Topic gaat niet over o.usquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alsof O.us nooit raar kijkt. Hij is een meester in gekke bekken trekken.
Ik klikte ook nog eensquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Topic gaat niet over o.us
Voor dat topic moet je hier zijn:
O.us is tof!
Zag je hem staan met een gekke bek of nietquote:
Maar BS had toch al een topic gemaakt met daarin de eigen onthulling wie het was?quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:17 schreef Fortitude het volgende:
Toch wel raar. Zo duidelijk dat ze een nepkloon is, maar nog steeds blijft het boeien.![]()
Volgens mij zijn we allemaal stomverbaasd dat iemand dusdanig dom is om te denken dat we het niet zien.
OP DE ENE FOTO ZIJN JE OGEN ROND, EN OP DE ANDER MEER OVAAL, 'UITGEREKT'. Rot lekker op, man. Als je echt bent, kan je toch met bewijs komen? Just like I did.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:18 schreef Bulletslut het volgende:
Overtuig jezelf maar mensen.![]()
Als je anders kijkt, lijken je ogen anders. Duh!![]()
Ik word hier zoooo moe van
Post dan een foto snolquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:18 schreef Bulletslut het volgende:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zag je hem staan met een gekke bek of niet
Egocentrische baggeraar nog welquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:17 schreef Fortitude het volgende:
Toch wel raar. Zo duidelijk dat ze een nepkloon is, maar nog steeds blijft het boeien.![]()
Volgens mij zijn we allemaal stomverbaasd dat iemand dusdanig dom is om te denken dat we het niet zien.
Bullshit, als je je ogen samen knijpt of open spert veranderd niet ineens de de vorm die je van nature hebt.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:18 schreef Bulletslut het volgende:
quote:
Nee, het is RickCaliber. Of wat zijn precieze username ook is.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar BS had toch al een topic gemaakt met daarin de eigen onthulling wie het was?
Of was dat een garpje van onze proxy gebruikende chickie?
RichCalibier ofzo ja maar waarom blijft hij nu volhouden dat hij het weer niet isquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:23 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Nee, het is RickCaliber. Of wat zijn precieze username ook is.
Richcaliberquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:23 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Nee, het is RickCaliber. Of wat zijn precieze username ook is.
Waarom blijf je dan volhouden?quote:
In een topic zei je het welquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:27 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik Richcaliber ben
En waarom iemand gebruiken die sinds 2 weken terug was van een permbanquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:28 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Voor de grap ja![]()
Dat zei ik er toen achter
Gewoon. Omdat ik dat wil?quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En waarom iemand gebruiken die sinds 2 weken terug was van een permban
Omdat je echt uit je nek lultquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:30 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Gewoon. Omdat ik dat wil?
Waarom vraag je dit trouwens?
Nee, jij komt 's nachts pas tot leven, da's gezond.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:54 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Dat zeg ik ja!
Want mij zie je geen 100 posts per dag maken. Slechts 4 als ik eens niets te doen heb.
Ik kom buiten in tegenstellig tot lelijke internetdebielen die moord en brand schreeuwen over een of ander user op een forumsite (_!!!)
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |