Als je heel rap bent kun je je nog wel aanmelden de sluitingsdatum van deze actie was 15 meiquote:Op zondag 16 mei 2010 11:25 schreef Snuitebolletje het volgende:dit moet ik heel even volgen 24 juni de sleutel!
Oh shit dat gaat dus nietquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:38 schreef Pien85 het volgende:
Pien85 heeft geen EV, Pien85 heeft een fiets of OV, wil je dat voor me aanpassen?
Hihihi...quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh shit dat gaat dus niethet is aangepast alleen heb ik de lay out om zeep geholpen
Oepsquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh shit dat gaat dus niethet is aangepast alleen heb ik de lay out om zeep geholpen
quote:
Maar "rijd je aan" in Z-H, dan hebben we een dooie, terwijl dat in N-B niet het geval hoeft te zijn...quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
beide is voor mij prima aan te rijden
quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:09 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Maar "rijd je aan" in Z-H, dan hebben we een dooie, terwijl dat in N-B niet het geval hoeft te zijn...![]()
Ok te flauw, moet echt aan het werk nu
quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:09 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Maar "rijd je aan" in Z-H, dan hebben we een dooie, terwijl dat in N-B niet het geval hoeft te zijn...![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:20 schreef Ou-Tannu het volgende:
wie heeft er nou op de kaart zitten turen? volgens mij liggen de plaatsen die ik doorgaf toch echt niet in N-H? echter meer in in fryslan en grensstreek groningen - drenthe ?
Heb van alle klussen een korte omschrijving gemaakt in de tabel en omdat users over het algemeen niet met hun woonplaats op FOK! willen de poolsquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:24 schreef sanger het volgende:
Is het een idee om ook een overzicht te maken van alle klussen, met uitgebreide omschrijving en locatie?
Dat vond ik ook vandaar mijn keuzequote:Op woensdag 19 mei 2010 11:40 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
lastiggezien t nogal wisseld tussen mn eigne ouders en bij mn schoonouders zitten straks
quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:41 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
logisch is zuid west / oost frysland en zuid groningen / noordelijk drenthe
"Het Noorden"quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:41 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
logisch is zuid west / oost frysland en zuid groningen / noordelijk drenthe
Ah, ja, das best wel logisch op zichquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb van alle klussen een korte omschrijving gemaakt in de tabel en omdat users over het algemeen niet met hun woonplaats op FOK! willen de pools
Ik kan geen chocola meer maken van je tabel.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:14 schreef Ml-etje het volgende:
Ah had Groningen doorgekregen, ik zet het onder de tabel want kan zelf html niet aanpassen en wellicht zijn er nog meer aanpassingen.
quote:
Hihi... scherp hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:09 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Weet niet exact de woonplaatsen maar volgens mij woon ik tussen de dames in.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Wat me meteen opvalt is dat Ml-etje NB en Ferrari-Rood NB (ik weet hun woonplaatsen) erg ver uit elkaar liggen. Waarschijnlijk woon ik dichterbij beide dames.
Je mag ook best switchen heb alles netjes adhv google maps samengesteld maar als je aan de rand van een provincie woont kan dat inderdaad bestquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Wat me meteen opvalt is dat Ml-etje NB en Ferrari-Rood NB (ik weet hun woonplaatsen) erg ver uit elkaar liggen. Waarschijnlijk woon ik dichterbij beide dames.
Oh maar ik kom wel even bij je kijken hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:27 schreef Rallydame het volgende:
[..]
Weet niet exact de woonplaatsen maar volgens mij woon ik tussen de dames in.
Mag ik ook bij beiden helpen??Zonder hulp terug te verwachten?
quote:
Om waarnaartoe te gaan? Heb wel een vermoeden en dat zou super zijnquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:03 schreef rulerofdeath het volgende:
tvp
laat ik die meteen wat nuttiger maken. ik kom uit Twente en Omearos ook, misschien kunnen we samen gaan
en ik weet niet waar Foxracing vandaan komt?
Tuurlijk mag dat.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh maar ik kom wel even bij je kijken hoorals dat mag
![]()
En zodra ik verf heb ga ik aan de bel trekken
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:00 schreef Rallydame het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat.Je bent welkom
![]()
En als je tot half juli kan wachten om langs te komen dan kun je met onze kittens knuffelen![]()
Als ze ons zondag tenminste ook lief vinden zondag
Oeh er zijn er bergen vanquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:06 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Mensen uit Eindhoven -> waar zijn jullie?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:33 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik zelf sta er niet eens in; ow wat stom zeg![]()
Ik ben ook beschikbaar voor de regio Gelderland / Overijssel.
Voor al het elektrawerk inzetbaar
Ah dan heeft Vonk je verkeerd begrepenquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:50 schreef Cybersijp het volgende:
Pool klopt niet, althans wat mij betreft.....
Ik ben enkel en alleen beschikbaar voor Texel, en wil met een gerust hart alle plusklussen op en om het huis aanpakken. Als ik het gereedschap ervoor heb(of je huurt t natuurlijk) dan kunnen we "los"
Verder heb ik vervoer, zelfs evt. beschikking over een enkelasser(500) aanhangwagen, dan wel even lief naar mijn baas kijkende een tandemasser) 2000 netto laadgewicht
Heb er zin an, maar moet wel enige reserve houden ivm beschikbare uren ivm werkzaamheden voor de baas. In overleg dus een evt. hulproep zal ik aannemen
Hierquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:06 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Mensen uit Eindhoven -> waar zijn jullie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |