Alleen ikquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
zitten ze je nou te pesten met je piercing?
Ja.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
zitten ze je nou te pesten met je piercing?
Die ene is een Hindoestaan die andere een Marokkaan of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:14 schreef Bulletslut het volgende:
Mensen die denken dat ik verschillende personen in mijn fobo heb staan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:16 schreef Penisbaard het volgende:
Bulletslut die dan niet een nieuwe foto met een krant of papiertje maakt om het tegendeel te bewijzen
Juistquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:15 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Die ene is een Hindoestaan die andere een Marokkaan of iets dergelijks.
Geduld is een schone zaakquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:16 schreef Penisbaard het volgende:
Bulletslut die dan niet een nieuwe foto met een krant of papiertje maakt om het tegendeel te bewijzen
Zeker weten dat die donkere een hindoe is, waar gaf jij je ook alweer voor uit?quote:
Ik ben half Marokkaans half nederlands.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:24 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Zeker weten dat die donkere een hindoe is, waar gaf jij je ook alweer voor uit?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:24 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Zeker weten dat die donkere een hindoe is, waar gaf jij je ook alweer voor uit?
En kogelsletje, reageer gewoon hier. Ik heb geen zin om heen en weer te pmen met iemand die zich er waarschijnlijk op loopt te rukken as we speak.
Zo ziet die ene persoon op die foto eruit idd. Die donkere is sowieso niet dezelfde persoon en lijkt er ook totaal niet op en dan heb ik het niet alleen over de huidskleur. Ik weet niet waarom je dit vol blijft houden maar niemand gelooft je.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:25 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Ik ben half Marokkaans half nederlands.
En ik vind ook niet dat ik ook maar een beetje weg heb van een hindoe
Alsof het mij te doen is om de mensen die mij wel/niet gelovenquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:27 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Zo ziet die ene persoon op die foto eruit idd. Die donkere is sowieso niet dezelfde persoon en lijkt er ook totaal niet op en dan heb ik het niet alleen over de huidskleur. Ik weet niet waarom je dit vol blijft houden maar niemand gelooft je.
Nutteloos. Foto's or gtfo.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:30 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Alsof het mij te doen is om de mensen die mij wel/niet gelovenk fok! gewoon.
En ondertussen reageer ik ontopic in dit topic![]()
En nee, je hebt geen gelijk. al is het leuk geprobeerd. Ik ben op alle foto's gewoon dezelfde
Heb je binnen één minuut gemaakt man loop niet te janken. Het zal me ook werkelijk een worst wezen verder veel plezier met je zielige bestaan.quote:
Grieken die echt denken dat mensen een zielig bestaan leiden terwijl wereldwijd bekend is dat grieken de kutste kut-leven hebben die je je maar bedenken kuntquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:34 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Heb je binnen één minuut gemaakt man loop niet te janken. Het zal me ook werkelijk een worst wezen verder veel plezier met je zielige bestaan.
Grieken zijn koningenquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:40 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Grieken die echt denken dat mensen een zielig bestaan leiden terwijl wereldwijd bekend is dat grieken de kutste kut-leven hebben die je je maar bedenken kunt
Wil ik net zeggen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:42 schreef stevenmac26 het volgende:
Jezuschristus, is dit nog aan de gang
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |