Alleen ikquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
zitten ze je nou te pesten met je piercing?
Ja.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
zitten ze je nou te pesten met je piercing?
Die ene is een Hindoestaan die andere een Marokkaan of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:14 schreef Bulletslut het volgende:
Mensen die denken dat ik verschillende personen in mijn fobo heb staan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:16 schreef Penisbaard het volgende:
Bulletslut die dan niet een nieuwe foto met een krant of papiertje maakt om het tegendeel te bewijzen
Juistquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:15 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Die ene is een Hindoestaan die andere een Marokkaan of iets dergelijks.
Geduld is een schone zaakquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:16 schreef Penisbaard het volgende:
Bulletslut die dan niet een nieuwe foto met een krant of papiertje maakt om het tegendeel te bewijzen
Zeker weten dat die donkere een hindoe is, waar gaf jij je ook alweer voor uit?quote:
Ik ben half Marokkaans half nederlands.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:24 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Zeker weten dat die donkere een hindoe is, waar gaf jij je ook alweer voor uit?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:24 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Zeker weten dat die donkere een hindoe is, waar gaf jij je ook alweer voor uit?
En kogelsletje, reageer gewoon hier. Ik heb geen zin om heen en weer te pmen met iemand die zich er waarschijnlijk op loopt te rukken as we speak.
Zo ziet die ene persoon op die foto eruit idd. Die donkere is sowieso niet dezelfde persoon en lijkt er ook totaal niet op en dan heb ik het niet alleen over de huidskleur. Ik weet niet waarom je dit vol blijft houden maar niemand gelooft je.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:25 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Ik ben half Marokkaans half nederlands.
En ik vind ook niet dat ik ook maar een beetje weg heb van een hindoe
Alsof het mij te doen is om de mensen die mij wel/niet gelovenquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:27 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Zo ziet die ene persoon op die foto eruit idd. Die donkere is sowieso niet dezelfde persoon en lijkt er ook totaal niet op en dan heb ik het niet alleen over de huidskleur. Ik weet niet waarom je dit vol blijft houden maar niemand gelooft je.
Nutteloos. Foto's or gtfo.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:30 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Alsof het mij te doen is om de mensen die mij wel/niet gelovenk fok! gewoon.
En ondertussen reageer ik ontopic in dit topic![]()
En nee, je hebt geen gelijk. al is het leuk geprobeerd. Ik ben op alle foto's gewoon dezelfde
Heb je binnen één minuut gemaakt man loop niet te janken. Het zal me ook werkelijk een worst wezen verder veel plezier met je zielige bestaan.quote:
Grieken die echt denken dat mensen een zielig bestaan leiden terwijl wereldwijd bekend is dat grieken de kutste kut-leven hebben die je je maar bedenken kuntquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:34 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Heb je binnen één minuut gemaakt man loop niet te janken. Het zal me ook werkelijk een worst wezen verder veel plezier met je zielige bestaan.
Grieken zijn koningenquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:40 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Grieken die echt denken dat mensen een zielig bestaan leiden terwijl wereldwijd bekend is dat grieken de kutste kut-leven hebben die je je maar bedenken kunt
Wil ik net zeggen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:42 schreef stevenmac26 het volgende:
Jezuschristus, is dit nog aan de gang
quote:
Volgens mij weet je zelf niet meer wat je allemaal uitkraamt mafkees, laat jezelf eens nakijken.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:40 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Grieken die echt denken dat mensen een zielig bestaan leiden terwijl wereldwijd bekend is dat grieken de kutste kut-leven hebben die je je maar bedenken kunt
quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:40 schreef wikwakka2 het volgende:
Bulletslut die beweert geen kloon te zijn.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:42 schreef stevenmac26 het volgende:
Jezuschristus, is dit nog aan de gang
Je ziet duidelijk 3 verschillende wijven op die foto's en maar volhouden dat het 1 persoon is
Jezus, debielen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:44 schreef stevenmac26 het volgende:
BS staat ook wel voor BullShit en dat is degene gewoon
Dat heet humorquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:46 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Volgens mij weet je zelf niet meer wat je allemaal uitkraamt mafkees, laat jezelf eens nakijken.
Zoek een leven, en dat zeg jijquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:49 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jezus, debielen.
Waar maak je je druk om? Dit is 'internet' .
Godverdomme wat een IQ hebben sommige mensen ook![]()
Niet te geloven. Echt zielig gewoon.
Zoek een leven zeg
en
Dat zeg ik ja!quote:
Nee niet.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ] en
[ afbeelding ]
Zijn verschillend, dat ziet elke kutmongool
Je ziet het echt niet?quote:
Bij deze 2 zie ik het eigenlijk ook niet.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ] en
[ afbeelding ]
Zijn verschillend, dat ziet elke kutmongool
Dan gooi ik deze in de strijdquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:59 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Bij deze 2 zie ik het eigenlijk ook niet.
Daar heb jij geen pap van gegeten anders.quote:
Ja, die wel inderdaad. Maarja beter gaan we die foto's niet weer analyseren.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan gooi ik deze in de strijd
[ afbeelding ]
Dat was haar neef Ali waar aan ze uitgehuwelijkt is en daar maak je geen grappen over jaquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:07 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Hahaha waarom heb je die ene foto met je broertje (?) uit je FoBo gehaald? Daar kon je duidelijk zien dat je fake bent.![]()
dat inderdaad.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:07 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Hahaha waarom heb je die ene foto met je broertje (?) uit je FoBo gehaald? Daar kon je duidelijk zien dat je fake bent.![]()
Eens.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:07 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ja die vind ik best wel op de eerste 2 foto's lijken die ik gepost hadquote:
Dat verschil in oogvorm alleen al.quote:
Alsof O.us nooit raar kijktquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:10 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Hij kijkt raar, ou.s heeft een lief hoofdje.
Ja, inderdaad. Je ziet het alleen al aan de ogen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:12 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat verschil in oogvorm alleen al.En dat ronde gezichtje van de rechter versus de ovale van de linker
!!!
Topic gaat niet over o.usquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alsof O.us nooit raar kijkt. Hij is een meester in gekke bekken trekken.
Ik klikte ook nog eensquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Topic gaat niet over o.us
Voor dat topic moet je hier zijn:
O.us is tof!
Zag je hem staan met een gekke bek of nietquote:
Maar BS had toch al een topic gemaakt met daarin de eigen onthulling wie het was?quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:17 schreef Fortitude het volgende:
Toch wel raar. Zo duidelijk dat ze een nepkloon is, maar nog steeds blijft het boeien.![]()
Volgens mij zijn we allemaal stomverbaasd dat iemand dusdanig dom is om te denken dat we het niet zien.
OP DE ENE FOTO ZIJN JE OGEN ROND, EN OP DE ANDER MEER OVAAL, 'UITGEREKT'. Rot lekker op, man. Als je echt bent, kan je toch met bewijs komen? Just like I did.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:18 schreef Bulletslut het volgende:
Overtuig jezelf maar mensen.![]()
Als je anders kijkt, lijken je ogen anders. Duh!![]()
Ik word hier zoooo moe van
Post dan een foto snolquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:18 schreef Bulletslut het volgende:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zag je hem staan met een gekke bek of niet
Egocentrische baggeraar nog welquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:17 schreef Fortitude het volgende:
Toch wel raar. Zo duidelijk dat ze een nepkloon is, maar nog steeds blijft het boeien.![]()
Volgens mij zijn we allemaal stomverbaasd dat iemand dusdanig dom is om te denken dat we het niet zien.
Bullshit, als je je ogen samen knijpt of open spert veranderd niet ineens de de vorm die je van nature hebt.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:18 schreef Bulletslut het volgende:
quote:
Nee, het is RickCaliber. Of wat zijn precieze username ook is.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar BS had toch al een topic gemaakt met daarin de eigen onthulling wie het was?
Of was dat een garpje van onze proxy gebruikende chickie?
RichCalibier ofzo ja maar waarom blijft hij nu volhouden dat hij het weer niet isquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:23 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Nee, het is RickCaliber. Of wat zijn precieze username ook is.
Richcaliberquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:23 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Nee, het is RickCaliber. Of wat zijn precieze username ook is.
Waarom blijf je dan volhouden?quote:
In een topic zei je het welquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:27 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik Richcaliber ben
En waarom iemand gebruiken die sinds 2 weken terug was van een permbanquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:28 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Voor de grap ja![]()
Dat zei ik er toen achter
Gewoon. Omdat ik dat wil?quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En waarom iemand gebruiken die sinds 2 weken terug was van een permban
Omdat je echt uit je nek lultquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:30 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Gewoon. Omdat ik dat wil?
Waarom vraag je dit trouwens?
Nee, jij komt 's nachts pas tot leven, da's gezond.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:54 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Dat zeg ik ja!
Want mij zie je geen 100 posts per dag maken. Slechts 4 als ik eens niets te doen heb.
Ik kom buiten in tegenstellig tot lelijke internetdebielen die moord en brand schreeuwen over een of ander user op een forumsite (_!!!)
![]()
Overduidelijk gesoept. Dat haar kan nooit zo vallen als er geen wind staat. Maar ze zat natuurlijk net voor een ventilator.quote:
Ze is Nederlands Marokkaans dus vandaar het gebruik van woorden zoals kanker enzoquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:45 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nee, jij komt 's nachts pas tot leven, da's gezond.![]()
En voor een marokkaans meisje ben je wel erg grof in je taalgebruik.

Lieve schat wat een moeite allemaal, het is fake. Zeker weten.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:31 schreef Moira. het volgende:
BS, even wat vraagjes...
[ afbeelding ]
Waar is deze foto gemaakt?
Wie heeft deze foto gemaakt?
Wat was je op dat moment aan het doen?
Hoe oud was je hier?
[ afbeelding ]
Waarom was je hier op het station?
Welk station was het?
Welke telefoon/camera heb je daar in je handen?
Waar heb je die zonnebril gekocht?
Welk merk stijltang/krultang gebruik je? (aangezien 'jouw' haar hier stijl is en op de andere foto's krul/slag)
[ afbeelding ]
Welke telefoon heb je gebruikt om deze foto te maken?
Waar heb je het setje (kleren) gekocht dat je hier aan hebt?
Wat staat er op de achterkant van je mobiel getekend/geplakt/gekrast?
[ afbeelding ]
Wanneer en waarom heb je deze foto gemaakt?
Hoe oud was je toen?
Is deze foto met een webcam thuis gemaakt?
Karmapoints + geloofwaardigheid voor jou als je deze vragen één voor één weet te beantwoorden![]()
Als je namelijk bent wie je zégt dat je bent (dus de persoon op alle 4 deze foto's) zou je deze vragen zonder probleem/twijfel gemakkelijk kunnen beantwoorden
quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:48 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Overduidelijk gesoept. Dat haar kan nooit zo vallen als er geen wind staat. Maar ze zat natuurlijk net voor een ventilator.![]()
Ja, en ze heeft zeker een auto in haar kamer staanquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:31 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe oud was je toen?
Wilde net 't zelfde zeggen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, en ze heeft zeker een auto in haar kamer staan.
Lekker boeiend. Zij is sowieso erg eng. Die andere 2 zijn op zich wel leuk.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:48 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Overduidelijk gesoept. Dat haar kan nooit zo vallen als er geen wind staat. Maar ze zat natuurlijk net voor een ventilator.![]()
En je kloonactie van vannacht was wel de druppel. Doe toch gewoon, man.
Ehm, michelos en zijn verhalen zijn echt hoor!quote:Op dinsdag 6 april 2010 02:14 schreef Haarlotion het volgende:
Ik vind het helemaal niet zo gek dat veel mensen zich voor iemand anders uitgeven op het internet, tenslotte bestaat er hier geen controle en kun je feitelijk zijn wat je wil zijn.
Wil je die stoere vechtjas zijn waar je altijd tegenop keek, Michelos is geboren.
Klopt, ik herinner me hem nog goed van mijn tijd in de vechtkampen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:03 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ehm, michelos en zijn verhalen zijn echt hoor!
Inderdaad, Michielios werd altijd een beetje gepest door de rest.quote:Op zaterdag 10 april 2010 02:27 schreef NotYou het volgende:
[..]
Klopt, ik herinner me hem nog goed van mijn tijd in de vechtkampen.
ik denk dat ik de moeite die jij hier nu doet eigenlijk nog triester en levenlozer vind dan het maken van een nepprofielquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:31 schreef Moira. het volgende:
BS, even wat vraagjes...
[ afbeelding ]
Waar is deze foto gemaakt?
Wie heeft deze foto gemaakt?
Wat was je op dat moment aan het doen?
Hoe oud was je hier?
[ afbeelding ]
Waarom was je hier op het station?
Welk station was het?
Welke telefoon/camera heb je daar in je handen?
Waar heb je die zonnebril gekocht?
Welk merk stijltang/krultang gebruik je? (aangezien 'jouw' haar hier stijl is en op de andere foto's krul/slag)
[ afbeelding ]
Welke telefoon heb je gebruikt om deze foto te maken?
Waar heb je het setje (kleren) gekocht dat je hier aan hebt?
Wat staat er op de achterkant van je mobiel getekend/geplakt/gekrast?
[ afbeelding ]
Hoe oud was je toen?
Karmapoints + geloofwaardigheid voor jou als je deze vragen één voor één weet te beantwoorden![]()
Als je namelijk bent wie je zégt dat je bent (dus de persoon op alle 4 deze foto's) zou je deze vragen zonder probleem/twijfel gemakkelijk kunnen beantwoorden
Oh, zoveel moeite was 't niet hoorquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:33 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Lieve schat wat een moeite allemaal, het is fake. Zeker weten.
De /care ligt meer in 't feit dat 'ze' het al dagenlang probeert vol te houdenquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:09 schreef leFUCK het volgende:
[..]
ik denk dat ik de moeite die jij hier nu doet eigenlijk nog triester en levenlozer vind dan het maken van een nepprofiel
who cares of ze nep of echt is. net alsof ieder ander hier zo eerlijk is over wie hij/zij is. dat geloof je toch zeker zelf niet
haha ja daar heb je wel weer een punt inquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
De /care ligt meer in 't feit dat 'ze' het al dagenlang probeert vol te houden
Dat is een stuk amusanter dan bijv. Krentenbol die gelijk na de 'openbaring' nooit meer terug te vinden was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |