Als je heel rap bent kun je je nog wel aanmelden de sluitingsdatum van deze actie was 15 meiquote:Op zondag 16 mei 2010 11:25 schreef Snuitebolletje het volgende:dit moet ik heel even volgen 24 juni de sleutel!
Oh shit dat gaat dus nietquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:38 schreef Pien85 het volgende:
Pien85 heeft geen EV, Pien85 heeft een fiets of OV, wil je dat voor me aanpassen?
Hihihi...quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh shit dat gaat dus niethet is aangepast alleen heb ik de lay out om zeep geholpen
Oepsquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh shit dat gaat dus niethet is aangepast alleen heb ik de lay out om zeep geholpen
quote:
Maar "rijd je aan" in Z-H, dan hebben we een dooie, terwijl dat in N-B niet het geval hoeft te zijn...quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
beide is voor mij prima aan te rijden
quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:09 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Maar "rijd je aan" in Z-H, dan hebben we een dooie, terwijl dat in N-B niet het geval hoeft te zijn...![]()
Ok te flauw, moet echt aan het werk nu
quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:09 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Maar "rijd je aan" in Z-H, dan hebben we een dooie, terwijl dat in N-B niet het geval hoeft te zijn...![]()
Ok te flauw, moet echt aan het werk nu
quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:20 schreef Ou-Tannu het volgende:
wie heeft er nou op de kaart zitten turen? volgens mij liggen de plaatsen die ik doorgaf toch echt niet in N-H? echter meer in in fryslan en grensstreek groningen - drenthe ?
Heb van alle klussen een korte omschrijving gemaakt in de tabel en omdat users over het algemeen niet met hun woonplaats op FOK! willen de poolsquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:24 schreef sanger het volgende:
Is het een idee om ook een overzicht te maken van alle klussen, met uitgebreide omschrijving en locatie?
Dat vond ik ook vandaar mijn keuzequote:Op woensdag 19 mei 2010 11:40 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
lastiggezien t nogal wisseld tussen mn eigne ouders en bij mn schoonouders zitten straks
quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:41 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
logisch is zuid west / oost frysland en zuid groningen / noordelijk drenthe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |