Ze is Nederlands Marokkaans dus vandaar het gebruik van woorden zoals kanker enzoquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:45 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nee, jij komt 's nachts pas tot leven, da's gezond.![]()
En voor een marokkaans meisje ben je wel erg grof in je taalgebruik.

Lieve schat wat een moeite allemaal, het is fake. Zeker weten.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:31 schreef Moira. het volgende:
BS, even wat vraagjes...
[ afbeelding ]
Waar is deze foto gemaakt?
Wie heeft deze foto gemaakt?
Wat was je op dat moment aan het doen?
Hoe oud was je hier?
[ afbeelding ]
Waarom was je hier op het station?
Welk station was het?
Welke telefoon/camera heb je daar in je handen?
Waar heb je die zonnebril gekocht?
Welk merk stijltang/krultang gebruik je? (aangezien 'jouw' haar hier stijl is en op de andere foto's krul/slag)
[ afbeelding ]
Welke telefoon heb je gebruikt om deze foto te maken?
Waar heb je het setje (kleren) gekocht dat je hier aan hebt?
Wat staat er op de achterkant van je mobiel getekend/geplakt/gekrast?
[ afbeelding ]
Wanneer en waarom heb je deze foto gemaakt?
Hoe oud was je toen?
Is deze foto met een webcam thuis gemaakt?
Karmapoints + geloofwaardigheid voor jou als je deze vragen één voor één weet te beantwoorden![]()
Als je namelijk bent wie je zégt dat je bent (dus de persoon op alle 4 deze foto's) zou je deze vragen zonder probleem/twijfel gemakkelijk kunnen beantwoorden
quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:48 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Overduidelijk gesoept. Dat haar kan nooit zo vallen als er geen wind staat. Maar ze zat natuurlijk net voor een ventilator.![]()
Ja, en ze heeft zeker een auto in haar kamer staanquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:31 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe oud was je toen?
Wilde net 't zelfde zeggen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, en ze heeft zeker een auto in haar kamer staan.
Lekker boeiend. Zij is sowieso erg eng. Die andere 2 zijn op zich wel leuk.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:48 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Overduidelijk gesoept. Dat haar kan nooit zo vallen als er geen wind staat. Maar ze zat natuurlijk net voor een ventilator.![]()
En je kloonactie van vannacht was wel de druppel. Doe toch gewoon, man.
Ehm, michelos en zijn verhalen zijn echt hoor!quote:Op dinsdag 6 april 2010 02:14 schreef Haarlotion het volgende:
Ik vind het helemaal niet zo gek dat veel mensen zich voor iemand anders uitgeven op het internet, tenslotte bestaat er hier geen controle en kun je feitelijk zijn wat je wil zijn.
Wil je die stoere vechtjas zijn waar je altijd tegenop keek, Michelos is geboren.
Klopt, ik herinner me hem nog goed van mijn tijd in de vechtkampen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:03 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ehm, michelos en zijn verhalen zijn echt hoor!
Inderdaad, Michielios werd altijd een beetje gepest door de rest.quote:Op zaterdag 10 april 2010 02:27 schreef NotYou het volgende:
[..]
Klopt, ik herinner me hem nog goed van mijn tijd in de vechtkampen.
ik denk dat ik de moeite die jij hier nu doet eigenlijk nog triester en levenlozer vind dan het maken van een nepprofielquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:31 schreef Moira. het volgende:
BS, even wat vraagjes...
[ afbeelding ]
Waar is deze foto gemaakt?
Wie heeft deze foto gemaakt?
Wat was je op dat moment aan het doen?
Hoe oud was je hier?
[ afbeelding ]
Waarom was je hier op het station?
Welk station was het?
Welke telefoon/camera heb je daar in je handen?
Waar heb je die zonnebril gekocht?
Welk merk stijltang/krultang gebruik je? (aangezien 'jouw' haar hier stijl is en op de andere foto's krul/slag)
[ afbeelding ]
Welke telefoon heb je gebruikt om deze foto te maken?
Waar heb je het setje (kleren) gekocht dat je hier aan hebt?
Wat staat er op de achterkant van je mobiel getekend/geplakt/gekrast?
[ afbeelding ]
Hoe oud was je toen?
Karmapoints + geloofwaardigheid voor jou als je deze vragen één voor één weet te beantwoorden![]()
Als je namelijk bent wie je zégt dat je bent (dus de persoon op alle 4 deze foto's) zou je deze vragen zonder probleem/twijfel gemakkelijk kunnen beantwoorden
Oh, zoveel moeite was 't niet hoorquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:33 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Lieve schat wat een moeite allemaal, het is fake. Zeker weten.
De /care ligt meer in 't feit dat 'ze' het al dagenlang probeert vol te houdenquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:09 schreef leFUCK het volgende:
[..]
ik denk dat ik de moeite die jij hier nu doet eigenlijk nog triester en levenlozer vind dan het maken van een nepprofiel
who cares of ze nep of echt is. net alsof ieder ander hier zo eerlijk is over wie hij/zij is. dat geloof je toch zeker zelf niet
haha ja daar heb je wel weer een punt inquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
De /care ligt meer in 't feit dat 'ze' het al dagenlang probeert vol te houden
Dat is een stuk amusanter dan bijv. Krentenbol die gelijk na de 'openbaring' nooit meer terug te vinden was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |