De OP vind je hierquote:Op maandag 5 april 2010 23:29 schreef Fascination het volgende:
Er moet me toch iets van het hart. Een ergernis die tevens een mysterie bevat.
Op het internet doen mensen zich weleens anders voor dan wie ze werkelijk zijn. Niets nieuws onder de zon. We kennen allemaal nog Krentenbol-, Emimich-, Het_hupt- en Noorsbloedgate.Mensen die moeite deden om geloofwaardig als een zeker persoon over te komen.
Nu zijn er ook mensen die weliswaar een andere rol willen aannemen, maar geen zin hebben om daar veel moeite voor te doen. Het kan ook gewoon dommigheid zijn natuurlijk. Nu is het eigenlijk ook wel triest om veel tijd te steken in het creeren van een fictieve personage, maar als je iets doet moet je het goed doen.
Een zekere Bulletslut behoort tot de laatste categorie. Wie haar fotoboek bezoekt ( Fotoboek van Bulletslut voor de luie mensen onder ons) zal stuiten op verscheidene foto's waarop een vrouwelijke persoon staat afgebeeld. Bekijk je deze foto's zorgvuldig en vergelijk je ze met elkaar, dan zal je opvallen dat de dames op deze foto's niet één persoon zijn. Ik gok dat er drie verschillende vrouwen op de foto's staan. Oké, dat kan. Het tragische is dat Bulletslut herself blijft volhouden dat zij al die dames op de foto's is.
Zijn er werkelijk mensen die daar intrappen?
Maar veel leuker zijn de vragen; wie schuilt er achter dat account, waarom wil diegene zich uitgeven voor de personen op de foto's. Mysterie alom.
quote:Kogelhoer Bulletslut, heb jij recentelijk nog een "Nose job" ondergaan? want het meisje op de laatste 2 foto's heeft een veel rondere neus dan die andere wijven. Dat is voor mij het twistpunt.
quote:
Vind ik persoonlijk vrij onbegrijpelijk. Wees gewoon jezelf?quote:Op dinsdag 6 april 2010 02:14 schreef Haarlotion het volgende:
Ik vind het helemaal niet zo gek dat veel mensen zich voor iemand anders uitgeven op het internet, tenslotte bestaat er hier geen controle en kun je feitelijk zijn wat je wil zijn.
Wil je die stoere vechtjas zijn waar je altijd tegenop keek, Michelos is geboren. Wil je misschien een superslimme en elitaire user zijn (God knows why), word een Emimich.
Ik schijt mij hier een regenboogquote:Op dinsdag 6 april 2010 02:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Trillen jouw handen ook zo van al die spanning....
Voor mij en jou geldt dat natuurlijk, maar aangezien mensen verschillen dienen we daar maar mee te leven...quote:Op dinsdag 6 april 2010 02:16 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Vind ik persoonlijk vrij onbegrijpelijk. Wees gewoon jezelf?
Nee, de neuzen verschillen echt. Maar dat is niet alleen vreemd. De transitie naar dik haar van redelijk dun zwart haar op die eerste foto. Van een redelijk gemene blik naar een sympatieke "Dopoog"/innocent uitkijk (met alle respect). En uiteindelijk is de vorm van de kaken anders. Bovendien de overgang van Roze kinderoorbelletjes naar "Hippe" blingblingetjes. Bovendien lijkt die eerste foto' marrokkaans en die derde en vierde nederlands/europees.quote:Op dinsdag 6 april 2010 02:16 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
dat lijkt gewoon zo doordat de foto's anders zijn genomen
Echter is ook de identiteit van Fascination zelf, onzeker en gehuld in mysterie!quote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:28 schreef Fascination het volgende:
Goh, wat verrassend dat Bulleslut ons niet van het tegendeel overtuigt door een foto te posten waarop ze een briefje met tekst vast heeft.
Ik in reactie op Fascination:quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat een zwakke reactie. Maar ja je moet iets zeggen, he. Want foto's plaatsen kan niet.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:46 schreef NotYou het volgende:
[..]
Bewijs jij maar eens dat je een vrouw bent dan!
Door tenminste 3 verschillende foto's te posten waarop je een blaadje vasthoudt met de tekst: "Ik ben een vrouw en ik houd van bananen. Als ik bananen eet denk ik aan Adolf Hitler."(Zodat je deze niet kunt downloaden van elders.
)
Fascination meet dus met twee maten. Iemand moet in haar topic maar direct klaar staan en bereid zijn foto's te maken om aan haar (verwijzend naar Fascination) te bewijzen dat ze echt is, maar als een ander datzelfde (zij het zorgvuldiger) van Fascination verwacht, laat ze het afweten.quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:13 schreef NotYou het volgende:
[..]
Tuurlijk, van jezelf.Die heb je gewoon van obscure fora/hyves/msn-spaces geplukt en vervolgens weer verwijderd, zodat niemand je er nadien op zou kunnen afrekenen zoals je nu (al dan niet terecht) bij Bulletslut probeert te doen.
FAKER!
[..]
Bewijs maar dat je echt bent! Of kun je dat soms niet?![]()
Internet egoïst!quote:Op dinsdag 6 april 2010 02:18 schreef Haarlotion het volgende:
[..]
Voor mij en jou geldt dat natuurlijk, maar aangezien mensen verschillen dienen we daar maar mee te leven...
Jammer genoeg.
Ben je echt zo dom?quote:Op dinsdag 6 april 2010 02:20 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Nee, de neuzen verschillen echt. Maar dat is niet alleen vreemd. De transitie naar dik haar van redelijk dun zwart haar op die eerste foto. Van een redelijk gemene blik naar een sympatieke "Dopoog"/innocent uitkijk (met alle respect). En uiteindelijk is de vorm van de kaken anders.
hoi, ben ik nou zo slim of jij nou zo dom? je valt toch kankerhard door de mand of niet dan. Ga dan niet steeds zeggen dat ik Blind of dom bent. Het interesseert me geen paardenanus wie jij wilt zijn ofzo. Dikke schijt aan alleen doet het gewoon niet weer want je zakt wel in Fok! Reputatiequote:
Je bewijst zo wel dat je slim bent hoor.quote:Op dinsdag 6 april 2010 02:26 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
hoi, ben ik nou zo slim of jij nou zo dom? je valt toch kankerhard door de mand of niet dan. Ga dan niet steeds zeggen dat ik Blind of dom bent. Het interesseert me geen paardenanus wie jij wilt zijn ofzo. Dikke schijt aan alleen doet het gewoon niet weer want je zakt wel in Fok! Reputatie
Oh noes, teh horror!quote:Op dinsdag 6 april 2010 02:26 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
hoi, ben ik nou zo slim of jij nou zo dom? je valt toch kankerhard door de mand of niet dan. Ga dan niet steeds zeggen dat ik Blind of dom bent. Het interesseert me geen paardenanus wie jij wilt zijn ofzo. Dikke schijt aan alleen doet het gewoon niet weer want je zakt wel in Fok! Reputatie
Wat was er met Het_Hupt? En ik lees nu Noorsbloed is een eikel. door, hadden mensen geld gestort ofzo?quote:Op maandag 5 april 2010 23:29 schreef Fascination het volgende:
We kennen allemaal nog Krentenbol-, Emimich-, Het_hupt- en Noorsbloedgate.![]()
Misschien niet nee, maar dat was een reactie zonder enige vorm van Ratio. Meer van dat ze die bunker voor haar schedel weg moet halen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 02:28 schreef Haarlotion het volgende:
[..]
Je bewijst zo wel dat je slim bent hoor.
Hmm.. right..quote:Op dinsdag 6 april 2010 02:29 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Misschien niet nee, maar dat was een reactie zonder enige vorm van Ratio. Meer van dat ze die bunker voor haar schedel weg moet halen.
Jonge dat was toch een catchy oneliner om mee af te sluitenquote:Op dinsdag 6 april 2010 02:28 schreef NotYou het volgende:
[..]
Oh noes, teh horror!![]()
Volgens mij ben jij degene die door de mand valt hier.
Het_hupt neukte die Brandx en nog zoeen hoertje terwijl hij getrouwd is met kinderen. Dappere hem, ik zou het hem niet nadoen. Mijn fallus in zulke dingen steken.quote:Op dinsdag 6 april 2010 02:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat was er met Het_Hupt? En ik lees nu Noorsbloed is een eikel. door, hadden mensen geld gestort ofzo?
Als ik 2 mensen volgens jou ben omdat ik anders kijk/andre oorbellen draag. ben jij wel dom ja.quote:Op dinsdag 6 april 2010 02:26 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
hoi, ben ik nou zo slim of jij nou zo dom? je valt toch kankerhard door de mand of niet dan.
Joh jij volgt gewoon je natuur: "Protect the female" 100% natuurlijk. Maar zet je gedachten even van je lul af en observeer objectief.quote:
Daarom schrijf je dus zo'n reactie, gooi je er nog een keer kanker doorheen en hoop je dat ze of heel boos wordt, of ze opeens tot inkeer komt en je gelijk geeft op alle fronten?quote:Op dinsdag 6 april 2010 02:29 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Misschien niet nee, maar dat was een reactie zonder enige vorm van Ratio. Meer van dat ze die bunker voor haar schedel weg moet halen.
Oh ja, en hij bleek veel ouder te zijn dan hij beweerd had, right?quote:Op dinsdag 6 april 2010 02:31 schreef MASD het volgende:
[..]
Het_hupt neukte die Brandx en nog zoeen hoertje terwijl hij getrouwd is met kinderen. Dappere hem, ik zou het hem niet nadoen. Mijn fallus in zulke dingen steken.
Nee, 2 andere oorbellen is niet vreemd opzich, maar het zijn allemaal kleine dingetjes die samenkomen. Nogmaas het kan mij geen moer schelen maar ik heb je doorquote:Op dinsdag 6 april 2010 02:31 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Als ik 2 mensen volgens jou ben omdat ik anders kijk/andre oorbellen draag. ben jij wel dom ja.
Ja, ik gooide het op powerplay om deel 2 van je reactie te bewerkstelligen. Helaas pakte het onjuist uit.quote:Op dinsdag 6 april 2010 02:31 schreef Haarlotion het volgende:
[..]
Daarom schrijf je dus zo'n reactie, gooi je er nog een keer kanker doorheen en hoop je dat ze of heel boos wordt, of ze opeens tot inkeer komt en je gelijk geeft op alle fronten?
Dat is jammer he, meestal kun je beter het woord kanker weglaten uit zulke berichten, de focus gaat meestal uit naar de 'schokkende' woorden ipv. de inhoud.quote:Op dinsdag 6 april 2010 02:33 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Ja, ik gooide het op powerplay om deel 2 van je reactie te bewerkstelligen. Helaas pakte het onjuist uit.
Vooralsnog is het slechts een screenname en is er van in bescherming nemen al evenmin sprake.quote:Op dinsdag 6 april 2010 02:31 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Joh jij volgt gewoon je natuur: "Protect the female" 100% natuurlijk. Maar zet je gedachten even van je lul af en observeer objectief.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 02:32 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Nee, 2 andere oorbellen is niet vreemd opzich, maar het zijn allemaal kleine dingetjes die samenkomen.
Gedeeltelijk mee eens, maar soms moet je superlatieven hanteren om je doel te bereiken op gebied van Debat en overreding. Dat het een bepaald "Shock" gehalte bevat voor sommige mensen is natuurlijk spijtig.quote:Op dinsdag 6 april 2010 02:34 schreef Haarlotion het volgende:
[..]
Dat is jammer he, meestal kun je beter het woord kanker weglaten uit zulke berichten, de focus gaat meestal uit naar de 'schokkende' woorden ipv. de inhoud.
Dat is inderdaad een tactiek, maar om dat nou te gebruiken op internet, waar je maar 7% van je totale communicatieve vaardigheden tot je beschikking hebt, in een discussie die eigenlijk nergens over gaat, vind ik een rare keuze.quote:Op dinsdag 6 april 2010 02:36 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Gedeeltelijk mee eens, maar soms moet je superlatieven hanteren om je doel te bereiken op gebied van Debat en overreding. Dat het een bepaald "Shock" gehalte bevat voor sommige mensen is natuurlijk spijtig.
Eetsmakelijk. Wat wordt het?quote:
Omdat jij het kamp "Schietschijf" support in dit topic kan jij de hele tegenpartij veroordelen? Dacht het niet, het is misschien makkelijk om de kant van de schutter te nemen hier maar omdat jij bulletslut support ben je nog geen held.quote:Op dinsdag 6 april 2010 02:34 schreef NotYou het volgende:
[..]
Vooralsnog is het slechts een screenname en is er van in bescherming nemen al evenmin sprake.
Gedurfd van iemand met jouw postgeschiedenis - in dit topic alleen al - om zo belerend uit de hoek te komen. Veel autoriteit (of geloofwaardigheid) lijk je bepaald niet te bezitten.Een user van het niveau "roddeltante".
Ik kijk profielwerkstukken na, fok! is leuker dan dt fouten verbeteren...quote:Op dinsdag 6 april 2010 02:37 schreef MASD het volgende:
Maar hey. No offence, maar waarom zitten jullie in godsnaam om half 3 nog een obvious troll te ontmaskeren? Ga iets nuttigs doen met je tijd en laat hem zijn alter-ego behouden. Aight?
Het is soberzoquote:Op dinsdag 6 april 2010 02:38 schreef Haarlotion het volgende:
[..]
Ik kijk profielwerkstukken na, fok! is leuker dan dt fouten verbeteren...
BrandXquote:Op dinsdag 6 april 2010 02:31 schreef MASD het volgende:
[..]
Het_hupt neukte die Brandx en nog zoeen hoertje terwijl hij getrouwd is met kinderen. Dappere hem, ik zou het hem niet nadoen. Mijn fallus in zulke dingen steken.
7% is natuurlijk op het internet makkelijk 40% omdat je hier de spreker niet ziet, en extra gaat letten op de text en desbetreffende inhoud, althans ik. Doet niks af dat kanker misschien wat overbodig was inderdaad.quote:Op dinsdag 6 april 2010 02:37 schreef Haarlotion het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een tactiek, maar om dat nou te gebruiken op internet, waar je maar 7% van je totale communicatieve vaardigheden tot je beschikking hebt, in een discussie die eigenlijk nergens over gaat, vind ik een rare keuze.
Uhm, ben jij nou onder invloed of ben je gewoon zo'n simpele ziel? Serieus Gijs, waar heb je het in godsnaam over?quote:Op dinsdag 6 april 2010 02:38 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Omdat jij het kamp "Schietschijf" support in dit topic kan jij de hele tegenpartij veroordelen? Dacht het niet, het is misschien makkelijk om de kant van de schutter te nemen hier maar omdat jij bulletslut support ben je nog geen held.
Hier lees je er gewoon overheen?quote:Op dinsdag 6 april 2010 02:38 schreef Haarlotion het volgende:
[..]
Ik kijk profielwerkstukken na, fok! is leuker dan dt fouten verbeteren...
Topics die de crew niet aanstaan worden meestal gedelete. Je kunt het proberen te zoeken maar ik geef je geen kans van slagen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 02:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
BrandX. Die zit in de FOK!rar, fucking smerig
. Zijn er links aanwezig ofzo?
Die 7% blijft staan, je mist gewoon 93%. Alleen de 7% wordt natuurlijk 100% omdat je niets anders hebt dan tekst.quote:Op dinsdag 6 april 2010 02:41 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
7% is natuurlijk op het internet makkelijk 40% omdat je hier de spreker niet ziet, en extra gaat letten op de text en desbetreffende inhoud, althans ik. Doet niks af dat kanker misschien wat overbodig was inderdaad.
Typoquote:
Jij verdedigd overduidelijk de "Defendant" van dit topic; Bulletslut. Wat overigens minder makkelijk is dan bashen op haar, geeft jou niet het krediet om iedereen maar vanuit je ivoren toren af te zeiken. Dit topic gaat over haar niet over jou, dus zij moet maar verantwoording afleggen. Of ze jou daarbij nodig heeft lijkt me uitermate stug.quote:Op dinsdag 6 april 2010 02:42 schreef NotYou het volgende:
[..]
Uhm, ben jij nou onder invloed of ben je gewoon zo'n simpele ziel? Serieus Gijs, waar heb je het in godsnaam over?
Nee die 7% blijft niet staan, mensen gaan onbewust letten op; intonatie, uitstraling et cetera wanneer ze naar een realtime debat kijken. Ik denk dat dit eveneens wegvalt als men via internet discussies voert. Misschien dat dan de opzet van het betoog, de schrijfstijl en het gebruik van "Dure woorden" meer waard wordt.quote:Op dinsdag 6 april 2010 02:44 schreef Haarlotion het volgende:
[..]
Die 7% blijft staan, je mist gewoon 93%. Alleen de 7% wordt natuurlijk 100% omdat je niets anders hebt dan tekst.
Oh dus in dit topic staat ineens iemand terecht? En iemand 'moet' hier verantwoording afleggen?quote:Op dinsdag 6 april 2010 02:46 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Jij verdedigd overduidelijk de "Defendant" van dit topic; Bulletslut. Wat overigens minder makkelijk is dan bashen op haar, geeft jou niet het krediet om iedereen maar vanuit je ivoren toren af te zeiken. Dit topic gaat over haar niet over jou, dus zij moet maar verantwoording afleggen. Of ze jou daarbij nodig heeft lijkt me uitermate stug.
7% woordenquote:Op dinsdag 6 april 2010 02:49 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Nee die 7% blijft niet staan, mensen gaan onbewust letten op; intonatie, uitstraling et cetera wanneer ze naar een realtime debat kijken. Ik denk dat dit eveneens wegvalt als men via internet discussies voert. Misschien dat dan de opzet van het betoog, de schrijfstijl en het gebruik van "Dure woorden" meer waard wordt.
Nee, ik verdeelde even de rollen op basis van die in de rechtzaal. Bovendien in jip en janneke taal zodat jij het ook begrijpt.quote:Op dinsdag 6 april 2010 02:50 schreef NotYou het volgende:
[..]
Oh dus in dit topic staat ineens iemand terecht? En iemand 'moet' hier verantwoording afleggen?Vertel, wat heb je gebruikt? Zo wereldvreemd kan iemand die nuchter is, toch niet zijn?
![]()
Ik plaats slechts vraagtekens en kanttekeningen bij bepaalde posts van bepaalde users, en niet zonder reden.
Je begrijpt het gewoon echt niet hè? Evenmin als het vervoegen van werkwoorden trouwens. En dan nog menen of iig beweren boven mij te staan qua begrip/intelligentie.quote:Op dinsdag 6 april 2010 02:53 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Nee, ik verdeelde even de rollen op basis van die in de rechtzaal. Bovendien in jip en janneke taal zodat jij het ook begrijpt.
Maar die kanttekeningen en vraagtekens van jou neigen sterk naar anuskruiperij jegens bulletslut.
Precies, dan ga je automatisch meer letten op je schrift en eventuele tekens. Dat er dingen verkeerd worden begrepen ligt volgens mij ook meer aan het falen van de schrijver, dan het proberen te lezen van de ontvanger.quote:Op dinsdag 6 april 2010 02:53 schreef Haarlotion het volgende:
[..]
7% woorden
38% stemgebruik
55% lichaamstaal
Hoe verandert die 7%, die 7% van de totale communicatie dan opeens?
Het is onmogelijk om te zien hoe mijn gezicht staat bij deze zinnen, of hoe ik ze uitspreek. Op msn zie je vaak dat dingen verkeerd begrepen worden, gewoon omdat we 93% van de communicatievaardigheden missen.
Qua intelligentie wel, maar in trolling ability ben jij een ware koning.quote:Op dinsdag 6 april 2010 02:56 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je begrijpt het gewoon echt niet hè? Evenmin als het vervoegen van werkwoorden trouwens. En dan nog menen of iig beweren boven mij te staan qua begrip/intelligentie.![]()
Natuurlijk is dat te wijten aan de schrijver, maar het is wel duidelijk dat je een stuk communicatie misloopt.quote:Op dinsdag 6 april 2010 02:56 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Precies, dan ga je automatisch meer letten op je schrift en eventuele tekens. Dat er dingen verkeerd worden begrepen ligt volgens mij ook meer aan het falen van de schrijver, dan het proberen te lezen van de ontvanger.
Zo is het ontbreken van een komma in sommige situaties al dodelijk.
Voorbeeld;
Dood hem, niet wachten tot morgen!
Dood hem niet, wachten tot morgen!
De Maasthurquote:Op dinsdag 6 april 2010 02:57 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Qua intelligentie wel, maar in trolling ability ben jij een ware koning.
Daarvoor hanteren we de schaal van KLB. En jij ligt behoorlijk dicht bij het Epiccentrumquote:Op dinsdag 6 april 2010 03:02 schreef NotYou het volgende:
[..]
De MaasthurHet kost me bijna moeite onder woorden te brengen hoe hard jij faalt.
Eerder triest dat er mensen zijn die zich dus anders voordoen dan dat ze zijn, dat jij daar van verdacht wordt is eerder jammer.quote:Op dinsdag 6 april 2010 03:17 schreef Bulletslut het volgende:
Er valt niet veel meer te zeggen. Het is een zinloze wel/niet discussie geworden. Wel triest eigenlijk dat er mensen zijn die serieus menen dat ik niet een en dezelfde ben in mijn fobo![]()
oke..quote:Op dinsdag 6 april 2010 03:18 schreef Haarlotion het volgende:
[..]
Eerder triest dat er mensen zijn die zich dus anders voordoen dan dat ze zijn, dat jij daar van verdacht wordt is eerder jammer.
You're paranoidequote:Op dinsdag 6 april 2010 03:18 schreef Haarlotion het volgende:
[..]
Eerder triest dat er mensen zijn die zich dus anders voordoen dan dat ze zijn, dat jij daar van verdacht wordt is eerder jammer.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 04:01 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
You're paranoide
Stay of the weed
Hahaha fuck you.quote:Op dinsdag 6 april 2010 02:16 schreef Penisbaard het volgende:
Je bent vergeten in de OP te zetten dat Isetmyfriendsonfire nakende pics zou posten met "FOK!" op haar lichaam gepaint
Haha, bitch. Wacht maar, mijn foto komt zometeen als ik nog tijd heb. En anders vanmiddag, na school.quote:Op dinsdag 6 april 2010 02:18 schreef Bulletslut het volgende:
isetmyfriendsonfire en fas ook in de op graag
Die jostitosti is gevlucht nadat ie seks geregeld had met een draak en daarna ontmaskerd werd als zijnde huisvader.quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Het_hupt! Loopt dat mongooltje hier nog ergens rond? Of is hij gestopt met elk FoBo van een willekeurige Fok!ster onder te spammen om zo seks te regelen met een draak?
Preciesquote:Op dinsdag 6 april 2010 09:43 schreef Garisson72 het volgende:
Dus de achterlijkheid uit de TT slaat op het krampachtig willen ontmaskeren van Fok!users? Begrijp ik dat goed?
Dat was ook zo'n stoere baas als emimich totdat er een plaatje werd gepost waar hij in een zweefmolen zat.quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:53 schreef sinadO het volgende:
[..]
Die jostitosti is gevlucht nadat ie seks geregeld had met een draak en daarna ontmaskerd werd als zijnde huisvader.
Maar wat is er nu met Piovan eigenlijk?? Dat is de enige die ik niet weet...
Nee tochquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:33 schreef Chai het volgende:
Update:
Op een site van een fokuser had iemand zich aangemeld met dezelfde foto's als Bulletslut hier in haar fobo heeft. Het IP adres van diegene was van een proxy uit Marokko. Het e-mailadres waarmee zij zich aanmeldde staat geregistreerd op meerdere sexdatingsites voor mannen. Bulletslut blijkt een gast van 22 te zijn.
True story?quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:33 schreef Chai het volgende:
Update:
Op een site van een fokuser had iemand zich aangemeld met dezelfde foto's als Bulletslut hier in haar fobo heeft. Het IP adres van diegene was van een proxy uit Marokko. Het e-mailadres waarmee zij zich aanmeldde staat geregistreerd op meerdere sexdatingsites voor mannen. Bulletslut blijkt een gast van 22 te zijn.
Bron?quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:33 schreef Chai het volgende:
Update:
Nee correctie: de user werd niet herkend aan de foto's, maar aan precies dezelfde manier van posten als bs.quote:
Kom eens met bewijzenquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee correctie: de user werd niet herkend aan de foto's, maar aan precies dezelfde manier van posten als bs.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:34 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dat was ook zo'n stoere baas als emimich totdat er een plaatje werd gepost waar hij in een zweefmolen zat.
Bulletslut is een fakerquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:19 schreef o.us het volgende:
Zij/hij heeft zich ook aangemeld met dezelfde shit op mijn forum.
Ik weet genoeg. Ik kan hierbij bevestigen dat het een gozer is.
Ja hoor. Net als er boude beweringen hardgemaakt gaan worden, moeten we ineens hoognodig overschakelen op PM.quote:
Zie PMquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja hoor. Net als er boude beweringen hardgemaakt gaan worden, moeten we ineens hoognodig overschakelen op PM..
Ja sorry ik ga niet iemand anders ban zitten verlengen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja hoor. Net als er boude beweringen hardgemaakt gaan worden, moeten we ineens hoognodig overschakelen op PM..
Dank daarvoor, nu is me alles duidelijk.quote:
Ah, de samenvatting was er al.quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:43 schreef Garisson72 het volgende:
Dus de achterlijkheid uit de TT slaat op het krampachtig willen ontmaskeren van Fok!users? Begrijp ik dat goed?
Dit.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:57 schreef Penisbaard het volgende:
Hier verder met Bulletslut is een faker !!
Sneaky manier om de slotjes te omzeilen. De Bulletsletslotjes.quote:
met je dubbelepunt-S.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:13 schreef AdvancedPower het volgende:
Waarom moest 'ie nou dicht? :S
En er waren helemaal geen persoonsgegevens? :S
QFT!quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:15 schreef Pieter-utd het volgende:
Waarom moeten een aantal mods het altijd weer verpesten
Over een paar dagen pas ja, dan is deze nog niet vol denk jij?quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:15 schreef Penisbaard het volgende:
Als deze maar openblijft, Bulletslut moet toch ergens haar hete onthullende nakende dampende foto's plaatsen.
Wie?quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:15 schreef Pieter-utd het volgende:
Waarom moeten een aantal mods het altijd weer verpesten
Niks over een paar dagen, ik reken er vandaag nog opquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Over een paar dagen pas ja, dan is deze nog niet vol denk jij?
Crossposten om aandacht te trekkenquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:16 schreef NotYou het volgende:
Chatroulette #8 waar fappers gereport worden
Een reeks volle vieze jongetjes en sneue wijven die zeer fanatiek doen alsof ze van alles zijn; van geile webcamsletten tot minderjarige jongetjes. Dit niet zelden in de hoop een man aan het fappen te krijgen.
Zelfs al zouden de foto's in het fb van Bulletslut niet van haar (?) zijn, dan nog begrijp ik jullie selectieve verontwaardiging echt niet. Met als triest dieptepunt de falers die zich er zozeer over opwinden dat ze in een (bijna collectief) sneu schelden/beledigen vervallen en natuurlijk het groepje Internet Peter R's. (Qua pretenties komen jullie absoluut bij 'm in de buurt, zij het in jullie geval volkomen ongefundeerd.)![]()
Een punt te maken meer, quoten ging niet meer met de mobile lay-out. Wat ben jij trouwens een faler zeg.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:17 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Crossposten om aandacht te trekken
Die troela in je UI, is dat ook Bulletslut?quote:
Wtfquote:
Waarom?quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:18 schreef NotYou het volgende:
[..]
Een punt te maken meer, quoten ging niet meer met de mobile lay-out. Wat ben jij trouwens een faler zeg.
Nee dat is Cheryl.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die troela in je UI, is dat ook Bulletslut?
Een naam als Candy of Angel daarentegen straalt klasse uitquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:22 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Cheryl klinkt als een goedkope hoer uit een Nederlandse volksbuurt, eigenlijk
Klopt. Maar daar voel je niks van.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:22 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Cheryl klinkt als een goedkope hoer uit een Nederlandse volksbuurt, eigenlijk
omg!quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:01 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Penisbaard, Bulletslut, dit is voor jullie.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:01 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
O, God.quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:09 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat hoef je niet meer te proberen
Ik ben het.. :D
quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:47 schreef leFUCK het volgende:
tvp, maar jammer dat ik zoveel gemist heb in de tussentijd
Ja want ze wilde dr tieten toch ook niet laten zien opeens ?quote:
jij begrijpt hetquote:Op donderdag 8 april 2010 03:32 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ja want ze wilde dr tieten toch ook niet laten zien opeens ?
Maar ze zal vast wel op meets enzo geweest zijn
Trouwens Bulle je hebt een leuek ficie en mooie body dus laat ze bullshit praten zonde van je tijd towggggggggggggggggg
quote:Op donderdag 8 april 2010 03:32 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ja want ze wilde dr tieten toch ook niet laten zien opeens ?
Maar ze zal vast wel op meets enzo geweest zijn
Trouwens Bulle je hebt een leuek ficie en mooie body dus laat ze bullshit praten zonde van je tijd towggggggggggggggggg
Vast niet, maar je account welquote:
wat een goed topic opeensquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:01 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
D'r zit wat naast je neus.quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:01 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
Op de 2de foto knijpt ze een puist uit.quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:01 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
Bulletslut is eigenlijk een dude.quote:Op donderdag 8 april 2010 09:10 schreef Garisson72 het volgende:
Ik snap er nu geen reet meer van.
Is het nog steeds RichCalibier? Want dan ben ik nog steeds bij.quote:
Ik zie nu idd dat ik niet goed had gekeken, ik dacht dat die foto dus door BulletSlut was gepost. maar dank voor de hulp!quote:Isetmyfriendsonfire heeft net der foto gepost om te bewijzen dat ze een dame is, hoewel ik door die foto meer ben gaan twijfelen.
Ik weet niet wie het is, maar stiekem is de gene die de foto heeft gepost best schattigquote:Op donderdag 8 april 2010 09:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Is het nog steeds RichCalibier? Want dan ben ik nog steeds bij.
[..]
Ik zie nu idd dat ik niet goed had gekeken, ik dacht dat die foto dus door BulletSlut was gepost. maar dank voor de hulp!
Ja, joh?quote:Op donderdag 8 april 2010 08:55 schreef _Alkaline het volgende:
[..]
Op de 2de foto knijpt ze een puist uit.
Ik ben dat op die foto.quote:Op donderdag 8 april 2010 09:22 schreef _Alkaline het volgende:
[..]
Ik weet niet wie het is, maar stiekem is de gene die de foto heeft gepost best schattig
Wat een rare tattoo'squote:Op donderdag 8 april 2010 14:42 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik ben dat op die foto.
Penisbaard verdient eerder op je tiet te staan, mijnsinziensquote:Op donderdag 8 april 2010 14:49 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nee joh, Penisbaard en Bulletslut zijn het waard om dat op je hand te laten zetten.
Goed topic.quote:
Bulletslut is echt!!11!!!Einz!11!!elEven!!!quote:Op donderdag 8 april 2010 23:53 schreef stevenmac26 het volgende:
Bulletslut
Mensen die niet zien dat op bijna elke foto een andere chick staat
Ken je haar danquote:Op donderdag 8 april 2010 23:53 schreef stevenmac26 het volgende:
Bulletslut
Mensen die niet zien dat op bijna elke foto een andere chick staat
Anders snap je het ff nietquote:Op donderdag 8 april 2010 23:54 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ken je haar dan
Ze woont gewoon in je dorp gek
Hoe heet ze dan in real life en wat is dr Hyves ??quote:Op donderdag 8 april 2010 23:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Anders snap je het ff niet
Foto van 1 van die chicks komt uit mijn ouderlijke dorp.
Ik zal je morgen wel ff wat doorsturen per pm.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:58 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Hoe heet ze dan in real life en wat is dr Hyves ??
Beter dat je gewoon weer lult
coolquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zal je morgen wel ff wat doorsturen per pm.
quote:Op donderdag 8 april 2010 15:01 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Penisbaard verdient eerder op je tiet te staan, mijnsinziens
Tuurlijk manquote:Op donderdag 8 april 2010 23:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Anders snap je het ff niet
Foto van 1 van die chicks komt uit mijn ouderlijke dorp.
Volgens mij is dat iedereen nu al vrij duidelijk.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:21 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Tuurlijk man
Post de hyves dan maar eens en bewijs aan iedereen dat ik lieg.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:21 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Tuurlijk man
Post de hyves dan maar eens en bewijs aan iedereen dat ik lieg.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:01 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 april 2010 14:42 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik ben dat op die foto.
zitten ze je nou te pesten met je piercing?quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:30 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ja, de puist is zilver en steekt helemaal door mn lip heen.
Alleen ikquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
zitten ze je nou te pesten met je piercing?
Ja.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
zitten ze je nou te pesten met je piercing?
Die ene is een Hindoestaan die andere een Marokkaan of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:14 schreef Bulletslut het volgende:
Mensen die denken dat ik verschillende personen in mijn fobo heb staan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:16 schreef Penisbaard het volgende:
Bulletslut die dan niet een nieuwe foto met een krant of papiertje maakt om het tegendeel te bewijzen
Juistquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:15 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Die ene is een Hindoestaan die andere een Marokkaan of iets dergelijks.
Geduld is een schone zaakquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:16 schreef Penisbaard het volgende:
Bulletslut die dan niet een nieuwe foto met een krant of papiertje maakt om het tegendeel te bewijzen
Zeker weten dat die donkere een hindoe is, waar gaf jij je ook alweer voor uit?quote:
Ik ben half Marokkaans half nederlands.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:24 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Zeker weten dat die donkere een hindoe is, waar gaf jij je ook alweer voor uit?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:24 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Zeker weten dat die donkere een hindoe is, waar gaf jij je ook alweer voor uit?
En kogelsletje, reageer gewoon hier. Ik heb geen zin om heen en weer te pmen met iemand die zich er waarschijnlijk op loopt te rukken as we speak.
Zo ziet die ene persoon op die foto eruit idd. Die donkere is sowieso niet dezelfde persoon en lijkt er ook totaal niet op en dan heb ik het niet alleen over de huidskleur. Ik weet niet waarom je dit vol blijft houden maar niemand gelooft je.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:25 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Ik ben half Marokkaans half nederlands.
En ik vind ook niet dat ik ook maar een beetje weg heb van een hindoe
Alsof het mij te doen is om de mensen die mij wel/niet gelovenquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:27 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Zo ziet die ene persoon op die foto eruit idd. Die donkere is sowieso niet dezelfde persoon en lijkt er ook totaal niet op en dan heb ik het niet alleen over de huidskleur. Ik weet niet waarom je dit vol blijft houden maar niemand gelooft je.
Nutteloos. Foto's or gtfo.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:30 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Alsof het mij te doen is om de mensen die mij wel/niet gelovenk fok! gewoon.
En ondertussen reageer ik ontopic in dit topic![]()
En nee, je hebt geen gelijk. al is het leuk geprobeerd. Ik ben op alle foto's gewoon dezelfde
Heb je binnen één minuut gemaakt man loop niet te janken. Het zal me ook werkelijk een worst wezen verder veel plezier met je zielige bestaan.quote:
Grieken die echt denken dat mensen een zielig bestaan leiden terwijl wereldwijd bekend is dat grieken de kutste kut-leven hebben die je je maar bedenken kuntquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:34 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Heb je binnen één minuut gemaakt man loop niet te janken. Het zal me ook werkelijk een worst wezen verder veel plezier met je zielige bestaan.
Grieken zijn koningenquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:40 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Grieken die echt denken dat mensen een zielig bestaan leiden terwijl wereldwijd bekend is dat grieken de kutste kut-leven hebben die je je maar bedenken kunt
Wil ik net zeggen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:42 schreef stevenmac26 het volgende:
Jezuschristus, is dit nog aan de gang
quote:
Volgens mij weet je zelf niet meer wat je allemaal uitkraamt mafkees, laat jezelf eens nakijken.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:40 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Grieken die echt denken dat mensen een zielig bestaan leiden terwijl wereldwijd bekend is dat grieken de kutste kut-leven hebben die je je maar bedenken kunt
quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:40 schreef wikwakka2 het volgende:
Bulletslut die beweert geen kloon te zijn.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:42 schreef stevenmac26 het volgende:
Jezuschristus, is dit nog aan de gang
Je ziet duidelijk 3 verschillende wijven op die foto's en maar volhouden dat het 1 persoon is
Jezus, debielen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:44 schreef stevenmac26 het volgende:
BS staat ook wel voor BullShit en dat is degene gewoon
Dat heet humorquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:46 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Volgens mij weet je zelf niet meer wat je allemaal uitkraamt mafkees, laat jezelf eens nakijken.
Zoek een leven, en dat zeg jijquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:49 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jezus, debielen.
Waar maak je je druk om? Dit is 'internet' .
Godverdomme wat een IQ hebben sommige mensen ook![]()
Niet te geloven. Echt zielig gewoon.
Zoek een leven zeg
en
Dat zeg ik ja!quote:
Nee niet.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ] en
[ afbeelding ]
Zijn verschillend, dat ziet elke kutmongool
Je ziet het echt niet?quote:
Bij deze 2 zie ik het eigenlijk ook niet.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ] en
[ afbeelding ]
Zijn verschillend, dat ziet elke kutmongool
Dan gooi ik deze in de strijdquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:59 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Bij deze 2 zie ik het eigenlijk ook niet.
Daar heb jij geen pap van gegeten anders.quote:
Ja, die wel inderdaad. Maarja beter gaan we die foto's niet weer analyseren.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan gooi ik deze in de strijd
[ afbeelding ]
Dat was haar neef Ali waar aan ze uitgehuwelijkt is en daar maak je geen grappen over jaquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:07 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Hahaha waarom heb je die ene foto met je broertje (?) uit je FoBo gehaald? Daar kon je duidelijk zien dat je fake bent.![]()
dat inderdaad.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:07 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Hahaha waarom heb je die ene foto met je broertje (?) uit je FoBo gehaald? Daar kon je duidelijk zien dat je fake bent.![]()
Eens.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:07 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ja die vind ik best wel op de eerste 2 foto's lijken die ik gepost hadquote:
Dat verschil in oogvorm alleen al.quote:
Alsof O.us nooit raar kijktquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:10 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Hij kijkt raar, ou.s heeft een lief hoofdje.
Ja, inderdaad. Je ziet het alleen al aan de ogen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:12 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat verschil in oogvorm alleen al.En dat ronde gezichtje van de rechter versus de ovale van de linker
!!!
Topic gaat niet over o.usquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alsof O.us nooit raar kijkt. Hij is een meester in gekke bekken trekken.
Ik klikte ook nog eensquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Topic gaat niet over o.us
Voor dat topic moet je hier zijn:
O.us is tof!
Zag je hem staan met een gekke bek of nietquote:
Maar BS had toch al een topic gemaakt met daarin de eigen onthulling wie het was?quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:17 schreef Fortitude het volgende:
Toch wel raar. Zo duidelijk dat ze een nepkloon is, maar nog steeds blijft het boeien.![]()
Volgens mij zijn we allemaal stomverbaasd dat iemand dusdanig dom is om te denken dat we het niet zien.
OP DE ENE FOTO ZIJN JE OGEN ROND, EN OP DE ANDER MEER OVAAL, 'UITGEREKT'. Rot lekker op, man. Als je echt bent, kan je toch met bewijs komen? Just like I did.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:18 schreef Bulletslut het volgende:
Overtuig jezelf maar mensen.![]()
Als je anders kijkt, lijken je ogen anders. Duh!![]()
Ik word hier zoooo moe van
Post dan een foto snolquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:18 schreef Bulletslut het volgende:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zag je hem staan met een gekke bek of niet
Egocentrische baggeraar nog welquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:17 schreef Fortitude het volgende:
Toch wel raar. Zo duidelijk dat ze een nepkloon is, maar nog steeds blijft het boeien.![]()
Volgens mij zijn we allemaal stomverbaasd dat iemand dusdanig dom is om te denken dat we het niet zien.
Bullshit, als je je ogen samen knijpt of open spert veranderd niet ineens de de vorm die je van nature hebt.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:18 schreef Bulletslut het volgende:
quote:
Nee, het is RickCaliber. Of wat zijn precieze username ook is.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar BS had toch al een topic gemaakt met daarin de eigen onthulling wie het was?
Of was dat een garpje van onze proxy gebruikende chickie?
RichCalibier ofzo ja maar waarom blijft hij nu volhouden dat hij het weer niet isquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:23 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Nee, het is RickCaliber. Of wat zijn precieze username ook is.
Richcaliberquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:23 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Nee, het is RickCaliber. Of wat zijn precieze username ook is.
Waarom blijf je dan volhouden?quote:
In een topic zei je het welquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:27 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik Richcaliber ben
En waarom iemand gebruiken die sinds 2 weken terug was van een permbanquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:28 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Voor de grap ja![]()
Dat zei ik er toen achter
Gewoon. Omdat ik dat wil?quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En waarom iemand gebruiken die sinds 2 weken terug was van een permban
Omdat je echt uit je nek lultquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:30 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Gewoon. Omdat ik dat wil?
Waarom vraag je dit trouwens?
Nee, jij komt 's nachts pas tot leven, da's gezond.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:54 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Dat zeg ik ja!
Want mij zie je geen 100 posts per dag maken. Slechts 4 als ik eens niets te doen heb.
Ik kom buiten in tegenstellig tot lelijke internetdebielen die moord en brand schreeuwen over een of ander user op een forumsite (_!!!)
![]()
Overduidelijk gesoept. Dat haar kan nooit zo vallen als er geen wind staat. Maar ze zat natuurlijk net voor een ventilator.quote:
Ze is Nederlands Marokkaans dus vandaar het gebruik van woorden zoals kanker enzoquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:45 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nee, jij komt 's nachts pas tot leven, da's gezond.![]()
En voor een marokkaans meisje ben je wel erg grof in je taalgebruik.

Lieve schat wat een moeite allemaal, het is fake. Zeker weten.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:31 schreef Moira. het volgende:
BS, even wat vraagjes...
[ afbeelding ]
Waar is deze foto gemaakt?
Wie heeft deze foto gemaakt?
Wat was je op dat moment aan het doen?
Hoe oud was je hier?
[ afbeelding ]
Waarom was je hier op het station?
Welk station was het?
Welke telefoon/camera heb je daar in je handen?
Waar heb je die zonnebril gekocht?
Welk merk stijltang/krultang gebruik je? (aangezien 'jouw' haar hier stijl is en op de andere foto's krul/slag)
[ afbeelding ]
Welke telefoon heb je gebruikt om deze foto te maken?
Waar heb je het setje (kleren) gekocht dat je hier aan hebt?
Wat staat er op de achterkant van je mobiel getekend/geplakt/gekrast?
[ afbeelding ]
Wanneer en waarom heb je deze foto gemaakt?
Hoe oud was je toen?
Is deze foto met een webcam thuis gemaakt?
Karmapoints + geloofwaardigheid voor jou als je deze vragen één voor één weet te beantwoorden![]()
Als je namelijk bent wie je zégt dat je bent (dus de persoon op alle 4 deze foto's) zou je deze vragen zonder probleem/twijfel gemakkelijk kunnen beantwoorden
quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:48 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Overduidelijk gesoept. Dat haar kan nooit zo vallen als er geen wind staat. Maar ze zat natuurlijk net voor een ventilator.![]()
Ja, en ze heeft zeker een auto in haar kamer staanquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:31 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe oud was je toen?
Wilde net 't zelfde zeggen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, en ze heeft zeker een auto in haar kamer staan.
Lekker boeiend. Zij is sowieso erg eng. Die andere 2 zijn op zich wel leuk.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:48 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Overduidelijk gesoept. Dat haar kan nooit zo vallen als er geen wind staat. Maar ze zat natuurlijk net voor een ventilator.![]()
En je kloonactie van vannacht was wel de druppel. Doe toch gewoon, man.
Ehm, michelos en zijn verhalen zijn echt hoor!quote:Op dinsdag 6 april 2010 02:14 schreef Haarlotion het volgende:
Ik vind het helemaal niet zo gek dat veel mensen zich voor iemand anders uitgeven op het internet, tenslotte bestaat er hier geen controle en kun je feitelijk zijn wat je wil zijn.
Wil je die stoere vechtjas zijn waar je altijd tegenop keek, Michelos is geboren.
Klopt, ik herinner me hem nog goed van mijn tijd in de vechtkampen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:03 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ehm, michelos en zijn verhalen zijn echt hoor!
Inderdaad, Michielios werd altijd een beetje gepest door de rest.quote:Op zaterdag 10 april 2010 02:27 schreef NotYou het volgende:
[..]
Klopt, ik herinner me hem nog goed van mijn tijd in de vechtkampen.
ik denk dat ik de moeite die jij hier nu doet eigenlijk nog triester en levenlozer vind dan het maken van een nepprofielquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:31 schreef Moira. het volgende:
BS, even wat vraagjes...
[ afbeelding ]
Waar is deze foto gemaakt?
Wie heeft deze foto gemaakt?
Wat was je op dat moment aan het doen?
Hoe oud was je hier?
[ afbeelding ]
Waarom was je hier op het station?
Welk station was het?
Welke telefoon/camera heb je daar in je handen?
Waar heb je die zonnebril gekocht?
Welk merk stijltang/krultang gebruik je? (aangezien 'jouw' haar hier stijl is en op de andere foto's krul/slag)
[ afbeelding ]
Welke telefoon heb je gebruikt om deze foto te maken?
Waar heb je het setje (kleren) gekocht dat je hier aan hebt?
Wat staat er op de achterkant van je mobiel getekend/geplakt/gekrast?
[ afbeelding ]
Hoe oud was je toen?
Karmapoints + geloofwaardigheid voor jou als je deze vragen één voor één weet te beantwoorden![]()
Als je namelijk bent wie je zégt dat je bent (dus de persoon op alle 4 deze foto's) zou je deze vragen zonder probleem/twijfel gemakkelijk kunnen beantwoorden
Oh, zoveel moeite was 't niet hoorquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:33 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Lieve schat wat een moeite allemaal, het is fake. Zeker weten.
De /care ligt meer in 't feit dat 'ze' het al dagenlang probeert vol te houdenquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:09 schreef leFUCK het volgende:
[..]
ik denk dat ik de moeite die jij hier nu doet eigenlijk nog triester en levenlozer vind dan het maken van een nepprofiel
who cares of ze nep of echt is. net alsof ieder ander hier zo eerlijk is over wie hij/zij is. dat geloof je toch zeker zelf niet
haha ja daar heb je wel weer een punt inquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
De /care ligt meer in 't feit dat 'ze' het al dagenlang probeert vol te houden
Dat is een stuk amusanter dan bijv. Krentenbol die gelijk na de 'openbaring' nooit meer terug te vinden was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja want het is heel anders fappen, plaatjes van iemand van fok op internet vs plaatjes op internetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |