abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79992214
quote:
Op maandag 5 april 2010 23:29 schreef Fascination het volgende:
Er moet me toch iets van het hart. Een ergernis die tevens een mysterie bevat.

Op het internet doen mensen zich weleens anders voor dan wie ze werkelijk zijn. Niets nieuws onder de zon. We kennen allemaal nog Krentenbol-, Emimich-, Het_hupt- en Noorsbloedgate. Mensen die moeite deden om geloofwaardig als een zeker persoon over te komen.
Nu zijn er ook mensen die weliswaar een andere rol willen aannemen, maar geen zin hebben om daar veel moeite voor te doen. Het kan ook gewoon dommigheid zijn natuurlijk. Nu is het eigenlijk ook wel triest om veel tijd te steken in het creeren van een fictieve personage, maar als je iets doet moet je het goed doen.

Een zekere Bulletslut behoort tot de laatste categorie. Wie haar fotoboek bezoekt ( Fotoboek van Bulletslut voor de luie mensen onder ons) zal stuiten op verscheidene foto's waarop een vrouwelijke persoon staat afgebeeld. Bekijk je deze foto's zorgvuldig en vergelijk je ze met elkaar, dan zal je opvallen dat de dames op deze foto's niet één persoon zijn. Ik gok dat er drie verschillende vrouwen op de foto's staan. Oké, dat kan. Het tragische is dat Bulletslut herself blijft volhouden dat zij al die dames op de foto's is.

Zijn er werkelijk mensen die daar intrappen?

Maar veel leuker zijn de vragen; wie schuilt er achter dat account, waarom wil diegene zich uitgeven voor de personen op de foto's. Mysterie alom.
De OP vind je hier
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_79992222
leuke reeks
  dinsdag 6 april 2010 @ 02:12:42 #3
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_79992225
groetjes
Tics van je petten.
  dinsdag 6 april 2010 @ 02:14:02 #4
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_79992233
Spannonde ontwikkelingen
pi_79992234
quote:
Kogelhoer Bulletslut, heb jij recentelijk nog een "Nose job" ondergaan? want het meisje op de laatste 2 foto's heeft een veel rondere neus dan die andere wijven. Dat is voor mij het twistpunt.
In het leven gaat er weinig boven de beste Godsdienst ooit. Alcoholisme.
pi_79992239
Ik vind het helemaal niet zo gek dat veel mensen zich voor iemand anders uitgeven op het internet, tenslotte bestaat er hier geen controle en kun je feitelijk zijn wat je wil zijn.
Wil je die stoere vechtjas zijn waar je altijd tegenop keek, Michelos is geboren. Wil je misschien een superslimme en elitaire user zijn (God knows why), word een Emimich.
pi_79992240
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 02:14 schreef Penisbaard het volgende:
Spannonde ontwikkelingen
pi_79992253
quote:
Spannonde ontwikkelingen
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
  dinsdag 6 april 2010 @ 02:16:04 #9
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_79992255
Je bent vergeten in de OP te zetten dat Isetmyfriendsonfire nakende pics zou posten met "FOK!" op haar lichaam gepaint
pi_79992257
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 02:14 schreef Haarlotion het volgende:
Ik vind het helemaal niet zo gek dat veel mensen zich voor iemand anders uitgeven op het internet, tenslotte bestaat er hier geen controle en kun je feitelijk zijn wat je wil zijn.
Wil je die stoere vechtjas zijn waar je altijd tegenop keek, Michelos is geboren. Wil je misschien een superslimme en elitaire user zijn (God knows why), word een Emimich.
Vind ik persoonlijk vrij onbegrijpelijk. Wees gewoon jezelf?
pi_79992258
quote:
Spannonde ontwikkelingen
Trillen jouw handen ook zo van al die spanning....
pi_79992261
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 02:14 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

[..]
dat lijkt gewoon zo doordat de foto's anders zijn genomen
  dinsdag 6 april 2010 @ 02:16:59 #13
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_79992262
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 02:16 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Trillen jouw handen ook zo van al die spanning....
Ik schijt mij hier een regenboog
pi_79992265
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 02:16 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Ik schijt mij hier een regenboog
viestert
  dinsdag 6 april 2010 @ 02:18:18 #15
292978 marcelroubos341966
mag ik vragen als jij kaal ben
pi_79992268
hallon bulletslut ik geloof je wel hoor nou groetjes
kwam sort wit spul uit dat is niet opgeslagen het is gewoon je plas die om word gezet in zaad
pi_79992269
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 02:16 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

[..]

Vind ik persoonlijk vrij onbegrijpelijk. Wees gewoon jezelf?
Voor mij en jou geldt dat natuurlijk, maar aangezien mensen verschillen dienen we daar maar mee te leven...
Jammer genoeg.
pi_79992273
isetmyfriendsonfire en fas ook in de op graag
pi_79992288
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 02:16 schreef Bulletslut het volgende:

[..]

dat lijkt gewoon zo doordat de foto's anders zijn genomen
Nee, de neuzen verschillen echt. Maar dat is niet alleen vreemd. De transitie naar dik haar van redelijk dun zwart haar op die eerste foto. Van een redelijk gemene blik naar een sympatieke "Dopoog"/innocent uitkijk (met alle respect). En uiteindelijk is de vorm van de kaken anders. Bovendien de overgang van Roze kinderoorbelletjes naar "Hippe" blingblingetjes. Bovendien lijkt die eerste foto' marrokkaans en die derde en vierde nederlands/europees.

Het zal mij een zorg zijn waarom je dat doet, maar het is toch echt vastgesteld.
  dinsdag 6 april 2010 @ 02:22:03 #19
236046 NotYou
tigerblood
pi_79992294
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 02:11 schreef Hetiszover het volgende:

[..]

De OP vind je hier
Echter is ook de identiteit van Fascination zelf, onzeker en gehuld in mysterie!

Fascination tegen Bulletslut:
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 00:28 schreef Fascination het volgende:
Goh, wat verrassend dat Bulleslut ons niet van het tegendeel overtuigt door een foto te posten waarop ze een briefje met tekst vast heeft.
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 00:42 schreef Fascination het volgende:

[..]

Wat een zwakke reactie. Maar ja je moet iets zeggen, he. Want foto's plaatsen kan niet.

Ik in reactie op Fascination:
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 00:46 schreef NotYou het volgende:

[..]

Bewijs jij maar eens dat je een vrouw bent dan!

Door tenminste 3 verschillende foto's te posten waarop je een blaadje vasthoudt met de tekst: "Ik ben een vrouw en ik houd van bananen. Als ik bananen eet denk ik aan Adolf Hitler." (Zodat je deze niet kunt downloaden van elders. )
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 01:13 schreef NotYou het volgende:

[..]

Tuurlijk, van jezelf. Die heb je gewoon van obscure fora/hyves/msn-spaces geplukt en vervolgens weer verwijderd, zodat niemand je er nadien op zou kunnen afrekenen zoals je nu (al dan niet terecht) bij Bulletslut probeert te doen.

FAKER!
[..]

Bewijs maar dat je echt bent! Of kun je dat soms niet?
Fascination meet dus met twee maten. Iemand moet in haar topic maar direct klaar staan en bereid zijn foto's te maken om aan haar (verwijzend naar Fascination) te bewijzen dat ze echt is, maar als een ander datzelfde (zij het zorgvuldiger) van Fascination verwacht, laat ze het afweten.
Je suis Charlie Sheen
pi_79992296
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 02:18 schreef Haarlotion het volgende:

[..]

Voor mij en jou geldt dat natuurlijk, maar aangezien mensen verschillen dienen we daar maar mee te leven...
Jammer genoeg.
Internet egoïst!
pi_79992311
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 02:20 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

[..]

Nee, de neuzen verschillen echt. Maar dat is niet alleen vreemd. De transitie naar dik haar van redelijk dun zwart haar op die eerste foto. Van een redelijk gemene blik naar een sympatieke "Dopoog"/innocent uitkijk (met alle respect). En uiteindelijk is de vorm van de kaken anders.
Ben je echt zo dom?
pi_79992328
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 02:22 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

[..]

Internet egoïst!
pi_79992331
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 02:23 schreef Bulletslut het volgende:

[..]

Ben je echt zo dom?
hoi, ben ik nou zo slim of jij nou zo dom? je valt toch kankerhard door de mand of niet dan. Ga dan niet steeds zeggen dat ik Blind of dom bent. Het interesseert me geen paardenanus wie jij wilt zijn ofzo. Dikke schijt aan alleen doet het gewoon niet weer want je zakt wel in Fok! Reputatie
  dinsdag 6 april 2010 @ 02:27:10 #24
165512 MASD
Music is dead.
pi_79992339
Fasvp.
Long live music.
pi_79992348
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 02:26 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

[..]

hoi, ben ik nou zo slim of jij nou zo dom? je valt toch kankerhard door de mand of niet dan. Ga dan niet steeds zeggen dat ik Blind of dom bent. Het interesseert me geen paardenanus wie jij wilt zijn ofzo. Dikke schijt aan alleen doet het gewoon niet weer want je zakt wel in Fok! Reputatie
Je bewijst zo wel dat je slim bent hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')