Volgens mij weet je zelf niet meer wat je allemaal uitkraamt mafkees, laat jezelf eens nakijken.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:40 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Grieken die echt denken dat mensen een zielig bestaan leiden terwijl wereldwijd bekend is dat grieken de kutste kut-leven hebben die je je maar bedenken kunt
quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:40 schreef wikwakka2 het volgende:
Bulletslut die beweert geen kloon te zijn.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:42 schreef stevenmac26 het volgende:
Jezuschristus, is dit nog aan de gang
Je ziet duidelijk 3 verschillende wijven op die foto's en maar volhouden dat het 1 persoon is
Jezus, debielen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:44 schreef stevenmac26 het volgende:
BS staat ook wel voor BullShit en dat is degene gewoon
Dat heet humorquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:46 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Volgens mij weet je zelf niet meer wat je allemaal uitkraamt mafkees, laat jezelf eens nakijken.
Zoek een leven, en dat zeg jijquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:49 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jezus, debielen.
Waar maak je je druk om? Dit is 'internet' .
Godverdomme wat een IQ hebben sommige mensen ook![]()
Niet te geloven. Echt zielig gewoon.
Zoek een leven zeg
en
Dat zeg ik ja!quote:
Nee niet.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ] en
[ afbeelding ]
Zijn verschillend, dat ziet elke kutmongool
Je ziet het echt niet?quote:
Bij deze 2 zie ik het eigenlijk ook niet.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ] en
[ afbeelding ]
Zijn verschillend, dat ziet elke kutmongool
Dan gooi ik deze in de strijdquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:59 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Bij deze 2 zie ik het eigenlijk ook niet.
Daar heb jij geen pap van gegeten anders.quote:
Ja, die wel inderdaad. Maarja beter gaan we die foto's niet weer analyseren.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan gooi ik deze in de strijd
[ afbeelding ]
Dat was haar neef Ali waar aan ze uitgehuwelijkt is en daar maak je geen grappen over jaquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:07 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Hahaha waarom heb je die ene foto met je broertje (?) uit je FoBo gehaald? Daar kon je duidelijk zien dat je fake bent.![]()
dat inderdaad.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:07 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Hahaha waarom heb je die ene foto met je broertje (?) uit je FoBo gehaald? Daar kon je duidelijk zien dat je fake bent.![]()
Eens.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:07 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ja die vind ik best wel op de eerste 2 foto's lijken die ik gepost hadquote:
Dat verschil in oogvorm alleen al.quote:
Alsof O.us nooit raar kijktquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:10 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Hij kijkt raar, ou.s heeft een lief hoofdje.
Ja, inderdaad. Je ziet het alleen al aan de ogen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:12 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat verschil in oogvorm alleen al.En dat ronde gezichtje van de rechter versus de ovale van de linker
!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |