Zwart met wit vindt vriendje te druk
pi_81032031
Hey, gordijnadvies, top! Heb ik net nodig!

Ik wil eigenlijk het liefst (houten) luxaflex in de slaapkamer hebben, maar 1 raam is 84 cm breed en de andere 1,50 meter. Erg ongelukkige maten dus.

Any ideas?
  dinsdag 4 mei 2010 @ 23:02:51 #181
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_81032135
Kunnen we niet gewoon een gordijnentopic openen? Ik geloof dat 'r behoefte is aan gordijnadvies En ik neem aan dat ToT en ik niet de enigen zijn
pi_81032601
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 23:02 schreef Pien85 het volgende:
Kunnen we niet gewoon een gordijnentopic openen? Ik geloof dat 'r behoefte is aan gordijnadvies En ik neem aan dat ToT en ik niet de enigen zijn
Doe dat maar ik volg jullie
  dinsdag 4 mei 2010 @ 23:11:18 #183
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_81032631
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 23:10 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Doe dat maar ik volg jullie
Oh, ik? Ehm... ok
-edit- Gordijn-adviestopic
pi_81032936
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 23:11 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Oh, ik? Ehm... ok
-edit- Gordijn-adviestopic
Anders wordt het zo'n Ml-etjes reeks hier
  FOK!fotograaf woensdag 5 mei 2010 @ 10:23:46 #185
148247 taxibabe
pi_81042126
quote:
Op donderdag 22 april 2010 20:25 schreef Gurb het volgende:

[..]

Zijn die platen wel vlak? Dan kun je wellicht rechtstreeks de gipsplaten erop kitten, en dan ter plekke van de houten achterconstructie nog extra schroeven.
Bedankt voor de tips (van iedereen). Die platen zijn helaas niet vlak. We hebben toch maar wel rachels gebruikt. Maar het is gelukt, met heel veel schroeven en kit blijft alles nu zitten (ook voor langere tijd hoop ik ). De gipsplaten kregen we er niet overal even recht op, maar met acrylaatkit en gipsplamuur is het toch wel netjes geworden. De randen worden gewoon afgewerkt met een mooi plintje. De boel zit al onder de eerste laag latex.

Wat ik zelf wel jammer vind, ze hebben de balken mee-gelatext. (de vorige bewoners hadden de balken al een keer meegeschilderd), ik had ze een ander kleurtje gegeven, maar dat is hun keuze natuurlijk.
  Moderator donderdag 6 mei 2010 @ 19:39:42 #186
92034 crew  Vonkenboer
pi_81099771
Een beetje contrast was misschien mooier geweest; maar ach het scheelt dat je er zelf niet tegenaan hoeft te kijken
  donderdag 6 mei 2010 @ 20:56:39 #187
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_81103617
Spam met nieuw account:

Spray om een whiteboard te maken
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
pi_81104471
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 20:56 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Spam met nieuw account:

Spray om een whiteboard te maken
had ik al gezien twijfelde een beetje.
pi_81188629
en weer een mini klus te melden !

In het kader van slow chat: met de buurtgenoten ( een deel) van de Provincialeweg versierd.
De bruggen en bruggetjes langs de Wetering bleven versierd in rood wit blauw vanwege 5 mei viering en de ballonnen zijn vervangen door roze en italiaanse kleuren.
Er is een Piazza ingericht mét scherm en het dorp is 's middags niet bereikbaar !

Kunstwerkje:

De wasvrouw, zoals zij vroegû de was in de Wetering deed.

Morgen komt de Giro langs.

[ Bericht 43% gewijzigd door AnneX op 08-05-2010 21:00:37 ]
pi_81193604
Wat leuk!
pi_81196546
Het leuke was om de afgelopen weken de ( nieuwe) buurtbewoners tegen te komen en te werken aan de Kar (praalwagen) en de Bruggen.
Dus de Kartrekkers en de Bruggenbouwers.

en prijzen winnen !

Voor de liefhebbers: op de 1e foto zie je achteraan de voormalige pastorie, die in de verkoop gaat.
Dat is nog eens een bouwklus ! met een prachtig grote ommuurde achtertuin.
Vergane glorie jaren '50.
pi_81259946
en Simon zoekt werk !
Offerte schilderwerk: Redelijk of niet

spammerdespam
pi_81260443
Thanks Anne! Zie nu dat ik je foto's gemist heb..ga even die spammert wegruimen en dan ga ik eens kijken
pi_81269762
Die pastorie wil ik!
pi_81311847
3 euh 5 dagen vrij
pi_81314750
Nu al vrij? Ik moet morgen nog gewoon werken...
  Moderator dinsdag 11 mei 2010 @ 21:34:45 #197
92034 crew  Vonkenboer
  Designer dinsdag 11 mei 2010 @ 21:38:00 #198
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_81315474
ghehehe, mijn vader had een aannemer ingehuurd om het toilet opnieuw te betegelen en een hangtoilet te installeren etc.

heb ik vandaag toen alle tegels er af waren sleuven getrokken in de muur (het toilet zit precies achter de lcd tv aan de muur in de woonkamer)

dus nu loopt er een electrapijpje met een inbouwdoos en een 50mm afvoerpijp door de muur, doorgetrokken naar de kast er naast

geen kabels meer naar de tv FTW!
🐙
pi_81315798
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 21:38 schreef DeZwabber het volgende:
ghehehe, mijn vader had een aannemer ingehuurd om het toilet opnieuw te betegelen en een hangtoilet te installeren etc.

heb ik vandaag toen alle tegels er af waren sleuven getrokken in de muur (het toilet zit precies achter de lcd tv aan de muur in de woonkamer)

dus nu loopt er een electrapijpje met een inbouwdoos en een 50mm afvoerpijp door de muur, doorgetrokken naar de kast er naast

geen kabels meer naar de tv FTW!
geniaaltje
Zelfs hier hangen er draden
Maar spontaan aan het klussen thuis?
pi_81315824
Hallo !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')