Ik ben op dit moment druk opzoek naar een zelfstandige woning. Op dit moment woon ik op kamers, ik merk dat ik nu ook echt toe ben om zelfstandig te gaan wonen.
Ik heb het een beetje gehad met het delen van toilet / douche etc etc. Misschien herkennen mensen het wel, die kleine irritaties die na verloop van tijd ontstaan.
Op dit moment woon ik in de hoofdstad van Friesland, ik werk hier ook. Mijn werkgever heeft ook een pand in Groningen, dus ik kan daar eventueel ook gaan wonen. Het is geen probleem als het buiten de steden is, maar niet meer dan 5 KM.
Probleem is dat deze voor mij allemaal te duur zijn, ik ben gewoon niet van plan om 700 / 800 euro voor een fatsoenlijk appartement te betalen, dat moet gewoon goedkoper kunnen.
Op dit moment betaal ik 360 en ik wil maximaal 550 gaan betalen, ik heb niet veel eisen. Mijn idee was dat het dan niet zo moeilijk was om iets te vinden, maar dat valt vies tegen.
Iemand tips om een geschikte woning te zoeken? Ik sta al bijna een jaar ingeschreven bij 1 van de grootste woningstichtingen van Friesland, maar dat schiet ook niet echt op. Hier staan trouwens genoeg woningen op die rond de prijs zitten die ik in gedachten heb.
Dit is dus geen klacht, het is puur een vraag om tips